Gå til innhold

Victoriavettu på snap


MzMe

Anbefalte innlegg

Xstrella skrev (3 timer siden):

Fordi hun fremstår som rik på youtube og instagram når sannheten er noe annet. Og flere nevnte at statistikk viser foreldre som naver kan overføres til barna. Vi vet at V ikke har fast jobb og man blir ikke rik av å ha youtube kanal. Det er 14 åringer som følger V og ønsker leve likt som henne. Ergo 0 skole og 0 utdanning....

Skam deg selv som kan skrive ufint til folk du ikke kjenner. Er helt greit å være ufør, men si det og vær ærlig om en reklamerer for det ene og andre i media. Ikke fremstill influencer livet som det er gratis ting kastet etter en.

Du virker rett og slett bare misunnelig! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibbi_ skrev (9 minutter siden):

Du virker rett og slett bare misunnelig! 

Da må jeg spørre deg om hva er det å være misunnelig på?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Xstrella skrev (11 timer siden):

Da må jeg spørre deg om hva er det å være misunnelig på?

Det lurer jeg også på. Misunnelig på hva? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verba
Xstrella skrev (På 3.7.2022 den 22.01):

Fordi hun fremstår som rik på youtube og instagram når sannheten er noe annet. Og flere nevnte at statistikk viser foreldre som naver kan overføres til barna. Vi vet at V ikke har fast jobb og man blir ikke rik av å ha youtube kanal. Det er 14 åringer som følger V og ønsker leve likt som henne. Ergo 0 skole og 0 utdanning....

Skam deg selv som kan skrive ufint til folk du ikke kjenner. Er helt greit å være ufør, men si det og vær ærlig om en reklamerer for det ene og andre i media. Ikke fremstill influencer livet som det er gratis ting kastet etter en.

Kjenner du Victoria personlig? Du svarte aldri den forrige som spurte deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verba skrev (47 minutter siden):

Kjenner du Victoria personlig? Du svarte aldri den forrige som spurte deg :)

Tja. Litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (På 4.7.2022 den 13.03):

Det lurer jeg også på. Misunnelig på hva? 

Hun lever kanskje et liv du kunne ønske deg?? Du høres hvertfall litt bitter og misunnelig ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chroma
Bibbi_ skrev (1 time siden):

Hun lever kanskje et liv du kunne ønske deg?? Du høres hvertfall litt bitter og misunnelig ut...

Det eneste fra livet hennes jeg kunne tenkt meg er hestene. 😄 De er utrolig fine. Ellers er jeg verken bitter eller misunnelig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (15 timer siden):

Det eneste fra livet hennes jeg kunne tenkt meg er hestene. 😄 De er utrolig fine. Ellers er jeg verken bitter eller misunnelig. :) 

Var ikke deg jeg sikta til, beklager.  Det var Xstrella 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (På 13.7.2022 den 23.28):

Hun lever kanskje et liv du kunne ønske deg?? Du høres hvertfall litt bitter og misunnelig ut...

Hjelpes. Nei. Du svarte ikke på hva det er å være misunnelig på? Alenemor uten utdanning og leker modell på instagram.... Godt hun fikk sponset nytt hår da...Kunne aldri levd slikt liv nei. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Xstrella skrev (2 minutter siden):

Hjelpes. Nei. Du svarte ikke på hva det er å være misunnelig på? Alenemor uten utdanning og leker modell på instagram.... Godt hun fikk sponset nytt hår da...Kunne aldri levd slikt liv nei. 

Alle som kommer med kritikk blir visst beskyldt for å være minsunnelig, selv der det ikke er noe å være misunnelig på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

  • 3 måneder senere...
Chroma skrev (På 21.4.2023 den 22.33):

Snapper hun fortsatt eller har hun forsvunnet? 

Hun snapper ennå så vidt jeg vet. Holder på å flytte. Var nylig slått ut av noe greier. Følger hun ikke, men dukker opp på "utforsk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt og svar til dette.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...