Kemila Skrevet 27. mars 2022 #281 Del Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 28.3.2021 den 16.37): Er dette hun samme som for ørten år tilbake var med i noe reality og så kom det fram at hun hadde gjort underslag på Bianco-jobben sin? Anonymkode: f03c1...027 Stemmer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floater Skrevet 27. mars 2022 #282 Del Skrevet 27. mars 2022 Hva er Herbalife? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #283 Del Skrevet 28. mars 2022 Kemila skrev (7 timer siden): Stemmer... Underslag? Var ikke det benedicthe bjerke... https://www.dagbladet.no/kjendis/toppbloggeren-innrommer-kredittkorttyveri---angrer-bittert/70341246 Opplys meg gjerne... Anonymkode: c257e...b23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #284 Del Skrevet 28. mars 2022 Floater skrev (16 timer siden): Hva er Herbalife? Kan tipse deg om et fenomen som heter å google... Anonymkode: 15c13...223 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #285 Del Skrevet 29. mars 2022 Floater skrev (På 28.3.2022 den 1.51): Hva er Herbalife? Prøv å skriv inn det samme på google.no Anonymkode: c257e...b23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #286 Del Skrevet 2. april 2022 Nyttig lesing: Personlig trener på Hit the gym ville at jeg skulle selge Herbalife-produkter https://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article11476388.ece Bloggen til mannen der kan ble trakkassert av Geirr Carlsen som er herbalifekonge: https://kunnskapsbasertkosthold.wordpress.com/2015/08/20/herbalifefasaden/ Merk dere svarene han gir under kommentarer. Samme aggressive måten som alle herbalifeslaver lærer seg å svare folk på. Anonymkode: c257e...b23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #287 Del Skrevet 9. mai 2022 Dette må vel være den mest hjernevaskede Herbalife-selgeren: https://www.instagram.com/renateexclusive/ Ikke sett på makan, er virkelig mulig? Om du trykker deg videre på de som kommenterer så er de også medlem av sekten. Se på treffene/møtene de har, er jo akkurat som sekter med vekkelsesmøter. Jeg tror også dessverre at mange som blir med på dette er ensomme, føler et sted å ha tilhørighet. Så blir de utnyttet på denne måten, utrolig tragisk. Anonymkode: e0cbf...be5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2022 #288 Del Skrevet 9. mai 2022 Synes dette innlegget på instagram var gøy (med referanser til Herbalife): https://www.instagram.com/p/CdLsvCbKRWF/ Hadde ei venninne som begynte å selge produkter fra Nu Skin. Hun maste hull i hodet på både venner og bekjente om å komme på møte, kjøpe produkter osv. Jeg sa gjentatte ganger nei, jeg er ikke interessert, forsøkte å være høflig, håpte at hypnosen skulle gå over og at vi kunne bevare noe av vennskapet i fremtiden. Men neeeeida... Hun lovet gull og grønne skoger, dette kunne jeg bli millionær av! Til slutt måtte jeg bare si klart ifra at jeg ikke var interessert og konfrontere henne med fakta. Hun ble sååå sur og avsluttet samtalen med "Ok, du får kose deg med A4-livet ditt, snakkes når jeg har blitt millionær". Jeg syns det var ganske morsomt, for et A4-liv er det virkelig ikke noe galt med i mine øyne. På denne tiden var hun singel (strong independent woman osv.) og jeg hadde begynt å etablere meg og hadde kjøpt leilighet med samboer. Litt ekstra morsomt at hun er den av oss som i dag lever et mest typisk A4-liv med mann, unger, stasjonsvogn og 9-16 jobb. Mens jeg fortsatt har samboer, ingen barn (selvvalgt) og sakte men sikkert har jobbet meg opp til en grei årslønn og en fleksibel arbeidstid der jeg er min egen sjef. Anonymkode: dd401...4b0 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #289 Del Skrevet 14. mai 2022 Er så lei av influencere som skal selge Herbalife, nuskin, Aloe vera forever living og lignende! Følger mammahjerter på snap, men hver gang Ronja eller Frida er der er det et evig mas om NuSkin og Herbalife. Jeg liker å følge begge to, men er så lei av forherligelsen av produktene. Noen som så luksusfellen for noen uker tilbake, der paret som var med solgte ett eller annet network marketing-produkt og ble bedt om å slutte med dette da det var et "rent tapsprosjekt" og de nærmest blødde penger? Må innrømme at jeg frydet meg litt. Anonymkode: 9ab16...873 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #290 Del Skrevet 14. mai 2022 Og så er jeg lei av at "alle" influencere har "selvstendig næringsdrivende" i introen sin. Det høres så fint ut og er ikke akkurat en løgn, men når det er network marketing mener jeg det høres bedre ut enn det er. Veldig mange som er uføre som greier helt fint å jobbe med dette, til tross for at de har vært 100% ufør tidligere. Synes det virker rart, men jeg har ikke satt meg ordentlig inn i det heller. Anonymkode: 9ab16...873 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #291 Del Skrevet 14. mai 2022 feminarumDux skrev (11 minutter siden): Ronaldo er verdens beste fotballspiller og han bruker Herbalife så det må jo være noe i det. Kjøpt og betalt, helt sikkert. Anonymkode: 9ab16...873 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 14. mai 2022 #292 Del Skrevet 14. mai 2022 54 minutter siden, AnonymBruker said: Veldig mange som er uføre som greier helt fint å jobbe med dette, til tross for at de har vært 100% ufør tidligere. Synes det virker rart, men jeg har ikke satt meg ordentlig inn i det heller. Anonymkode: 9ab16...873 Salgspitchen er jo nettopp "jobb når det passer deg!". Jeg kan tenke meg mange uføre og hjemmeværende småbarnsforeldre lar seg lokke av å kunne legge opp dagen etter hva som passer dem. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #293 Del Skrevet 14. mai 2022 feminarumDux skrev (1 time siden): Ronaldo er verdens beste fotballspiller og han bruker Herbalife så det må jo være noe i det. Nei. Du aner ikke om han faktisk bruker produktene eller bare er betalt for å si at han gjør det. Anonymkode: a459e...95e 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #294 Del Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nei. Du aner ikke om han faktisk bruker produktene eller bare er betalt for å si at han gjør det. Anonymkode: a459e...95e Han har jo betalt, tror du han fronter et produkt gratis? 🤣 Anonymkode: e0cbf...be5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #295 Del Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nei. Du aner ikke om han faktisk bruker produktene eller bare er betalt for å si at han gjør det. Anonymkode: a459e...95e Ronaldo bruker ikke herballife, det vedder jeg alt jeg eier på. Ronaldo har så mange trenere, kostholdeskperter, rådgivere og alt mulig så han kunne være verden beste i mange år, aldri i verden at noen av de anbefalte ham SHAKER fra herbalife fremfor ordentlig fersk mat......... Anonymkode: 6a98e...0b3 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #296 Del Skrevet 15. mai 2022 Jeg ville vært VELDIG skeptisk til å bruke noe fra Herbalife med tanke på HVA produktene innholder. Der er det nok mye dritt pga det kun handler om å tjene penger. Les litt her fra en som kan trening: https://www.facebook.com/MennoHenselmans/posts/3670577146333427 Anonymkode: e0cbf...be5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #297 Del Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Er så lei av influencere som skal selge Herbalife, nuskin, Aloe vera forever living og lignende! Følger mammahjerter på snap, men hver gang Ronja eller Frida er der er det et evig mas om NuSkin og Herbalife. Jeg liker å følge begge to, men er så lei av forherligelsen av produktene. Noen som så luksusfellen for noen uker tilbake, der paret som var med solgte ett eller annet network marketing-produkt og ble bedt om å slutte med dette da det var et "rent tapsprosjekt" og de nærmest blødde penger? Må innrømme at jeg frydet meg litt. Anonymkode: 9ab16...873 Får helt fnatt av Frida som også har frelst mannen sin til til herbalife. Det er så kleint å se på at det gjør vondt. Anonymkode: dba97...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #298 Del Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Får helt fnatt av Frida som også har frelst mannen sin til til herbalife. Det er så kleint å se på at det gjør vondt. Anonymkode: dba97...80e Mener du henne: https://www.instagram.com/fridafjellestad/ Anonymkode: e0cbf...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #299 Del Skrevet 15. mai 2022 Jeg synes det er innafor å kutte ut venner som blir hjernevasket av Herbalife. Hvorfor skal man bruke tid på folk som er så enkle og dumme. Anonymkode: e0cbf...be5 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #300 Del Skrevet 15. mai 2022 Har også ei venninne som golferne med slik. Ei driver med Mary Kay. Ikke måte på hvor bra dette er. Hvorfor tar ikke butikkene det inn om det er så jævla mye bedre? Venninna mi driver å reklamerer for det på sosiale medier og mener det har tatt vekk så masse rynker, gitt fin hud også. Jeg ser ikke forskjell altså. Og så er det noe som kalles frønæring. En mirakelkur i følge venninna mi. Det gjør håret sterkere og tykkere, trenger ikke balsam lenger. Huden blir også fin og du får super bra konsentrasjon. Den tar vekk søtsug og inneholder all næring du trenger for en dag. Blir du syk så blir du frisk når du drikker dette. Huffa meg. Anonymkode: 5e0d2...141 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå