Gå til innhold

Prøver på nr 2 og den siste, så familien blir komplett❤️


Love90

Anbefalte innlegg

Jeg syns jeg kan se noe svakt, men mistenker også at det er litt som deg... at jeg vet for godt hvor streken skal være 😶 Det som er irriterende er at det er 'akkurat slik det skal være' på dette tidspunktet, som er så tidlig. Kan nesten ikke forvente annet. Jeg fikk blenda test på morgen 10 dpo, men så noe svaaakt på formiddagen. Sånn gikk det opp og ned et par dager før man faktisk ble sikker.

SÅ spennende for deg nå da! 🤞🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amatariel skrev (1 minutt siden):

Jeg syns jeg kan se noe svakt, men mistenker også at det er litt som deg... at jeg vet for godt hvor streken skal være 😶 Det som er irriterende er at det er 'akkurat slik det skal være' på dette tidspunktet, som er så tidlig. Kan nesten ikke forvente annet. Jeg fikk blenda test på morgen 10 dpo, men så noe svaaakt på formiddagen. Sånn gikk det opp og ned et par dager før man faktisk ble sikker.

SÅ spennende for deg nå da! 🤞🤞🤞

Ja er akkurat det🙈 jeg har fått sånne skygger tidligere og da var jeg ikke gravid, når den er hakke mer synlig er det gravid strek har jeg erfart, men den er akkurat så svak at jeg frykter at det er de strekene som jeg ser på noen av de tidlig testene, den i dag tidlig var helt blenda da, så tydelig at noen av de her er sånn skygger på.. synes egentlig ikke det er så spennende noe mer, den forsvant med mye av håpet også igår kveld da jeg fikk menssmerter bak ryggen, da det er et tegn hos meg at jeg ikke er gravid, for sist så uteble det og kom mye senere, også har jeg ikke den følelsen som sist, for sist så visste jeg det nesten før jeg testet positiv. Vet ikke hvorfor, Men kjenner kroppen min alt for godt bare.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo 

ikke så mye å melde inn her. Tok test idag tidlig, tidlig testen viste samme skygge som igår, så da er det nok skyggen av sporet til der streken skal komme om man er gravid, har opplevd det tidligere også så ante at det var det. Så tok en vanlig babyplan test også for sikkerhetsskyld (stoler mer på den, da den aldri har vist meg sånne skygger) den var da altså blenda hvit😞 som forventet så kom ikke som et sjokk.
Kjenner jeg er sur og tung idag også som igår. Jeg tenker hele tiden på jenta vår som snart blir 4 år! Er mest det jeg stresser med, når hun blir 4 år så skulle hun ha hatt en lillesøsken egentlig, med termindato en uke før bursdagen hennes😩 er så trist å tenke på! Blir så sint! Kastet ultralyd bilde av mitt egentlige fremtidige barn igår! var så sint og lei hele denne å prøve å få et søsken, vi begynte prøvingen juli 2020, med ufrivilige prøvestopper inn i bilde og MA uke 10! Selv med prøvestopp så har det jo gått 1,5 år siden vi begynte og jeg har hatt det i tanken i 1.5 år!😭 er forferdelig å tenke på hvor lang tid det egentlig er siden vi faktisk begynte å hvor lang tid jeg har hatt dette  i tankene og den store sorgen over tapet 😞 jeg orker ikke sånne nedturer men jeg klarer heller ikke å la nr to gå, ikke etter vi mistet! Mye klager her fra meg de siste dagene, det sier bare litt om hvordan humøret mitt ang dette er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg godt :hug: Kjenner veldig igjen den følelsen du beskriver om at du ønsker søsken til datteren din. Kjente veldig på det selv da vi forsøkte på nr. 2. Barneønsket var ekstremt sterkt under prøvingen på nr. 3 også, men var noe spesielt med nr. 2. For da var jo datteren min 'alene' sånn sett, og da vi prøvde på nr. 3 så hadde de to første hverandre. Så jeg skjønner veldig godt at tiden som går føles enormt frustrerende. Det føles som 'unyttig' tid som går. Men det er ikke det :klem: All tid som går er tid dere får som tre i familien, og det kan være veldig fint det. Så blir det annerledes den dagen dere blir fire. Men jeg vet veldig godt at når man står midt oppi det, så er det vanskelig å føle og nyte det :troest:

Minner ellers om at 10 dpo er tidlig og fortsatt mulighet denne syklusen. Jeg har også avskrevet graviditet på det tidspunktet (for fikk tidligere strek før), men kroppen kan være lumsk og drøye litt. Jeg krysser fortsatt for deg 🤞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (9 minutter siden):

Jeg skjønner deg godt :hug: Kjenner veldig igjen den følelsen du beskriver om at du ønsker søsken til datteren din. Kjente veldig på det selv da vi forsøkte på nr. 2. Barneønsket var ekstremt sterkt under prøvingen på nr. 3 også, men var noe spesielt med nr. 2. For da var jo datteren min 'alene' sånn sett, og da vi prøvde på nr. 3 så hadde de to første hverandre. Så jeg skjønner veldig godt at tiden som går føles enormt frustrerende. Det føles som 'unyttig' tid som går. Men det er ikke det :klem: All tid som går er tid dere får som tre i familien, og det kan være veldig fint det. Så blir det annerledes den dagen dere blir fire. Men jeg vet veldig godt at når man står midt oppi det, så er det vanskelig å føle og nyte det :troest:

Minner ellers om at 10 dpo er tidlig og fortsatt mulighet denne syklusen. Jeg har også avskrevet graviditet på det tidspunktet (for fikk tidligere strek før), men kroppen kan være lumsk og drøye litt. Jeg krysser fortsatt for deg 🤞 

Tusen takk for gode ord❤️ 
du har så rett som du skriver! Jeg vet at jeg kommer tilbake i det rette humøret igjen snart. For vi nyter virkelig å være tre også, så jeg må ikke glemme å nyte oss! for vi har det virkelig veldig fint, og veldig fint å bli mint på❤️ Er jo veldig godt å ikke ha to barn å ta hensyn til også, og vi skal virkelig nyte denne julen som vi har gledet oss så mye til! Og gleden i øyne til jenta mi over rampenisse strekene og spenningen mot julen er helt magisk! Man blir bare så glad av det altså❤️
Så håper jeg at det ikke er lenge til en graviditet også, håper og tror det🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke helt hva jeg skal skrive. Sitter her i sjokk og må få det ut en plass.

er skjelven! Og dere hadde rett😂 9 og 10 dpo er tidlig😭 tok en test til nå for keg var så desperat selv om jeg tok en i dag tidlig! Var så sykt deppa og tenkte hvorfor ikke! Men en vanlig strimmel test så see jeg en svak strek! Den er veldig veldig svak! Men aldri fått skygger på vanlig babyplan tester😭 er så skjelven nå!!!! Har ikke ord! Ble så glad og har høye forhåpninger nå! Jeg som skeia helt ut med vin igår kveld og tenkte løpet var kjørt🤣🤣 jeg har ikke ord! 

Endret av Love90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet den er veldig svak, men er sterkere enn de skyggene jeg er vant til😍😍 jeg tror faktisk dette er babystrek🎊🎊 er så skjelven nå! Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg😂

BBACDD2A-3A7A-48FF-97C4-A430BAE6780D.jpeg

Endret av Love90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser!! Gratulerer!🤩 (Hilsen snikleser som fikk positiv test i går, og syns dette er heeelt surrealistisk)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med den positive testen! Det der er helt klart en babystrek😍 Nå ble jeg ordentlig glad på dine vegne etter det tøffe du har vært gjennom. Krysser alt jeg har for at streken blir sterkere og sterkere nå❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå gratulerer så mye!! Den ser ut som min var på 8/9DPO med babyplan tidlig, og allerede morgenen etter var testen mye sterkere 😄 Enig med du, har aldri fått skyggestrek på babyplan sine, så dette er nok en babystrek 🥳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææ! Det er jo nøyaktig slik jeg opplevde det i mai! :alice: Blenda på morgen på 10 dpo og så fikk jeg akkurat denne streken på formiddagen. Om du er veldig interessert og lese innleggene mine fra den dagen, så finnes de fra denne siden).

Så kan levende forestille meg hvordan de neste timene blir for deg nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beautyblender skrev (37 minutter siden):

Jeg ser!! Gratulerer!🤩 (Hilsen snikleser som fikk positiv test i går, og syns dette er heeelt surrealistisk)

Tusentakk😍😍 bra at det er flere som ser, så er jeg ikke helt tullete her🤣 gratulerer til deg også😁 

Annabel skrev (10 minutter siden):

Gratulerer så mye med den positive testen! Det der er helt klart en babystrek😍 Nå ble jeg ordentlig glad på dine vegne etter det tøffe du har vært gjennom. Krysser alt jeg har for at streken blir sterkere og sterkere nå❤️

Tusen takk gode deg! Har lest alt det fine du har skrevet til meg selv om jeg ikke har svart på alt! Du er veldig god❤️ 
krysser så fingrene jeg også! Føler jo meg ikke helt sikker, selv om jeg er ganske sikker på den streken der, men når den er så svak så bli man usikker helt til man ser økning 😄

Yrno skrev (9 minutter siden):

Åå gratulerer så mye!! Den ser ut som min var på 8/9DPO med babyplan tidlig, og allerede morgenen etter var testen mye sterkere 😄 Enig med du, har aldri fått skyggestrek på babyplan sine, så dette er nok en babystrek 🥳

Så morro at du også hadde sånn strek! Jeg har fått skygge streker på tidlig testene babyplan, men aldri de vanlige testene her, så er den her litt mer synligere enn de skyggene jeg har fått tidligere på babyplan testene, men skyggen fra idag tidlig på tidligtesten var jo kanskje en babystrek det også da😂

Amatariel skrev (8 minutter siden):

Wææ! Det er jo nøyaktig slik jeg opplevde det i mai! :alice: Blenda på morgen på 10 dpo og så fikk jeg akkurat denne streken på formiddagen. Om du er veldig interessert og lese innleggene mine fra den dagen, så finnes de fra denne siden).

Så kan levende forestille meg hvordan de neste timene blir for deg nå.

Er helt sykt! Svever på en sky nå. Jeg var så deppa og langt nede pga negativ test idag tidlig for å så sveve sånn her😂 føles ut som jeg bare drømte da jeg satt på do å så på testen at streken kom opp😂 

Så nyttig å se! Er jo HELT likt! På helt lik dag også😂 så morro! Er jo helt surrealistisk  men har prøvd å roe ned litt for må se at den testen blir sterkere for at jeg skal tro helt på det! Men som sagt så er den jo mer synlig enn skygge strekene på tidlig testene så må jo være noe tenker jeg😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er etter tørk, synes den nesten synes litt mindre etter den tørket🤔 ble plutselig litt usikker og må ikke ha for store forhåpninger kjenner jeg😬 men tenker også at jeg aldri har opplevd slike streker på vanlig babyplan testene 🤞🏻🤞🏻 Og den er sterkere enn skyggestrekene på tidlig testene 😁 jobber bare noen timer idag, så skal definitivt innom apoteket og kjøpe clear blue plus å digital etter jobb🤗

489E31F1-189F-4537-A117-B5AC198C08F6.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (2 minutter siden):

Så nyttig å se! Er jo HELT likt! På helt lik dag også😂 så morro! Er jo helt surrealistisk  men har prøvd å roe ned litt for må se at den testen blir sterkere for at jeg skal tro helt på det! Men som sagt så er den jo mer synlig enn skygge strekene på tidlig testene så må jo være noe tenker jeg😄😄

Ja det er en helt surrealistisk tid! Jeg har aldri vært så tørst i mitt liv som den dagen, for jeg drakk kjempelite for å få teste mer :rolleyes: Og streken ble da enda mer synlig på ettermiddagen. Men kan ikke presisere nok hvor viktig urinkonsentrasjonen er... det er veldig vanlig å f.eks få svakere strek før IKM enn morgenen før, fordi urinkonsentrasjonen er så vesentlig. Så bare ha det i bakhodet for videre testing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy, gratulerer! Mine første svake streker forsvant også når testene tørket så tror ikke du skal tenke så mye på det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ingenting! Er ingen strek nå i ettermiddag! Har jo aldri fått sånn strek før! Så hva skjer!!! Det er jo kjempe rart, var ikke noe vanskelig å se den, og den kom nesten med en gang☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei meg nå! Det sier litt om streken tidligere idag, for så sikker var jeg. Urinen var konsentrert og den er blenda nå 😞

for se på denne testen fra tidligere idag, bilde er tatt 2 min etter testen ble tatt. Jeg blir helt matt😩 en nedtur på nytt liksom😔 hva tror dere? 

B631EAF8-86AA-4ED9-B672-0D4FF8191CE4.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (3 minutter siden):

For en berg og dalbane. Dette var ikke lett å bli klok på. Håper på det beste ❤️

Ja, veldig😩 aldri opplevd sånne streker på vanlig babyplan uten å vært gravid. Den er sterkere enn de dumme skyggene på tidlig testene også! Så skjønner ingenting nå. Føler meg lurt! Kan jeg virkelig være så uheldig å fått en test som var noe feil med!!? Går det virkelig an! For den var så synlig, kom med en gang fen hadde trukket seg helt opp, satt på do enda liksom mens den streken kom opp😮 føler meg litt lurt. Var nesten 100% sikker liksom. Går ifra å sveve på en sky til på nytt havne i kjelleren ☹️ Tror ikke jeg er gravid alikevel da, fordi er sikker på at det hadde dukket opp NOE så mange timer etter den jeg fikk noe på😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...