AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #2061 Del Skrevet 19. november 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: Lege,psykolog etc. Anonymkode: 1bb8f...613 Det er jo kjempebra! Hvorfor sier du nei til ting som vil hjelpe deg ut av en situasjon du ikke trives i? Anonymkode: d663d...701 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flygefisk1 Skrevet 19. november 2020 #2062 Del Skrevet 19. november 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Foreldrene mine snakker og behandler en som en tenåring så det er ikke så rart. Anonymkode: 1bb8f...613 Det er jo fordi du oppfører deg som en tenåring TS, hvorfor forstår du ikke det? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #2063 Del Skrevet 19. november 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er DU som velger selv hvordan du vil leve livet ditt. Du har ingen grunn, etter fylte 18 år å skylde på foreldre/oppvekst. Og, det virker som om du skal ‘straffe’ familien din ved å trasse/ikke ta ansvar/ta tak i ting. Vel - ditt valg - du ser vel ikke at det er DEG SELV du egentlig straffer?? Anonymkode: 9acc9...d1b Ærlig oppriktig talt. Slutt å forsvar mine foreldre. Lurer på om du hadde sagt det samme om du ble hakket på og kritisert av dine store deler av livet ditt🙄 Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #2064 Del Skrevet 19. november 2020 19 minutter siden, flygefisk1 skrev: Det er jo fordi du oppfører deg som en tenåring TS, hvorfor forstår du ikke det? Det er de som skaper den situasjonen,vanskelig å forstå eller😳🙄 Ta deg sammen og slutt å spam tråden!!Gå og finn deg en hobby. Hadde aldri sittet her inne om jeg var i full jobb og hatt egen familie!!! Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #2065 Del Skrevet 19. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ærlig oppriktig talt. Slutt å forsvar mine foreldre. Lurer på om du hadde sagt det samme om du ble hakket på og kritisert av dine store deler av livet ditt🙄 Anonymkode: 1bb8f...613 Du vet ikke noe om hvordan jeg har hatt det i oppveksten? Løsrev meg fra dem og deres meninger da jeg var 18-20 jeg... Leste også masse psykologi og lærte av dette at jeg hadde selv ansvaret for mitt eget liv nå uansett hva som hadde skjedd. Gikk også til psykolog (eget valg) pga noe som hadde skjedd innen familien og som jeg forstod at jeg trengte litt hjelp med. For meg var dette veldig befriende. Som voksen er man ‘fri’ både på godt og vondt. Så traff jeg mannen i mitt liv, vært gift i snart 20 år og har 3 barn. Anonymkode: 9acc9...d1b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #2066 Del Skrevet 19. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet ikke noe om hvordan jeg har hatt det i oppveksten? Løsrev meg fra dem og deres meninger da jeg var 18-20 jeg... Leste også masse psykologi og lærte av dette at jeg hadde selv ansvaret for mitt eget liv nå uansett hva som hadde skjedd. Gikk også til psykolog (eget valg) pga noe som hadde skjedd innen familien og som jeg forstod at jeg trengte litt hjelp med. For meg var dette veldig befriende. Som voksen er man ‘fri’ både på godt og vondt. Så traff jeg mannen i mitt liv, vært gift i snart 20 år og har 3 barn. Anonymkode: 9acc9...d1b Må legge til at jeg har et helt vanlig forhold til familien min, men har kontrollen selv på mitt eget liv og hadde ikke brydd meg om de hadde prøvd å bestemme eller kontrollere meg. Anonymkode: 9acc9...d1b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 19. november 2020 #2067 Del Skrevet 19. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lege,psykolog etc. Anonymkode: 1bb8f...613 Men hva er motargumentene dine? Det kan godt hende at de er urimelige i måten de legger frem ting på osv., men det å skaffe deg hjelp er jo første steget på veien mot alt du selv sier at du drømmer om. Kan det være at dere kan bli enige om en vei videre, som kan få deg tilbake på egne bein? Hvis du tenker litt mer over det som ligger til grunn for forslagene deres, og du åpner litt mer opp om hvor skoen trykker, så kan det jo faktisk være at det er hjelp å få, selv om de ikke er så diplomatiske i tonen. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #2068 Del Skrevet 19. november 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er de som skaper den situasjonen,vanskelig å forstå eller😳🙄 Ta deg sammen og slutt å spam tråden!!Gå og finn deg en hobby. Hadde aldri sittet her inne om jeg var i full jobb og hatt egen familie!!! Anonymkode: 1bb8f...613 Du må slutte å være så selvmedlidende og tro at alle andre lever perfekte familieliv. Jeg har mann og barn, men sliter fortsatt med depresjoner og annet tull jeg må bearbeide hver dag. Livet tar ikke en 360 og blir fullstendig solskinn bare fordi man finner en mann og reproduserer seg. Anonymkode: 6faf4...336 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #2069 Del Skrevet 19. november 2020 Hvordan i alle dager kan en så meningsløs tråd om en smårar 37-åring bli over 100 sider lang?!?? Anonymkode: 581a2...81f 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #2070 Del Skrevet 19. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan i alle dager kan en så meningsløs tråd om en smårar 37-åring bli over 100 sider lang?!?? Anonymkode: 581a2...81f Haha, jeg er også fascinert av denne tråden Hver gang det "dabber av" med svar så kommer TS med en eller annen luguber melding fra en fyr, som hun vil vite hva betyr. Som om vi her inne er tankelesere eller noe. Og så er det på'n igjen med selvmedlidenhet, bjeffing til alle som ikke bare jatter med henne eller randome utsagn om hvem på Farmen som er kjekkest osv. Jeg trodde tråden kom til å bli slettet etter at hun ble gjenkjent, men den gang ei. Kommer sikkert til å holde på til august 2021... Anonymkode: a7a6e...d64 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #2071 Del Skrevet 19. november 2020 Denne tråden = 🍿 Ser frem til «38 år og singel» i 2021 med samme problemer og utfordringer. Det er jo ganske underholdende. Anonymkode: 99fe9...dcc 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #2072 Del Skrevet 19. november 2020 25 minutter siden, Ananas. skrev: Men hva er motargumentene dine? Det kan godt hende at de er urimelige i måten de legger frem ting på osv., men det å skaffe deg hjelp er jo første steget på veien mot alt du selv sier at du drømmer om. Kan det være at dere kan bli enige om en vei videre, som kan få deg tilbake på egne bein? Hvis du tenker litt mer over det som ligger til grunn for forslagene deres, og du åpner litt mer opp om hvor skoen trykker, så kan det jo faktisk være at det er hjelp å få, selv om de ikke er så diplomatiske i tonen. Dette har du helt rett i. Må bare gå fra teori til praksis. Det å handle(ikke butikken men generelt)har vært litt vanskelig. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 19. november 2020 #2073 Del Skrevet 19. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har du helt rett i. Må bare gå fra teori til praksis. Det å handle(ikke butikken men generelt)har vært litt vanskelig. Anonymkode: 1bb8f...613 Litt? Litt vanskelig? Kjære vene.... får magesår av dette. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flygefisk1 Skrevet 19. november 2020 #2074 Del Skrevet 19. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er de som skaper den situasjonen,vanskelig å forstå eller😳🙄 Ta deg sammen og slutt å spam tråden!!Gå og finn deg en hobby. Hadde aldri sittet her inne om jeg var i full jobb og hatt egen familie!!! Anonymkode: 1bb8f...613 Det var ikke det jeg sa noe om, haha. Grunnleggende leseforståelse er noe dritt? De skaper ingen situasjon, DU er selve situasjonskaperen. SELVINNSIKT ER NOE DRITT. PS: jeg har en flott hobby, samboer og jobb så ikke tro jeg sitter her fordi jeg ikke har noe annet å gjøre 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flygefisk1 Skrevet 19. november 2020 #2075 Del Skrevet 19. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ærlig oppriktig talt. Slutt å forsvar mine foreldre. Lurer på om du hadde sagt det samme om du ble hakket på og kritisert av dine store deler av livet ditt🙄 Anonymkode: 1bb8f...613 Vel jeg er voksen nok til å si ifra til personer det gjelder, om jeg føler disse tingene. Jeg har en mor jeg er oppvokst med, (alvorlig omsorgssvikt) og ALT jeg gjør er som regel galt. Jeg setter fint ned foten imøte med hun, vi har null kontakt nå - fordi jeg står opp for meg selv. Jeg er 27 år, og du er 37 år - så jeg blir mildt sagt sjokkert over hvor lite voksen du faktisk er 😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flygefisk1 Skrevet 19. november 2020 #2076 Del Skrevet 19. november 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Er hos foreldra mine en tur og det er krangel fra helvete. Kritikk og kjeft og dårlig stemning. Gir meg dårlig samvittighet konstant. Trekker frem alt jeg ikke får til og alt de gjør for meg etc etc. konstant hakking er det rart man har dårlig selvtillit og ikke klarer å fungere i samfunnet og velger feil menn. Nei,det er ikke det. Blir så lei meg for vil ikke bli behandlet sånn i voksen alder. Får liksom ikke respekt 😢 Anonymkode: 1bb8f...613 Sier du noen gang "takk" til foreldrene dine? Det er nok ikke bare-bare å ha ett voksent barn, som trenger konstant hjelp å støtte. Du burde prøve å sette deg inn i deres situasjon, fy faen... Syntes du rett og slett har en fordragelig personlighet TS. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #2077 Del Skrevet 19. november 2020 Jeg stemmer for at vi slutter å svare i denne tråden. TS vil aldri endre seg, for hun har for store problemer til å innse hva som egentlig er problemet her. Hver gang tråden dabber av, driver hun den i gang igjen med å skrive her inne alene om helt ubetydelige ting. Litt som clickbait. Jeg tror denne personen har så store vanskeligheter at vi ikke kan gjøre noe for henne, annet enn å mate henne med medlidenhet og råd hun aldri har tenkt til å følge uansett. Hvor mange ganger har ikke ts svart akkurat dette: 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette har du helt rett i. Må bare gå fra teori til praksis. Det å handle(ikke butikken men generelt)har vært litt vanskelig. Anonymkode: 1bb8f...613 Det er ganske mange ganger. Og hver gang sier hun at hun skal begynne å jobbe med det, men svarer aldri på hvilke tiltak hun faktisk skal gjennomføre. Og så går det to uker, så kommer dette svaret igjen. Hun har ikke tenkt til å endre seg. Jeg mistenker at hun egentlig liker all oppmerksomheten hun får her inne og tilværelsen sin. Et menneske som virkelig lever på bånn, sitter ikke her inne og er så tiltaksløs. Og hvis hun faktisk gjør det, så hjelper ikke vi henne i det hele tatt uansett. Anonymkode: 4a3ad...bc7 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #2078 Del Skrevet 19. november 2020 Jeg synes folk her er litt stygge med TS her på de siste sidene. Det er ikke særlig bra å gå i samlet flokk og sparke noen som allerede ligger nede. Når det er sagt så er jeg enig i at jeg tror ikke noen av oss kan hjelpe TS. Mange har skrevet gode råd og tips, støttet og oppmuntret, men det er kun TS selv som kan ta tak i dette og gjøre noe med det. Det vi skriver i denne tråden ser ikke ut til å ha noen effekt. Anonymkode: d663d...701 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 19. november 2020 #2079 Del Skrevet 19. november 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes folk her er litt stygge med TS her på de siste sidene. Det er ikke særlig bra å gå i samlet flokk og sparke noen som allerede ligger nede. Når det er sagt så er jeg enig i at jeg tror ikke noen av oss kan hjelpe TS. Mange har skrevet gode råd og tips, støttet og oppmuntret, men det er kun TS selv som kan ta tak i dette og gjøre noe med det. Det vi skriver i denne tråden ser ikke ut til å ha noen effekt. Anonymkode: d663d...701 Enig i det. Jeg ble så oppgitt bare. Har prøvd å pushe og oppmuntre. Funker ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #2080 Del Skrevet 19. november 2020 Kjære ts, jeg har eg spm til deg. Hva får du egentlig ut av denne tråden? Ikke tar du til deg velmenende råd, noen ønsker deg alt vel, og dessverre er noen stygge med deg. Du har ikke kommet deg NOEN vei siden du startet den!!! Helt ærlig tror jeg ikke denne tråden er særlig sunn for deg. Jeg foreslår derfor at du ber om at denne blir slettet. Du har blitt gjenkjent allerede, og hvem vet hvor mange som kjenner deg som leser dine sensitive opplysninger? Er denne tråden en erstatning for ditt manglende sosiale nettverk? I så fall bør du ta grep og ta opp igjen kontakten med de du kan. Også anbefaler jeg deg sterkt å oppsøke hjelp profesjonelt! Det er bare DU som kan gjøre noe, og det er bare DU som må ta grep! Slutt derfor å skylde på alle andre rundt deg, om det er foreldrene dine, vennene dine eller mennene du møter! Anonymkode: e0535...cf5 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg