Gå til innhold

Victoriavettu på snap


MzMe

Anbefalte innlegg

Bare jeg som reagerer på at hun lar vannkrana renne for at ungen skal ha noe å høre på? I hvert fall hvis det bare renner ned i vasken?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MammaLinda skrev (6 timer siden):

Bare jeg som reagerer på at hun lar vannkrana renne for at ungen skal ha noe å høre på? I hvert fall hvis det bare renner ned i vasken?

Tror det er veldig sjeldent rolige stunder uten tv/telefon/ der inne..hun har jo allerede blitt vant til å sitte å se på tv med høy lyd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anine75 skrev (22 timer siden):

Tror det er veldig sjeldent rolige stunder uten tv/telefon/ der inne..hun har jo allerede blitt vant til å sitte å se på tv med høy lyd

Ja jøss, veldig merkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Så fint å se hun klarte å samle inn så mye penger til Kreftforeningen ❤️

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sicci skrev (9 timer siden):

Så fint å se hun klarte å samle inn så mye penger til Kreftforeningen ❤️

Helt enig! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sicci skrev (9 timer siden):

Så fint å se hun klarte å samle inn så mye penger til Kreftforeningen ❤️

Jaa! OG at hun faktisk klipte og barberte av seg alt håret da hun passerte 100000,- 
Hun kledde den nye sveisen sykt bra! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

MzMe skrev (På 8.3.2021 den 7.46):

Jaa! OG at hun faktisk klipte og barberte av seg alt håret da hun passerte 100000,- 
Hun kledde den nye sveisen sykt bra! 

Bilde?

Ser venninna også er blitt alenemor? Smittsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 5.2.2021 den 16.50):

Blir 25 om få måneder. 

Det sier mye om en persons mentale modenhet hvis i en alder av 25 år finner seg en 18 år gammel gutt - og blir gravid. Nei, en 18 år gammel gutt er på ingen måte en mann, og er i ytterst få tilfeller moden nok til å bli far.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BunnyChester skrev (1 time siden):

Det sier mye om en persons mentale modenhet hvis i en alder av 25 år finner seg en 18 år gammel gutt - og blir gravid. Nei, en 18 år gammel gutt er på ingen måte en mann, og er i ytterst få tilfeller moden nok til å bli far.

Ja det er tydelig at hun ikke er som andre 25 åringer. Men flott at hun donerte håret sitt og ikke er så kroppsfiksert som andre tik tokere er. Hun har ei søster på snart 15 så håper ikke hun blir påvirket. Så ble bestevenninna og singel ( med barn), og det er mer høy silikon og filterføring der for å si det sånn. 

Rart de kan tjene på dette, men de får aleneforsørger stønad og bidrag så de klarer seg nok. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Chroma skrev (11 timer siden):

Håper noen kan fortelle henne at bittet til hesten er for stort. 

Fortell det du da? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Hollie321 skrev (6 timer siden):

Fortell det du da? :) 

Gikk ikke an å sende henne noe på snap lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 18.3.2021 den 22.37):

Bilde?

Ser venninna også er blitt alenemor? Smittsomt.

Silje? Det har hun vært lenge.. Victoria har bilder av seg på insta, med nysveisen 😊

Endret av MzMe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er veldig rart at det blir slettet når det skrives om skjermbruk/tv for et så lite barn. Hva WHO sier om det er jo veldig tydelig og forskning generelt samt råd fra helsestasjonene. Jeg mener at det må få komme fram når det blir benyttet så mye. At det er sjikane forstår jeg ikke, for det er et veldig viktig tema som foreldre bør ta på alvor. Da forstår jeg ikke reglene her inne

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Anine75 skrev (38 minutter siden):

Syns det er veldig rart at det blir slettet når det skrives om skjermbruk/tv for et så lite barn. Hva WHO sier om det er jo veldig tydelig og forskning generelt samt råd fra helsestasjonene. Jeg mener at det må få komme fram når det blir benyttet så mye. At det er sjikane forstår jeg ikke, for det er et veldig viktig tema som foreldre bør ta på alvor. Da forstår jeg ikke reglene her inne

Enig. Veldig rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MzMe skrev (På 2.4.2021 den 1.41):

Silje? Det har hun vært lenge.. Victoria har bilder av seg på insta, med nysveisen 😊

Er låst profil. Jeg følger ikke. Mener venninna M. Hun er også blitt singel. Datteren er knapt året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det svaret hun kom med på snap tidligere idag da noen spurte om hun var klar over at det ikke var anbefalt at barn under 2 år skal skje på skjermer🤦🏼‍♀️ Ser hun ikke at det at datteren alltid må «underholdes» kanskje har med at hun er overstimulert å gjøre? Så små barn klarer ikke å bearbeide så mange inntrykk i løpet av en dag. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvermerjeg skrev (1 time siden):

Altså, det svaret hun kom med på snap tidligere idag da noen spurte om hun var klar over at det ikke var anbefalt at barn under 2 år skal skje på skjermer🤦🏼‍♀️ Ser hun ikke at det at datteren alltid må «underholdes» kanskje har med at hun er overstimulert å gjøre? Så små barn klarer ikke å bearbeide så mange inntrykk i løpet av en dag. 

Ja nei hun mener visst at datteren  på 6 mnd lærer av å se på tv som hun sa🤔Da har en ikke helt forstått hvordan så små barn fungerer😔

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at en av følgerne hennes har laget en "Fanpage" for datteren på instagram. Og det syns Victoria er "noe av det søteste". 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...