AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #221 Del Skrevet 5. oktober 2021 Tessa12 skrev (11 timer siden): Det eksisterer i aller høyeste grad, men ble vel litt amputert for de selgerene også i coronatid. Fun fact: MLM eksploderte under Corona-året. Også i Norge☺️ Anonymkode: 2fef7...500 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 5. oktober 2021 #222 Del Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Fun fact: MLM eksploderte under Corona-året. Også i Norge☺️ Anonymkode: 2fef7...500 Ah, bare her i bygda det ble stille da🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #223 Del Skrevet 5. oktober 2021 Det siste nå er visst frønæring. Har flere som snakker om hvor bra det er, og hvor dårlig de føler seg (regelrett syke) om de går noen dager dager uten. En kompis kommenterte at heroinavhengige også føler seg ræva om de går 3 dager uten dop...han ble visst blokka. Anonymkode: bca96...f39 30 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #224 Del Skrevet 5. oktober 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Det siste nå er visst frønæring. Har flere som snakker om hvor bra det er, og hvor dårlig de føler seg (regelrett syke) om de går noen dager dager uten. En kompis kommenterte at heroinavhengige også føler seg ræva om de går 3 dager uten dop...han ble visst blokka. Anonymkode: bca96...f39 Det høres jo ikke sunt ut! Da jeg var nikotinavhengig ble jeg også dårlig etter noen dager uten snus. En dag uten kaffe gir meg hodepine. Da jeg gikk på faste medisiner ble jeg dårlig etter noen dager uten dem. Det betyr jo ikke at disse tingene er noe som er bra å putte i kroppen! Bra svart av kompisen din. Anonymkode: 2e550...9d4 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #225 Del Skrevet 6. oktober 2021 Bor i ei lita bygd. En relativt nytilflytta nabo la meg til på Facebook. Så koselig, kanskje hun vil bli bedre kjent med oss som bor her Neida, hun ville invitere meg inn i hudpleie(?)gruppa si🙄 To ganger inviterte hun. Skuffende. Anonymkode: 390ce...93f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 6. oktober 2021 #226 Del Skrevet 6. oktober 2021 Nå sprer dette seg på fb. Med Trine Dahlmo-metoden kan du få en lavere vekt, bedre mange helseplager og få mer energi i hverdagen – med enkle grep. Det er så trist 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #227 Del Skrevet 6. oktober 2021 MalloryK skrev (1 minutt siden): Nå sprer dette seg på fb. Med Trine Dahlmo-metoden kan du få en lavere vekt, bedre mange helseplager og få mer energi i hverdagen – med enkle grep. Det er så trist Hva slags metode er det? Anonymkode: 390ce...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #228 Del Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bor i ei lita bygd. En relativt nytilflytta nabo la meg til på Facebook. Så koselig, kanskje hun vil bli bedre kjent med oss som bor her Neida, hun ville invitere meg inn i hudpleie(?)gruppa si🙄 To ganger inviterte hun. Skuffende. Anonymkode: 390ce...93f Bor vi i samme bygd? 😁 jeg også fikk ny nabo og møtte henne på veien her, hun stoppet og kvitret i vei om vær og vind, trodde nesten jeg hadde fått en ny venn helt til jeg ble alvorlig skuffet av ordene "kan jeg snakke med deg og hudpleie og sminke?" Tok 10 sekunder så hadde hun omtrent invitert til en sånn fest og gjort meg til vertinne hjemme hos meg. Jeg ble perpleks og skylda på alt fra korona til omgangssyke i barnehagen og løp. Anonymkode: f3e66...e04 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #229 Del Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 27.5.2021 den 10.58): Har lest at en av lederne i PM International Norge selger huset sitt, det koster 14 millioner. Så man tjener jo noen grunker. 😎 Anonymkode: b9811...1ff Eierne av Rema 1000 er mange millionærer de også, men de som sitter i kassen er ikke det og vil aldri bli det. Ingen som jobber på Rema 1000, vil bli millionærer, uavhengig av yrkestittel. Så det at en person på toppen av en bedrift er millionær, betyr ikke at mannen på gulvet vil bli det. Anonymkode: e8e2e...f47 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 6. oktober 2021 #230 Del Skrevet 6. oktober 2021 Kom i gang-kurs Intensiv med Tine Olson på Studio Nor i Knarvik. Start: oktober 2021. Dette kurset begynner med en skikkelig kickstart med 6 timer kursdag lørdag 30. oktober. Du får en unik innføring i metoden og kommer godt i gang før julen setter inn. Ved bestilling av kursplass får du tilsendt kursplan for nedlastning på mail og Tine kontakter deg for å avtale din individuelle oppstart og henting av din inspirasjonspakke. Inspirasjonspakken inneholder; boken Lettere, Kom i gang-inspirasjonsbok, Tallerkenmodell-oppslag og blyantpenn. Sum kurspris: Kr 5.750,- Du kan velge å dele opp betaling. Man skal få et bedre liv med å betale, men ingen skjønner hva det gjelder. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 6. oktober 2021 #231 Del Skrevet 6. oktober 2021 MalloryK skrev (16 minutter siden): Kom i gang-kurs Intensiv med Tine Olson på Studio Nor i Knarvik. Start: oktober 2021. Dette kurset begynner med en skikkelig kickstart med 6 timer kursdag lørdag 30. oktober. Du får en unik innføring i metoden og kommer godt i gang før julen setter inn. Ved bestilling av kursplass får du tilsendt kursplan for nedlastning på mail og Tine kontakter deg for å avtale din individuelle oppstart og henting av din inspirasjonspakke. Inspirasjonspakken inneholder; boken Lettere, Kom i gang-inspirasjonsbok, Tallerkenmodell-oppslag og blyantpenn. Sum kurspris: Kr 5.750,- Du kan velge å dele opp betaling. Man skal få et bedre liv med å betale, men ingen skjønner hva det gjelder. Hva kommer man i gang med her? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 6. oktober 2021 #232 Del Skrevet 6. oktober 2021 Jeg har for øvrig vært distributør av Mary Kay og Forever Living, men det var for å kunne bestille produkter selv. Slutta når jeg innså hykleriet at MK dyretestet i Kina, men skrøt av å være dyrevennlige. Fra FL så var det kun for å få Heat Lotion. Får fortsatt epost fra MK 10 år senere. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #233 Del Skrevet 6. oktober 2021 En fyr jeg traff en gang, fortalte hvordan han hadde hatt dårlig helse og så mye problemer med lungene og luftveiene. Så sluttet han i jobben som billakkerer, og begynte på Herbalife. Og da ble lungene hans etterhvert så mye bedre! Kun takket være Herbalife såklart ... 🤯 Anonymkode: 478f8...0c8 30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #234 Del Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Bor vi i samme bygd? 😁 jeg også fikk ny nabo og møtte henne på veien her, hun stoppet og kvitret i vei om vær og vind, trodde nesten jeg hadde fått en ny venn helt til jeg ble alvorlig skuffet av ordene "kan jeg snakke med deg og hudpleie og sminke?" Tok 10 sekunder så hadde hun omtrent invitert til en sånn fest og gjort meg til vertinne hjemme hos meg. Jeg ble perpleks og skylda på alt fra korona til omgangssyke i barnehagen og løp. Anonymkode: f3e66...e04 Hehe, kanskje!😄 pyramidegreier er virkelig ikke måten å komme innafor hos meg i alle fall 😬 Anonymkode: 390ce...93f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #235 Del Skrevet 6. oktober 2021 MalloryK skrev (2 timer siden): Kom i gang-kurs Intensiv med Tine Olson på Studio Nor i Knarvik. Start: oktober 2021. Dette kurset begynner med en skikkelig kickstart med 6 timer kursdag lørdag 30. oktober. Du får en unik innføring i metoden og kommer godt i gang før julen setter inn. Ved bestilling av kursplass får du tilsendt kursplan for nedlastning på mail og Tine kontakter deg for å avtale din individuelle oppstart og henting av din inspirasjonspakke. Inspirasjonspakken inneholder; boken Lettere, Kom i gang-inspirasjonsbok, Tallerkenmodell-oppslag og blyantpenn. Sum kurspris: Kr 5.750,- Du kan velge å dele opp betaling. Man skal få et bedre liv med å betale, men ingen skjønner hva det gjelder. Betal 5750 for et bedre liv Anonymkode: eb7e1...eca 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 6. oktober 2021 #236 Del Skrevet 6. oktober 2021 Tessa12 skrev (På 4.10.2021 den 21.27): Det eksisterer i aller høyeste grad, men ble vel litt amputert for de selgerene også i coronatid. De locoene jeg har på facebook som hustler herballife og andre MLM-scams har virkelig blomstret under pandemien. Det er ikke måte på hvor eksetremt effektivt kvakksalveriet deres er mot covid. Hvorfor vi andre tullinger har ventet på vaksine og isolert oss må gudene vite, når pulvershakes etter sigende har samme effekten. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 6. oktober 2021 #237 Del Skrevet 6. oktober 2021 Alice123 skrev (4 minutter siden): De locoene jeg har på facebook som hustler herballife og andre MLM-scams har virkelig blomstret under pandemien. Det er ikke måte på hvor eksetremt effektivt kvakksalveriet deres er mot covid. Hvorfor vi andre tullinger har ventet på vaksine og isolert oss må gudene vite, når pulvershakes etter sigende har samme effekten. Har heldigvis vært forskånet fra sånne nå jeg, før covid så var det et par stk her i bygda som nesten fotfulgte deg på gata for å selge, men de har mistet mange kunder siste halvannet året. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #238 Del Skrevet 6. oktober 2021 Alice123 skrev (1 time siden): De locoene jeg har på facebook som hustler herballife og andre MLM-scams har virkelig blomstret under pandemien. Det er ikke måte på hvor eksetremt effektivt kvakksalveriet deres er mot covid. Hvorfor vi andre tullinger har ventet på vaksine og isolert oss må gudene vite, når pulvershakes etter sigende har samme effekten. Jeg har ikke sett noen som sier at produktene har samme effekt som vaksine? Anonymkode: 2fef7...500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #239 Del Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke sett noen som sier at produktene har samme effekt som vaksine? Anonymkode: 2fef7...500 Har sett flere på Tiktok de siste dagene. Anonymkode: ce348...205 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #240 Del Skrevet 7. oktober 2021 Anonymkode: c257e...b23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå