Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!


jukkapalme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Utrolig ufortjent seier! Hvorfor får de så få gårdsrelaterte spørsmål? Spørsmål om prinsesser, eventyr osv er tilfeldig almennkunnskap som det er helt tilfeldig om de vet eller ikke. Det burde kun vært spørsmål relatert til det de har lært på Farmen.  

Anonymkode: 779e5...a8b

Ufortjent? 

Anonymkode: 06e59...177

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daniel: "Hvorfor brant jeg ikke bare ned den elendige trappa?"

 

Anonymkode: 7e4e4...f12

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Daniel: "Hvorfor brant jeg ikke bare ned den elendige trappa?"

 

Anonymkode: 7e4e4...f12

Daniel desidert dårligst på sabotasje, 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PG: «JADAAAAA!!!!» *springer rundt og spruter champagne overalt*

Resten av deltakerne:

👁👄👁

Anonymkode: 64be8...d8a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Per Gunvald! 👏🏻 :hoppendeglad: Skjønner hvorfor Daniel har sutret sånn i media over at Per fikk kniv nå :hoho: 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Utrolig ufortjent seier! Hvorfor får de så få gårdsrelaterte spørsmål? Spørsmål om prinsesser, eventyr osv er tilfeldig almennkunnskap som det er helt tilfeldig om de vet eller ikke. Det burde kun vært spørsmål relatert til det de har lært på Farmen.  

Anonymkode: 779e5...a8b

Nå har det jo ligget flere eventyrbøker på gården da, og eventyr har vært et gjennomgående tema. Ingen overraskelse da at det kommer spørsmål om det. Hvem som helst kunne lest i de bøkene når de hadde tid til overs.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pg er i mine øyne tidenes mest ufortjente vinner av farmen. Daniel var ærlig og det siste ukesoppdraget burde aldri blitt godkjent!!! 

Anonymkode: e490b...6b2

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det var vel helt greit kjente jeg. Herregud så furten Daniel var, men men. Jeg veit ikke helt hvordan de tidligere taperne har tatt det (annet enn Kjetil som storma ut fordi han mente det var juks) men Daniel var ikke klar for å smile til kameraet i alle fall :P 


 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes ikke det er riktig at Per Gunvald vinner, han kom inn mye senere enn de andre og har hatt en mye kortere vei til finalen. Selv om Daniel har fremstått mer usympatisk, burde han vunnet. Neste gang kommer det kanskje en deltaker inn den siste uken og vinner alt sammen. :( 

Anonymkode: ad575...0a1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (1 minutt siden):

Kjetil beskyldte TV 2 for det samme, forrige sesong da, hun lesbiske vant, husker ikke navnet hennes.

Tonje, og det var for 2 år siden :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med vinneren!

Det som slår meg i denne finaleuka, er at de siste finalistene ikke har gledet seg på hverandres vegne etterhvert som de har kjempet seg videre. Forstår jo at de helst vil videre selv, men at de ikke klarer å være glad på andres vegne forundrer meg likevel litt. 

Dette har vært en sesong med mye dårlig stemning mellom deltakerne, syns jeg, og det viste seg jo også i finaleuka. Det er underholdende med intriger, men også veldig lite sjarmerende med egoister og dårlige tapere.  

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...