Gå til innhold

Victoriavettu på snap


MzMe

Anbefalte innlegg

Anine75 skrev (2 timer siden):

Er hun 15 eller 24 år???framstår veldig lite voksen men skal vel prøve å holde på de veldig unge følgerne sine

Blir 25 om få måneder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med så ustabil oppvekst V har hatt selv så kan en ikke forvente bedre, tror jeg. Det triste er at hun skal stå i media og tjene penger på uskyldig lite barn som ikke ber om å bli eksponert. Her bør noen våkne. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte slutte å følge henne. Det er trist å se hvor umoden hun er. Humor og tull og tøys er en ting, men hun oppfører seg som om hun er Max 18år. Egentlig enda yngre...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å se at hun tror at tv er bra for babyer, de er ikke i stand til å bearbeide følelsene sine eller sanseinntrykk.Lurer på når den babyen faktisk har ro rundt seg, om hun har rolige stunder sammen med mora si og uten at mobilen blir trykt opp i ansiktet hennes konstant😔

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå syns jeg det går over stokk og stein på den snapkanalen hennes. Var det video av ungen med avføring oppetter ryggen hun la ut i dag? Ja, vi har alle vært der, men jeg hadde jo aldri delt det med 70 000 (hadde ikke fotografert det engang) og kalt det jobben min?🧐

Det at det slettes etter 24 timer på Snapchat har ingen verdens ting å si. Når følgerne er fritt fram til å ta screenshots, så kan datteren få disse bildene slengt etter seg i oppveksten. Men datteren reagerer nok ikke på det, for i følge VV så betyr det at hun har gjort en dårlig jobb med å oppdra datteren dersom hun blir flau over sånt. 

Hvor er logikken???? 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ikke bra. Kan ikke noen si fra? Her må jo voksne og fagfolk på banen. Denne lille babyen er det jo bare synd på. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sluttet å se på henne nå, vil ikke gi henne mer oppmerksomhet eller penger.

Men reagerte i fjor før hun fødte at hun sa hun hadde dårlig økonomi, men noen uker senere har hun bestilt en diger pakke fra Sephora? Tollen på pakken aleine var sikkert dritdyr? Men nå har jeg ikke noe kjennskap til hennes økonomi.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kitty20 skrev (16 timer siden):

Har sluttet å se på henne nå, vil ikke gi henne mer oppmerksomhet eller penger.

Men reagerte i fjor før hun fødte at hun sa hun hadde dårlig økonomi, men noen uker senere har hun bestilt en diger pakke fra Sephora? Tollen på pakken aleine var sikkert dritdyr? Men nå har jeg ikke noe kjennskap til hennes økonomi.

Er nok spons, men hun må skatte av det. 

Å kalle dette en jobb er latterlig. Selge babyen sin ut på nett. Det er verre enn hva andre bloggere driver på med. Villapaprika la ikke ut slike bilder en gang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

iansak skrev (1 time siden):

https://www.apollon.uio.no/artikler/2021/1_skole_skjerm_vs_papir.html
 

victoria mener jo skjerm er så viktig for læring bland annet, så for oss som er skeptiske er denne forskningen interesant!  Og nok ett eksempel på at bør ha begrenset skjermbruk også når barna blir eldre! 

Til 3 mnd gamle babyer?? 😲 De trenger ikke skjerm og tv!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke! Var ment sånn fremover i tid. Fordi hun når hun var gravid snakket om at iPad og tv var beste læringen for barn generelt og derfor skulle hennes barn får se masse fra de var små😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...