Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!


jukkapalme

Anbefalte innlegg

Er kanskje ikke lov å spekulere her, men andre som la merke til at TV2 hadde fokus på kun en av tilskuerne? 

"Gutter" i den alderen lager ofte avtaler seg i mellom og føler seg som superhelter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jytte skrev (Akkurat nå):

Er kanskje ikke lov å spekulere her, men andre som la merke til at TV2 hadde fokus på kun en av tilskuerne? 

"Gutter" i den alderen lager ofte avtaler seg i mellom og føler seg som superhelter. 

Hvem og hva mener du her?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen andre som så God kveld Norges direktesending på Sumo? Daniel fremstod som furten og en skikkelig dårlig taper med nesa i mobilen etter at PG var kåret som vinner. Skjønner det er bittert å tape, men det får da være grenser for furten oppførsel av en voksen mann?

Anonymkode: e1aa0...026

Daniel har jo pirket i brekningsrefleksen til alle siden dag èn. Han er bitter i sjelen sin og PG bruker det mot han. Daniel skal likevel ha at han ikke stikker av, som den tapende primadonnaen som tapte for 2 år siden..PG fyrer opp en provokasjon og den blir ikke mindre etter finalen :Knegg: :danse:

Anonymkode: 60719...411

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå sett klippet fra GK Norge der PG ser på at han vinner. Forstår jo at han er glad og fornøyd, men synes han kunne vært mer ydmyk ovenfor Daniel som er helt ærlig og åpen på at dette er ekstremt bittert. Jeg unner PG seieren på alle måter, men trenger ikke gni det inn sånn vel? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det var ikke akkurat rungende applaus når vinneren ble kåret... Det sier det meste.

Anonymkode: 779e5...a8b

Njaa, tror ikke vinneren har noe å si på reaksjonen til de andre deltakerne, den tror jeg ville være enda mer laber om Daniel vant.
 

Var vel heller det at de satt rett opp og ned i 9 timer i pøsende regn som spilte inn på humøret. 

Anonymkode: c0b34...4b9

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble så provosert av feiringen til PG. Særlig da han stod og sprayet med stakkar Thor med champis. Var var greien med det? 

Anonymkode: b5825...0d6

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg synes ikke det er riktig at Per Gunvald vinner, han kom inn mye senere enn de andre og har hatt en mye kortere vei til finalen. Selv om Daniel har fremstått mer usympatisk, burde han vunnet. Neste gang kommer det kanskje en deltaker inn den siste uken og vinner alt sammen. :(

Anonymkode: ad575...0a1

Ingen ville vel vært utfordrere eller vært med på Torpet, hvis det for dem var umulig å vinne!  Da måtte produksjonen bare ķuttet ut utfordrere og Torpet. Jeg synes det er helt supert at en utfordrer vant. Husk at når man søker om å være med på Farmen, er det noen som blir trukket ut til å være utfordrere. De velger ikke selv å være utfordrer. 

Når Daniel har klart å irritere på seg så mange,  så fortjente han ikke å vinne.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RødeDrage skrev (43 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor folk har problemer med utfordrere? Utfordrerne har vært med som konsept i mange mange år og aldri klarer folk å akseptere dem. De er likeverdige forpaktere og de får sine egne utfordringer i forhold til det sosiale spillet. Jeg synes det er fett at en utfordrer vinner for en gangs skyld. 

Helt enig! 👏

Anonymkode: fcbdd...8d8

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg synes ikke det er riktig at Per Gunvald vinner, han kom inn mye senere enn de andre og har hatt en mye kortere vei til finalen. Selv om Daniel har fremstått mer usympatisk, burde han vunnet. Neste gang kommer det kanskje en deltaker inn den siste uken og vinner alt sammen. :(

Anonymkode: ad575...0a1

Han er MINST like verdig som resten av gjengen! Utfordrere er likeverdige deltakere som de som er med fra uke 1, men mange har tydeligvis store problemer med å godta dette, dessverre!

Anonymkode: e9e16...1e9

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jytte skrev (26 minutter siden):

Er kanskje ikke lov å spekulere her, men andre som la merke til at TV2 hadde fokus på kun en av tilskuerne? 

"Gutter" i den alderen lager ofte avtaler seg i mellom og føler seg som superhelter. 

Nei, hva mener du? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del kunne de gjerne kuttet ut enten utfordrere eller torpet i alle fall.  I år var det 14 ordinære deltakere, 3 utfordrere og 3 stykker på torpet fra start.  Det blir for mange, synes jeg. 3 av dem skulle inn på Farmen, det fører til at det er igjen mange deltakere ved finaleukas start og man nærmest rusher gjennom den.  Man kunne gjerne ønsket en mer allsidig og langvarig gårdskonkurranse - å avgjøre en finaleplass ved en 6 minutters melkespannholding blir litt enkelt og har lite med "kampen for tilværelsen" på en gård for 100 år siden og gjøre.

Anonymkode: 7e4e4...f12

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kunne dere ligget med Thor?

Anonymkode: 06a42...354

JA. Og så giftet meg med han. Han er den eneste mannen jeg kunne tenkt meg der inne.😁

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cambria skrev (32 minutter siden):

Jeg har nå sett klippet fra GK Norge der PG ser på at han vinner. Forstår jo at han er glad og fornøyd, men synes han kunne vært mer ydmyk ovenfor Daniel som er helt ærlig og åpen på at dette er ekstremt bittert. Jeg unner PG seieren på alle måter, men trenger ikke gni det inn sånn vel? 

Ærlig talt. Det må da være lov å vise følelser? Daniel er en voksen mann og skal ikke trenge at alle tilrettelegger for han og hans følelser hele tiden. Han meldte seg på en konkurranse, tapte, og da må han tåle steken altså, uansett hvor bittert det nå enn føles. De er voksne folk, ikke små barn. Om Daniel mener PG ikke skal vise glede fordi det sårer Daniels følelser, ja da sier det mye om han som person og ikke på en positiv måte. Men så tror jeg ikke han tenker sånn heller. 

Anonymkode: 1061b...985

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter kveldens episode så tenker jeg at det må ha skjedd mye mer enn hva son er vist på tv. Hva er det Wiktoria er så bitter for?

Selv håpet jeg på at Karianne og Thor skulle stå i finalen, men når det ble PG og Daniel, heier jeg på Daniel. Bare noe ved PG jeg virkelig ikke liker/takler. Blir bare irritert på hele fyren. Tv2 har jo også sagt at mentor ikke så over hele ukesoppdraget til PG, noe som er utrolig dårlig gjort mot de som tidligere har vært storbonde.

Utrolig skuffet over årets finalespørsmål. Skjønner at dem har hatt mye om eventyr, men jeg mener at finalen bør bestå av spørsmål/oppgaver knyttet til gårdsdrift.

Anonymkode: e5b39...d0f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Etter kveldens episode så tenker jeg at det må ha skjedd mye mer enn hva son er vist på tv. Hva er det Wiktoria er så bitter for?

Selv håpet jeg på at Karianne og Thor skulle stå i finalen, men når det ble PG og Daniel, heier jeg på Daniel. Bare noe ved PG jeg virkelig ikke liker/takler. Blir bare irritert på hele fyren. Tv2 har jo også sagt at mentor ikke så over hele ukesoppdraget til PG, noe som er utrolig dårlig gjort mot de som tidligere har vært storbonde.

Utrolig skuffet over årets finalespørsmål. Skjønner at dem har hatt mye om eventyr, men jeg mener at finalen bør bestå av spørsmål/oppgaver knyttet til gårdsdrift.

Anonymkode: e5b39...d0f

Sånn har det vel vært stort sett hver finale? Altså, ikke nødvendigvis om eventyr, men om andre ting som ikke var direkte tilknyttet hvordan gårdslivet var for 100 år siden. Pleier som regel å være noen spørsmål tilknyttet gårdsdrift, noen praktiske oppgaver, geografiske oppgaver og litt naturfag (sette riktig navn på riktig plante etc.)  Så for min del var ikke årets finale noe særlig annerledes oppbygd enn hva jeg mener tidligere finaler har vært:)

Anonymkode: fcbdd...8d8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje en god blanding med spørsmål, er et resultat av det som skjedde for 2år siden. Det holder ikke kun å pugge gårdsboka. Enten kan man det fra før, eller så gjør man det ikke. Synes det var topp med litt miks, så det ikke favoriserer de som kommer fra gård i utgangspunktet....Flott og varièrt finale! 👏

Anonymkode: 60719...411

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som sesongen er over, har jeg en ting på hjertet. Jeg er nok minoritet her; men jeg er ikke betatt av Thor. Kanskje fordi jeg oppvokst på bibelbelte? Han sier selv at han ville spre "guds budskap" inne på gården. Det er ikke unormalt at kristne personer spiller på "happy-go-lucky" for å spre det kristne budskapet. Han virker som en fantastisk person, men jeg kan ikke se på farmen og tenke "sånn er Thor", det er heller "prest-Tor" som spiller en karakter, prest. 

Det kan godt være at han er er like fantastisk fin person i virkeligheten, men han var jo ikke der for å spille, han var jo der for å spre guds budskap(som han selv har sagt), og jeg ser ikke på farmen der jeg skal sitte igjen med et godt inntrykk av prester, pga "han er så snill og grei". 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...