Gå til innhold

Prøver på nr 2 og den siste, så familien blir komplett❤️


Love90

Anbefalte innlegg

Vil bare legge igjen spor og si at du er i mine tanker og håper på at august er deres mnd å få to streker 🥰 

Prøving er en stor del av livet mens det står på, men så lenge det ikke blir livet så håper jeg det er mulig å finne ny giv for å fortsette, om det er det dere egentlig ønsker  💐

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neutral90 skrev (22 timer siden):

Vil bare legge igjen spor og si at du er i mine tanker og håper på at august er deres mnd å få to streker 🥰 

Prøving er en stor del av livet mens det står på, men så lenge det ikke blir livet så håper jeg det er mulig å finne ny giv for å fortsette, om det er det dere egentlig ønsker  💐

Tusen takk for det! Må si at jeg har tenkt mye på deg! Håper det går bra med deg, og at du har hatt en fin sommer❤️ 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo

Jeg som skulle teste ikveld, som egentlig var planen, men testene har jo selvfølgelig ikke kommet i postkassa😣 så dumt! Fordi da får jeg ikke testet imorgen tidlig heller! Noe jeg synes er både spennende og morsomt med de dagene her er jo å kunne teste uten å bli så skuffet fordi det tross alt er veldig tidlig å teste 8 og 9 dpo! Så trøster meg alltid med det når jeg får negative tester de dagene her, men så kom jo ikke testene da😌 så da blir det vel å gå rett på en veldig skuffet test 10 dpo! Er liksom den første skuffende dagen når jeg tester da. 8 og 9 er bare spennende og gøy og dagene etter er nervepirrende og skuffende og få hvite tester på.. håper de er i postkassa imorgen Så jeg kan ta en test imorgen kveld. 
så må jeg si at babyplan alltid er så seine med å sende de.. tar alltid 2 dager før jeg får mld fra posten om at pakken er levert til terminalen fra babyplan🙄 synes de er litt treige jeg da.

ellers så er det de berømte kilingene/stikking i livmorområdet da som jeg alltid kjenner i dpo land, men når jeg kjenner det så får jeg alltid forhåpninger og tenker «så mye har jeg ikke kjent før noe må jo være i gjære» men så er det vel kanskje ikke det, er vel det samme jeg kjenner🙄 så har ikke så go trua denne gangen altså..

så tenker jeg stadig iløpet av en dag nå «å nå er jeg glad jeg ikke har en baby også» haha! Så er litt blandet følelser på det også! Selv om jeg selvfølgelig har veldig lyst på! Men nå kan vi være så mye sammen og slipper å ha en til å forholde seg til. Alt av oss går til jenta vår liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo

fortsatt ingen babyplan tester i posten🙄 så jeg kjøpte clear blue pluss 2 stk idag tidlig som jeg tok på 2. urinen som var ganske så mørk! Ikke antydning til en skygge en gang🙄 noen med erfaringer med de pluss testene? Slår de ut ganske sent eller er de like følsomme som babyplan sine? Kjente jeg ble litt skuffet, kjenner vel hvor lyst jeg har når jeg står der med en hvis test. Men fortsatt tidlig så masse håp igjen heldigvis. Synes morgen dagen blir mer nervepirrende å teste på, så blir nok mye mer skuffet imorgen om den er negativ.

Så drar vi på en mini ferie imorgen så blir vel ikke mere testing etter imorgen tidlig.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt clearblue plus. Jeg fikk først strek på babyplan 11 dpo (kunne ane en antydning kvelden 10 dpo). Samme dag fikk jeg også strek på clearblue 😊 Så det er fremdeles masse håp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juss-jenta skrev (13 minutter siden):

Jeg liker godt clearblue plus. Jeg fikk først strek på babyplan 11 dpo (kunne ane en antydning kvelden 10 dpo). Samme dag fikk jeg også strek på clearblue 😊 Så det er fremdeles masse håp! 

Klarte ikke å dy meg og tok den 2 clear blue testen nå nettopp! Holdt meg og drukket lite itilfelle jeg skulle finne på å ta en til. Og vet du? Jeg tror jeg faktisk er gravid🙈🙈 lest av testen nå etter to minutter… hvis ikke er dette tidnes skygge strek!😅 ble plutselig veldig nervøs her😬😬

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg… føler jeg må vite 100% sikkert nå😬 skulle hatt de babyplan testene asap! Går på veggen her og dette ble plutselig veldig spennende og skummelt! Var ikke forbredt på noe svak strek😅 flere som ser???  Bildet er tatt etter 2 minutter

0AFB61E5-F779-4FE9-B337-C44C0FD8154E.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (2 minutter siden):

Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg… føler jeg må vite 100% sikkert nå😬 skulle hatt de babyplan testene asap! Går på veggen her og dette ble plutselig veldig spennende og skummelt! Var ikke forbredt på noe svak strek😅 flere som ser???  Bildet er tatt etter 2 minutter

0AFB61E5-F779-4FE9-B337-C44C0FD8154E.jpeg

Oi oi! Jeg ser definitivt strek her! Jeg kan ikke forstå at dette skal være en skyggestrek. Den er jo blå! Krysser fingre og tær! 😍

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juss-jenta skrev (23 minutter siden):

Oi oi! Jeg ser definitivt strek her! Jeg kan ikke forstå at dette skal være en skyggestrek. Den er jo blå! Krysser fingre og tær! 😍

 

 

 

 

Atticmess skrev (7 minutter siden):

Ååh, jeg ser også en strek 🤞🤞🤞 Dette ble veldig spennende da 😱😁


Ja! Den forrige jeg tok tidligere idag var helt blenda og ikke antydning så dette må jo være noe annet enn skygge tenker jeg! Tilome mannen ser den og da må det vel være mer enn en skygge🙈 men så kan man jo aldri vite 100% sikkert når det er så svakt da! 
hadde jeg bare hatt De babyplan testene nå som ikke har kommet i postkassa ends så hadde jeg stolt mer på det om jeg satte med to svake tester på to forskjellige tester. Dette kommer til å bli tidenes skuffelse om det viser seg å være skygge nå! Klarer ikke tanken en gang. For så mye bare en skygge har jeg ikke vært borti ! Her er den etter tørk! Synes jo hvertfall ikke noe mindre!  Jeg blir sprøøø

60375886-A3BE-4937-9B83-F164760CBBB3.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også god erfaring med CB pluss! Kjempegod test som gir utslag tidlig, og har ALDRI opplevd skygge eller falsk strek på dem. 

Jeg ser noe her, så veldig lovende. Whiiiii! Mulig du tar en digital i morgen?? Bare husk at urinen være konsentrert så tidlig. Nesten ikke vits å teste på morgenurin dersom den er lys. Da kan neste være bedre. Lykke til! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (5 minutter siden):

Jeg har også god erfaring med CB pluss! Kjempegod test som gir utslag tidlig, og har ALDRI opplevd skygge eller falsk strek på dem. 

Jeg ser noe her, så veldig lovende. Whiiiii! Mulig du tar en digital i morgen?? Bare husk at urinen være konsentrert så tidlig. Nesten ikke vits å teste på morgenurin dersom den er lys. Da kan neste være bedre. Lykke til! 

Har ikke så mye erfaring med de testene, annet enn den jeg tok tidligere idag var helt hvit og denne ikke, så da tenker jeg at dette må bety noe! Streken kom også ganske kjapt, satt på do å så på den liksom😅 tror det tok halvt minutt før denne dukket opp og enda tydligere etter 2 minutter da jeg tok tiden for det var anbefalt å se på testen etter det har gått 3 minutter og ikke etter 10 minutter. Så tenker ettersom den kom så kjapt også at dette da ikke kan være noe skygge? Kommer ikke skyggestrekene etter tørk helst? Er så spent nå at jeg kommer ikke til å få sove inatt! Skulle så gjerne tatt en digital imorgen tidlig! Men har jo ikke kjøpt det eller har liggende og heller ingen andre tester🙈 så jeg må vel på butikken å kjøpe imorgen å ta på dagens andre urin noe som betyr enda mere venting!! 

veldig fint å høre erfaringer hvertfall! Men når jeg googler så ser jeg jo at noen opplever skygge streker på de der men de er vel kanskje kommet frem litt senere enn min og kanskje enda svakere så svakt at de må demontere. Noe jeg absolutt ikke måtte! Jeg er et nervevrak inni meg nå!

Og så godt å ha kvinneguiden her nå altså! For vil jo ikke fortelle eller spamme venniner med dette nå så tidlig! Så perfekt å kan spamme litt her inne😅 for enn hvis jeg faktisk er gravid nå!! Hva er sjansen for skyggestrek da? Så sterk og kommer med en gang? Jeg må ha så uflax om dette er skyggestrek nå! Har veldig veldig store forhåpninger nå og skulle sååå ønske at jeg hadde flere tester liggende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også nevne at jeg har halsbrann noe jeg hadde tidlig sist også🙈 men så begynner jeg å tenke om det er innbilning nå da etter den testen😅 tror jeg hadde litt halsbrann før jeg testet også men la ikke merke til det før nå😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet jeg spammer altså! Men får ikke ro i sjela! Og ikke sikkert noen ser og svarer uansett! Men så på testen igjen nå når jeg skulle legge meg, nå er den 100% tørket og nå ser jeg hvor blå den er i virkeligheten, vanskelig å se på bilde. Men streken er jo også veldig tynn? Er det spesielt skygge streker som blir tynn på disse eller blir også positive tester på de her så tynne?🤨

B00A5260-7913-4456-B9F3-444E17FA81EB.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo🤩

Holdt meg i 2,5 timer nå og klarte ikke å holde meg mer, selv om jeg nesten ikke har drukket noe idag så var urinen veldig lys.  så jeg drakk vel en god del igår kveld etter å ha holdt meg unna veske så lenge før jeg testet. Men selv på helt lyse gul urin så fikk jeg frem en svak rosa strek på både tidlig test og vanlig test. Har fått skygge på tidlig test før når jeg har vridd og vendt på den. Men denne er noe helt annet enn det jeg har sett tidligere når det har vært skygge! Så ja! Jeg er gravid:nordvesta: enn at vi klarte det forsåvidt så kjapt ( pp9) iforhold til på nr 1 da vi brukte litt over 2 år! Herregud! Blir digital imorgen tidli! Mannen ble litt i sjokk, blandede følelser så tror det tar litt tid å få det til å synke inn hos han, håper han blir mere happy senere…. Tror ikke han trodde vi koms til å klare det sp han var ikke helt forbredt på den, og kanskje fikk litt kalde føtter nå.. 

nå må denne bare klamre seg godt fast🥰 er jo fortsatt tidlig så mye kan skjer og kjenner allerede på nervøsiteten! 

14B52CD9-365B-4035-A15D-8074F0CD2377.jpeg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (9 minutter siden):

10 dpo🤩

Holdt meg i 2,5 timer nå og klarte ikke å holde meg mer, selv om jeg nesten ikke har drukket noe idag så var urinen veldig lys.  så jeg drakk vel en god del igår kveld etter å ha holdt meg unna veske så lenge før jeg testet. Men selv på helt lyse gul urin så fikk jeg frem en svak rosa strek på både tidlig test og vanlig test. Har fått skygge på tidlig test før når jeg har vridd og vendt på den. Men denne er noe helt annet enn det jeg har sett tidligere når det har vært skygge! Så ja! Jeg er gravid:nordvesta: enn at vi klarte det forsåvidt så kjapt ( pp9) iforhold til på nr 1 da vi brukte litt over 2 år! Herregud! Blir digital imorgen tidli! Mannen ble litt i sjokk, blandede følelser så tror det tar litt tid å få det til å synke inn hos han, håper han blir mere happy senere…. Tror ikke han trodde vi koms til å klare det sp han var ikke helt forbredt på den, og kanskje fikk litt kalde føtter nå.. 

nå må denne bare klamre seg godt fast🥰 er jo fortsatt tidlig så mye kan skjer og kjenner allerede på nervøsiteten! 

14B52CD9-365B-4035-A15D-8074F0CD2377.jpeg

Se der ja!! Gratulerer så masse! Endelig var det din tur igjen! 😍 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaa se der! Ingen tvil på de strimlene! happy2.gif.8b36609079a1c6fb188af933d215b17b.gif Gratulerer!! 9 pp'er er jammen nok lang tid, selv om jeg forstår at du har vært borti lenger. Vel fortjent at spiren satt nå! Dere vil jo egentlig ha to barn - mannen din også - så dette blir bra når det får sunket inn hos han heart.gif.487d5bc4ddce9623bc5f7e395684ff2f.gif Gleder meg til å følge deg i svangerskapet!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juss-jenta skrev (1 time siden):

Se der ja!! Gratulerer så masse! Endelig var det din tur igjen! 😍 

 

Annabel skrev (52 minutter siden):

Åh så fantastisk! Her er det ingen tvil nei🥳🤩 Gratulerer så mye❤️

 

Amatariel skrev (8 minutter siden):

Jaa se der! Ingen tvil på de strimlene! happy2.gif.8b36609079a1c6fb188af933d215b17b.gif Gratulerer!! 9 pp'er er jammen nok lang tid, selv om jeg forstår at du har vært borti lenger. Vel fortjent at spiren satt nå! Dere vil jo egentlig ha to barn - mannen din også - så dette blir bra når det får sunket inn hos han heart.gif.487d5bc4ddce9623bc5f7e395684ff2f.gif Gleder meg til å følge deg i svangerskapet!

Tusen takk dere! Kom jo litt som en sjokk for meg også da det ikke var forventet i det hele tatt egentlig🙈 trodde det kom til å ta enda lengre tid, eller at det aldri skulle skje. Har sunket litt inn nå, ikke så enkelt å være opp i skyene så mye at man blir kvalm av nervøsiteten over det hele og ha en 3 åring å være med samtidig opp i dette kaoset i hodet mitt. For idag klarer jeg ikke å tenke på noe annet enn dette! I  dag har jeg hatt veldig vondt nederst bak på ryggen da, vet ikke om jeg skal ta det som et godt tegn så tidlig egentlig. Husker jeg var plaget med mye smerter sist graviditet også, der og nederst i magen, men selv om jeg vet det så blir jeg allerede nervøs🤪 man er så redd for å miste nesten med en gang man har en positiv test i hånda så kommer bekymringene snikende når det har sunket litt inn den gleden over positiv test. Tenker om jeg mister nå så orker jeg ikke en lang prøveperiode å begynne på nytt igjen, så dette må bare gå! For hvis ikke så tror jeg faktisk ikke det blir noe flere på oss, så dette er den eneste sjansen vår❤️ Er veldig glad over den positive testen da! Men liker ikke vondtene i ryggen altså, kanskje mensen plutselig bestemmer seg for å komme alikevel, er jo sjanse for kjemisk enda også, eller tidlig SA. Er vel det som er dumt med å teste så tidlig, tiden går så sakte for å først og fremst komme over IKM dagen😅 

mannen er allerede bedre altså, tror det kom som et sjokk når han så testen, og da ristet han bare på hode og gikk, men nå virker han bedre, får jo ikke pratet skikkelig om dette før ikveld fordi vi er jo sammen med 3åringer vår☺️ Men vi begge var jo veldig enige om en nr to.
Er vel etter prøvestoppen nå at tankene har vært litt annerledes, så dette går fort over for han tipper jeg. Bare litt kjip reaksjon mot meg fra han synes jeg da jeg viste testen når han spurte ettersom han visste jeg testet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (1 minutt siden):

man er så redd for å miste nesten med en gang man har en positiv test i hånda så kommer bekymringene snikende når det har sunket litt inn den gleden over positiv test. Tenker om jeg mister nå så orker jeg ikke en lang prøveperiode å begynne på nytt igjen, så dette må bare gå! For hvis ikke så tror jeg faktisk ikke det blir noe flere på oss, så dette er den eneste sjansen vår❤️

Kan vel trygt si at jeg kan relatere meg til det. Vi fikk jo klaff i vår nestsiste prøvesyklus, så nå er vår tidsfrist over. Så om vi mister nå så blir det ikke sånn at vi kaster oss på prøving igjen. Det blir denne eller ingen flere. Nå har jeg kommet meg godt avgårde, og håper det blir sånn for deg også :hug: Men er jo ikke så lenge siden jeg var akkurat der du er nå så jeg forstår veldig godt at dette er altoppslukende og at man blir akutt bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...