Gå til innhold

flowers filosofiske hjørne


flowerpower

Anbefalte innlegg

Dette har har vært en suse-dag. 

:ler: ja visst har det, det!

1.november (hm, jeg har alltid likt lyden av November faktisk :icon_smile: August og November. De både ser og smaker annerledes syns jeg :icon_smile: ) er her før du rekker å si "varm eplekake med kanel, og iskald is" (noe jeg brått kunne funnet på å spise akkurat NÅ når jeg tenker over det) :overrasket::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chrizzy

Heia :)

Jeg har Avalon på engelsk,hm, når du sier at det er to så lurer jeg litt på om det er bok nr to jeg har? Må sjekke det, han enda ikke fått lest den :)

Pussig det der med barn, spesiellt de som betyr noe for oss, de er jo avhengige av at det går bra med de de er glad i, på en måte. Det gjør livet deres lettere. en tid i livet var jeg mye sammens med folk som jeg kanskje ikke burde ha vært med, fordi jeg ikke var sterk nok til å ta vare på meg selv oppi det hele. Det var en liten gutt unge jeg hadde passet mye og som betydde mye for meg som fikk meg til å tenke å gå videre alene for en tid :)

Ja dette er en helt nydelig tid, det er fint vær her nå, men man merker på lyset at høsten er kommet, dette tidlige høst lyset, det er så vakkert, det gjør noe med alle farger i naturen, det er varmere...

Jeg må visst lengre tilbake i dagboka for å finne ut hvor du skal flytte, men det blir sikkert kjempe ra, hvor enn det er :klem:

Peace and Love :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

Hoi!!

Høres ut som du har det fint for tida, det er bra!!! :)

Og så må du si fra om du tar imot besøk når du har flytta da, hehe :sjarmor:

du, jeg maser alltid på deg om slike ting, men for å få kontakt med hjelperen din, må man gjennom folk som har greie på slikt, eller er det noe jeg kan klare selv`??

:klem: til snuppa!! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å si hei :) Er sliten etter å ha hatt migrene idag, så jeg får svare dere en annen dag :klem:

Men, seroxata: du kan finne dem selv ;)

Endret av flowerpower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere!

Bedre i dag,ja, selvom jeg stod opp tidlig fordi jeg kjente den kom sigende,- men det gikk tålelig bra.

Men,- jeg har fått bilder fra leiligheten i dag :hoppe:

WOW! Det ser enda bedre ut enn jeg har tenkt :overrasket: DEN utsikten

Jeg har lyst til å dra ned allerede nå, jeg :sjenert: Men, det er nok best jeg venter, for ellers kommer jeg jo hjem mens det er vinter og det har jeg ikke lyst til!

Og det er soveplass til 4 personer, så jeg tar helt klart i mot besøk, altså :ler:

:klem: til alle, håper dere har det bra?

I morgen skal i møte med 2 advokater pga hjelpevergejobben jeg har for ei tante :forvirret: Gleder meg ikke akkurat, men nå er det så mye positivt som skjer at jeg skal nok klare dette her!

I går fikk jeg forresten snakket med legen på sykehuset ang ny gastroskopi. Han var veldig glad for at jeg ringte! Det var nemlig en ferievikar som ikke hadde lest hele journalen min da henvisningen på intravenøst jern kom :frustrert: Jeg tok gastroskopi i januar så det ville være tull å gjøre det nå, sa legen jeg har vært hos før!!! Skal bare opp og ta blodprøver og jernbelastning for å se om kroppen min tar opp jern i det hele tatt :) Heldigvis!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott da, at bildene viser en leilighet som er enda bedre enn du hadde regnet med. Du kommer til å få det toppers. Du skal ikke se bort fra at du får besøk.

Godt også at du slapp gastroskopien. Det er ekkelt.

Lykke til med møtet i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du slipper sånn derre rør oppi der! :Nikke: Det var godt.

Å, jeg er så spent på leiligheten din!! :hoppe: Så jeg har sendt deg en pm. ;)

Huff, jeg har så mye mareritt for tida. :( Kan det komme av depresjonen min tror du? Jeg var alltid plaget av mareritt som barn, men det er vel vanlig?

Når skal du reise da?

Blir du lenge?

Jeg gleder meg fælt masse til vi skal dra! Kan nesten ikke vente.

Skal sende deg bilder av der vi skal bo. :)

Så, mens jeg er innom og før jeg legger meg:

HA EN FORTREFFELIG DAG! UTEN MIGRENE!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Bra du slapp gastrokopi (om det var de det hete, er ikke det en slange ned i magen? :ler: ).

Håper du har en fin kveld Dronninga

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at du slipper gastro igjen :hoppe:

Hvordan har dagen din vært i dag? Krysser fingrene for at du har hatt det godt og kost deg bra, og at morgendagen blir minst like fin fin :klem:

Endret av ~Alwa~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen!

Møtet med advokatene i går ble det ikke noe av :overrasket: Jeg begynner å få et helt annet syn på den yrkesgruppen nå,- sååå rotete!

I dag skulle jeg egentlig en tur til Drammen, men mens jeg stod på holdeplassen sa det pang! i hodet mitt og der var hodepinen igjen. Så jeg dro hjem istedetfor :tristbla:

Men, mens jeg egentlig skulle sittet på bussen, kom det rullende en taxi inn på gårdsplassen :sjarmor: vennen min kom innom en tur :smile:

Han har sin første utstilling fra i dag, spennende ;)

Jeg prøver å holde meg litt unna han nå, så han kan engasjere seg for kjæresten sin, men han klarer visst ikke å holde seg unna :roll: Koselig det altså,men......

Så i morgen skal vi feire utstillingen med en kopp kaffe (eller noe annet....)

Og i dag ordnet jeg billett :hoppe: Jeg fikk billett i reisebyrået til stort sett samme pris som jeg har funnet på nettet, så da slo jeg til!

Bettie: Tror nok det blir bra der nede,ja,- og det med besøk det mener jeg altså ;)

Lillesky: ja, gjett om jeg er glad jeg slapp den slangen enda en gang!! Men, hadde jeg ikke spurt, så hadde jeg altså fortsatt gått og gruet meg til undersøkelsen :overrasket: Så det er lurt å følge magefølelsen som regel!

Har du fått alle bildene nå? Ikke bare badet? Broren min fikk ikke åpnet dem, så det er mulig jeg gjør noe feil...

Mareritt er ikke noe godt å ha, men du får trøste deg med at det er de drømmene du lærer mest av (synd men sant). Og ja, de kan godt ha sammenheng med depresjonene dine,- ikke så rart det egentlig siden du da er i nær kontakt med "vonde" ting i livet ditt.

Nå har jeg altså billett til 2. november :hoppe:

Holder på å pakke ned hobbyting nå,- håper på å bli ferdig med noen broderier mens jeg er der, og har begynt å lage perlesmykker.

Vet du om det hobbybutikker der? Håper det for perler veier endel om jeg skal ha dem med :roll:

chrizzy:Jepps, det er slange ned i magen og jeg har gjort det et par ganger. Ikke moro, men sist fikk jeg både bedøvelse og beroligende og da sovnet jeg like godt :ler: Så jeg husker ikke noe av undersøkelsen i det hele tatt!!

Takk, jeg hadde en fin kveld i går med spennende samtaler på msn (ikke vennen altså ,men folk fra KG) :sjarmor: Takk for natta klem også :klem:

~Alwa~: Jepps, er kjempefornøyd med å slippe det! Men, det viser jo at det lønner seg å stå på for egen helse og velbefinnende ;)

Som du jo også gjør i haugevis :klem:

Som du kanskje så tidligere i innlegget så sa det pang i dag, men det gikk heldigvis over etter en stund (hjalp kanskje å ha besøk også :sjarmor: hehe...)

:klem: til dere alle sammen, det er så koselig å ha dere her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :)

Ja der fann jeg ut når du reiser, 2 november, herlig :ler:

Så spennende altså!!!! :klappe:

Folk fra KG, Who, WHO, WHO :grine2:

Jeg ar alt for nysgjerrig altså, men det var jo noe med smilet ditt da ;)

Hvilken type kunst er det han vennen din holder på med da?

Stor :klem: til Dronninga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare vær nysgjerrig du, chrizzy :klem:

Skal møte Lillesky og kanskje Lurven dukker opp :sjarmor:

Alle andre er også velkomne selvsagt :ler:

Vennen min har tatt flotte naturbilder med mobiltelefonen ;)

Lurve-vennen, du har da vært med på å gjøre denne kvelden fin du da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har også lyst å møte Lillesky, Lurven også da :ler: Og deg selvfølgelig!!! Men jeg tror faktisk jeg har drømt om de fleste her som jeg har hatt mye med :)

Tenk at du skal flytte til Spania :tommelsmil:

Å ja så han stiller ut mobil bilder? Går det ann å få de skikkelig bra da sikkert. Stilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sagt av Andry Rooney fra 60 minutes :ler:

Jeg verdsetter mest av alt kvinner over 40. Her er bare noen få grunner

til hvorfor:

En kvinne over 40 vil aldri vekke deg midt på natten for å

spørre "hva tenker du på?" Hun bryr seg ikke om hva du tenker

på.

Hvis en kvinne over 40 ikke vil se på kampen, sitter hun ikke

ved siden av deg og maser om det. Hun går et annet sted og

gjør noe hun liker. Og det er som regel noe mye mer

interessant.

En kvinne over 40 kjenner seg selv godt nok til å være trygg

på hvem hun er,hva hun er, hva hun vil ha og hvem hun vil ha

det fra. Få kvinner over 40 bryr seg det dugg om hva du

kanskje tenker om henne eller om det hun gjør.

Kvinner over 40 er verdige. De har sjelden en skrikende scene

med deg på operaen eller på en dyr restaurant. Men

selvfølgelig, hvis du fortjener det, vil hun ikke nøle med å

skyte deg hvis hun vet hun ikke blir tatt for det.

Kvinner over 40 er generøse med å gi ros, ofte helt ufortjent.

De vet hva det vil si å ikke bli satt pris på.

En kvinne over 40 har selvtillit nok til å introdusere deg for

sine venninner. En yngre kvinne med en mann vil ofte ignorere

selv sin beste venninne fordi hun ikke stoler på mannen sin

sammen med andre kvinner. Kvinner over 40 bryr seg ikke om du

blir tiltrukket av vennene hennes, fordi hun vet atvennene

ikke vil svikte henne.

Kvinner blir synske med årene. Du trenger aldri å betro dine

synder til en kvinne over 40. De vet bare.

En kvinne over 40 ser flott ut med knallrød lebestift. Dette

er ikke tilfelle for yngre kvinner.

Et par flere rynker, men en kvinne over 40 er langt mer sexy

enn sine yngre medsøstre.

Kvinner over 40 er ærlige. De forteller deg straks at du er en

dust hvis du oppfører deg som en. Du vet hvor du har henne.

Ja, jeg hyller kvinner over 40 for svært mange årsaker. Desverre er dette

ikke tilsvarende for menn. For hver vakker, smart, sexy kvinne over 40,

finner vi en skallet, småfet fyr som driter seg ut med en eller annen

22-årig servitrise. Kvinner; unnskyld.

Og til alle de menn som sier: "Hvorfor kjøpe hele kua når du kan få melka

gratis"... Her er en liten oppdatering til dere: Nå for tiden er 80 % av

alle kvinner imot ekteskap. Hvorfor? Fordi kvinner skjønner at det ikke er

verdt å kjøpe hele grisen, bare for å få en liten pølse....

Dette får meg jo til å glede meg til fremtiden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...