Gå til innhold

flowers filosofiske hjørne


flowerpower

Anbefalte innlegg

Tjohei! :) Tasset inn i dagboken din, og måtte lese litt i den gamle også :ler: *hilse pent på* :bukke: Og jeg er enig med deg, dyr er nesten viktigere i livet enn luft :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle sammen :)

Bare kort innom for å fortelle at jeg akkurat har kommet hjem. Var nemlig litt "sleip" idag :sjarmor: Jeg foreslo at jeg kunne svippe vennen min hjem etter jobben ;) Først ble vi sittende lenge i kø, det hadde vært en ulykke,- så da ble det prating. Og så ble jeg invitert på middag :Hehe: Mens jeg hjalp til med salaten, satte dvergpapegøya hans seg på hodet mitt :ler:

Så som dere skjønner ble denne dagen atskillig bedre enn gårsdagen! (Og kloakken virker også nå!) Fikk se bilde av dama han har truffet (jeg må være maschosist for jeg spurte :overrasket: ) og så prata vi om mye av det vi pleier. Koselig var det,- lur måte å få truffet han på :sjenert:

Og om 2 uker skal vi til Oslo for å treffe drømmetyderlæreren vår! Hehe, stakkars hun som sitter i Chile.....(Fy Flower, dask på lanken!)

Har forresten fått horoskop i posten nå (fra Stjerneportalen vet du, seroxata). Kostet bare 50,- så det er nok bare en slags smakebit, men det er på 14 sider og utrolig bra !

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lille Ballerina :) Så koselig at du stakk innom,- alltid koselig med nye "fjes" :klem:

Ja, jeg savner så et dyr her jeg bor, så neste stedet MÅ bli et sted hvor det er lov til å ha dyr

:smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver du med horoskop og slikt aktivt? Det virker så utrolig spennende, og jeg har flere ganger tenkt på å få stilt et personlig horoskop, men har alltid trodd at det kostet utrolig mye? Kanskje du har noen forslag til steder jeg kan få det til en billig penge? Jeg har nettopp fått ut litt røyk i dagboken min (det er den store jeg-hater-norsk-helsevesen- dagen) :ler: Ha en flott kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj - så ekkelt. Jeg har opplevd det en gang, og det var kjempeekkelt. Godt at du blr frikjent for sabotasje, da. Og jeg synes at vask av badet var det minste som måtte til etterpå.

Jo - både 70-tallet og 90-tallet har sine sider de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata

Oioioi, her har du slitt i "møkk" ser jeg!! Godt at de fikk fiksa opp i det :)

Hmmmm, 50 kroner?? :sjokk: det er jo billig! sannelig, tror jeg og må få bestilt et slikt!!! jajajaj!!

ååååh, jeg er så ufattelig trøtt nå, for lenge oppe i kveld, hehehe...

Men altså, vennen din skal ikke treffe andre damer, deg er det eneste han skal ha! nemlig!!!!

hrmf!

:klem: :klem: :klem: (kan ikke få gitt nok altså, hehehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kafka: "Dyr er en super flott ting! Grattis med nye flott db til deg. Her har det vært endringer forstår jeg Supert, enring er en fin ting som alltid fører med deg masser av spennende saker og ting"

Enig i alt du sier der,ja!! Dyr burde vært på blåresept til alle som trenger/ønsker det! Jeg merker at det skjer ting med meg når jeg er sammen med dem,ja!

Og endringer! Hvor ville vi vært uten dem?? Ikke et sted jeg ville vært ihvertfall!

Heisann!

Visst! Tidligere bodde jeg nær en hund jeg kunne gå tur med når jeg måtte ønske det, men ikke nå lenger som dumt er :forvirret: Samt en tidligere kjæreste jeg hadde som også hadde en hissig liten tass :ler: Hun var verterinær forresten, og jeg har selv kommet inn i rommet hvor de nyelig hadde skåret hodet av en hest!

:overrasket:

Inget syn å ønske seg :forvirret: Hvorfor de måtte sage hele hodet av hesten vet jeg ikke, men vi får håpe de hadde en god grunn.

:ler: Jeg kom inn her for å ønske deg en riktig God weekend, Flowerpower - ikke for å prate om avsagde hoder bare så det er sagt!

Ha det flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :klem:

I dag har jeg vært på gården hjemme og matet katten til broren min igjen. Jeg virkelig koooser meg der oppe, det er ikke langt fra byen men det føles som om det er nesten helt øde.

Tok meg en tur i skogen. Var litt skeptisk for ryggen har vært helt pyton de siste dagene,- har nesten ikke klart å løfte høyre beinet :overrasket: Men, til skogen skulle jeg! Og gjett: jeg plukket 2 liter med deilige blåbær :ler: + 2 små kantareller !!

Ryggen er som før, men ikke verre ihvertfall.

Her er Stjerneportalen hvor jeg fikk horoskop til 50,- for å støtte portalen

http://www.stjerneportalen.dk/

Det er en fin portal med mange fine linker og interessante artikler. Anbefales!

Ellers har jeg begynt å lese mer og mer om Lysmennesker nå. Fikk jo beskjed fra den behandlingen jeg var på at jeg er en av de og at vi skal møtes fra alle verdens hjørner. Litt spooky, men spennende også,da ;)

Lille Ballerina: Jeg driver ikke med det selv, men er veldig interessert i "alternative" emner. Horoskopene er nok dyre,ja, men dette er en "liten" smakebit på 13-14 sider som takk for at jeg støttet Stjerneportalen. Og det virker veldig bra!

Bettie: Ja, sånne lekkasjer er kjempe-ekle :tristbla: , blir spennende nå å se hvor lenge det varer før neste propp...... Deilig at jeg ble frikjent, men jeg er glad jeg skal flytte !

Seroxata:Hei på deg! Ja, nå skjønner du hva jeg mente med at jeg hadde hatt et "drittdøgn"???? Takk skal du ha for støtte-erklæringen ang. vennen min :klappe: Skulle ønske han kunne se det sånn også :sjenert: Prøver å la han være litt i fred nå, ikke sende så mange sms'er osv, ikke lett men jeg prøver.... Kanskje litt barnslig, men prøver liksom å få han til å "savne" kontakten med meg,da......

Kafka: Stakkars hest :overrasket: Hva var grunnen til halshuggingen, obdusering???? Trodde ikke veterinærer drev med sånt. Gjør ikke noe om du prater om sånt her hos meg, jeg tåler det meste,jeg. Er jo vokst opp på gård og har sett endel slakting av både store og små dyr.

Håper alle har en fortreffelig dag, nå tror jeg at jeg skal ta meg et glass rødvin mmmmmm Både pga behovet for litt trøst pga :hjerter: og som belønning for blåbærene jeg plukket!! Klemz til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Skogstur høres koselig ut. Kos deg med rødvin. Her bakes det pizza. Og så skal jeg og mannen se film. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmm - blåbær.

Det blir nok lite bærplukking på meg denne høsten. Får ta det neste år.

Og kantareller - det er godt det.

Bra at ryggen holdt og ikke ble vondere.

Har du begynt å se etter et nytt sted å bo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte visst å fortelle at jeg hadde besøk av en nydelig orange sommerfugl da jeg satt på verandaen i går :overrasket: Jeg fikk tatt flere bilder av den da den satt på foten min! Det så nesten ut som om jeg hadde fått enda en tattovering :overrasket:

I dag har det regnet,- trist vær :tristbla: Var på gården og matet katt + koste meg i stillheten der oppe.

Så skjedde endel trasige ting, moren til yngste nevøen min er nemlig ikke god. Jeg satt tilslutt helt fortvila og tårene silte, da kom en sms fra vennen min (som ikke visste hva som var skjedd) at han hadde te og cappucino om jeg ville ha? Gjett om humøret steg mange grader :hoppe:

Så da ble det en kjøretur ut i en annen skog, og kveldsmat med dvergpapegøyer flyvende rundt hodet :sjarmor: + litt titting i gamle album (alltid morsomt, men da ser jeg ihvertfall aldersforskjellen :sjenert: Uff, nei det var godt å se ham for han ser ut som han trives kjempebra og det er det viktigste! Men, det er som så mange ganger før snodig å oppleve at han (eller jeg) har en utrolig god radar når det er noe med den andre. Sier jo ganske mye om kontakten vi har, den er tett.

Snakka med drømmetyderlæreren vår her om dagen, og hun mener (som jeg) at siden mine følelser for han ikke blir borte selvom de ikke gjengjeldes så må det være GAMLE (dvs flere liv) følelser. Har jo vart i over 2 år nå, og vi møttes først ansikt til ansikt i romjula, men de er fortsatt like sterke (og plagsomme!).

Hei Fighter og Bettie :klem: Ja, jeg koser meg når jeg endelig kommer meg ut i skogen. Det som er trasig er at jeg trenger bil for å komme dit, så det er ikke så ofte som jeg kunne ønske. Prøvde å argumentere med det da jeg søkte om trygdebil, men nope!

Blåbæra blir nok enda søtere og bedre om 1-2 uker, men de er modne nå så det går nok bra. Jeg pleier å ha i fryseren og så drøyer jeg kjøpeblåbærsyltetøy med hele frosne bær. Nydelig. Har bare liten fryseboks over kjøleskapet så jeg har ikke plass til å fryse mye :tristbla:

Om jeg har begynt å se etter nytt sted å bo? Ikke så veldig, har jo 3 mnd oppsigelsestid. Men, ei venninne prøver å finne ut leieprisen på nabohuset hos dem + at jeg har nr til en dame som eier og leier ut MYE. Noe dukker opp, tenker jeg. Er helt rolig, kan godt hende jeg flytter fra byen også..... Vi får se.

:klem: til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at du fikk den meldingen - og i rett tid.

Klart du finner et nytt sted å bo - når det riktige stedet er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom for å si at nå skjer det ting her ang bolig :) Jeg har i mange år ønsket å flytte til varmere strøk, og har ikke tenkt på at nå har jeg en kjempesjans!!!! Har jo allerede sagt opp leiligheten, så om jeg kan få meg noe fra 1. nov og f.eks 6 mnd, så får jeg jo prøvd det ut :)

Yess, nå skal jeg finne fram all infoen jeg har fra sist jeg drev med slike planer :klappe:

Kommer innom og svarer dere seinere jeg, må sjekke ut litt forskjellig nå som dere skjønner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja - hvorfor ikke. Det er i hvert fall en fin tid å prøve seg på. Lykke til med undersøkelsene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

hei vennen!! :hoppe:

Nå sitter jeg på stjerneportalen og skal bestille meg horoskop :danse:

blir artig å se hva som står i det!

huff ja, jeg skulle ønske jeg kunne hatt magiske krefter, så skulle jeg gitt vennen din klart syn, så han så hva som var best, og der stod du :)

synes du er utrolig tøff som takler det så bra som du gjør (ettersom jeg har tolket det iallefall)

Følelser er fæle å ha iblandt, men igjen- de minner en på at en lever.. og vonde ting igjen får en til å sette mer pris på de gode :Nikke:

Håper du har det bare bra, høres spennende ut dette prosjektet med ny boplass!!

:klem: til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Fikk akkurat sms fra vennen min, han står på med oppussinga i leiligheten sin, skal bli gøy å se når han blir ferdig!  Ellers er kontakten litt mer laber enn før festivalen, pga noe som skjedde der.  Vi er fortsatt gode venner, men...... :sjenert: 

Nei,hæ? Hva var det som skjedde på festival??

Her må det da være en glipp for det står jo ikke noe steder? :sjenert:

Skal du flytte til syden?? Så spennende :smilbla: Men, får du internet da da? :tristbla:

Måtte innom å kose litt på deg. Si at nicket ditt passer deg perfekt vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hvorfor jeg kom på dette, men jeg fant en sånn brun mordersnegle i hagen :tristbla: That cant be good.. Men ellers er humøret på topp :) Er alt bra med deg, og skal du virkelig flytte til varmere strøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...