Gå til innhold

flowers filosofiske hjørne


flowerpower

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på dere! Så koselig at dere ikke glemmer meg selvom jeg svikter her inne :love:

Bettie: Hvis du hører om noe i Østfold så er jeg selvsagt interessert i det også! Uansett må jeg vekk fra de isete fortauene her + at jeg lengter etter havet.

Akkurat i dag har jeg rast og grått! Fastlegen syntes vi skulle søke om trygdebil igjen, og siden hun foreslo det tenkte jeg at det skulle gå denne gangen. Men,neida :gråte: som vanlig fikk jeg nei fra NAV! Har brukt denne dagen på snop,vin,vin og tårer. I morgen skal jeg begynne kampen. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Kanskje jeg like godt skulle flytte nedover til GC igjen,der er i hvertfall helsa bedre. Kunne jeg bare tatt med meg nevøene mine,broren min,ei gammel tante,ei god kusine og et par venninner så..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...
Noe så dumt, at NAV ikke ser at du burde få bil.

Har du funnet deg et sted å bo?

Hei! Har fått bil nå :gjeiper: Skal se om jeg ikke kommer innom oftere igjen,tenker jo på dere som jeg ble "kjent" med her inne!

Stor klemz til dere alle! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Oj,det ble visst ikke noe av den nye aktiviteten jeg skulle ha her inne!! Jeg har vel egentlig blitt slukt av FaceBook......

Håper alle har det bra? Jeg skal ta meg en runde og se om jeg finner noen "gamle" kjente nå.

Klemz og god lørdasgskveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Var på ny veiing på Lindberg-klinikken på onsdag. Visste at vekta ikke ville vise særlig forskjell (selvom jeg hadde både gått opp OG ned 4 kg siden forrige veiing :sjenert: )

Men jeg fikk en positiv tilbakemelding: Muskelmassen har økt og fettprosenten gått ned :danse: Jippi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått beskjed om at jeg ikke skal se så mye på vekta. Det er ikke sikkert den går så fort ned. Kan være like lurt å kjenne etter om kroppen endres ved å kjenne på hvordan klærne sitter.

nå gikk jeg opp litt da jeg var på ferie, for det var ikke så lett å spise riktig da. Men nå er jeg på sporet igjen og håper at utviklingen fortsetter. Vi får inspirere hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bettie,-det hadde vært fint om vi kan inspirere hverandre :danse:

Det med å være på ferie er vanskelig! Jeg var i India og Bhutan i mars og sleit voldsomt! Hadde bestemt meg for ikke å spise kjøtt eller rå grønnsaker for ikke å bli syk. Så spiser jeg jo ikke ris,pasta,brød osv pga Lindberg. Det som var igjen var kokte grønnsaker i slags saus som ikke smakte noe :grine:

Tilslutt var jeg så lei at jeg nesten ikke spiste noe i det hele tatt! Gikk ned 3-4 kg pga det,-men de kom jo fort på da jeg kom hjem og begynte å spise normalt igjen.

Det jeg sliter mest med nå er når jeg er på besøk hos noen,-det er heller ikke enkelt! Når noen har laget god mat så kan en ikke sitte der og si at det spiser jeg ikke og det spiser jeg ikke.... (Har fått beskjed på Lindberg-klinikken at jeg godt kan "skjeie ut" litt om jeg er på besøk :biggrin: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er riktig å kunne skeie ut noen ganger. Dersom det serveres mat jeg ikke "kan" spise, og det er i festlig lag, spiser jeg det jeg blir servert, og fortsetter på den smale vei neste dag.

Det beste med hele opplegget er at jeg ikke får noe sug når jeg går forbi sjokoladehyllene. Det er ganger jeg har lyst på noe søtt, men da lager jeg meg bare noe "lovlig".

Vi får heie på hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok sånn det er,ja. Jeg fikk beskjed sist jeg var til veiing at jeg skal kose meg når jeg f.eks er på besøk. Det er heller snakk om hvor mye jeg spiser i sånne situasjoner.

Vi skal nok klare det :gjeiper:

I dag har jeg hatt mitt første oppdrag som pasientvenn på lindrende avdeling :) Var et enkelt ledsageroppdrag,-fint å begynne litt forsiktig.

Har også hengt opp fotografier i gangen,en liten miniutstilling fra bl.a kameraklubben og en pasientvenn. Håper bildene kan gi litt godt å se på i en tøff hverdag :kose:

Bor hjemme hos kusina mi noen dager nå,passer katten hennes mens hun er bortreist,-koselig :catmilk:

Akkurat en liten tur hjemme hos meg selv nå for å vanne plantene mine. Deretter tilbake til katten og et glass hvitvin,tenker jeg :vin: (Skulle vært hvit,da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven: klart jeg skal :danse:

På onsdag starter Kongsberg jazzfestival, den årlige festen på Kongsberg :digge: Da fylles gatene med folk i alle aldre og musikk selvsagt!

Har vært funksjonær siden -92 så jeg har festivalen i blodet nå,-gleder meg og været som er meldt ser sååå bra ut :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 5 måneder senere...

Bettie: festivalen var super den,-som vanlig :romeo: Jeg stiller opp til sommeren igjen. Har vært funksjonær i 20 år i årets festival! Dvs fått det inn i blodet :digge:

Lurven: det skulle du gjort,-det var liv skal jeg si deg! De selger cd'en på Bare Jazz i Oslo :danse:

Håper dere har det bra? Det blir mest FaceBook om dagen + at jeg har fått meg hund :Nikke: En liten Lhasa Apsogutt på 2 år som måtte få ny familie. Han er bare sååå nydelig,rolig og tillitsfull! Alle som møter han forelsker seg :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Hente opp igjen.

Takk,takk :takke:

Lenge siden jeg har vært på KG nå,-lurer på om det er noen gamle kjente her?

Må nok innrømme at FaceBook tar mye tid,med venner og grupper, men glemmer jo ikke helt KG siden det er det forumet jeg startet med :danse:

Jeg flyttet for 1 1/2 år siden,bor nå på landet sammen med min lille Lhasa apso,Dennis. Livet ble virkelig endret etter at han kom inn imitt liv :hjerte: Han er en søt,rolig,tillitsfull liten tass som gjør at jeg nå MÅ ut og gå turer uansett vær og føreforhold, og som stadig gir meg nye venner siden han er veldig sosial og liker å treffe folk.

Håper gamle kjente her inne har det bra?

Endret av flowerpower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...