Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kvinneguiden trenger ikke å være negativt. Faktisk tror jeg det er mye bedre å være her inne, enn å sitte foran TV-en hele dagene. (Ikke at jeg sier du gjør det). Alle vi som er her inne er ekte mennesker.

Du bør ha som mål at du kommer deg ut fra leiligheten din, og snakker med andre mennesker. Helst raskest mulig, for å bli kvitt litt av angsten. 

Anonymkode: eb57f...94e

Enig. Hun barndomsvenninna mi har et travelt liv med tre barn,så hun er nok ille alltid disponibel men hun møtes garantert om det avtales. Hvem andre utenom venner/familie kan man snakke med da?Sikkert et dumt spørsmål men. Ønsker å være mer rundt mennesker ja.Helt grusomt dette å være alene hele døgnet hver dag.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det skjer ikke har jeg sagt for ørtende gang!!

Anonymkode: 1bb8f...613

Hva er så innmari galt med dps? Kjenner du noen som jobber på den lokale dps? Det er fritt sykehusvalg. Du kan sende henvisning til en annen. 

Anonymkode: 58e68...cff

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er så innmari galt med dps? Kjenner du noen som jobber på den lokale dps? Det er fritt sykehusvalg. Du kan sende henvisning til en annen. 

Anonymkode: 58e68...cff

Slenger meg på denne. 
 

Hva er galt med DPS? Er det at da blir man journalført i det offentlige som en som trenger psykisk hjelp, mens det ikke føler like alvorlig med online-psykolog? Eller er det noen du kjenner som jobber der? 

Anonymkode: 4a3ad...bc7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Har det ja. De skal gå til egenkapital. Har mye av de på aksjer der de har fått høy avkastning.

Anonymkode: 1bb8f...613

Du har penger men sitter å venter på at staten skal betale for treningssenter for deg?! 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slenger meg på denne. 
 

Hva er galt med DPS? Er det at da blir man journalført i det offentlige som en som trenger psykisk hjelp, mens det ikke føler like alvorlig med online-psykolog? Eller er det noen du kjenner som jobber der? 

Anonymkode: 4a3ad...bc7

Det er ikke aktuelt. Ferdig snakka.

Kom nå med alle diagnosene jeg har osv.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke aktuelt. Ferdig snakka.

Kom nå med alle diagnosene jeg har osv.

Anonymkode: 1bb8f...613

Skal ikke komme med noen diagnoser. Det er derimot veldig interessant å høre hva som er begrunnelsen din. Ikke skam deg over hva du føler om det, bare fortell oss. Det er mye enklere å hjelpe deg når du forklarer hele sannheten, enn at du pakker det inn.

Anonymkode: 4a3ad...bc7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Hun barndomsvenninna mi har et travelt liv med tre barn,så hun er nok ille alltid disponibel men hun møtes garantert om det avtales. Hvem andre utenom venner/familie kan man snakke med da?Sikkert et dumt spørsmål men. Ønsker å være mer rundt mennesker ja.Helt grusomt dette å være alene hele døgnet hver dag.

Anonymkode: 1bb8f...613

Send en mld til henne og få til et møte den kommende uken? Kanskje du kan dra på besøk til henne siden du vet hun er travel og ikke kommer seg ut?

Jeg vet ikke hvor ofte du er på dagligvarebutikken, men der møter du folk, selv om du ikke nødvendigvis snakker med de. Hvis jeg var deg så ville jeg lagt inn en tur på butikken hver mandag, onsdag og fredag, slik du har noen faste dager du skal komme deg ut på. (Du skal ikke handle masse hver dag, øvelsen er kun for å få deg ut av huset). Hvis du synes det er ubehagelig å gå på butikken, så gjør det tidlig om morgenen, da er det færrest familier der.

Neste gang du snakker med din mor, foreslå en tur. En tur der dere risikerer å møte på noen folk, men ikke nødvendigvis mange.

Anonymkode: eb57f...94e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sitte på rommet mitt å manifistere?Det er ikke slik det fungerer. Og det er langt fra det jeg gjør. 
Men tenker å slutte å se på slike coacher på YouTube. Drit lei for å si det mildt.

Jeg er ikke selvopptatt men kanskje litt selvfokusert til tider. Jeg eksisterer men lever knapt ift at man er alene uten interaksjon med folk utenom litt folk når man går på turer. Sliter litt med sosial angst da man går slik. Bestiller alt på nett da man ikke er ute å shopper selv. Prøver å snu dette. Ting tar litt tid.

 

Anonymkode: 1bb8f...613

Jeg syns du først bør fokusere på å få det bedre med deg selv, få hjelp med angsten. Og bli uavhengig av staten. For du har jo en del penger? Så kan du også slutte å si ‘man’ når du egentlig mene ‘jeg’. Du må begynne å eie ditt eget mig og å ta ansvar selv før et eventuelt forhold.

Anonymkode: 9acc9...d1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg syns du først bør fokusere på å få det bedre med deg selv, få hjelp med angsten. Og bli uavhengig av staten. For du har jo en del penger? Så kan du også slutte å si ‘man’ når du egentlig mene ‘jeg’. Du må begynne å eie ditt eget mig og å ta ansvar selv før et eventuelt forhold.

Anonymkode: 9acc9...d1b

Eie ditt eget LIV skulle det vært 😜

Anonymkode: 9acc9...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fant han på Facebook men har ikke skrevet.

 

En annen ting,hva tror dere skiller menns tankegang på at noen uten å ha sexy bilder eller noe form for antydning til sex,tenner seksuelt på deg og hva skiller de mellom når noen kun er god nok for sex og andre damer for et forhold?Hvis det gav mening.

Er det noen her som har startet sitt langvarige forhold med sex? Har en venninne som var fwb med mannen hun nå er gift og har barn med. De møttes mye kun for sex så ble de sammen et halvår senere tror jeg,vært sammen i 15 år og gift i 10. Og hun var ikke noen som lå rundt. Hadde hatt kun en kjæreste før han. 

 

 

Anonymkode: 1bb8f...613

Dwt avgjør om han er en drittsekk eller god mann. Det er ikke normalt å starte forhold med sex. Er glad jeg selv startet alle mine tidligere forhold med personligheten min, glad jeg er verdt å være sammen med av andre grunner enn sex! 
og man kan ikke vite om hun er kjærestemateriale etter så kort tid. Skjønner meg ikke på menn der. De må jo bli kjent med dama før de gifter seg med henne. Ikke rart det er mange menn som klager over en gal eks og ustabile familier.

Anonymkode: 3827d...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er ute etter nærhet og sex kan du gjøre dette med han som selv sier han er ute etter det samme. Så får du trent på interaksjon også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, miss summers skrev:

Hvis du er ute etter nærhet og sex kan du gjøre dette med han som selv sier han er ute etter det samme. Så får du trent på interaksjon også. 

Har lyst men er litt usikker pga litt liten erfaring siste åra men med lystighet og slikt går det seg vel til. Trenger sååårt nærhet av en mannekropp etter ørten år uten😅🤪 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har lyst men er litt usikker pga litt liten erfaring siste åra men med lystighet og slikt går det seg vel til. Trenger sååårt nærhet av en mannekropp etter ørten år uten😅🤪 

Anonymkode: 1bb8f...613

Kroppskontakt er uhyre viktig for oss. Så dette forstår jeg. Og det er litt som å sykle. Alle er dog ulike og liker ulike ting. Har dere ikke seksuell kjemi blir det sikkert ikke bra uansett, uavhengig av erfaring. Bare få det gjort. Så løsner det kanskje litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, miss summers skrev:

Kroppskontakt er uhyre viktig for oss. Så dette forstår jeg. Og det er litt som å sykle. Alle er dog ulike og liker ulike ting. Har dere ikke seksuell kjemi blir det sikkert ikke bra uansett, uavhengig av erfaring. Bare få det gjort. Så løsner det kanskje litt. 

Hva er definisjonen av god seksuell kjemi egentlig?

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er definisjonen av god seksuell kjemi egentlig?

Anonymkode: 1bb8f...613

Definisjonen varierer jo fra person til person, hva hver enkelt opplever. For min del er det lidenskap, at «alt» skjer naturlig og at man bare passer. Vanskelig å forklare. Noen har man ekstrem seksuell kjemi med, uten at man føler kjærlighet. Bare begjær. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, miss summers skrev:

Definisjonen varierer jo fra person til person, hva hver enkelt opplever. For min del er det lidenskap, at «alt» skjer naturlig og at man bare passer. Vanskelig å forklare. Noen har man ekstrem seksuell kjemi med, uten at man føler kjærlighet. Bare begjær. 

Sant det.

Men han snakker om at soving i lag blir for voldsomt første gang og kyssing er situasjonsmessig?!? For meg hører kyss og sex sammen da,forbeholdt litt kjemi.


Hvor lenge har du vært sammen med din da og dere har barn?

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sant det.

Men han snakker om at soving i lag blir for voldsomt første gang og kyssing er situasjonsmessig?!? For meg hører kyss og sex sammen da,forbeholdt litt kjemi.


Hvor lenge har du vært sammen med din da og dere har barn?

Anonymkode: 1bb8f...613

Husk at ikke alle liker å kysse. Du kan ikke få alt på lista di i en fuckbuddy. Og overnatting er heller ikke nødvendig i en slik relasjon. 
 

Nei, vi vil ikke ha barn. Vi har hatt 10+ år sammen, men det var slutt noen år før vi fant tilbake til hverandre. Han er 170 høy forresten, 170 cm pur lykke 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er heller ikke snakk om tusenvis av kr til han jeg har nå. Det er snakk om 3000 (1000 pr mnd)muligens frem til nyttår. Han har over 20 års praksis så tror han er dyktig på sitt felt,bare han får komme til å hjelpe meg og jeg jobber med utfordringene mine!Det er jeg veldig innstilt på!

Anonymkode: 1bb8f...613

Er det pga din sosiale angst du ikke vil gå til det offentlige? Fordi da må du ut av hjemmet for å møte han/hun som blir din psykolog? 

Anonymkode: e0535...cf5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det pga din sosiale angst du ikke vil gå til det offentlige? Fordi da må du ut av hjemmet for å møte han/hun som blir din psykolog? 

Anonymkode: e0535...cf5

Nei,det har ikke med det å gjøre.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, miss summers skrev:

Husk at ikke alle liker å kysse. Du kan ikke få alt på lista di i en fuckbuddy. Og overnatting er heller ikke nødvendig i en slik relasjon. 
 

Nei, vi vil ikke ha barn. Vi har hatt 10+ år sammen, men det var slutt noen år før vi fant tilbake til hverandre. Han er 170 høy forresten, 170 cm pur lykke 😁

Har ikke vært borti folk som ikke kysser slik før men men. Så det har ikke noe med tiltrekning/tenningen å gjøre?
 

Jeg hadde er par fwb-relasjoner for 10-12 år siden da jeg bodde i Trondheim og der var det kyssing og overnatting. 
Han sa det kunne skje om det ble flere treff. Er det noe han bare sier eller tror dere det er seriøst ment?Har ingen forhåpninger. 
 

Kjekt han er det da☺️

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...