Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan du ikke skrive melding til en venninne hvor du skriver noe sånt som «æsj, denne uka har jeg spist alene hver dag. Kan jeg komme på middag? 😊» Det gjør min single venninne til meg og de andre og vi sier selvfølgelig ja til det. Ingen skal sitte alene.

Fake it to you make it? Han kommer jo til å finne ut av det. Hvordan håndterer du det?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags ting er det du lyver om? Er det ting han kan oppdage og ta deg på  senere om dere møtes og blir godt kjent?

Anonymkode: 684ec...a3e

Bare at man har en avtale med venninne osv.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fortalte hvor han bodde og så dette. Dere kan ikke mene dette ikke er indirekte oppfordring til sex. Har hatt flere opp gjennom årene som har skrevet dette. Prøver å være rolig og le av det og ikke ytre mine sterke meninger,ikke hisse meg opp og frykte det verste. Men om det blir mer av det er det ikke til å ta feil av. Kan vi være enige om det?😊

20E42D7D-A4EF-4BE7-90E4-C3C45989C22E.jpeg

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han fortalte hvor han bodde og så dette. Dere kan ikke mene dette ikke er indirekte oppfordring til sex. Har hatt flere opp gjennom årene som har skrevet dette. Prøver å være rolig og le av det og ikke ytre mine sterke meninger,ikke hisse meg opp og frykte det verste. Men om det blir mer av det er det ikke til å ta feil av. Kan vi være enige om det?😊

20E42D7D-A4EF-4BE7-90E4-C3C45989C22E.jpeg

Anonymkode: 1bb8f...613

Joda, jeg kan være enig at dette kan være en invitasjon til sex. Men siden det gjelder alle du kommer over, kan du ikke skrive med noen fra et annet område? Det tar jo tid å bygge en relasjon. Innen dere har noe på gang kan du være mer innstilt på å flytte dit han bor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

20E42D7D-A4EF-4BE7-90E4-C3C45989C22E.jpeg

Anonymkode: 1bb8f...613

I stedet for Hehe,  så kunne du ha skrevet " nei, men vi kan møtes, og gå en tur?" 

Og det neste du skriver er jo ingen vits i, når du allerede har gjort deg opp en mening om hva han vil. 

Anonymkode: 20e77...f52

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Joda, jeg kan være enig at dette kan være en invitasjon til sex. Men siden det gjelder alle du kommer over, kan du ikke skrive med noen fra et annet område? Det tar jo tid å bygge en relasjon. Innen dere har noe på gang kan du være mer innstilt på å flytte dit han bor? 

Han er fra nærmeste by/omegn. Kan ikke bare skru av folk fra plasser rundt her.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I stedet for Hehe,  så kunne du ha skrevet " nei, men vi kan møtes, og gå en tur?" 

Og det neste du skriver er jo ingen vits i, når du allerede har gjort deg opp en mening om hva han vil. 

Anonymkode: 20e77...f52

Føler at de kanskje sier de rette tingene for å få noen på kroken?Nå er jeg mistroisk igjen. Prøver å forholde meg rolig. Han er ikke akkurat et glansbilde så hvor de tar den selvtilliten fra lurer jeg av og til på.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Føler at de kanskje sier de rette tingene for å få noen på kroken?Nå er jeg mistroisk igjen. Prøver å forholde meg rolig. Han er ikke akkurat et glansbilde så hvor de tar den selvtilliten fra lurer jeg av og til på.

Anonymkode: 1bb8f...613

OMG, du kan ikke skrive sånt TS. Du er en frekk og overfladisk person! Du som er en 6’er burde jo drøsse i tilbud. Hvorfor gjør du ikke det?

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler at de kanskje sier de rette tingene for å få noen på kroken?Nå er jeg mistroisk igjen. Prøver å forholde meg rolig. Han er ikke akkurat et glansbilde så hvor de tar den selvtilliten fra lurer jeg av og til på.

Anonymkode: 1bb8f...613

🤣🤣jeg dævver. wow.

Anonymkode: 8281e...f8b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du virker veldig sur og mutt i de chatte-samtalene jeg. Han skrev jo en søt melding om hva han er på utkikk etter, og du bare "okey." 🤷‍♀️

Og hva er vitsen med å disse utseendet hans egentlig? Du kan ikke forvente supermodeller med mindre du er en 10er selv... 

Anonymkode: a7a6e...d64

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

969D687A-9FC5-457F-895F-BB2362DC2121.jpeg

Anonymkode: 1bb8f...613

Søt mann til deg på Tinder:

image.png.4c38bdcd92a04add99994fcf57d0ba07.png

 

Deg på Tinder:

image.png.10135b1e4e835b5ed515cb168898d86f.png

Anonymkode: 8281e...f8b

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svarer ikke med en eneste smiley. Hadde jeg skrevet med deg hadde jeg tenkt du enten var potte sur eller hadde sosiale problemer. Kan du ikke virke litt mer vennlig i samtalene dine?

Anonymkode: 4a3ad...bc7

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du virker veldig sur og mutt i de chatte-samtalene jeg. Han skrev jo en søt melding om hva han er på utkikk etter, og du bare "okey." 🤷‍♀️

Og hva er vitsen med å disse utseendet hans egentlig? Du kan ikke forvente supermodeller med mindre du er en 10er selv... 

Anonymkode: a7a6e...d64

Kan jo være på grunn av lav selvtillit og mangel på selvinnsikt.

Kanskje det er ønskelig å få det slik at begge tror de er langt under gjennomsnittet utseendemessig?

Anonymkode: 82888...9f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

OMG, du kan ikke skrive sånt TS. Du er en frekk og overfladisk person! Du som er en 6’er burde jo drøsse i tilbud. Hvorfor gjør du ikke det?

Ro ned. Her er ikke stort utvalg derfor drøsser det ikke i tilbud. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er ønskelig å få det slik at begge tror de er langt under gjennomsnittet utseendemessig?

Anonymkode: 82888...9f4

Neida,på ingen måte.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ro ned. Her er ikke stort utvalg derfor drøsser det ikke i tilbud. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Kan ikke du legge ut bilde av deg selv så kan vi bedømme deg på samme måte som du dømmer dem på Tinder?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn if you do,damn if you don’t. Kan være hyggelig jeg også tro det eller ei. Har nok litt smått med sosiale problem etter å ha vært alene konstant i laaaang tid. Syns ikke om å skrive smileys hele tiden og særlig når en ikke kjenner folk. Høflig er noe annet.

9D293B43-4B85-4F0C-B438-70BA412D9971.jpeg

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fjellet i svarte natta? Det må være kode for "på fylla"?  😁

Anonymkode: 20e77...f52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På fjellet i svarte natta? Det må være kode for "på fylla"?  😁

Anonymkode: 20e77...f52

Ikke mørkt helt enda her. Og dette var for 40 min siden eller noe.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...