Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du har to beilere akkurat nå.

1) En fyr på nettet, som virker ærlig, oppriktig og skikkelig, og som liker de samme tingene som deg. Han sier han vil ha barn, og det virker som om han hadde sagt ja til en date med deg. 

2) En kjent bygdeplayer som både overså deg og gjorde narr av deg for fem måneder siden, da du sendte melding i fylla. Han fikk deg til å føle deg dum og avvist. Nå kjeder han seg, og sender deg melding fordi han vil ha seg et ligg. Noe du har sagt mange ganger her i tråden at du IKKE er interessert i. 
 

Hvorfor går du for fyr nummer 2, når fyr nummer 1 er mye bedre?

P.S Jeg er også fra en bygd på Sunnmøre, og vet alt om at mannfolkutvalget ikke det beste her.

Anonymkode: c061b...23d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har to beilere akkurat nå.

1) En fyr på nettet, som virker ærlig, oppriktig og skikkelig, og som liker de samme tingene som deg. Han sier han vil ha barn, og det virker som om han hadde sagt ja til en date med deg. 

2) En kjent bygdeplayer som både overså deg og gjorde narr av deg for fem måneder siden, da du sendte melding i fylla. Han fikk deg til å føle deg dum og avvist. Nå kjeder han seg, og sender deg melding fordi han vil ha seg et ligg. Noe du har sagt mange ganger her i tråden at du IKKE er interessert i. 
 

Hvorfor går du for fyr nummer 2, når fyr nummer 1 er mye bedre?

P.S Jeg er også fra en bygd på Sunnmøre, og vet alt om at mannfolkutvalget ikke det beste her.

Anonymkode: c061b...23d

Veit du hvem det dreier seg om siden du kaller han en bygdeplayer? Faktisk så var jeg ikke så knust i vår. Tenkte egentlig bare jaja. Helt sant. Tror jeg er så vant til avvisning etc at det nesten preller av. Så du tror han pulte andre for fem mnd siden?

Jeg har ikke gått for noen enda. Ser ikke for meg forhold med han her,sex og fwb kunne jeg ha blitt med på i påvente på the one ja. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har han begynt å sikte til sex🧐🤔 «ha det gøy» etc

 

Han andre fra Tinder drakk sammen med en kompis i går og lurte på om jeg kom en tur osv.  Han bor et stykke unna(to timer med bil)«Gikk glipp av alt»,mente han.....

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om du hadde brukt alle timene du må ha brukt her inne bare i denne tråden, til å endre livet ditt. 
Du kan nemlig ikke endre andre, kun deg selv. 
 

Ønsker deg alt vel, hvordan det blir fremover, er kun opp til deg. Lykke til 👍🏻

Anonymkode: 7f0c0...32a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kanonym skrev:

Hva mener du med «Må det kritiseres hele tiden»? Du gjør jo omtrent ikke annet enn å kritisere folk. Du kritiserer jo også alle du snakker med for absolutt alt de skriver til deg 😊  Jeg klarer ikke å forstå at det går an å ha så lite selvinnsikt!

Neida,men noen gir en ganske mye tyn. Det er ikke så hyggelig. Har tatt til meg råd nå og prøver og ikke være så mistroisk og dømmende. Bruker mye emojies etc. Flørta og tuller.👍

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida,men noen gir en ganske mye tyn. Det er ikke så hyggelig. Har tatt til meg råd nå og prøver og ikke være så mistroisk og dømmende. Bruker mye emojies etc. Flørta og tuller.👍

Anonymkode: 1bb8f...613

Det er bra! Supert hvis du klarer det, det er et steg i riktig retning 😊 Husk at det ikke er noe hyggeligere for andre mennesker å bli mistrodd og kritisert, enn det er for deg. Det er sikkert ikke så hyggelig heller når noen skriver en vanlig og høflig melding, og blir møtt med: «HVA ER DU EGENTLIG UTE ETTER??! DU HINTER BARE TIL SEX OG DESSUTEN ER DU IKKE TILTREKKENDE OG IKKE HAR DU HÅR HELLER. JEG ER SÅ BLID OG TILLITSFULL OG FORSTÅR IKKE HVORFOR INGEN VIL HA MEG».

Sikkert veldig koselig når man bare prøver å ta initiativ til en vanlig samtale for å bli kjent 😳😅

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Kanonym skrev:

Det er bra! Supert hvis du klarer det, det er et steg i riktig retning 😊 Husk at det ikke er noe hyggeligere for andre mennesker å bli mistrodd og kritisert, enn det er for deg. Det er sikkert ikke så hyggelig heller når noen skriver en vanlig og høflig melding, og blir møtt med: «HVA ER DU EGENTLIG UTE ETTER??! DU HINTER BARE TIL SEX OG DESSUTEN ER DU IKKE TILTREKKENDE OG IKKE HAR DU HÅR HELLER. JEG ER SÅ BLID OG TILLITSFULL OG FORSTÅR IKKE HVORFOR INGEN VIL HA MEG».

Sikkert veldig koselig når man bare prøver å ta initiativ til en vanlig samtale for å bli kjent 😳😅

Men det er ikke til å stikke under en stol at veldig mange er ute etter sex eller fokuserer mye på det. Ja det et naturlig med sex men bør helst ikke være hovedfokus spør du meg om en ønsker langvarig forhold.

 Angående emojier så kan det bli litt for mye til tider. Greit det viser hvordan man tenker/føler/stemning men i overkant mye av og til.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har han begynt å sikte til sex🧐🤔 «ha det gøy» etc

 

Han andre fra Tinder drakk sammen med en kompis i går og lurte på om jeg kom en tur osv.  Han bor et stykke unna(to timer med bil)«Gikk glipp av alt»,mente han.....

Anonymkode: 1bb8f...613

Syns du skal snakke med han andre, han som gjerne ønsker seg barn og som vil på date med deg. Helt tydelig at han vil noe mer siden han inviterte deg. 

Anonymkode: 4a3ad...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Da har han begynt å sikte til sex🧐🤔 «ha det gøy» etc

 

Han andre fra Tinder drakk sammen med en kompis i går og lurte på om jeg kom en tur osv.  Han bor et stykke unna(to timer med bil)«Gikk glipp av alt»,mente han.....

Anonymkode: 1bb8f...613

Du vil helst ikke ha det gøy?

Anonymkode: 1027d...ca7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har han begynt å sikte til sex🧐🤔 «ha det gøy» etc

 

Han andre fra Tinder drakk sammen med en kompis i går og lurte på om jeg kom en tur osv.  Han bor et stykke unna(to timer med bil)«Gikk glipp av alt»,mente han.....

Anonymkode: 1bb8f...613

Selv om du har vært isolert. Du mister ikke de sosiale ferdighetene i så stor grad. Du må komme deg ut og være med folk, få forståelse av small-talk. 

Anonymkode: 58e68...cff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vil helst ikke ha det gøy?

Anonymkode: 1027d...ca7

Joda helt klart😉🤪 men problemet mitt med det er at jeg nå har lite erfaring de siste årene og det er nok ikke positivt. Han her har nok vært litt rundt så han har nok litt erfaring,men kanskje kjedelig med meg om han ser at jeg er elendig😅 Jada kommunikasjon er svaret,men jeg kan nok fremstå litt usikker og forsiktig..

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må spørre deg selv hva du har å tilby en mann som ikke f.eks en 25-årig kvinne kan tilby. Hva har f.eks du som ikke en yngre kvinne kan matche, når hun i tillegg er yngre, mer fruktbar og kan føde mange barn (sannsynlig) pga sin yngre alder? Det sier jo seg selv at du blir valgt bort fordi du er eldre. Da må du ha noe som kompenserer for det aldersmessige forfall, det er jo ikke gitt at du slår disse yngre kvinnene hverken på utdannelse, generelt kunnskapsnivå eller modenhet / oppegåenhet.

Hvis du i tillegg har en sur personlighet og virker bitter, strander dette prosjektet øyeblikkelig. Det nytter ikke å være kresen i din alder og med dine kort i markedet, menn på din alder går ofte helt ned til 28 - 30 når de finner seg en ny kvinne, disse kvinnene er da mer ettertraktede i det lange løp med tanke på familieforøkelse og ofte også generell positiv innstilling. Hvis ikke du kan slå disse kvinnene på noe, er det du som må fire på kravene.

Anonymkode: d2a97...f1f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns du skal snakke med han andre, han som gjerne ønsker seg barn og som vil på date med deg. Helt tydelig at han vil noe mer siden han inviterte deg. 

Anonymkode: 4a3ad...bc7

Han skriver ikke mer. (Bombe😂🥱) Jeg har vært hyggelig med han. Men har ikke ville komme på besøk til noen jeg ikke kjenner,og ikke for å igjen være mistroisk men hadde lyst på sex? Trist at det stopper opp. Har ikke vært intens eller masete så det er vel andre som er mer spennende da. Jeg gir litt opp nå kjenner jeg. Hvorfor kan det ikke gå en vei snart og positivt outcome,i hvertfall til date? Jeg er meg selv,andre kan jeg ikke være. Har heller ikke sagt et kvekk om situasjon,ikke vært sur eller negativ.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må spørre deg selv hva du har å tilby en mann som ikke f.eks en 25-årig kvinne kan tilby. Hva har f.eks du som ikke en yngre kvinne kan matche, når hun i tillegg er yngre, mer fruktbar og kan føde mange barn (sannsynlig) pga sin yngre alder? Det sier jo seg selv at du blir valgt bort fordi du er eldre. Da må du ha noe som kompenserer for det aldersmessige forfall, det er jo ikke gitt at du slår disse yngre kvinnene hverken på utdannelse, generelt kunnskapsnivå eller modenhet / oppegåenhet.

Hvis du i tillegg har en sur personlighet og virker bitter, strander dette prosjektet øyeblikkelig. Det nytter ikke å være kresen i din alder og med dine kort i markedet, menn på din alder går ofte helt ned til 28 - 30 når de finner seg en ny kvinne, disse kvinnene er da mer ettertraktede i det lange løp med tanke på familieforøkelse og ofte også generell positiv innstilling. Hvis ikke du kan slå disse kvinnene på noe, er det du som må fire på kravene.

Anonymkode: d2a97...f1f

Livserfaring(kunne vært bedre),omgjengelig,morsom,godhjerta,reflektert og faktisk så er jeg blid og hyggelig med folk som er det med meg😊👍

Jeg har meg selv å tilby,det bør være nok. Jeg føler meg langt fra forfalt. Ser ut som 33 år utseendemessig. Tør påstå jeg har grei kropp(aldei fått klager tidligere selv om jeg har noen skavanker,don’t we all?!?). Aldri tatt botox,fillers eller slike ting. Ingen tatoveringer selv om jeg kunne tenkt meg en liten en,en plass.
Håper jeg har noen gode egg så jeg kan bære frem et barn🙏

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lest mer enn side 1, så vet ikke om du bor i by eller bygd..... men mitt tips er hund, da kommer man så lett i kontakt med andre! 

Anonymkode: 5d620...5f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

...omgjengelig,morsom,godhjerta,reflektert og faktisk så er jeg blid og hyggelig..

Anonymkode: 1bb8f...613

Hvordan skal du få fram de egenskapene i kontakten med nye? 

Anonymkode: d2573...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal du få fram de egenskapene i kontakten med nye? 

Anonymkode: d2573...a20

Ved å være hyggelig men jeg får ikke vist der fysisk da det stopper opp og ikke går videre og det går ALDRI til en date. Helt fortvilende for å være helt ærlig. Sliten mentalt nå orker ikke å holde på til ingen nytte. Blir faktisk lei meg men prøver å være positiv likevel.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg gjøre meg veldig sårbar her og dele nesten hele samtalen. Fyr løs,arrester,kritiser,kom med konstruktive råd til hva som kan føre til et TREFF fysisk(som gåtur,kafé,bowling etc utenfor husets vegger).Hva jeg ikke bør si/svare. Tar i mot ALLE råd,for nå må det bli bedre resultat. Det kan virkelig ikke fortsette slik med og ikke komme noen vei!

Og må presisere at jeg kan på en måte forstå at når jeg skrev at det var gørr kunne tolkes som jeg ville bli invitert men når jeg skreiv det tenkte jeg ikke at det kunne tenkes slik🙈

Here we go😶

7AA59024-9FED-4823-9E51-63E698C195CC.jpeg

EA63A1EB-085C-41B9-B0D5-D9732DF4F678.jpeg

E17D5A4E-F459-48B3-8E82-E600311A5EC4.jpeg

5DBDE246-C135-43EC-8674-67B16583FDB0.jpeg

49D5524E-E8B1-4420-AAFD-35D424A16F58.jpeg

A95681CB-C92E-48D8-BA35-A8CC0145D227.jpeg

50A6A30D-498B-457C-A108-2AF3C0D848B8.jpeg

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du klarte deg bra der, og at han virker som en bra fyr 😀👍

 

Videre ville jeg spurt om han foretrekker å prate en stund først, eller om han er en sånn som vil møtes fort. (Jeg foretrekker raske møter selv, for å unngå å bli forelsket i en illusjon. Fallhøyden er større hvis man venter, synes jeg.)

Anonymkode: eb57f...94e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...