Gå til innhold

Prøver på nr 2 og den siste, så familien blir komplett❤️


Love90

Anbefalte innlegg

CD 9 

denne gangen så håååper jeg ikke at eggløsningen kommer tidligere enn den skal, for har alt å si om når jeg får mensen og tidspunkt for eggløsning til neste syklus da vi skal ha fryseforsøk, og fortsetter syklusen min som den har gjort nå med eggløsning på CD 14 eller CD 15 så blir fryseforsøket vellykket uten å komme inn i en helg for da blir det avbrutt! Så jeg vil IKKE ha eggløsning før eller mye sener enn jeg pleier nå🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Er jo typisk at det skal skje nå også da😒

har noe som minner noe blankt utflod idag, ikke strekkbart men veldig redd for eggløsningslim allerede imorgen for da vet jeg at eggløsningen kommer før CD 14😒 så plis egget voks som du pleier🙈, hvis ikke vi er så heldige å bli gravide rett før fryseforsøk da🥰 men har tenkt at jeg egentlig mest vil ha eggene vi har på frys, de er tross alt 5 år yngere og da er jo sjansene mindre for å miste vil jeg tro!? Og jenta vår som vi ble gravid med fra den tiden mistet jeg jo ikke heldigvis så har bare mer troa på de yngere befruktet eggene vi har liggende der❤️ Nå håper jeg bare at jeg får sette inn i neste syklus, skal ringe med en gang jeg kan ringe for å planlegge om en uke nå, så er spent på om jeg allerede får i neste syklus🤞🏻 Virker jo veldig sånn da vi pratet sist, skulle ringe en uke etter blodprøver og sendt inn politi attest, ja er noe nytt, alle IVFere må sende inn🤪 så sa hun at da kan jeg ringe for å planlegge! Kommer til å teste etter eggløsning denne syklusen uansett for å hvertfall prøve! Kommer til å bli så sur på meg selv om jeg blir gravid nå også mister igjen, for da skulle vi bare ha ventet å brukt de eggene på frys, men ååh, går jo heller ikke an å tenke sånn😬 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende! Følger deg gjerne videre her 😍 håper du kan sette inn i neste syklus og at alt går som planlagt med eggløsningen og ja alt!! Kan ikke så mye om IVF men er mye å tenke på har jeg skjønt 🙈 så deilig med egg på frys så du slipper mer egguttak, og som du skriver er det kanskje bedre kvalitet på de med tanke på at det har gått 5 år☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (17 timer siden):

Så spennende! Følger deg gjerne videre her 😍 håper du kan sette inn i neste syklus og at alt går som planlagt med eggløsningen og ja alt!! Kan ikke så mye om IVF men er mye å tenke på har jeg skjønt 🙈 så deilig med egg på frys så du slipper mer egguttak, og som du skriver er det kanskje bedre kvalitet på de med tanke på at det har gått 5 år☺️ 

Håper jeg også❤️ Alt skal liksom klaffe for å få satt inn i naturlig syklus, så det ikke havner på helg, kjipt å må avbryte bare for en helg liksom🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 11

da var eggløsningsslimet her, en dag tidligere enn forrige syklus. Så da håper jeg eggløsningstesten viser positiv på CD 13 og eggløsning på CD 14, kommer eggløsning på CD 15 eller CD 16 nå så havner jeg på helg neste syklus🤪 og da blir fryseforsøket neste syklus avbrutt, vet det jo ikke før det skjer men sånn som jeg allerede ser det. Men jeg pleier jo å ha eggløsningsslim i 4 dager tilome eggløsningssagen, så ser heldigvis ut til at eggløsningen kommer på CD 14🙏 Kjenner jeg begynner å bli veldig spent på IVF nå! Er jo rett rundt hjørnet!

Sånn ellers er kroppen min veldig sliten fortiden da, er plaget med fatigue som kommer av kroniske sykdommer jeg har. Så er helt utmattet om dagen og blir aldri opplagt nok, så håper jeg blir bedre og at den roer seg før innsett så kroppen min klarer å konsentrere seg om å bli gravid❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Håper syklusen legger seg til rette 🥰 Ser frem til å følge deg videre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 12 og jeg sitter her allerede med den positive el teste, hadde ikke forventer det før imorgen forhold til når el slimet kom. 

sist syklus rundt eggløsning var jeg plaget med UVI mens denne gangen ble jeg akutt veldig dårlig inatt, helt sinnsyke magesmerter, og feber. Våknet av at jeg var is kald og følte meg heeelt forferdelig uvel, høy feber og dårlig form. Ikke forkjølet og negativ covid test heldigvis. Men vet ikke hva som skjer i denne kroppen!? Har jo vært sliten en stund også. Så nå ødelegger vel dette for en evt gravditet denne mnd også regner jeg med😳 virker som om at kroppen aldri synes at det passer! Har ikke tempet denne syklusen heller😒 aldri passet pga oppvåkninger et par timer før temp tid😌 så her sitter jeg med vond mage, drit dårlig, feber og positiv el test😩 kunne ikke passet dårligere… noen som leser her som vet om sædceller overlever i en feber kropp? Blir for varmt for dem kanskje? 😟

5F726A60-2C46-4F9A-9FE0-069F7246C849.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Love90 skrev (52 minutter siden):

CD 12 og jeg sitter her allerede med den positive el teste, hadde ikke forventer det før imorgen forhold til når el slimet kom. 

sist syklus rundt eggløsning var jeg plaget med UVI mens denne gangen ble jeg akutt veldig dårlig inatt, helt sinnsyke magesmerter, og feber. Våknet av at jeg var is kald og følte meg heeelt forferdelig uvel, høy feber og dårlig form. Ikke forkjølet og negativ covid test heldigvis. Men vet ikke hva som skjer i denne kroppen!? Har jo vært sliten en stund også. Så nå ødelegger vel dette for en evt gravditet denne mnd også regner jeg med😳 virker som om at kroppen aldri synes at det passer! Har ikke tempet denne syklusen heller😒 aldri passet pga oppvåkninger et par timer før temp tid😌 så her sitter jeg med vond mage, drit dårlig, feber og positiv el test😩 kunne ikke passet dårligere… noen som leser her som vet om sædceller overlever i en feber kropp? Blir for varmt for dem kanskje? 😟

5F726A60-2C46-4F9A-9FE0-069F7246C849.jpeg

Uff da😳 så kjedelig at det kommer akkurat når du har eggløsning og gjerne skulle vært i bedre form😕 jeg vet ikke hvordan feber påvirker en eventuell unnfangelse, men det er vel greit å føle seg litt vel også? Skjønner at du vil legge inn aksjer selvfølgelig, men det høres ikke så ålreit ut å gjøre det med feber og smerter❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så kjedelig 😔 er formen bedre idag? Hvordan blir det med innsett? Leste gjennom dagboka di igår og må bare si at jeg ble helt satt ut av hvor mye dere er gått gjennom! Unner dere alt godt, det fortjener dere virkelig! 💖💖 Stor klem 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (21 timer siden):

Åh, så kjedelig 😔 er formen bedre idag? Hvordan blir det med innsett? Leste gjennom dagboka di igår og må bare si at jeg ble helt satt ut av hvor mye dere er gått gjennom! Unner dere alt godt, det fortjener dere virkelig! 💖💖 Stor klem 🥰 

Den var heldigvis litt bedre igår så den kommer seg, men fortsatt plaget med utmattelse 😪 

oi, hvis du orket å lese gjennom dagboken så er du tålmodig 😅 ja, har vært litt siden vi startet prøvingen i juli 2020, mye hinder på veien kan man si😳 så håper det blir klaff og at den sitter snart❤️ Og tusen takk for gode ord gode deg🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 14

Hadde positiv el test på CD 12 og negative igår og idag, men virker som det har endret seg litt, har vært prøvere i flere mnd tilsammen med før vi mistet, og jeg har ALTID hatt eggløsningslim i 4 dager med positiv el test på den 3.dagen med slimet og eggløsning dagen etter på den 4.dagen. Men i to sykluser nå så har jeg fått positiv el test på dag 2 med slim og sist syklus så tempet jeg og selv med negative tester i to dager etter positiv el test så kom eggløsningen på den 4. dagen med slimet. Så jeg tror eggløsningstesten viser positiv noen dager før selve eggløsningen enn den gjorde før 🤔 tempet ikke denne syklusen så jeg kan ikke for sikkerhet si at den mest sannsynlig er idag selv om det er hele to dager siden positiv el test,🤷‍♀️ Men aksjer er lagt inn tross for at jeg var dårlig, men idag orker jeg ikke en aksje til, for 2 dager på rad er sånn maks med dager på rad hos meg, så selv om eggløsningen mest sannsynlig er idag så går vi glipp av en fertil dag noe vi gjorde forrige mnd også og det irriterer meg😪 likte mye bedre at eggløsningen skjedde like etter positiv el test og ikke 2!! Hele dager etter for da er man lei sex når det virkelig gjelder 😬

orker ikke plikt sex heller, blir for dumt.  Så vil tiden vise om dette holder, og jeg håper formen min kommer seg mer også, er fortsatt utmattet, magen er ikke helt der den skal være heller. Fortsetter det sånn så er det vel en oppblomstring i sykdommen min noe som gjør til at det da nok en gang blir flere undersøkelser for å bekrefte og medsiner og ingen barn nr to for da går jo virkelig tiden. Så jeg håper at dette er helt uskyldig og gir seg. Må gi det to uker for å se. Er mye deppa av alt dette for tiden må jeg si…. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da regner jeg idag som 1 dpo😄 kan være 2 dpo også ettersom eggløsningstesten var negativ i 2 dager da, men ettersom jeg ikke har tempet så regner jeg idag som 1 dpo for å være sikker🥰 ble visst sex igår også🤪 mannen hadde ordnet massasje på sengen da jeg kom ut av dusjen og da fører det ene til det andre😅 så ble ikke noe plikt og da er jeg med😄 så ble 3 dager på rad ifra positiv el test så da tror jeg vi traff selve eggløsningsdagen også, så skal ikke stå på innsats denne ppen🙊 nå er det bare å krysse fingrene å prøve å legge bort tankene i dpo land for da blir ikke nedturen SÅ stor. Så skal jeg ringe ferrilitetsklinikken imorgen for å planlegge fryseforsøk, krysser fingrene for at vi får sette inn allerede i neste syklus🤞🏻🤞🏻

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (1 time siden):

Da regner jeg idag som 1 dpo😄 kan være 2 dpo også ettersom eggløsningstesten var negativ i 2 dager da, men ettersom jeg ikke har tempet så regner jeg idag som 1 dpo for å være sikker🥰 ble visst sex igår også🤪 mannen hadde ordnet massasje på sengen da jeg kom ut av dusjen og da fører det ene til det andre😅 så ble ikke noe plikt og da er jeg med😄 så ble 3 dager på rad ifra positiv el test så da tror jeg vi traff selve eggløsningsdagen også, så skal ikke stå på innsats denne ppen🙊 nå er det bare å krysse fingrene å prøve å legge bort tankene i dpo land for da blir ikke nedturen SÅ stor. Så skal jeg ringe ferrilitetsklinikken imorgen for å planlegge fryseforsøk, krysser fingrene for at vi får sette inn allerede i neste syklus🤞🏻🤞🏻

Det høres ut som du har fått lagt inn mer enn nok aksjer hvertfall 🥰 Så snill mann du har som gir deg massasje på senga, kan tenke meg at det ble litt kos da ja 🙊🙊💖 

Håper det går denne runden, hvis ikke har du jo gullegget på frys! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommende dagene er spennende for deg!! ❤️ Høres ut som dere har fått lagt inn masse aksjer. Satser på det går denne syklusen. Hvis ikke har dere jo en plan videre ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 dpo.. dagen idag har vært tung og kjip. Det ramler stadig inn nyheter fra familie og venner om kommende babyer til sommeren og nok en gang idag, litt kjipt å si men det ødela dagen min 😞 får et sug i magen og tanken på at vi egentlig skulle ha før de tilome, i april er bare så vondt. Og nesten alle de som skal ha barn på sommeren venter og nr to😞 de har 2-3 år mellom sine barn. For oss blir det jo mer enn 4!! År nå! Skulle egentlig bli akkurat 4. kjenner jeg blir stresset av at tiden går 😟

bare en utblåsning her. Kjenner opplevelsen av MAen fortsatt drar meg ned av å til! Føles ut som at alle vi kjenner får det til så lett, er så uretferdig😪 venter også på tlf fra fertiliteten på st.olav. Da de har sånn callback, så spent nå på hva planen blir. Blir litt nedtur om jeg ikke får innsett på syklusen som kommer da det er den jeg har sett frem til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dpo

st.olav ringer jo aldri tilbake -.- jo nærmere jeg kommer neste syklus før jeg får snakket med dem jo mindre er sjansen for at jeg får innsett i neste syklus😪 

gikk plutselig opp for meg at de fleste som har dagbøker her inne som jeg fulgte da vi begynte på nr to i sommer 2020 er gravide eller har fått barn😳 nesten alle er utbyttet med nye prøvere her, og jeg sitter her fortsatt uten et barn til, sier litt om fruktbarheten min tenker jeg😒 selfølgelig bra det ikke er mange som enda sitter her to år senere sammen med meg! Og evig glad for de som oppnår målet her inne og spess de som har prøvd lenge, for unner ingen en sånn situasjon. Men innså plutselig at det er så mange «nye» her inne og jeg sitter her fortsatt. Kanskje jeg burde ta en pause her snart… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg skjønner hva du mener, jeg lagde dagboken forsommeren 2019 og er den eneste igjen 😂🙉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forstår at det føles kjedelig. Forhåpentligvis er det snart deres tur 🥰 Du er en god støttespiller her inne ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (1 time siden):

Hehe, jeg skjønner hva du mener, jeg lagde dagboken forsommeren 2019 og er den eneste igjen 😂🙉

Huff ja, godt det var din tur nå og at den sitter nå🥰🥰 du har jo virkelig fått kjent på å være den eneste siden for er jo enda lengre siden😳 man skal jo ikke sammenligne, men innså det plutselig når jeg leste dagbøkene her inne at det var så mange nye og de fleste jeg fulgte her inne siden 2020 har fått barn liksom🤪 

Prøver2021 skrev (1 time siden):

Forstår at det føles kjedelig. Forhåpentligvis er det snart deres tur 🥰 Du er en god støttespiller her inne ❤️

Tusen takk for det kjære deg❤️❤️ Håper det går bra med deg❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (6 timer siden):

3 dpo

st.olav ringer jo aldri tilbake -.- jo nærmere jeg kommer neste syklus før jeg får snakket med dem jo mindre er sjansen for at jeg får innsett i neste syklus😪 

gikk plutselig opp for meg at de fleste som har dagbøker her inne som jeg fulgte da vi begynte på nr to i sommer 2020 er gravide eller har fått barn😳 nesten alle er utbyttet med nye prøvere her, og jeg sitter her fortsatt uten et barn til, sier litt om fruktbarheten min tenker jeg😒 selfølgelig bra det ikke er mange som enda sitter her to år senere sammen med meg! Og evig glad for de som oppnår målet her inne og spess de som har prøvd lenge, for unner ingen en sånn situasjon. Men innså plutselig at det er så mange «nye» her inne og jeg sitter her fortsatt. Kanskje jeg burde ta en pause her snart… 

Forstår veldig godt den følelsen du har. Vi har prøvd i 22pp nå på nr. 2, så vi har heller ikke lyktes.. Jeg fikk mensen i dag og du kan tenke deg hvordan det føltes😔 krysser alt for oss begge🤞🤞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_lurepave skrev (4 minutter siden):

Forstår veldig godt den følelsen du har. Vi har prøvd i 22pp nå på nr. 2, så vi har heller ikke lyktes.. Jeg fikk mensen i dag og du kan tenke deg hvordan det føltes😔 krysser alt for oss begge🤞🤞 

Huff, ja! Har lest i din dagbok så merker st vi to kanskje er de eneste som har dagbok som har prøvd så lenge, og du enda lengre enn meg 😞 leste at du fikk mensen, jeg er veldig flink til å sniklese og ikke så flink til å legge igjen spor, men har fulgt med deg❤️ Veldig leit å lese at du fikk mensen! Håper det snart er din tur❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...