Gå til innhold

Victoriavettu på snap


MzMe

Anbefalte innlegg

Xstrella skrev (13 timer siden):

Noen som vet hvorfor barnet skal så tidlig i barnehagen? Moren er jo hjemmeværende. 

Ja gid altså 🤡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker da hun mente at de som reagerte på snusingen hennes under graviditeten var misunnelige. Hva skal jeg være misunnelig på? En alenemor med 14 valper som tjener penger på å markedsføre klær til sin horde av 10 år gamle jenter? Hahahaha

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gobbledigook skrev (2 minutter siden):

Husker da hun mente at de som reagerte på snusingen hennes under graviditeten var misunnelige. Hva skal jeg være misunnelig på? En alenemor med 14 valper som tjener penger på å markedsføre klær til sin horde av 10 år gamle jenter? Hahahaha

Snuste hun under graviditeten? Dette kan jeg ikke huske. Fy faen, der dalte i hvert fall respekten min for henne nedover. Husker at hun hellet innpå med energidrikker og forsvarte dette opp og ned i mente, skikkelig harry tenkte jeg. 

Endret av Blomsterkaret
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterkaret skrev (5 minutter siden):

Snuste hun under graviditeten? Dette kan jeg ikke huske. Fy faen, der dalte i hvert fall respekten min for henne nedover. Husker at hun hellet innpå med energidrikker og forsvarte dette opp og ned i mente, skikkelig harry tenkte jeg. 

Ja, hun mente det var for vanskelig for henne å slutte helt, så hun kuttet bare ned istedenfor

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at de unge følgerne hennes nominerer henne til årets influenser på Vixen...

Syns det virker høl i huet å ha to valpekull samtidig (uansett hvor seriøst oppdretter ditt er) når du er alene med en baby, i tillegg til å ha hest og gekko(?). Hun hadde vel papegøye også, men den var hun nødt til å omplassere grunnet aggressiv adferd. Hadde selv marsvin som barn. De viste aggressiv adferd når de ikke fikk nok stimuli og sosialisering. Omplasserte ikke av den grunn, men foreldrene mine tok tak i det og satt opp en plan for hvordan vi skulle få de gradvis mer sosiale. Tror Victoria trenger veiledning, selv om hun beskriver seg selv som dyreelsker. 

Er nok mange som henne, men ikke alle som blottlegger livet sitt og svarer følgerne frekt...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare det at hun godtar at folk lager fankontoer dedikert til datteren hennes, på instagram er nok til at jeg ikke følger denne dama 

Endret av Lerke987
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lerke987 skrev (2 timer siden):

Bare det at hun godtar at folk lager fankontoer dedikert til datteren hennes, på instagram er nok til at jeg ikke følger denne dama 

Det var sånn mammatilmichelle gjorde da hun var 16-17, godtok det altså. Hun var mye yngre, så satte hun foten ned angående det. Det virker dessverre ikke som Victoria vil innse hvor feil det er. 

Endret av Blomsterkaret
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MammaLinda skrev (13 timer siden):

Ser at de unge følgerne hennes nominerer henne til årets influenser på Vixen...

Syns det virker høl i huet å ha to valpekull samtidig (uansett hvor seriøst oppdretter ditt er) når du er alene med en baby, i tillegg til å ha hest og gekko(?). Hun hadde vel papegøye også, men den var hun nødt til å omplassere grunnet aggressiv adferd. Hadde selv marsvin som barn. De viste aggressiv adferd når de ikke fikk nok stimuli og sosialisering. Omplasserte ikke av den grunn, men foreldrene mine tok tak i det og satt opp en plan for hvordan vi skulle få de gradvis mer sosiale. Tror Victoria trenger veiledning, selv om hun beskriver seg selv som dyreelsker. 

Er nok mange som henne, men ikke alle som blottlegger livet sitt og svarer følgerne frekt...

Dere følger tydeligvis ikke med 🙄 hun har jo ikke to valpekull alene. Hun har en hund med valper hos seg selv og den andre er hos moren hennes. Og Victoria bor med to andre.  

Når man har en baby i hus så er det ikke bare bare å ha en aggressiv papegøye! Og man kan ikke sammenligne ett marsvin med en papegøye 🤦‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellaaa skrev (2 timer siden):

Dere følger tydeligvis ikke med 🙄 hun har jo ikke to valpekull alene. Hun har en hund med valper hos seg selv og den andre er hos moren hennes. Og Victoria bor med to andre.  

Når man har en baby i hus så er det ikke bare bare å ha en aggressiv papegøye! Og man kan ikke sammenligne ett marsvin med en papegøye 🤦‍♀️

Er likevel ikke imponert over eksponeringen av baby og prioriteringene hennes.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterkaret skrev (På 18.8.2021 den 23.32):

Det var sånn mammatilmichelle gjorde da hun var 16-17, godtok det altså. Hun var mye yngre, så satte hun foten ned angående det. Det virker dessverre ikke som Victoria vil innse hvor feil det er. 

Kan jeg spørre hva som er feil med en fanbruker? Hadde vært veldig rart om noen hadde laget det på mitt barn, men jeg er jo ikke en offentlig person som deler bilder av ansiktet på barne mitt,
men hun som offentlig så gjør det vell ikke så stor skade? Fanbrukere har jo fått bildene fra en plass ( inne på ig til victoriavettu) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lofottorsken skrev (2 timer siden):

Kan jeg spørre hva som er feil med en fanbruker? Hadde vært veldig rart om noen hadde laget det på mitt barn, men jeg er jo ikke en offentlig person som deler bilder av ansiktet på barne mitt,
men hun som offentlig så gjør det vell ikke så stor skade? Fanbrukere har jo fått bildene fra en plass ( inne på ig til victoriavettu) 

Eksponering

Eksponering

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bellaaa skrev (På 19.8.2021 den 8.15):

Dere følger tydeligvis ikke med 🙄 hun har jo ikke to valpekull alene. Hun har en hund med valper hos seg selv og den andre er hos moren hennes. Og Victoria bor med to andre.  

Når man har en baby i hus så er det ikke bare bare å ha en aggressiv papegøye! Og man kan ikke sammenligne ett marsvin med en papegøye 🤦‍♀️

Det er vel Victoria som står som oppdretter på begge kull?🧐  Da er det vel i all hovedsak hennes ansvar uansett om moren har en tispe på fôr. Ikke det daglige stellet av valpene selvfølgelig, men alt av papirarbeid og oppfølging. Selv om hun bor med to andre så er ikke hennes dyr og barn deres ansvar. Antar at de har jobb og sitt eget liv å stri med. 

Nei, det er ikke bare bare å ha en aggressiv papegøye. Enig med deg der. Fugler kan bli aggressive om de ikke får nok aktivitet. Dersom den satt i det buret hele døgnet fordi den var aggressiv, så sier det seg selv at det gjør den mer frustrert. Men støtter fortsatt ikke at hun skaffer seg nye dyr, som den gekkoen. Nå har jeg null kunnskap om hold av gekko, men det du mener er altså at dersom gekkoen blir aggressiv, så skal hun omplassere den? Og skaffe seg et pinnedyr uka etterpå?😛

 

 

Endret av MammaLinda
og/å feil *grøss*
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lofottorsken skrev (7 timer siden):

Kan jeg spørre hva som er feil med en fanbruker? Hadde vært veldig rart om noen hadde laget det på mitt barn, men jeg er jo ikke en offentlig person som deler bilder av ansiktet på barne mitt,
men hun som offentlig så gjør det vell ikke så stor skade? Fanbrukere har jo fått bildene fra en plass ( inne på ig til victoriavettu) 

Hadde du likt at noen hadde mange bilder av barnet ditt på sin mobil?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lerke987 skrev (15 minutter siden):

Hadde du likt at noen hadde mange bilder av barnet ditt på sin mobil?

Herregud, får faktisk helt angst bare av tanken😳 nå er vi superstrenge da, mormor til den lille er dypt såret for at hun ikke får dele bilder av han på Facebook fordi hun må vise alle hvor stolt hun er som hun sier, men vi er strenge. Om noen skulle laga en fankonto med flere hundre bilder på hadde jeg blitt gal tror jeg. Man har jo ingen kontroll på hvor ting havner når man deler så mye i sosiale medier. Å ta sånne valg for en annen person synes jeg er dårlig gjort, selv om man er forelder. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så klart har hun heller ikke klart å få med seg at man ikke skal ha på babyer sko. «Får fortsette å øve», ser hun ikke hvor unaturlig det er for henne??? La henne gå barbeint!! Hva gjør Victoria på når de er på helsestasjonen egentlig?? Hun driter jo i absolutt alt av anbefalinger og råd. Herregud så oppgitt og provosert jeg blir. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor hun hos foreldrene? Og hvem er han fyren hun alltid er sammen med? Forvirra..🙈 Hun snakker jo om å flytte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MammaLinda skrev (4 timer siden):

Det er vel Victoria som står som oppdretter på begge kull?🧐  Da er det vel i all hovedsak hennes ansvar uansett om moren har en tispe på fôr. Ikke det daglige stellet av valpene selvfølgelig, men alt av papirarbeid og oppfølging. Selv om hun bor med to andre så er ikke hennes dyr og barn deres ansvar. Antar at de har jobb og sitt eget liv å stri med. 

Nei, det er ikke bare bare å ha en aggressiv papegøye. Enig med deg der. Fugler kan bli aggressive om de ikke får nok aktivitet. Dersom den satt i det buret hele døgnet fordi den var aggressiv, så sier det seg selv at det gjør den mer frustrert. Men støtter fortsatt ikke at hun skaffer seg nye dyr, som den gekkoen. Nå har jeg null kunnskap om hold av gekko, men det du mener er altså at dersom gekkoen blir aggressiv, så skal hun omplassere den? Og skaffe seg et pinnedyr uka etterpå?😛

 

 

Hvis du følger med så ser du at hun er hos moren sin ofte for å besøk hunden og valpene. Tror hun klarer dette fint jeg uten at du skal sitte anonymt bak en skjerm for å dømme henne 🤷‍♀️ og nei, barnet og dyrene er ikke dems ansvar, men kan vel hende de hjelper til forde? Finnes faktisk folk som stiller opp for andre 🤔 

Hun hadde papegøyen ute av buret ofte, Men når den blir aggressiv så er det vel ikke så lurt å ha den ute rundt barnet vel? Da er vel kanskje det beste å gi den til noen andre som kan ta vare på den enn å ha den i burde sånn at den blir mer frustrert? 

Hvor har jeg nevnt noe om gekko?🙄 og jeg regner med at enn aggressiv pappergøye er værre enn en aggressiv liten gekko? Men som deg, så har jeg null erfaring når det kommer til gekko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (1 minutt siden):

Bor hun hos foreldrene? Og hvem er han fyren hun alltid er sammen med? Forvirra..🙈 Hun snakker jo om å flytte? 

Hun leier ett hus med broren sin og en kompis

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...