Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var trist å lese. Hva tror du gjør det da?Håper det endrer seg og at du finner en som stolt viser deg fram. Det fortjener du og oss alle som ønsker et sunt og trygt forhold😊❤️
 

Ts

Anonymkode: 1bb8f...613

Aner ikke, kan være at de holder på med noen andre, vil holde kortene og mulighetene åpne. Sånn har det vært med venner også, har alltid havnet i skyggen og vært på utsiden på en slags måte og de var aldri keene på å inkludere meg i bilder, tagge meg på face etc. men alle andre gjorde de dette med. Har alltid vært vondt.

takk for fine ord det varmer ❤️ Har du kommet i kontakt med noen nye potensielle?

Anonymkode: 3827d...1b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da svarte han fyren på Tinder igjen. Etter 6 dager...hva betyr det?Kan det være han ikke har vært pålogget eller møtt andre i mellomtiden? «Kun noen få» svarte han

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Da svarte han fyren på Tinder igjen. Etter 6 dager...hva betyr det?Kan det være han ikke har vært pålogget eller møtt andre i mellomtiden? «Kun noen få» svarte han

Anonymkode: 1bb8f...613

Kanskje han har møtt noen andre. Kanskje har han vært distrahert, opptatt med jobb, hatt en krise i familien, vært syk eller hundre andre mulige grunner. Merker jeg blir litt oppgitt over alle tankeleserne her på forumet, som er 100% sikre på årsaken til atferden til et menneske de ikke engang aner hvem er.

Kan du ikke bare spørre? "Stund siden sist, gjort noe interessant?"

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da svarte han fyren på Tinder igjen. Etter 6 dager...hva betyr det?Kan det være han ikke har vært pålogget eller møtt andre i mellomtiden? «Kun noen få» svarte han

Anonymkode: 1bb8f...613

Serr? Sa han at han hadde møtt noen få? Menn er heldige som har såpass mange å velge i at de får flere dates i uka.

Anonymkode: 3827d...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... bare å innse at 37 er antagelig alder for svært vansklelig å treffe noen. «Alle i 30-40» årene er etablerte. Skilsmissene kommer i 40-50 årene, da er mannfolka klare for runde to :) Så du er nok i den verste alderen + desperat, hvilket er turnoff for de få som evt nettopp har hoppet av familielivet etter første runde. Og helt ærlig, de som ikke har funnet noen innen da (av menn!) er neppe de mest attraktive nei. 
 

beste forslag: omprioritere. Ordne deg barn for deg selv, alenemor. Nyt live med baby og småbarn uten noen å måtte samarbeide med og styre hele hverdagen selv. Vent 5 år så kommer bølgen av samlivsbrudd og du kan se etter de som er ut etter «mine, dine, våre» etc. og skulle ikke du finne noen i den bølgen så har du iaf opplevd å få og ha barn hvilket er så selvrealiserende i seg selv, at mulig desperasjonen etter en mann blir endel mindre. 

Anonymkode: 0f27f...0ae

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Serr? Sa han at han hadde møtt noen få? Menn er heldige som har såpass mange å velge i at de får flere dates i uka.

Anonymkode: 3827d...1b3

Er ikke sikkert det var denne uka da?Tviler sterkt på det. Var et generelt spørsmål. Har ikke skrevet noe tilbake. Han andre er veldig keen på å møte meg og skriver mye med han via fb,men jeg holder litt igjen,men mulig jeg møter han for sex&hygge om litt. Trenger det sårt. Om det  blir engangsfortredelse så får det bli det.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke, kan være at de holder på med noen andre, vil holde kortene og mulighetene åpne. Sånn har det vært med venner også, har alltid havnet i skyggen og vært på utsiden på en slags måte og de var aldri keene på å inkludere meg i bilder, tagge meg på face etc. men alle andre gjorde de dette med. Har alltid vært vondt.

takk for fine ord det varmer ❤️ Har du kommet i kontakt med noen nye potensielle?

Anonymkode: 3827d...1b3

Bare hyggelig😊

Ingen nye på appene for tiden,nei.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt en del på dette med barn. For min del tror jeg ikke det er nødvendig at jeg er sammen med dama faktisk. Har jeg feks et godt forhold til ei venninne, og hun har de genene jeg er ute etter så er det ikke så farlig om vi er sammen eller ikke. Det er viktigere for meg å få barn enn ikke. 

På den ene siden har jo et barn best av at foreldrene er sammen, og at man vokser opp i et trygt hjem.

Men på den andre siden, skal man fokusere så mye på at genene er riktige, OG at man passer sammen perfekt, tenner på hverandre, og er kompatible på alle måter, så minker jo sjansene betraktelig. 

Eller bare senke kravene og kun gå etter personlighet og generell kompatibilitet. 💁‍♂️

Vi lever jo ikke på 1800-tallet lenger. Den moderne tidsalder har forandret vår menneskelige natur, og istedet søker vi nå etter gransbilder, en romantisering av det vi tror et forhold skal være. På en gammal gård med 9 unger så hadde man ikke akkurat noe valg, skulle man overleve. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2020 den 13.09, AnonymBruker skrev:

Han har barisbilde på Tinder og det er det eneste bilde han har. Ikke kom å fortell meg at det er for å få inn en samboer og bonusmor til barna. Come again.

Anonymkode: 1bb8f...613

Kjæresten min hadde baris på sjekkeappen da vi blei ilag. Hvis jeg hadde tenkt like strengt som deg hadde jeg vært singel i dag. 

Anonymkode: d2573...a20

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, President Chimp skrev:

Jeg har tenkt en del på dette med barn. For min del tror jeg ikke det er nødvendig at jeg er sammen med dama faktisk. Har jeg feks et godt forhold til ei venninne, og hun har de genene jeg er ute etter så er det ikke så farlig om vi er sammen eller ikke. Det er viktigere for meg å få barn enn ikke. 

På den ene siden har jo et barn best av at foreldrene er sammen, og at man vokser opp i et trygt hjem.

Men på den andre siden, skal man fokusere så mye på at genene er riktige, OG at man passer sammen perfekt, tenner på hverandre, og er kompatible på alle måter, så minker jo sjansene betraktelig. 

Eller bare senke kravene og kun gå etter personlighet og generell kompatibilitet. 💁‍♂️

Vi lever jo ikke på 1800-tallet lenger. Den moderne tidsalder har forandret vår menneskelige natur, og istedet søker vi nå etter gransbilder, en romantisering av det vi tror et forhold skal være. På en gammal gård med 9 unger så hadde man ikke akkurat noe valg, skulle man overleve. 

Hva gjør du om livet blir annerledes enn du tror? Hvor gammel er du? 

Anonymkode: a11c6...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min hadde baris på sjekkeappen da vi blei ilag. Hvis jeg hadde tenkt like strengt som deg hadde jeg vært singel i dag. 

Anonymkode: d2573...a20

Tenk om han er utro og stikker av da? Hva gjør du da? 

Anonymkode: 23048...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2020 den 11.17, AnonymBruker skrev:

Da tar du en tur på byen og finner noen med rett pappa-utseende. Så koser du deg som alenemor en stund til drømmemannen dukker opp fordi du endelig slapper av.

Anonymkode: 8c402...ccd

For det første er dette moralsk forkastelig! Og for det andre er det mange andre faktorer som er av betydning enn bare utseende. Hva med personlighet, sykdommshitorikk osv? Heier på alenemødre, men gjennomfør det da på en ryddig måte. 

Anonymkode: 7781a...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenk om han er utro og stikker av da? Hva gjør du da? 

Anonymkode: 23048...0fc

Du tenker at folk uten skjorte på er oftere utro enn de med?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenk om han er utro og stikker av da? Hva gjør du da? 

Anonymkode: 23048...0fc

Jeg har ting jeg uroer meg for, men utroskap er ikke blant dem. 

Anonymkode: d2573...a20

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter man alene igjen da. Nothing new. Er alene konstant. Snakker til tv’en av og til for man har ingen andre å snakke med. Skriver med folk på nett,men kan ikke sammenlignes med normal interaksjon. Ingen som kommer på besøk eller inviterer til noen ting. Trodde ikke 30-åra skulle bli slik nei.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen kommer på besøk til deg og ingen inviterer deg med på ting... men inviterer DU folk på besøk? Tar du initiativ til å møte andre mennesker? Du kan godt sitte og synes synd på deg selv hver helg, men det endrer overhodet ikke situasjonen din. Send melding til ei av venninnene du har nevnt her i tråden, og spør om dere skal gå en tur eller ta en kaffe i morgen, da vel. Hvorfor ikke? 

Anonymkode: a7a6e...d64

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen kommer på besøk til deg og ingen inviterer deg med på ting... men inviterer DU folk på besøk? Tar du initiativ til å møte andre mennesker? Du kan godt sitte og synes synd på deg selv hver helg, men det endrer overhodet ikke situasjonen din. Send melding til ei av venninnene du har nevnt her i tråden, og spør om dere skal gå en tur eller ta en kaffe i morgen, da vel. Hvorfor ikke? 

Anonymkode: a7a6e...d64

Enig! Dette syns jeg du kan gjøre. Kanskje det er dette som skal til for å få ballen til å rulle med vennindene dine og de begynner å invitere deg?

Anonymkode: e0535...cf5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk match på tinder og dette skreiv han...

31641ACE-02E2-4B65-A767-0229BF824234.jpeg

Anonymkode: 1bb8f...613

Jesus for en klyse da 😟 That being said synes jeg du bør gå ut med han uansett bare for å komme deg ut litt

Anonymkode: 8281e...f8b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...