Gå til innhold

Prøver på nr 2 og den siste, så familien blir komplett❤️


Love90

Anbefalte innlegg

Jeg forstår deg veldig godt!! Tanken på å gå inn i det nye året med en spire i magen er veldig fin. Jeg tror absolutt at det kan være bra for prøvingen at man klarer å roe ned og være optimistisk på egne vegne. Fallhøyden kan bli stor, men samtidig er det godt og viktig å holde håpet oppe. Sjansen er jo faktisk der frem til det motsatte er bevist og den øker for hver måned. Plutselig står du der med en positiv test i hånden 💫 Jeg har en god følelse denne måneden! 
 

Det er fint å ha tidligere erfaringer. Da merker man kanskje noe etterhvert. Samtidig har jeg hørt at svangerskap kan være forskjellig, så det at du ikke får symptomer, trenger ikke være negativt. Krysser fingrene for deg de neste dagene! 🤞🏻💫 Når tenker du å teste? Har du gjort noe annet enn å ta progesteron denne måneden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver2021 skrev (14 timer siden):

Jeg forstår deg veldig godt!! Tanken på å gå inn i det nye året med en spire i magen er veldig fin. Jeg tror absolutt at det kan være bra for prøvingen at man klarer å roe ned og være optimistisk på egne vegne. Fallhøyden kan bli stor, men samtidig er det godt og viktig å holde håpet oppe. Sjansen er jo faktisk der frem til det motsatte er bevist og den øker for hver måned. Plutselig står du der med en positiv test i hånden 💫 Jeg har en god følelse denne måneden! 
 

Det er fint å ha tidligere erfaringer. Da merker man kanskje noe etterhvert. Samtidig har jeg hørt at svangerskap kan være forskjellig, så det at du ikke får symptomer, trenger ikke være negativt. Krysser fingrene for deg de neste dagene! 🤞🏻💫 Når tenker du å teste? Har du gjort noe annet enn å ta progesteron denne måneden?

Ja, håper vi begge kan gå inn i det nye året med spirer i magen🥰 er jo noe nytt å bekymre seg for også med en gang spiren er på plass da😅 var bekymret for å miste sist også, men denne gangen så vet jeg faktisk ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom ukene til uke 12 med tanke på hvor mye nervevrak jeg kommer til å være etter jeg mistet sist, klarer ikke tanken på det en gang til hvertfall! Men må jo igjennom den fasen en gang uansett, så egentlig greit å bli raskest mulig ferdig med det istedet for å prøve lenge og vet hva man har forran seg hele tiden 😬 hvor lenge prøvde dere før du ble gravid sist da? 

Det er helt sant, kan være forskjellig fra gang til gang og så er det jo ikke sikkert egget fester seg til samme tidspunkt heller og da er det ikke samme dager i dpo land man trenger å kjenne på ting heller ☺️ Har mye kilinger i livmorområdet som et PMS symptom ifra 8 dpo også så litt vanskelig å vite forskjellen, men husker sist jeg var gravid så var det mye mer tydelig stikk og en slags ømhet. Så pleier jeg å få skikkelige menssmerter fra 9 dpo når jeg ikke er gravid, det uteble også sist jeg ble gravid 😄

har ikke gjort noe annet enn at jeg begynner på progesteron idag, men er det et egg som ikke er befruktet nå så tar jeg jo det til ingen nytte😬 men satser jo på at det er et egg som holder på å deler seg der inne😄 så er det første syklusen nå etter mannen har tatt de tilskuddene som er laget for å bedre sædkvaliteten noe som også gjør til at sjansene er større for at et egg hvertfall er befruktet, men 80% av alle egg deler seg jo ikke riktig uansett så føler jo at sjansene uansett er minimale, er kjipt å tenke på hvor liten sjansen egentli er🤪 tror jeg har store forhåpninger litt fordi jeg føler skjebnen skylder meg det etter å ha mistet og det er første normale syklusen etter MAen i september, men det er jo egentlig ikke sånn det fungerer🤣

Kjente du noe spesielt sist du ble gravid? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (3 timer siden):

Ja, håper vi begge kan gå inn i det nye året med spirer i magen🥰 er jo noe nytt å bekymre seg for også med en gang spiren er på plass da😅 var bekymret for å miste sist også, men denne gangen så vet jeg faktisk ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom ukene til uke 12 med tanke på hvor mye nervevrak jeg kommer til å være etter jeg mistet sist, klarer ikke tanken på det en gang til hvertfall! Men må jo igjennom den fasen en gang uansett, så egentlig greit å bli raskest mulig ferdig med det istedet for å prøve lenge og vet hva man har forran seg hele tiden 😬 hvor lenge prøvde dere før du ble gravid sist da? 

Det er helt sant, kan være forskjellig fra gang til gang og så er det jo ikke sikkert egget fester seg til samme tidspunkt heller og da er det ikke samme dager i dpo land man trenger å kjenne på ting heller ☺️ Har mye kilinger i livmorområdet som et PMS symptom ifra 8 dpo også så litt vanskelig å vite forskjellen, men husker sist jeg var gravid så var det mye mer tydelig stikk og en slags ømhet. Så pleier jeg å få skikkelige menssmerter fra 9 dpo når jeg ikke er gravid, det uteble også sist jeg ble gravid 😄

har ikke gjort noe annet enn at jeg begynner på progesteron idag, men er det et egg som ikke er befruktet nå så tar jeg jo det til ingen nytte😬 men satser jo på at det er et egg som holder på å deler seg der inne😄 så er det første syklusen nå etter mannen har tatt de tilskuddene som er laget for å bedre sædkvaliteten noe som også gjør til at sjansene er større for at et egg hvertfall er befruktet, men 80% av alle egg deler seg jo ikke riktig uansett så føler jo at sjansene uansett er minimale, er kjipt å tenke på hvor liten sjansen egentli er🤪 tror jeg har store forhåpninger litt fordi jeg føler skjebnen skylder meg det etter å ha mistet og det er første normale syklusen etter MAen i september, men det er jo egentlig ikke sånn det fungerer🤣

Kjente du noe spesielt sist du ble gravid? ☺️

Det er virkelig ikke lett å være prøver og heller ikke å være gravid. Det er vel sånn livet er generelt. Alltid noe man kan bekymre seg for, særlig det man ikke kan ta kontroll over. Vi er jo veldig vandt med at vi kan gi innsats, så får vi til det vi vil, men sånn er det ikke på dette området dessverre. Jeg tror jeg skal prøve å ha fokus på det hvis jeg er heldig å bli gravid igjen. Det handler mest om babyen utvikler seg riktig og det er lite jeg får gjort med det, sett bort i fra å spise riktig og lignende.

Jeg tok ut spiralen i oktober 2020, men prøvde aktivt i ca 3 måneder før jeg ble gravid. I mars og april prøvde vi ikke. Jeg ble gravid i mai. Jeg var gravid i 8 uker før jeg fikk konstatert MA og tok abort. Det gikk relativt kjapt å bli gravid sist, men i etterkant av MA har det dessverre tatt lang tid. Jeg fikk smerter i korsryggen, ømme bryster og det strakk seg i magen da jeg var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dpo

hadde første dag med progesteron støtte igår, og desverre så ser det ut til at jeg ikke tåler det 😞 hadde vondt i magen i hele går og spess ifra en times tid etter jeg tok første tablett, tenkte jeg hadde spist noe jeg ikke tålte, men tok en til igår kveld før jeg la meg, og hadde en så dårlig natt med mye magevondt, så er redd det kommer av tablettene 😩 skjønner ikke hvorfor jeg får vondt i magen av dem🤔 har ikke tatt noe idag, og tenker også det er dumt å ha tatt i en dag for å så ikke ta om det kan ha dårlig innvirkning ? Isåfall veldig synd fordi hadde håpet på å øke sjansene mine med dette 😔 får håpe tidlig spotting holder seg unna og at jeg produserer det fint uten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (21 timer siden):

Det er virkelig ikke lett å være prøver og heller ikke å være gravid. Det er vel sånn livet er generelt. Alltid noe man kan bekymre seg for, særlig det man ikke kan ta kontroll over. Vi er jo veldig vandt med at vi kan gi innsats, så får vi til det vi vil, men sånn er det ikke på dette området dessverre. Jeg tror jeg skal prøve å ha fokus på det hvis jeg er heldig å bli gravid igjen. Det handler mest om babyen utvikler seg riktig og det er lite jeg får gjort med det, sett bort i fra å spise riktig og lignende.

Jeg tok ut spiralen i oktober 2020, men prøvde aktivt i ca 3 måneder før jeg ble gravid. I mars og april prøvde vi ikke. Jeg ble gravid i mai. Jeg var gravid i 8 uker før jeg fikk konstatert MA og tok abort. Det gikk relativt kjapt å bli gravid sist, men i etterkant av MA har det dessverre tatt lang tid. Jeg fikk smerter i korsryggen, ømme bryster og det strakk seg i magen da jeg var gravid.

Klokt tenkt tenker jeg🥰 man må prøve å slappe av oppi alt, så vet vi jo at kroppen klarer å bli gravid, så tenker jo at det skjer før eller senere uansett☺️ Jeg er jo mest forbredt på at det ikke går hver syklus uansett, går det ikke så slipper jeg hvertfall å være dårlig i julen, blir dårlig nesten med en gang så🤪 man må finne gode ting og å bli gravid er jo ikke alt i dette livet, bare et stort ønske! Nå har vi en fra før også som jeg har stor glede av❤️ 
 

du blir jo ganske raskt gravid 😄 synd å høre at dere har brukt lengre tid nå etter MA, har inntrykk av at det gjelder mange her inne, går en stund etter MA, tipper den sitter snart hos deg jeg🥰

jeg har jo føeste normale syklus nå etter MA uten noe mellom spottinger, så tror kanskje jeg har en prøve tid framom meg fortsatt😬 har det i bakhodet at det mest sannsynlig skjer! I sommer da jeg ble gravid så var jeg veldig avslappet til det, tenkte at det skjer når det skjer og nyta livet imens. Så veldig bra at du tenker å slappe mer av med dette, skal prøve på det selv fremover for det er mye mer behagelig! Ble vel litt mere desperat etter MAen, men må prøve å komme inn i den sirkelen på tankene om dette som jeg var før. Begge gangene jeg har slappet mere av er da jeg har blitt gravid også så😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (11 timer siden):

Klokt tenkt tenker jeg🥰 man må prøve å slappe av oppi alt, så vet vi jo at kroppen klarer å bli gravid, så tenker jo at det skjer før eller senere uansett☺️ Jeg er jo mest forbredt på at det ikke går hver syklus uansett, går det ikke så slipper jeg hvertfall å være dårlig i julen, blir dårlig nesten med en gang så🤪 man må finne gode ting og å bli gravid er jo ikke alt i dette livet, bare et stort ønske! Nå har vi en fra før også som jeg har stor glede av❤️ 
 

du blir jo ganske raskt gravid 😄 synd å høre at dere har brukt lengre tid nå etter MA, har inntrykk av at det gjelder mange her inne, går en stund etter MA, tipper den sitter snart hos deg jeg🥰

jeg har jo føeste normale syklus nå etter MA uten noe mellom spottinger, så tror kanskje jeg har en prøve tid framom meg fortsatt😬 har det i bakhodet at det mest sannsynlig skjer! I sommer da jeg ble gravid så var jeg veldig avslappet til det, tenkte at det skjer når det skjer og nyta livet imens. Så veldig bra at du tenker å slappe mer av med dette, skal prøve på det selv fremover for det er mye mer behagelig! Ble vel litt mere desperat etter MAen, men må prøve å komme inn i den sirkelen på tankene om dette som jeg var før. Begge gangene jeg har slappet mere av er da jeg har blitt gravid også så😅 

Helt sant! Tror stress innvirker mer enn man tror. Det er jo mange som blir gravide i det de søker IVF og venter på hjelp. Det høres lurt ut å fokusere på de positive tingene når det ikke går. Hver nye syklus er en ny sjanse og sannsynligvis er sjansen større enn måneden før 😄 Jeg kjenner igjen den desperate følelsen etter MA. Man har et stort behov for å erstatte det som var. Tenker det er naturlig, men samtidig er det veldig krevende å stå i. Vi får håpe det går for oss begge snart!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 dpo

kjenner på nervøsiteten at noen spennende dager ventes nå. Sist fikk jeg negativ med clear blue pluss 9 dpo morgen, men den var positiv (svak svak strek) 9 dpo kveld, men det var jo ikke tidlig test, så kanskje ser jeg strek tidligere nå som jeg har tidlig test liggende.

Kjenner jeg er mer nervøs enn noen gang for å få negativ test selv om jeg vet at det er størst sjanse for at det skjer! Så er veldig spent! Skal begynne testingen imorgen tidlig selv om jeg mest sannsynlig får negativ, selv om jeg kan være gravid, så blir ikke så skuffet imorgen, men kommer nok til å bli litt skuffet om den er negativ 9 dpo kveld.
Har foreløpig det veldig likt som sist jeg var gravid, er den siste syklusen jeg kan sammenligne med ettersom dette er første normale syklusen uten spottinger siden. Skrev opp ting i dpo land da jeg ble gravid, fikk da ømme bryst 6 dpo, noe jeg også fikk igår, også står det at jeg hadde små stikk 8 dpo kveld, Noe som jeg tror var en slags graviditets symptom, så spennende å se imorgen om det dukker opp noe symptomer 🤞🏻🤞🏻 Håper så inderlig det kan bli en fin fin julegave! Egentlig det ENESTE jeg ønsker meg til jul også! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (1 time siden):

7 dpo

kjenner på nervøsiteten at noen spennende dager ventes nå. Sist fikk jeg negativ med clear blue pluss 9 dpo morgen, men den var positiv (svak svak strek) 9 dpo kveld, men det var jo ikke tidlig test, så kanskje ser jeg strek tidligere nå som jeg har tidlig test liggende.

Kjenner jeg er mer nervøs enn noen gang for å få negativ test selv om jeg vet at det er størst sjanse for at det skjer! Så er veldig spent! Skal begynne testingen imorgen tidlig selv om jeg mest sannsynlig får negativ, selv om jeg kan være gravid, så blir ikke så skuffet imorgen, men kommer nok til å bli litt skuffet om den er negativ 9 dpo kveld.
Har foreløpig det veldig likt som sist jeg var gravid, er den siste syklusen jeg kan sammenligne med ettersom dette er første normale syklusen uten spottinger siden. Skrev opp ting i dpo land da jeg ble gravid, fikk da ømme bryst 6 dpo, noe jeg også fikk igår, også står det at jeg hadde små stikk 8 dpo kveld, Noe som jeg tror var en slags graviditets symptom, så spennende å se imorgen om det dukker opp noe symptomer 🤞🏻🤞🏻 Håper så inderlig det kan bli en fin fin julegave! Egentlig det ENESTE jeg ønsker meg til jul også! ❤️

Du har virkelig spennende dager i vente!! Jo lengre du venter, jo mer realistisk svar får du. Jeg har innsett at dagene mine blir veldig påvirket av negative tester, selv om jeg vet at det er tidlig. Har derfor bestemt meg for å vente til 10DPO eller lignende denne syklusen. Når det er sagt, forstår jeg godt at du vil begynne å teste og det er ikke sikkert du føler deg samme som meg. Spennende at du merker samme symptomer som da du var gravid!! Krysser fingrene for at det er et godt tegn og at du får den fineste julegaven 💫 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (5 timer siden):

7 dpo

kjenner på nervøsiteten at noen spennende dager ventes nå. Sist fikk jeg negativ med clear blue pluss 9 dpo morgen, men den var positiv (svak svak strek) 9 dpo kveld, men det var jo ikke tidlig test, så kanskje ser jeg strek tidligere nå som jeg har tidlig test liggende.

Kjenner jeg er mer nervøs enn noen gang for å få negativ test selv om jeg vet at det er størst sjanse for at det skjer! Så er veldig spent! Skal begynne testingen imorgen tidlig selv om jeg mest sannsynlig får negativ, selv om jeg kan være gravid, så blir ikke så skuffet imorgen, men kommer nok til å bli litt skuffet om den er negativ 9 dpo kveld.
Har foreløpig det veldig likt som sist jeg var gravid, er den siste syklusen jeg kan sammenligne med ettersom dette er første normale syklusen uten spottinger siden. Skrev opp ting i dpo land da jeg ble gravid, fikk da ømme bryst 6 dpo, noe jeg også fikk igår, også står det at jeg hadde små stikk 8 dpo kveld, Noe som jeg tror var en slags graviditets symptom, så spennende å se imorgen om det dukker opp noe symptomer 🤞🏻🤞🏻 Håper så inderlig det kan bli en fin fin julegave! Egentlig det ENESTE jeg ønsker meg til jul også! ❤️

Så utrolig spennende🤞 vi håper på den beste julegaven er rett rundt hjørnet❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo! 
tusen takk for all lykke ønskninger! Kjenner jeg trenger det også! For begynner å kjenne på en slags tristhet allerede nå når det nærmer seg dagen der jeg mest sannsynlig blir veldig skuffet! Vet det kommer flere sjanser, men jeg skulle tross alt egentlig vært i uke 22 idag og tiden går! Så det hadde virkelig vært et stort plaster på såret om jeg kunne fått positiv test nå før vi går inn i det nye året! Fikk jo selvfølgelig helt hvit test idag, forventet ikke annet, men man mister jo håpet mer selv om jeg vet at jeg ikke fikk positiv så tidlig sist også! Er ganske ubehagelig å føle at man har lyst til noe så sterkt også må man dempe håpet og at man vet skuffelsen blir veldig stor om det ikke skjer☹️ Håper så inderlig😭❤️ Neste test blir imorgen tidlig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig ikke for pyser dette. En krevende prosess som setter i gang mye følelser. Jeg kjenner igjen behovet for å erstatte noe som egentlig skulle vært. Jeg skulle hatt termin i januar, og kjenner at behovet er ekstra stort for å lykkes. Ønsket har på en måte gått over til desperasjon… Vanskelig å vite hvordan man skal stå i det. Det er lite man får gjort for å øke sjansene dessverre, så jeg håper du klarer å være god mot seg selv i prosessen. Plutselig er det din tur 🧡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver2021 skrev (1 time siden):

Det er virkelig ikke for pyser dette. En krevende prosess som setter i gang mye følelser. Jeg kjenner igjen behovet for å erstatte noe som egentlig skulle vært. Jeg skulle hatt termin i januar, og kjenner at behovet er ekstra stort for å lykkes. Ønsket har på en måte gått over til desperasjon… Vanskelig å vite hvordan man skal stå i det. Det er lite man får gjort for å øke sjansene dessverre, så jeg håper du klarer å være god mot seg selv i prosessen. Plutselig er det din tur 🧡

Nei, spesielt ikke når man har mistet, da blir sorgen større for hver gang man ikke lykkes etter.. ettersom jeg føler håpet er mye større nå enn før jeg ble gravid. 
tror også det blir en slags desperasjon etter man har mistet☹️ Jeg kjenner ekstra på desperasjonen når jeg nærmer meg testdagene, for er da jeg kjenner litt på skuffelsen og desperasjonen over at testen MÅ bli positiv! ❤️ 
har kjent litt på menssmertene bak på ryggen ikveld, noe som uteble sist jeg ble gravid i dpo land så føler virkelig ikke dette går veien da😞 ble sur og trist med en gang jeg kjente de smertene😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (4 timer siden):

Nei, spesielt ikke når man har mistet, da blir sorgen større for hver gang man ikke lykkes etter.. ettersom jeg føler håpet er mye større nå enn før jeg ble gravid. 
tror også det blir en slags desperasjon etter man har mistet☹️ Jeg kjenner ekstra på desperasjonen når jeg nærmer meg testdagene, for er da jeg kjenner litt på skuffelsen og desperasjonen over at testen MÅ bli positiv! ❤️ 

Skjønner deg så veldig godt. Jeg var jo på et veldig lignende sted i fjor. På mange måter var jeg nok helt sikkert deprimert... var en ufattelig tung høst. Jeg mistet jo i august og kjente på akkurat disse tingene du skriver om. Blir omtrent desperat etter å bli gravid igjen, og tenker mye på hva som kunne vært. Hvert nederlag hver måned føltes ekstra hardt... Husker bl.a at jeg hadde IKM på julaften, og det gikk jo drit. Å gå inn i det nye året da... nei, virkelig kjipt. Men jeg håper på tross av disse deprimerende ordene at jeg kan gi litt håp også. At det plutselig kan snu. I fjor var jeg superdeprimert med mensen i jula, mens i år sitter jeg her høygravid. Så ha troen på at det blir din tur :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at symptomene er annerledes denne gangen og at du får en positiv test de neste dagene 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 dpo

testen var negativ idag tidlig 😞 det var den sist på 9 dpo på morgenen også, bare at det var med clear blue plus, men den var såpass svak på kvelden sist, nesten usynlig at jeg tror en babyplan test sist hadde vært negativ 9 dpo morgen også. Men føler selv at løpet er kjørt allerede, da jeg har mensmurringer bak på ryggen, og det er kjent pms hos meg som kommer flere dager før mensen. Er i veldig dårlig humør idag kjenner jeg, klarer ikke å være glad😔 må skjule humøret mitt for alle rundt meg mens inni meg så er jeg så sint å lei meg bare og alt jeg tenker på er den fineste julegaven jeg ønsker meg og muligens en lang prøvetid foran oss før det klaffer igjen😭 har blitt gravid to ganger å det i juli begge gangene, håper det er tilfeldig eller så er jeg så lite fruktbar at det må være sommer for at det skal klaffe, høres rart ut, men tenker tanken. Har jo bestemt meg for å ha en fin jul og er selvfølgelig sååå glad for den fineste jenta vi har, evig takknemlig for hun❤️ Men skal være lei meg i to dager nå, fordi jeg følte  vi fortjente en ny graviditet før nyttår! Og jeg husker når jeg satt på sykehuset og skulle gjonnomføre MA så tenkte jeg at vi helt sikkert ble gravide før jul igjen, var det eneste mote som holdt meg oppe, men sånn ble det ikke😔 skulle feirer jul med en fin julekul mage nå også…
Men så må man se hva man har å være glad igjen. Men gi meg to dager 😭 så blir det greit igjen og normalt igjen i hodet mitt ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres lurt å gi seg selv lov til å være lei seg et par dager. Det er viktig å akseptere og anerkjenne følelsene man kjenner på i en slik prosess. Deretter kan det nok være lurt å flytte fokus utover og over på det man har. Du har vært gravid tidligere og vil sannsynligvis bli det igjen. Du har til og med klart å fullføre et svangerskap. Oddsen er på din side. Husker gynekologen sa til meg «Det er lett å tenke måned for måned og da blir det mange nederlag, men prøv i stedet å se for deg julen neste år. Sannsynligheten er stor for at du enten er gravid eller skal feire din første jul som mamma». Den tanken har hjulpet meg, selv om den noen ganger er vanskelig å tro på. Ta vare på deg selv ❤️💫 Når det er sagt, er det fortsatt HÅP denne syklusen. Helt frem til mensen kommer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit med negativ test selv om det er veldig tidlig😣 Håper du får positiv test denne syklusen her, selv om du ikke føler det selv. Det hadde vært så utrolig passende nå❤️ Hvis ikke er det helt sikkert lurt å ta seg noen dager for å sørge, som du skriver - for å kunne komme ovenpå igjen:klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord over her! Dere er gode❤️ 
testet nå nettopp, holdt meg i bare to timer så ble ikke så mørk urin som jeg hadde håpet. Ser jo selvfølgelig noe veldig veldig svakt! Så svakt at jeg må myse for å se den og får vel kanskje ikke med på bilde heller😬 kan være at ønsket om å se en svak strek er så stort at jeg faktisk ser skyggen av der streken egentlig skal være tilome🤪 vondt bak ryggen fortsatt som jeg pleier noen dager før mens, så tror nok det er pms og at mensen kommer 😞har jo selvfølgelig et lite håp igjen, imorgen tidlig🤞🏻❤️

CA24D2EC-94DB-4E70-A46D-F88EC579491C.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...