Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!


jukkapalme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nå er jeg helt overbevist om at Per vinner. Med én eneste, ufortjent kniv. (Fra et half-ass ukesoppdrag.)

 

Kan noen av dere PG-fans forklare hva han har bidratt med, som gjør at der heier på han? Jeg kan ikke huske ett eneste minneverdig Farmen-øyeblikk med han, og han har også spilt spillet, bare på en mer skjult måte enn Daniel. Jeg ser virkelig ikke sjarmen i det. Håper dere på PG bare fordi dere misliker Daniel?

Anonymkode: 43a1a...861

Fordi han virker som en real fyr rett og slett. Han virker som en ærlig og redelig mann. Skulle aller helst hatt Thor som vinner, eller evnt Sindre, men PG er absolutt en verdig vinner i mine øyne. 

Anonymkode: 7ae6b...c3e

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Håper dere på PG bare fordi dere misliker Daniel?

Anonymkode: 43a1a...861

Jupp! Nå handler det ikke lenger om hvem jeg liker best, bare hvem jeg misliker minst 😅

Skulle helst sett IC, Sindre eller Asle i en finale. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (42 minutter siden):

Nei!!! Jeg heiet mest på Karianne. Hadde håpet på en mann mot kvinne finale!!

Hun bommet på anda hun tok dessverre. Er nok samme der som med kalkun, de minste har lite fett og blir veldig lett tørre. Jeg kjøper alltid kalkun på minst 7kg, de har mer fett og blir alltid saftige. Det var flaks for Daniel at han ikke rakk fram i tide til den lille anda. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Catalina Culès said:

Er det bare meg, eller er Wictoria ekstremt irriterende ?

Enig. Blir flau av å høre på henne. Barnslig og bitter, passer nok godt inn på ex on the Beach eller lignende programmer! 

Anonymkode: a60eb...233

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AntiBullshit skrev (1 minutt siden):

Hva er det Daniel har gjort eller sagt som «alle» var så skuffet over?

Jeg tipper Daniel kunne vunnet en eller to stemmer med å være litt mer ydmyk på den spørsmålsseansen, og dermed vunnet finalekniven fra de andre deltagerne.

Asle stemte på PG - selvfølgelig, ettersom de var utfordrere «alene sammen». IC stemte på PG - fordi hun hater Daniel. Thor stemte dessverre på PG - han gikk nok greit overens med Daniel, men de er veldig forskjellige og jeg tipper at Daniel har gjort en del ting som er litt for langt unna Thors verdisyn til at han kunne støtte han med stemmen sin når det andre alternativet, PG, har gitt et mer nøytralt inntrykk. Resten av de som stemte på PG var vel stort sett folk som ikke har møtt PG engang?

Dersom Daniel hadde vært litt mer ydmyk, og fremstått som litt mer karismatisk og positiv under spørsmålsrunden, så kunne han nok ha vunnet litt på det. Å si at han «ikke angrer på noe som helst», «ikke ville gjort noen ting annerledes» og at «jeg er ikke på Farmen for å få meg venner, kun for å vinne» fremstår sikkert ikke så bra når en del av dem som sitter der ser på han som en drittsekk og kranglefant. Men Daniel er faktisk av den ærlige typen sånn sett - what you see is what you get, han vil ikke smiske seg til noen stemmer med å si at han ville gjort noe annerledes, når han selv egentlig ikke føler det. Dessverre for han!
 

Hadde han bare sneket inn en setning om at «det er sikkert mye jeg burde gjort annerledes» og vridd fokuset rundt på noe mer positivt, og heller sagt noe sånt som at «jeg setter utrolig stor pris på de vennskapene jeg har fått her og, faktisk, alle dere jeg har kranglet med har jeg også blitt veldig glad i, samtidig hadde jeg et stort ønske om å vinne Farmen og derfor har jeg også spilt spillet, jeg håper at alle har forståelse for det og at Farmen tross alt er en konkurranse» kunne nok noen av de andre blitt litt mer positivt innstilt til Daniel.

 

Anonymkode: 43a1a...861

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Når 3 av de 4 som ikke engang møtte PG der inne likevel velger å stemme på ham, må misnøyen mot Daniel være voldsom, nesten sånn at det har vært alvorlige ting seerne ikke har fått med seg.  

Ikke overraskende at det ble Thor som måtte gi den avgjørende stemmen, da.

Anonymkode: 7e4e4...f12

Det er lagt opp til at det skal virke som om de bestemmer seg når de sitter i plenum, men sannheten er at de har avgitt sin stemme på forhånd. 

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Fordi han virker som en real fyr rett og slett. Han virker som en ærlig og redelig mann. Skulle aller helst hatt Thor som vinner, eller evnt Sindre, men PG er absolutt en verdig vinner i mine øyne. 

Anonymkode: 7ae6b...c3e

Thor burde vunnet, men han har vunnet folkets hjerte. Nå håper jeg PG vinner, rett og slett fordi Daniel har vært uspiselig fra første sending. Han var den den første storbonden og sjefet verre enn en befal i militæret. Skulle bestemme hvor folk kunne bevege seg og så videre.

Har ikke sett alle sendingene. 

Endret av Jytte
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (4 minutter siden):

Er det bare meg, eller er Wictoria ekstremt irriterende ?

Hun er dødsirriterende 

Anonymkode: 64be8...d8a

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (7 minutter siden):

Er det bare meg, eller er Wictoria ekstremt irriterende ?

Enig. Jeg får helt mark når folk sitter å gaper hånlig og himler med øynene sånn som hun gjør. Det er greit at hun er uenig i svarene hun får av Daniel, men hun fremstår utrolig umoden og slitsom når hun ikke klarer å akseptere at andre kan ha ulike meninger enn henne selv. Hun oppførte seg forøvrig helt likt med IC – satt å gapte, sukket, hylte og himlet med øynene bare fordi hun var uenig i valg av førstekjempe.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (17 minutter siden):

Er det bare meg, eller er Wictoria ekstremt irriterende ?

Hva er det Daniel har gjort Wictoria, siden det var personlig at han ikke fikk stemmen hennes?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Apis skrev (1 minutt siden):

Hva er det Daniel har gjort Wictoria, siden det var personlig at han ikke fikk stemmen hennes?

Aner ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Produksjonen gjorde det spennende ved at Thor ga den siste stemmen, han kunne like gjerne stemt tidligere. Anklager overhode ikke Thor og han har alltid likt per. Det er summen som teller og hadde Daniel vært mer ydmyk i møtet med tidligere deltagerne kunne han fått mer stemmer.

Anonymkode: c5efa...d04

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utrolig ufortjent seier! Hvorfor får de så få gårdsrelaterte spørsmål? Spørsmål om prinsesser, eventyr osv er tilfeldig almennkunnskap som det er helt tilfeldig om de vet eller ikke. Det burde kun vært spørsmål relatert til det de har lært på Farmen.  

Anonymkode: 779e5...a8b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...