Gå til innhold

Victoriavettu på snap


MzMe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bellaaa skrev (8 timer siden):

Hvis du følger med så ser du at hun er hos moren sin ofte for å besøk hunden og valpene. Tror hun klarer dette fint jeg uten at du skal sitte anonymt bak en skjerm for å dømme henne 🤷‍♀️ og nei, barnet og dyrene er ikke dems ansvar, men kan vel hende de hjelper til forde? Finnes faktisk folk som stiller opp for andre 🤔 

Hun hadde papegøyen ute av buret ofte, Men når den blir aggressiv så er det vel ikke så lurt å ha den ute rundt barnet vel? Da er vel kanskje det beste å gi den til noen andre som kan ta vare på den enn å ha den i burde sånn at den blir mer frustrert? 

Hvor har jeg nevnt noe om gekko?🙄 og jeg regner med at enn aggressiv pappergøye er værre enn en aggressiv liten gekko? Men som deg, så har jeg null erfaring når det kommer til gekko.

Var ikke meningen å være dømmende😕 Leste svaret mitt igjen og ser at det kan virke sånn. Tviler ikke på at hu er en god mor. Hadde jeg eksponert hverdagen og barna mine, så hadde jeg garantert fått kritikk for min måte å være mamma på. Vi  er alle forskjellige og gjør det som passer oss. Får hun hverdagen til å gå opp, så er det ingenting som er bedre enn det. Virker som hun er veldig flink med hunder i det daglige. I en verden der blandingsvalper selges for 30 000 på Finn, så er det herlig å se at hun faktisk har papirer og helse på plass. 
Mente bare at «papegøyen er aggressiv og utrygg for babyen» er en litt tynn unnskyldning når du har skaffet deg en papegøye. Når du attpåtil er alene med dyret, så skjønner jeg at det ikke er så lett da men.  Jeg hadde sikkert gjort det samme for ungens trygghet. Men da hadde jeg ikke anskaffet meg nytt kjæledyr kort tid etterpå😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun kommenterer på snap at barnet må i barnehage fordi hun jobber. Artig at hun tror det hun gjør er jobb. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (1 time siden):

Ser hun kommenterer på snap at barnet må i barnehage fordi hun jobber. Artig at hun tror det hun gjør er jobb. 

Vi er vel forbi det å shame folk for å være influencer/blogger? Om hun gjør jobben bra nok og er en god påvirker, er en annen diskusjon. 

Det er en inntekt hun har. Istedenfor å jobbe i butikk, reklamerer hun for de. Same shit, different smell. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken88

Hun irriterer meg grenseløst, minner meg om en forvirret drittunge med lilla hår som ikke har funnet seg selv eller meningen med livet hun nå lever, og hun skal ta vare på en liten unge? Spar meg, altså. Jeg har sett nok av henne til å danne meg et bilde av hvordan hun er, og i mine øyne er hun ikke litt skikket til å ta vare på et barn. Hun kan være så mye 25 åring hun bare vil på papiret, men den mentale alderen sier noe helt annet. Håper noen får opp øynene og tar grep. Ser for meg at den barnslige oppførselen hun har for seg nå ikke kommer til å endre seg i det hele tatt når hun  på ny flytter inn i et slags guttekollektiv igjen, sammen med broren og han kompisen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøken88 skrev (1 time siden):

Hun irriterer meg grenseløst, minner meg om en forvirret drittunge med lilla hår som ikke har funnet seg selv eller meningen med livet hun nå lever, og hun skal ta vare på en liten unge? Spar meg, altså. Jeg har sett nok av henne til å danne meg et bilde av hvordan hun er, og i mine øyne er hun ikke litt skikket til å ta vare på et barn. Hun kan være så mye 25 åring hun bare vil på papiret, men den mentale alderen sier noe helt annet. Håper noen får opp øynene og tar grep. Ser for meg at den barnslige oppførselen hun har for seg nå ikke kommer til å endre seg i det hele tatt når hun  på ny flytter inn i et slags guttekollektiv igjen, sammen med broren og han kompisen. 

Utrolig umoden til å være 25 år. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på annonsen av valpene hun skulle selge, syns også at den var skrevet på en lite profesjonell måte når det er snakk om så dyre hunder. 

Mange emoji i teksten og en historie om at den ene hunden egentlig ikke skulle parres men ble parret for å lokke den andre hunden til å bli parret. Derav to valpekull.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne oppdretter reisen hennes virker ikke som det har vært drømmen hennes lenge som hun påstår, men heller hastverk for å få valper så fort som tidlig.. sikkert pga pris på hunder for tiden 😛

Ingen av fedrene av kullene er verken hd røngten eller øyelyst.. samme med den flerfarget tispen.. hadde hun vært en seriøs oppdretter så hadde hun tatt seg tid til å finne noen som er sjekket og godkjent. Hun kan nå iallefall ikke avle videre på disse valpene der når di blir eldre siden hun ikke har noen garanti ang hofteskader og øyeproblemer når di blir eldre, eller om det ligger latent i genene. Da må hun begynne på nytt med nytt kull på Ylva, som var eneste som var sjekket. Men det skjer vel fortere enn anbefalt når hun klarer å selge disse valpene, og hun får inn 350 000 på di 🙈 14 valper x 25 000 hver= 350 000 kr.. ikke rart at hun fikk 2 kull selv om hun påstår det ikke var planlagt..  men da hadde hun aldri sendt en hund med løpetid for å "lokke" en hannhund  🙈 isåfall skulle di ha hatt full kontroll og leid hanhunden til den som skulle bli parret når han var klar. Man slepper di ikke løs som di gjorde 🙈

Endret av Innlandet
Redigering pga feil
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av noen priser med tanke på at hannhundene og den ene tispen ikke er sjekket skikkelig engang! Det lyser useriøst oppdrett lang vei. 

Endret av Chroma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlandet skrev (9 minutter siden):

Denne oppdretter reisen hennes virker ikke som det har vært drømmen hennes lenge som hun påstår, men heller hastverk for å få valper så fort som tidlig.. sikkert pga pris på hunder for tiden 😛

Ingen av fedrene av kullene er verken hd røngten eller øyelyst.. samme med den flerfarget tispen.. hadde hun vært en seriøs oppdretter så hadde hun tatt seg tid til å finne noen som er sjekket og godkjent. Hun kan nå iallefall ikke avle videre på disse valpene der når di blir eldre siden hun ikke har noen garanti ang hofteskader og øyeproblemer når di blir eldre, eller om det ligger latent i genene. Da må hun begynne på nytt med nytt kull på Ylva, som var eneste som var sjekket. Men det skjer vel fortere enn anbefalt når hun klarer å selge disse valpene, og hun får inn 350 000 på di 🙈 14 valper x 25 000 hver= 350 000 kr.. ikke rart at hun planla 2 kull 🙈

Det virker skikkelig useriøst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VildeS skrev (2 timer siden):

Så på annonsen av valpene hun skulle selge, syns også at den var skrevet på en lite profesjonell måte når det er snakk om så dyre hunder. 

Mange emoji i teksten og en historie om at den ene hunden egentlig ikke skulle parres men ble parret for å lokke den andre hunden til å bli parret. Derav to valpekull.

Blir uvel. Skikkelig useriøs og vil dermed tiltrekke seg useriøse kunder/barn/fansa. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (2 timer siden):

Litt av noen priser med tanke på at hannhundene og den ene tispen ikke er sjekket skikkelig engang! Det lyser useriøst oppdrett lang vei. 

Håper og tror at folk i miljøet ser skikkelig ned på henne. Hun har hele tiden prøvd å fremstå så seriøs rundt dette med oppdrett og hundesykdommer. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av kallenavnene til lille snuppa er «virus», sier litt...og ifølge henne er det visst helt feil å skrive Victoria med K. Kyss meg bak hardt og lenge..😒 Mamma på 25 år, uffs!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei å nei, nå skal hun beholde 2 av valpetispene på for til videre avl. Denne oppdretteren hadde eg holdt meg langt unna, hun risikerer å avle opp mangen hunder som sliter med smerter og andre ting. En ny valpefabrikken som ikke bryr seg om hvordan hundene har det 😥

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlandet skrev (56 minutter siden):

Nei å nei, nå skal hun beholde 2 av valpetispene på for til videre avl. Denne oppdretteren hadde eg holdt meg langt unna, hun risikerer å avle opp mangen hunder som sliter med smerter og andre ting. En ny valpefabrikken som ikke bryr seg om hvordan hundene har det 😥

Generelt tenker jeg at folk ikke bryr seg når de avler videre på hund og katt, det er så mange dyr som trenger et hjem. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At barnet som er 9 mnd må i barnehage for å bli sosialisert er berre tull. Dersom ein har muligheit er det beste for barnet å få være heime til det er over året minimum.

Forstår at ho vil arbeide på dagen istadenfor kveld, men dei siste to dagane ho har hatt dattera i barnehage har ho vert med hesten på beite og idag skulle ho fikse bryn og når det ikkje vart noko av vart det heim å slappe av. 

Det er mange som må ha barna sine i barnehage fra so tidlig alder pga jobb. Men utfrå snapen so virker det ikkje som ho jobber so mykje på dag 🤔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenhopp skrev (6 timer siden):

At barnet som er 9 mnd må i barnehage for å bli sosialisert er berre tull. Dersom ein har muligheit er det beste for barnet å få være heime til det er over året minimum.

Forstår at ho vil arbeide på dagen istadenfor kveld, men dei siste to dagane ho har hatt dattera i barnehage har ho vert med hesten på beite og idag skulle ho fikse bryn og når det ikkje vart noko av vart det heim å slappe av. 

Det er mange som må ha barna sine i barnehage fra so tidlig alder pga jobb. Men utfrå snapen so virker det ikkje som ho jobber so mykje på dag 🤔

Jobben hennes = overeksponere barnet. Så sånn sett har hun jo egentlig fri når babyen er i barnehagen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...