Gå til innhold

Victoriavettu på snap


MzMe

Anbefalte innlegg

Var koselig å følge henne da hun var gravid, men nå filmer hun barnet i ubehagelige situasjoner, feks når hun gråter/ynker seg og ofte når barnet skal sove og sliter med å finne roen. Hvem ville ikke slitt med det med en lysende mobil tett opp til ansiktet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Chroma skrev (1 time siden):

Var koselig å følge henne da hun var gravid, men nå filmer hun barnet i ubehagelige situasjoner, feks når hun gråter/ynker seg og ofte når barnet skal sove og sliter med å finne roen. Hvem ville ikke slitt med det med en lysende mobil tett opp til ansiktet? 

Og hvem har egentlig interesse/behov for å se sånne klipp/bilder av andres barn? Jeg følte det ble veldig ubehagelig, derfor sluttet jeg å følge henne.

Endret av Lerke987
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lerke987 skrev (3 timer siden):

Og hvem har egentlig interesse/behov for å se sånne klipp/bilder av andres barn? Jeg følte det ble veldig ubehagelig, derfor sluttet jeg å følge henne.

Vet ikke, kanskje ganske unge jenter? 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (9 timer siden):

Vet ikke, kanskje ganske unge jenter? 
 

Hun har fans fra 10 år og oppover og grunnen er hennes barnlige oppførsel. Hun er en umoden snart 25 åring, men bør vite såpass å ikke eksponere datteren. Er nok for å få spons og inntekt. Alenemor og uten utdannelse blir en ikke rik av.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (15 timer siden):

Var koselig å følge henne da hun var gravid, men nå filmer hun barnet i ubehagelige situasjoner, feks når hun gråter/ynker seg og ofte når barnet skal sove og sliter med å finne roen. Hvem ville ikke slitt med det med en lysende mobil tett opp til ansiktet? 

Heilt enig. Ho legger ut x antall snaper der barnet prøver å sove. Klager over at barnet stritter imot søvnen. Begge barna mine har hatt behov for å ha det heilt mørkt på rommet ved legging. Hadde aldri fått dei til å sovne om eg hadde fikla med telefonen samtidig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenhopp skrev (2 timer siden):

Heilt enig. Ho legger ut x antall snaper der barnet prøver å sove. Klager over at barnet stritter imot søvnen. Begge barna mine har hatt behov for å ha det heilt mørkt på rommet ved legging. Hadde aldri fått dei til å sovne om eg hadde fikla med telefonen samtidig.

For ikke snakke om at barnet har sett barne-TV siden hun var nyfødt, fordi hun «liker fargene». Skulle kanskje klart å tenke seg til at  barnet er overstimulert, der hun ligger 22.00 og stirrer på barne-TV, og at det er stor grunn til at hun «kjemper mot søvnen». 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litenhopp skrev (3 timer siden):

Heilt enig. Ho legger ut x antall snaper der barnet prøver å sove. Klager over at barnet stritter imot søvnen. Begge barna mine har hatt behov for å ha det heilt mørkt på rommet ved legging. Hadde aldri fått dei til å sovne om eg hadde fikla med telefonen samtidig.

 

janne201 skrev (3 minutter siden):

For ikke snakke om at barnet har sett barne-TV siden hun var nyfødt, fordi hun «liker fargene». Skulle kanskje klart å tenke seg til at  barnet er overstimulert, der hun ligger 22.00 og stirrer på barne-TV, og at det er stor grunn til at hun «kjemper mot søvnen». 

Enig i begge disse. Det er egentlig ganske trist at hun ikke forstår det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde egentlig med henne og barnefar? Har kikket innom snap'en hennes fra tid til annen, og plutselig var bf helt borte 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lycra skrev (34 minutter siden):

Hva skjedde egentlig med henne og barnefar? Har kikket innom snap'en hennes fra tid til annen, og plutselig var bf helt borte 🤷🏼‍♀️

Han er 18 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MammaLinda skrev (3 minutter siden):

 

Tror han blir 21 i år😇

Nei han er 18 år. Har sikre kilder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lycra skrev (5 timer siden):

Hva skjedde egentlig med henne og barnefar? Har kikket innom snap'en hennes fra tid til annen, og plutselig var bf helt borte 🤷🏼‍♀️

Mener hun sa de ikke passet sammen, men at de er venner og at han treffer barnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (14 timer siden):

Mener hun sa de ikke passet sammen, men at de er venner og at han treffer barnet. 

Tenke på det før hun blir gravid? 🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (4 timer siden):

Tenke på det før hun blir gravid? 🤔

Var gjerne ikke planlagt? 🤷‍♀️ 

Uansett trist å lese det hun skrev om at det er så koselig å ha bilder og filmer. Jada, det er koselig å ha for å se på selv senere, men det forsvarer ikke å dele det med halve Norge! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er hun 15 eller 24 år???framstår veldig lite voksen men skal vel prøve å holde på de veldig unge følgerne sine

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anine75 skrev (Akkurat nå):

Er hun 15 eller 24 år???framstår veldig lite voksen men skal vel prøve å holde på de veldig unge følgerne sine

Ble fort litt mye med den synginga i bilen der på snapstory i dag. Er vel uansett ikke noe forbilde for unge følgere når hun synger: 

Bængshot mafakka
Er du hypp på å bli hjerneskada?
Drikk shots med meg, hoe
Bængshot mafakka
Er du keen på å bli skækk eller?
Skal du legge opp noe hasj eller?

Unge følgere blir nok ikke skada for livet, det er ikke det jeg mener. Men i en artikkel fra 2018 så sa hun: 
 

Ja, jeg vet at jeg har et veldig ungt publikum. Jeg for eksempel aldri fram alkohol, og er det sponsa innlegg, skal det alltid markeres med reklame, forklarer hun.

https://www.byas.no/aktuelt/i/9vnJAE/victoria-21-fra-sandnes-har-over-20000-fans-og-blir-gjenkjent-paa-ga

Burde kanskje vokst litt på tre år.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...