Gå til innhold

Victoriavettu på snap


MzMe

Anbefalte innlegg

Har sluttet å følge henne fordi hun bruker alt for mye filter, når noen kommenter på det hisser hun seg på de🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er utrolig umoden. Hun burde absolutt ventet mange år til før hun skaffet seg noen å ha ansvar for. Det gjelder både barn og dyr. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (3 timer siden):

Hun er utrolig umoden. Hun burde absolutt ventet mange år til før hun skaffet seg noen å ha ansvar for. Det gjelder både barn og dyr. 

Og nå skal hun ha ansvar for baby og to valpekull samtidig? Eller er det noen andre som skal ha hundene mens de får/har valper?

er mye jobb ved valper de ukene Før de flytter så sporty hvis hun skal ha begge hundene selv og en ca 1 åring samtidig alene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (7 timer siden):

Hun er utrolig umoden. Hun burde absolutt ventet mange år til før hun skaffet seg noen å ha ansvar for. Det gjelder både barn og dyr. 

Jeg er året eldre enn henne, ble helt satt ut da jeg fant det ut. Trodde hun var 18. Har en unge nå som er noen måneder yngre enn hennes og vi har et valpekull på 6 valper, det er travelt selv om vi er 2😅 liksom alltid noe som må gjøres. Håper hun får mye hjelp, for det skal ikke gå utover hverken barn eller dyr at det er travelt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
hvermerjeg skrev (3 timer siden):

Jeg er året eldre enn henne, ble helt satt ut da jeg fant det ut. Trodde hun var 18. Har en unge nå som er noen måneder yngre enn hennes og vi har et valpekull på 6 valper, det er travelt selv om vi er 2😅 liksom alltid noe som må gjøres. Håper hun får mye hjelp, for det skal ikke gå utover hverken barn eller dyr at det er travelt. 

Pluss hest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har sendt bekymringsmelding på henne før? Husker at dette var et tema her for noen måneder siden. Jeg vurderte tidligere, lot det utebli pga. man ikke kan være anonym, jeg mener fremdeles at jenta trenger veiledning. Selvfølgelig ikke at noen tar bort babyen. Godt mulig at det har kommet seg litt i heimen, men jeg synes fremdeles at noe skurrer mtp. all eksponeringen/mobilen i fjeset på baby osv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterkaret skrev (8 minutter siden):

Noen som har sendt bekymringsmelding på henne før? Husker at dette var et tema her for noen måneder siden. Jeg vurderte tidligere, lot det utebli pga. man ikke kan være anonym, jeg mener fremdeles at jenta trenger veiledning. Selvfølgelig ikke at noen tar bort babyen. Godt mulig at det har kommet seg litt i heimen, men jeg synes fremdeles at noe skurrer mtp. all eksponeringen/mobilen i fjeset på baby osv. 

Vurderer du seriøst å melde bekymring til BV pga. eksponering på sosiale medier? Det er ikke heldig, men det er ikke en barnevernssak.

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterkaret skrev (5 timer siden):

Noen som har sendt bekymringsmelding på henne før? Husker at dette var et tema her for noen måneder siden. Jeg vurderte tidligere, lot det utebli pga. man ikke kan være anonym, jeg mener fremdeles at jenta trenger veiledning. Selvfølgelig ikke at noen tar bort babyen. Godt mulig at det har kommet seg litt i heimen, men jeg synes fremdeles at noe skurrer mtp. all eksponeringen/mobilen i fjeset på baby osv. 

man kan sende anonymt til barnevernet... meeen i dette tilfelle er det ikke noe jeg har reagert på som barnevernssak. Ja riktig som hun skriver hun trenger veiledning og gjør ekstreeeeemt mye som ikke er anbefalt typ ekstreme mengder mobil og skjerm og eksponering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (12 timer siden):

Vurderer du seriøst å melde bekymring til BV pga. eksponering på sosiale medier? Det er ikke heldig, men det er ikke en barnevernssak.

De fleste sakene til barnevernet dreier seg om veiledning.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun oppfører seg ekstremt umodent. Bare det bildet hun la ut av at hun hadde tegnet på ungen bryn, det var sånn vi fant på å gjøre på dukkene våre når vi var små. I tillegg er det veldig mye mobil, selv når hun er nede på gulvet å leker med ungen..

Det virker egentlig litt som hun har nok med seg selv..det blir litt mye, en liten baby og x-antall dyr å holde styr på til enhver tid..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Leila87
Selfishmacaroni skrev (5 minutter siden):

Really? 06627397-815B-424E-9871-24BF6E66E996.thumb.png.8ebcf5cab854488a98d30a60c93b6a26.png

Hva er det du lurer på? De fleste som er syke er jo late, spesielt menn! Har du sterk viljestyrke kommer du deg gjennom hvilken som helst sykdom. Hvis man ikke ønsker eller orker å være syk får du kjempegodt immunforsvar!

Neida, klarte ikke å dy meg, men herregud. Har ikke ord 😅😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig kleint at ei voksen dame med eget barn må ha søsteren sin hos seg på sykehuset. Det hadde jeg fader ikke dokumentert i some, men det sier jo også noe om hvor umoden hun er. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (1 time siden):

Så utrolig kleint at ei voksen dame med eget barn må ha søsteren sin hos seg på sykehuset. Det hadde jeg fader ikke dokumentert i some, men det sier jo også noe om hvor umoden hun er. 

Hva er kleint med det? 

Så fordi man er voksen og har barn så kan man ikke ha selskap på sykehuset? Jeg ville også ha hatt noen der om jeg kunne. Er ganske ensomt å ligge på sykehus alene. Har ingenting med om personen er umoden eller ikke 🙄

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellaaa skrev (8 timer siden):

Hva er kleint med det? 

Så fordi man er voksen og har barn så kan man ikke ha selskap på sykehuset? Jeg ville også ha hatt noen der om jeg kunne. Er ganske ensomt å ligge på sykehus alene. Har ingenting med om personen er umoden eller ikke 🙄

Søsteren eller venninne overnatter og er der konstant fordi hun får så fælt med angst av å være der. Hun fikk også ordnet seg rom uten folk fordi det var fælt også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selfishmacaroni skrev (10 minutter siden):

Søsteren eller venninne overnatter og er der konstant fordi hun får så fælt med angst av å være der. Hun fikk også ordnet seg rom uten folk fordi det var fælt også. 

Hvorfor er hun innlagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellaaa skrev (9 timer siden):

Hva er kleint med det? 

Så fordi man er voksen og har barn så kan man ikke ha selskap på sykehuset? Jeg ville også ha hatt noen der om jeg kunne. Er ganske ensomt å ligge på sykehus alene. Har ingenting med om personen er umoden eller ikke 🙄

Alle vil nok egentlig ha med seg noen. Fordi det er kjedelig.  Hvordan tror du det hadde blitt da?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leila87
Nussepus skrev (1 time siden):

Alle vil nok egentlig ha med seg noen. Fordi det er kjedelig.  Hvordan tror du det hadde blitt da?

Det er strenger regler på grunn av korona, men hun maste seg til at søsteren på 13 år kunne overnatte for å passe på henne (som er 24 år). Hvis hun må ha noen til å passe på seg 24/7, hvordan skal hun klare seg hvis barnet plutselig må på sykehuset, og hun må være tilstede alene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...