Lille Ballerina Skrevet 25. august 2005 #121 Del Skrevet 25. august 2005 Så morsomt! Tenk at du skal reise fra norge, og så dit av alle plasser :-D *ser for meg deg med en drink på bassengkanten* Tenker du kommer til å sende oss en tanke når vinteren står på for fult her Ferdig hos tannlegen, heldigvis, og nå er jeg enda en liten plastring rikere *snille tannlegen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 25. august 2005 #122 Del Skrevet 25. august 2005 Det er skummelt å ta slike avgjørelser, og spennende.Men det er jo godt å ha gjort det, for da blar du fram til neste ark, ikke sant. Når flytter du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. august 2005 #123 Del Skrevet 26. august 2005 hey! god helg a... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2005 #124 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Ja, dette blir spennende Flower. Artig at du følger både lysten og synes jeg. Håper du får en strålende fin helg Endret 26. august 2005 av -Alwa- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 26. august 2005 Forfatter #125 Del Skrevet 26. august 2005 Hei alle sammen Dette har vært en nydelig dag, sola har skint, jeg inviterte en venninne til middag (som vi spiste ute i solskinnet) før vi skulle kjøre med kusinen min til et stort loppemarked hvor vi pleier å finne mye bra saker. I fjor fant jeg mange bøker om Tibet, mange bøker som jeg har lånt på biblioteket men ikke får kjøpt i butikken lenger. Så vi delte oss ved porten: kusinen min skulle se etter ski og annet til barnebarna, venninnen min ville ha ei vinterjakke, mens jeg styrte rett mot bokhallen Og: jepps: fant 2 bøker jeg har hatt lyst til å få tak i lenge "Avalon" som handler om tiden rundt Kong Arthur og ridderne av det runde bord. De handler mest om Arthur og Guenevere, og forviklingene dem i mellom. Men, også veldig mye om mystikken rundt Avalon, som er en øy hvor kvinnene regjerer og som en må kunne de rette magiske formlene for å finne. Øya er omringet av et tåketeppe som kun letter når de rette formlene sies. Anbefales varmt Fighter: Ja, jeg er heldig nå Du hadde sikkert hatt nytte av varme i vinter du også Lille Ballerina: Om det ikke blir en drink på bassengkanten, så blir det ihvertfall et (eller flere) glass vin på terrassen Skal ikke bare sende dere en tanke, jeg har tenkt å komme inn på KG og legge ut om hvor deilig og varmt jeg har det,- så tilslutt bare må dere komme nedover! Nemlig Du er jammen heldig som har så snill tannlege!! Leeeenge siden jeg har fått noe annet enn regningen når jeg er ferdig hos tannlegen,altså Du fortjener det sikkert Bettie: Sant det med å snu blader, spennende men det skjer jo også ting når en gjør det. Nytt kapittel i boka om mitt liv Har denne leiligheten fram til 1.november så det blir rundt der. Kommer an på når det går fly, tror det går et 3. Skal spise middag med gutta mine i morgen og da har jeg tenkt å sette dem til å lete etter billett for meg Går det bra med pakkinga di? Lurven: Takk skal du ha,vennen. God helg til deg også ~Alwa~: Takk skal du ha Håper det går ok med deg? At demonene i hodet ditt holder litt fred? Dere får ha en god helg alle sammen Håper alle får det været som vi har hatt idag,- sol og deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 27. august 2005 #126 Del Skrevet 27. august 2005 God helg til deg blomsten Nå er det bare en time til jeg drar fra Bodø, og kjører nordover. Lyst til å bli med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 27. august 2005 Forfatter #127 Del Skrevet 27. august 2005 Denne dagen ble fin :smile: Først ble jeg med ei venninne (henne jeg var til behandling hos) til en som lager sjaman-trommer og holder trommekurs i Tinn Austbygd. Han heter Day og kona Anne, ordentlige koselige folk Hun holder kurs i dans for å bli kjent med en selv,- villkvinnedans + at hun er kunstner. De bor høyt oppe i fjellsida over Tinnsjøen,- en utrolig utsikt Så mens venninna mi fikk stemt trommen sin, var jeg ute og tok bilder og bare koste meg med utsikten. Tinnsjøen langt der nede og Gaustadtoppen i det ene hjørnet,- utrolig vakkert!!!! Etterpå ble det en kaffekopp med spennende samtale under trærne. I ettermiddag var jeg buden til broren min på middag sammen med guttene hans Eldstemann er 16 og har flyttet på hybel i Bærum pga skolegang, yngstemann på 7 bor hos faren men er hos moren annenhver helg, så vi skulle passe på når alle var samlet. Yngstemann har fått seg knøttecrosser Og jeg skal si det gikk unna, wow!!!! Eldstemann er fullt opptatt med skole, og kamper (og kjæreste, tror nå jeg.....). Måtte forresten le: han har sagt at han hadde kjøpt noe til meg i Hellas i sommer, jeg kom aldri til å gjette hva det var!! Men, tenk jeg var så nær som jeg kunne komme!! Jeg gjettet på mye "tull", bl.a. kondom med ouzo smak, men nei det hadde vinger Så jeg gjettet på dildo med vinger. Jeg fikk gaven i dag: penis med søte små vinger Hehe, han er da morsom også. Syntes vel synd på tanta som er alene,da vel Det ble en koselig ettermiddag. Da nevøen og jeg skulle ned til byen igjen, ringte jeg vennen min siden han jobber i kveld,- så da ble det en fin drosjetur som endte med en god klem også Takk Lille Ballerina, hadde sikkert vært koselig å bli med nordover, men jeg tror jeg vil andre veien heller jeg Men, god helg til deg og god tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 27. august 2005 #128 Del Skrevet 27. august 2005 Det går fort mot november. Du ¨finner sikkert en flybillett som passer. Det stedet du beskrev hørtes vakkert ut. Vannet langt nede og fjellene i bakgrunnen. Pakkinga mi går greit, så jeg kommer i mål. Søt gave du fikk, forresten. Ha en fortsatt god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 27. august 2005 #129 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg har faktisk bodd på Rjukan en sommer, og er godt kjent der oppe. Det er utrolig flott der. Men jeg var ung, og var alene noen dager (pappa brukte all ferien der oppe sammen med meg, men måtte på et møte, gode pappaen min ). Og når jeg var alene var ikke Rjukan et bra sted (for meg). Følte meg fanget mellom fjellene som omringer stedet... Men så kom bestevenninna mi til bursdagen min, og vi hadde det kjempekoselig sammen! Hm...har du ikke kjøpt flybillett? Når er det du skal ned da? Husk å sjekke "kun fly" hos Saga, Ving etc. Der kan du gjøre et kupp! Hvis ikke så får du bli med meg i slutten av desember! Nei, vent, kofferten er full, skal ha med norske matvarer til familien vi kjenner! Ha en flott søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 27. august 2005 #130 Del Skrevet 27. august 2005 Bre innom med en helge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 27. august 2005 #131 Del Skrevet 27. august 2005 Heia Dronninga Artig at du har så god kontakt med tante ungene dine, det er utrolig bra!! Håper du koser deg i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 28. august 2005 #132 Del Skrevet 28. august 2005 OM du flytter?! (ref. Alwas dagbok) Tviler du litt nå..? Håper du har en FLOTT søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2005 #133 Del Skrevet 28. august 2005 ~Alwa~: Takk skal du ha Håper det går ok med deg? At demonene i hodet ditt holder litt fred? Demonene?? Nei, de hører jeg ikke stort til nei, men svulsten derimot Hodepinen er ganske kraftig for tiden, så jeg får håpe den operasjonen ikke lar vente på seg så fryktelig mye lenger. Mammsen har en slik tromme Har du fått en dildo med vinger?? Så omtenksom han er Ha en fortsatt flott søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2005 #134 Del Skrevet 28. august 2005 Junk*hvasomhelst* hører med til slike dager snuppah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2005 #135 Del Skrevet 28. august 2005 Nå gikk det litt fort her, for det ble feil dagbok faktisk Men jeg har nå vaffal vært innom dagboka di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 28. august 2005 Forfatter #136 Del Skrevet 28. august 2005 HVA !! Har jeg skrevet om jeg skal flytte?? Neida, Lillesky jeg skal, og vi skal jo møtes, ikke sant Grunnen til at jeg ikke har kjøpt billett enda, er at jeg prøver å få det billigst mulig. Kanskje jeg kjøper en restplass, og ikke bruker hotellet eller blir med hjem......... Har funnet en billett (enveis) til 1412,-, men med bytting i Nederland. Så vi får se, - jeg kan jo sjonglere litt med dagene jeg skal reise. Ja, ikke sant jeg fikk søt gave, Bettie Av en snål "liten" fyr på 1.86. Det stedet vi var på i går var helt utrolig , kanskje jeg etterhvert klarer å legge inn bilder her (evt lager meg et album), da skal dere få se. Har du bodd på Rjukan, Lillesky? Ja, da vet du hva slags fjell og utsikt jeg snakker om. Følte det nesten som om jeg stod å så ned i Geirangerfjorden. Kan nok bli litt mørkt og "trangt" nede blant fjellene, ja. ¤Escada¤: Helge til deg også, håper du har det bra? Chrizzy: Koselig å se deg her inne igjen Jeg er heldig med nevøene mine,ja,- har det nesten sånn med de 2 stebrødrene til han eldste også. Med eldstemann ble det veldig spesielt. Han er første av barnebarnsgenerasjonen på farsiden vår, og ble nok tatt ekstra vel i mot. Samtidig sleit jeg veldig psykisk på den tiden (var bl.a. på Modum Bad). En gang jeg var i skogen reddet han meg faktisk fra å ta mitt eget liv Jeg satt i blåbærlyngen med kniv i hånda og gråt, da jeg hørte han ropte på tanta si nede fra gården. Han ropte og ropte og ropte, ga seg ikke, før jeg la vekk kniven og roet meg. Dessuten var vi to en dag i Oslo hver sommer, på ulike musèer og etterhvert på Norway cup. Fra han var 5 til han var 13. Nå snakker vi nesten om alt, og har det kjempekoselig sammen. Minstemann har valgt seg et utrolig slitsomt liv Med en mor som virker psykopatisk og har kjeftet på han fra han var 14 dager gammel Nå bor han heldigvis hos faren sin (altså broren min) og er hos moren annenhver helg og en dag i uka ellers,- etter min mening altfor mye! For hans framtids skyld burde de bare vært sammen med tilsyn. Men, barnevernet har ikke kapasitet til den slags saker siden hun ikke slår eller vanskjøtter han. Jeg vet at jeg er veldig partisk i dette,men dere skulle se de sms'ene broren min får, hva minstemann forteller at mamma kaller pappa (og hun gjør det til broren min også, bryr seg ikke hvem som hører). Jeg har nettopp fått høre at jeg er "ei stor fitte"(kan jeg skrive det her??) (Det var godt å få ut litt frustrasjon!!) Men, han er en nydelig gutt, og dere skal se gleden hans når han ser faren sin, broren sin eller katten, eller meg!! Og ikke minst når han f.eks kjørte med mc'en sin igår,- wow så stolt Jeg er veldig glad i dem alle sammen, og det er nok dem jeg kommer til å savne mest når jeg flytter Håper du koser deg også, chrizzy. Her er alt bra Dette har har vært en suse-dag. Satt først ute i solskinnet og broderte på ei hekla-veske jeg har kjøpt, men så ble det for kjølig. Nå har jeg nettopp spist middag. Og så blir det vel litt lesing, orker ikke tenke pakking i dag, siden jeg ikke jobber har jeg jo tid nok Fortsatt god søndag til dere alle ~Alwa~: Heisan, kom du mens jeg skrev? Har moren din ei sånn tromme? Kunne jeg vel egentlig tenke meg Jeg kan godt tenke meg å ta et kurs og både lage min egen tromme og lære å bruke den Da tenker jeg pensjonistene i Arguineguin hadde fått noe å snakke om. Hehe.... Tenkte på hodepinedemonene dine,jeg da Ja, er han ikke snill mot tanta si Hehe..... For mange smil! For mange smil! Men, jeg vil ha mange smil i innlegget mitt jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 28. august 2005 Forfatter #137 Del Skrevet 28. august 2005 Helt i orden,~Alwa~ Bare koselig det da vettu (Kan skje den beste, heter det vel ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 28. august 2005 Forfatter #138 Del Skrevet 28. august 2005 Lillesky: nå har jeg sjekket det jeg hadde skrevet hos ~Alwa~ Jeg mener: om jeg etterhvert flytter dit fast Ikke nå som jeg bare skal være 1/2 år. Skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 28. august 2005 #139 Del Skrevet 28. august 2005 Kul gave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. august 2005 #140 Del Skrevet 28. august 2005 Det er flott å ha et godt forhold til slekta. Det gir livet en ekstra dimensjon. Ha en fortsatt god søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå