Gå til innhold

Victoriavettu på snap


MzMe

Anbefalte innlegg

Reagerer jo på at hun reiser bort i nærmere en uke, når datteren er 1 år og 3 mnd... har far hovedomsorgen? Hun har tatt silikon, styrt med flytting og ferie på kort tid. Det er ikke bra med så lange perioder borte fra et så lite barn. Og før jeg blir hengt for momshaming, da er poenget mitt misforstått. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nordlys89 skrev (33 minutter siden):

Reagerer jo på at hun reiser bort i nærmere en uke, når datteren er 1 år og 3 mnd... har far hovedomsorgen? Hun har tatt silikon, styrt med flytting og ferie på kort tid. Det er ikke bra med så lange perioder borte fra et så lite barn. Og før jeg blir hengt for momshaming, da er poenget mitt misforstått. 

Mor har vel hovedomsorgen. Ingen hadde reagert hadde far reist....... 

Barn tar ingen skade av at mor var borte de dagene. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet tar ikke skade av og ikke være med mor ei uke. Spiller det noen rolle hvor mor er, om barnet uansett har pappauke?? Syns det er bra at hun er sosial, er med venner og har det morsomt. Det bør hun få gjøre UTEN at noen hetser henne for å være borte fra barnet!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (17 minutter siden):

Uføretrygdede har det fint. Ja hun tjener nok litt på spons og.

Er hun ufør??? Hva er galt hos henne

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart et 1 år gammelt barn i værste fall kan ta skade av å være borte fra hovedomsorgsperson gjentatte ganger over flere døgn. Det er vell ikke uten grunn at det ikke anbefales å være borte mer enn 1 døgn på 1 åringer med mindre det er alvorlig sykdom osv. Mammauke/pappauke anbefales på ingen måte på så små barn. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nordlys89 skrev (5 timer siden):

Klart et 1 år gammelt barn i værste fall kan ta skade av å være borte fra hovedomsorgsperson gjentatte ganger over flere døgn. Det er vell ikke uten grunn at det ikke anbefales å være borte mer enn 1 døgn på 1 åringer med mindre det er alvorlig sykdom osv. Mammauke/pappauke anbefales på ingen måte på så små barn. 

Bla bla bla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (6 timer siden):

Er hun ufør??? Hva er galt hos henne

Hun er ikke i arbeid eller studerer noe. Lever av nav og spons/reklamer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (4 minutter siden):

Hun er ikke i arbeid eller studerer noe. Lever av nav og spons/reklamer.

Ok.. Men det er jo noe helt annet enn å si hun er Uføretrygded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (1 minutt siden):

Ok.. Men det er jo noe helt annet enn å si hun er Uføretrygded

Hun søker det. Om hun har fått det gjennom enda vet jeg ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordlys89 skrev (6 timer siden):

Klart et 1 år gammelt barn i værste fall kan ta skade av å være borte fra hovedomsorgsperson gjentatte ganger over flere døgn. Det er vell ikke uten grunn at det ikke anbefales å være borte mer enn 1 døgn på 1 åringer med mindre det er alvorlig sykdom osv. Mammauke/pappauke anbefales på ingen måte på så små barn. 

Hun har vært borte fra datteren sin flere døgn om gangen helt fra hun var bitteliten

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Malene skrev (16 minutter siden):

Hun har vært borte fra datteren sin flere døgn om gangen helt fra hun var bitteliten

Og det er helt i orden å ta seg en liten timeout på noen timer og i værste fall en natt for å hente seg inn. Men når det er i dette omfanget reagerer jeg. Trygg tilknytning bør være førstepri. Tilknytningsforstyrrelser er ikke noe å spøke med. Ved alvorlig sykdom eller andre livshendelser der det ikke er noe annet alternativ kan forsvares. Ikke at en 26? åring lever som en barnløs på 18...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (40 minutter siden):

Hun søker det. Om hun har fått det gjennom enda vet jeg ikke. 

Jeg er en person som tenker at man skal aldri si at man ikke skjønner hvorfor noen har ufør fordi de ser frisk ut. 

Men her må jeg si jeg lurer på hvorfor? Hun ser frisk ut, hun trener masse, hun reiser til utlandet og fester med andre. Hva i all verden er galt

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nordlys89 skrev (3 minutter siden):

Og det er helt i orden å ta seg en liten timeout på noen timer og i værste fall en natt for å hente seg inn. Men når det er i dette omfanget reagerer jeg. Trygg tilknytning bør være førstepri. Tilknytningsforstyrrelser er ikke noe å spøke med. Ved alvorlig sykdom eller andre livshendelser der det ikke er noe annet alternativ kan forsvares. Ikke at en 26? åring lever som en barnløs på 18...

Er enig med deg, men tror ikke det er så mye kunnskap om tilknytning der i gården..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Malene skrev (5 minutter siden):

Er enig med deg, men tror ikke det er så mye kunnskap om tilknytning der i gården..

Får bare håpe det er mer stabilt og en mer moden forelder i den lille jentas andre hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nordlys89 skrev (1 time siden):

Får bare håpe det er mer stabilt og en mer moden forelder i den lille jentas andre hjem!

Det er det trolig, han eksponerer nesten ikke datteren sin

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (3 timer siden):

Jeg er en person som tenker at man skal aldri si at man ikke skjønner hvorfor noen har ufør fordi de ser frisk ut. 

Men her må jeg si jeg lurer på hvorfor? Hun ser frisk ut, hun trener masse, hun reiser til utlandet og fester med andre. Hva i all verden er galt

Kan ikke si så mye for det blir tatt som spekulasjoner. Det er mye her lesere og følgere ikke vet. Sosiale medier, instagram og influencere er fake. Ikke tro på alt dere ser/leser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterkaret skrev (På 3/13/2022 den 22.27):

Det er det trolig, han eksponerer nesten ikke datteren sin

Dette er ironi ikke sant??? Han viser alltid datteren sin på Snap. Når han har henne, så er det datteren som er hovedpersonen på hans snapstory.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...