Gå til innhold

Victoriavettu på snap


MzMe

Anbefalte innlegg

Gjest Chroma
MammaLinda skrev (1 time siden):

Ser at en av følgerne hennes har laget en "Fanpage" for datteren på instagram. Og det syns Victoria er "noe av det søteste". 

🤦🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MammaLinda skrev (3 timer siden):

Ser at en av følgerne hennes har laget en "Fanpage" for datteren på instagram. Og det syns Victoria er "noe av det søteste". 

DEN reagerte jeg også på 🤯 Hvor ble det av personvernet til den stakkars ungen?? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
MzMe skrev (45 minutter siden):

DEN reagerte jeg også på 🤯 Hvor ble det av personvernet til den stakkars ungen?? 

Det har aldri eksistert. Hun ble født inn i dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MammaLinda skrev (16 timer siden):

Ser at en av følgerne hennes har laget en "Fanpage" for datteren på instagram. Og det syns Victoria er "noe av det søteste". 

Dette er so feil! Kan ikkje forstå at ho synst det er søtt at ukjente personer har bilder av dattera på telefonen sin og i tillegg deler desse på internett. 

Stakkars jente som ikkje får ha eit privatliv. Victoria tek no ikkje imot veiledning eller råd om dette heller so eksponerina kjem nok ikkje til å ta slutt. 

Ser V har lagt ut ein videosnutt av baby i berre bleie. Koselig setting der baby klapper hunden, men kan ikkje baby i det minste ha på seg kle på det som blir lagt ut? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenhopp skrev (19 minutter siden):

Dette er so feil! Kan ikkje forstå at ho synst det er søtt at ukjente personer har bilder av dattera på telefonen sin og i tillegg deler desse på internett. 

Stakkars jente som ikkje får ha eit privatliv. Victoria tek no ikkje imot veiledning eller råd om dette heller so eksponerina kjem nok ikkje til å ta slutt. 

Ser V har lagt ut ein videosnutt av baby i berre bleie. Koselig setting der baby klapper hunden, men kan ikkje baby i det minste ha på seg kle på det som blir lagt ut? 

Nei det nytter dessverre ikke å gi henne noen tilbakemeldinger om det, hun er bare nedlatende tilbake. Så her tenker jeg at det bør sies fra til rette instans der hun kanskje vil våkne opp og ta til seg hva dette innebærer for jenta hennes. Det er absolutt ikke innafor i det hele tatt, og hvilke mor ville tillatt at andre tar screenshot og lager en egen fanside om en unge under 6 mnd🤔Det burde hunaldri godtatt men hun har jo sagt flere ganger at det bare er å ta skjermbilde av barnet. Hun har som mor et ansvar når det gjelder å beskytte sitt eget barn, noe jeg ikke mener hun tar på alvor i det hele tatt når det gjelder deling av bilder/videoer. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså..hvem f... tegner øyenbryn på en 5 måneder gammel baby for egen underholdning, og så sitte å le av det på snap?! 🤯🤯 *Sjokkert!* 

Endret av MzMe
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MzMe skrev (1 time siden):

Altså..hvem f... tegner øyenbryn på en 5 måneder gammel baby for egen underholdning, og så sitte å le av det på snap?! 🤯🤯 *Sjokkert!* 

Ingenting sjokkerer meg lenger der, men så utrolig umodent og lite greit😔😡men hun syns det er kjempe morsomt og helt innafor uansett hva andre sier.Håper virkelig noen tar tak der snart for detta utvikler seg bare til vondt verre

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (22 minutter siden):

Når barn får barn......

Hadde hun enda tatt til seg konstruktive tilbakemeldinger, men der er hun dessverre ikke.Men de fleste som følger henne er nok under 18.Jeg følger henne kun for en grunn ingen anna 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anine75 skrev (6 minutter siden):

Hadde hun enda tatt til seg konstruktive tilbakemeldinger, men der er hun dessverre ikke.Men de fleste som følger henne er nok under 18.Jeg følger henne kun for en grunn ingen anna 

Jeg følger ikke dette sirkuset der, men har litt kjennskap til de. Kunne sagt så mye, men det er brudd på reglene her inne. Mye skurrer for å si det pent.

Endret av Xstrella
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger ikke, men er innom for å sjekke av og til. Altså, jeg får helt vondt inni meg av dette. Det skjer jo også noe hele tiden rundt den lille babyen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peak skrev (1 time siden):

Jeg følger ikke, men er innom for å sjekke av og til. Altså, jeg får helt vondt inni meg av dette. Det skjer jo også noe hele tiden rundt den lille babyen. 

Det har det gjort helt siden hun ble født. Først i dag hørte jeg hun sa Elvira når hun snakket til ungen. Tidligere har det bare vært «Du» og «Hei du» 😶

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Masuka skrev (46 minutter siden):

Er det mulig. Jeg kommer til å sende bekymringsmelding til barnevernet, denne moren trenger veileding.

 

Kanskje flere burde gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Måtte slutte å følge for en stund siden når de la smokken på gulvet og løftet jenta ned med munnen til gulvet for å få tak i den. Ble helt på gråten der jeg satt høygravid selv😅 Stakkars babyen strevde og kavet.. Og hun var jo så liten og ikke så sterk i nakken ennå, var så redd hun skulle slå hodet ned i gulvet. Takk Gud for at jeg ikke har fått med meg dette med øyenbrynene sier jeg bare!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
janne201 skrev (Akkurat nå):

Måtte slutte å følge for en stund siden når de la smokken på gulvet og løftet jenta ned med munnen til gulvet for å få tak i den. Ble helt på gråten der jeg satt høygravid selv😅 Stakkars babyen strevde og kavet.. Og hun var jo så liten og ikke så sterk i nakken ennå, var så redd hun skulle slå hodet ned i gulvet. Takk Gud for at jeg ikke har fått med meg dette med øyenbrynene sier jeg bare!

Husker de snappene, jeg også. De bruker ungen som et leketøy. 
Det er vanskelig å tro at Victoria er over 20 år gammel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (1 time siden):

Husker de snappene, jeg også. De bruker ungen som et leketøy. 
Det er vanskelig å tro at Victoria er over 20 år gammel. 

Over 20? Hun blir 25 om par mnd. Skulle visst litt bedre om babyer da ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Xstrella skrev (8 minutter siden):

Over 20? Hun blir 25 om par mnd. Skulle visst litt bedre om babyer da ja.

Okei. Trodde hun var 22. 

Får håpe faren til barnet er mer moden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...