Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sitte på rommet mitt å manifistere?Det er ikke slik det fungerer. Og det er langt fra det jeg gjør. 
Men tenker å slutte å se på slike coacher på YouTube. Drit lei for å si det mildt.

Jeg er ikke selvopptatt men kanskje litt selvfokusert til tider. Jeg eksisterer men lever knapt ift at man er alene uten interaksjon med folk utenom litt folk når man går på turer. Sliter litt med sosial angst da man går slik. Bestiller alt på nett da man ikke er ute å shopper selv. Prøver å snu dette. Ting tar litt tid.

 

Anonymkode: 1bb8f...613

Åja, OK, trodde det var tid du ikke hadde. 

Anonymkode: fe0ac...937

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan vel ikke for alvor mene at du sitter og venter på at STATEN skal betale treningssenter for deg? Det koster vel sånn ca 250 i måneden. Håper virkelig ikke skattepengene våre går til sånt. Vet du hva, TS, du MÅ ta ansvar for ditt eget liv hvis du skal komme deg videre.

Anonymkode: fe0ac...937

At de skal hjelpe med betaling av medlemskap. 
Jeg VEIT jeg må ta ansvar for eget liv men det er vanskelig med forandring når man har gått så lenge slik,men jeg vil det inderlig.

Anonymkode: 1bb8f...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere foreslått at du skal kontakte venninnen din og forsøke å få til et møte, men det skjer ingenting der.

Siden familien din er de eneste du omgås, kan du ikke spørre moren din om dere kan gå faste turer noen ganger i uken, slik at du kan bli litt kvitt litt av den sosiale angsten din?

Anonymkode: eb57f...94e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tidligere foreslått at du skal kontakte venninnen din og forsøke å få til et møte, men det skjer ingenting der.

Siden familien din er de eneste du omgås, kan du ikke spørre moren din om dere kan gå faste turer noen ganger i uken, slik at du kan bli litt kvitt litt av den sosiale angsten din?

Anonymkode: eb57f...94e

Skal møte venninna mi på sikt. Har ikke møtt foreldrene mine på to-tre uker.

 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fra oppveksten maser på snap. Tror jeg går rundt og er vandrende kåt. Og skal underholde han hele døgnet🙄

Gjerne send bilde du også,etter han sender selfie på selfie. Tydelig at han kjeder seg.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

At de skal hjelpe med betaling av medlemskap. 
Jeg VEIT jeg må ta ansvar for eget liv men det er vanskelig med forandring når man har gått så lenge slik,men jeg vil det inderlig.

Anonymkode: 1bb8f...613

Men hva i alle?? Kan du ikke bare registere deg selv selv om du mottar noe form for trygd?? Har du ikke råd, eller er dette en egen stønad man kan få? Aldri hørt om 😮 

Anonymkode: 4a3ad...bc7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva i alle?? Kan du ikke bare registere deg selv selv om du mottar noe form for trygd?? Har du ikke råd, eller er dette en egen stønad man kan få? Aldri hørt om 😮 

Anonymkode: 4a3ad...bc7

Har ikke råd,forstått det nå eller?🙄🙄 Jeeezes!!

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke råd,forstått det nå eller?🙄🙄 Jeeezes!!

Anonymkode: 1bb8f...613

Da forslår jeg at du prøver å få psykologtimene dine dekt av det offentlige helsevesenet istedenfor, for det har du helt klart krav på. Så slipper du å bruke tusenvis av kroner på en privat online-psykolog, og heller bruker noen hundrelapper i måneden på et treningssenter. Du bør komme ut av det i pluss.

Anonymkode: 4a3ad...bc7

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sitte på rommet mitt å manifistere?Det er ikke slik det fungerer. Og det er langt fra det jeg gjør. 
Men tenker å slutte å se på slike coacher på YouTube. Drit lei for å si det mildt.

Jeg er ikke selvopptatt men kanskje litt selvfokusert til tider. Jeg eksisterer men lever knapt ift at man er alene uten interaksjon med folk utenom litt folk når man går på turer. Sliter litt med sosial angst da man går slik. Bestiller alt på nett da man ikke er ute å shopper selv. Prøver å snu dette. Ting tar litt tid.

 

Anonymkode: 1bb8f...613

Det er ikke rart du har sosial angst, når du isolerer deg alene hele_tiden. OG dette har du gjort, bevisst i flere måneder?? 
Slenger meg på de andre her som mener du er selvsentrert, går i offerrollen osv... Ta deg selv i nakken, hvis ikke - slutt å klag.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal møte venninna mi på sikt. Har ikke møtt foreldrene mine på to-tre uker.

 

Anonymkode: 1bb8f...613

Hvor lenge har du tenkt å vente? Blir det på denne siden av året?

Den sosiale angsten blir verre for hver dag du utsetter sosialt samvær.

Anonymkode: eb57f...94e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke an å hjelpe noen som er såpass låst til sine egne "meninger" og krav om livet. Det ser man ganske tydelig i denne tråden, villigheten er ikke tilstede i det heletatt. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir direkte satt ut av å lese ting du skriver her inne TS. Det er så  mange måneder siden du startet tråden, og du har fått så  mange råd og veiledning fra mange mennesker her, og jeg slenger meg bak ALT som blir skrevet av dem.

Virker som at du er totalt blottet for selvinnsikt og perspektiv, og inntar offerrollen som en ekspert. Beklager for at jeg er ganske hard nå, men dette er faktisk realiteten. Du tar ikke til deg noe som blir sagt, så sant det ikke er sympati eller "dulling", og råd som går til din favør - med å sitte hjemme og scrolle på nettet. Prate med folk på nettet, og få ekstremt angst hvis ingen svarer? 

Syntes dette er flaut å lese, du er ei godt voksen dame. Hvis du vil ha endring, da må du gjøre endringer - ikke sitte å skrive på KG om problemer som egentlig ikke eksisterer.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da forslår jeg at du prøver å få psykologtimene dine dekt av det offentlige helsevesenet istedenfor, for det har du helt klart krav på. Så slipper du å bruke tusenvis av kroner på en privat online-psykolog, og heller bruker noen hundrelapper i måneden på et treningssenter. Du bør komme ut av det i pluss.

Anonymkode: 4a3ad...bc7

Nei det skjer ikke har jeg sagt for ørtende gang!!

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei det skjer ikke har jeg sagt for ørtende gang!!

Anonymkode: 1bb8f...613

Det er heller ikke snakk om tusenvis av kr til han jeg har nå. Det er snakk om 3000 (1000 pr mnd)muligens frem til nyttår. Han har over 20 års praksis så tror han er dyktig på sitt felt,bare han får komme til å hjelpe meg og jeg jobber med utfordringene mine!Det er jeg veldig innstilt på!

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det skjer ikke har jeg sagt for ørtende gang!!

Anonymkode: 1bb8f...613

Hvorfor vil du ikke ha kompetent hjelp dekket av det offentlige? Komme igang med et forløp med mål om å bedre din helse? Men å få dekket trening det er ok... Dette bare forsterkerat du virkelig trenger hjelp Ts! 

Og det er trygdesvindel å gjemme unna arv når man mottar sosialstønad.. 

Anonymkode: cdb8e...c12

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rosatoast skrev:

Blir direkte satt ut av å lese ting du skriver her inne TS. Det er så  mange måneder siden du startet tråden, og du har fått så  mange råd og veiledning fra mange mennesker her, og jeg slenger meg bak ALT som blir skrevet av dem.

Virker som at du er totalt blottet for selvinnsikt og perspektiv, og inntar offerrollen som en ekspert. Beklager for at jeg er ganske hard nå, men dette er faktisk realiteten. Du tar ikke til deg noe som blir sagt, så sant det ikke er sympati eller "dulling", og råd som går til din favør - med å sitte hjemme og scrolle på nettet. Prate med folk på nettet, og få ekstremt angst hvis ingen svarer? 

Syntes dette er flaut å lese, du er ei godt voksen dame. Hvis du vil ha endring, da må du gjøre endringer - ikke sitte å skrive på KG om problemer som egentlig ikke eksisterer.

 Jeg er enig med deg men hva er det jeg ikke tar til meg?Å gå til DPS er ikke aktuelt,det betyr ikke at jeg ikke vil ta i mot annen hjelp. Jeg er innstilt på det.

Et takknemlig for alle som har tatt seg tid til å skrive her. 
Det har vært vanskelig å møte venner og andre pga skam over situasjonen og de tilsynelatende har alt på stell. 
Er faktisk dritlei av å sitte å scrolle på nett,skulle aldri ha gått inn på kvinneguiden i utgangspunktet,så ble en dessverre avhengig. 

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, fjær skrev:

Men du skrev jo du hadde en del penger som du har arvet?

Har det ja. De skal gå til egenkapital. Har mye av de på aksjer der de har fått høy avkastning.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneguiden trenger ikke å være negativt. Faktisk tror jeg det er mye bedre å være her inne, enn å sitte foran TV-en hele dagene. (Ikke at jeg sier du gjør det). Alle vi som er her inne er ekte mennesker.

Du bør ha som mål at du kommer deg ut fra leiligheten din, og snakker med andre mennesker. Helst raskest mulig, for å bli kvitt litt av angsten. 

Anonymkode: eb57f...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...