Gå til innhold

Prøver på nr 2 og den siste, så familien blir komplett❤️


Love90

Anbefalte innlegg

CD 14 

den ble som forventet positiv idag også🙄 men appen jeg bruker synes den var sterkere enn kotrollstreken den siste jeg tok igår, og er enig i den, men den er uansett fortsatt positiv idag, nå krysser jeg fingrene for at den er negativ i ettermiddag. 
 

så for første gang i prøvetiden tror jeg at jeg kjente eggløsningssmerter sent igår kveld. Hadde støl vondt i ene siden nederst på magen igår😅 var ikke å ta feil av og hvertfall ikke innbilning! Varte en stund som kom å gikk. Så når jeg la meg igår kveld etter dette så hadde jeg skikkelig mensmurringer, og det har jeg aldri før etter eggløsning! Så vil tro dette har noe med eggløsningen å gjøre men kommer før eggløsningen altså! Ettersom den testen fortsatt er positiv. 🤔

Så må jeg igjen skryte av hostesaften!! Det er ingen tvil om at det fungere hos meg! Delte meninger om den fungerer når jeg googler, men her er det INGEN tvil! Er så stor forkjell på slimet denne gangen enn alle sykluser tidligere, slimet rinner jo ut nå, tidligere så er det for slimete til at det rinner på denne måten, på papiret ser jeg også stor forskjell. Så nå skal det bli spennende å se om denne gjorde susen da👍🏻 Ettersom jeg har såå tykt slim så kan det jo hende det egentlig er for tykt til soldatene til mannen så at det er dette som gjør susen nå🤞🏻🤞🏻 Blir jeg ikke gravid denne mnd så skal jeg uabsett fortsette med hostesaften jeg da😃 for selv om den fungerer så kan det jo være andre årsaker akkurat denne syklusen som gjør til at jeg evt ikke blir gravid 😊 

AECC3E16-088E-4171-A82E-AAD7BCD5FF19.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lily92 skrev (1 time siden):

Det kan ha litt og si med konsentrert urin ja😊 nå ligger både du, jeg og Amatariel ganske likt 😀 tenk om alle får positiv test om et par uker🤩

Det hadde vært noe😃😃🤞🏻🤞🏻 Heier sånn på det fine påskeeggene våre jeg nå🐣🐣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med kroppslige tegn som både at du kjenner EL-smerter og alt slimet da! Misunnelig på det :Knegg:
Fin test, men skjønner at du ønsker at den blir negativ nå! Håper den blir det i ettermiddag, da er det jo meget mulig med EL i natt 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (6 timer siden):

Så kjekt med kroppslige tegn som både at du kjenner EL-smerter og alt slimet da! Misunnelig på det :Knegg:
Fin test, men skjønner at du ønsker at den blir negativ nå! Håper den blir det i ettermiddag, da er det jo meget mulig med EL i natt 🤞

Ja, skulle gjerne hatt en helt negativ en nå, men er vel bare å fortsette å legge inn aksje selv om jeg egentlig bare vil over i dpo land. Regner med el skjer ikveld eller inatt så den er negativ imorgen. Regner testen fra i ettermiddag fortsatt som positiv hvertfall 

9956CCCD-36A1-4D75-81B9-BE27BA9DCF15.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den går litt nedover, håper og tror den er negativ i morgen 👏🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (52 minutter siden):

Synes den går litt nedover, håper og tror den er negativ i morgen 👏🙏

Ja ifølge appen gjør den det også, så håper😊 men ingen tvil om at den fortsatt er sterk, men igår kveld var den sterkere enn kontrollstreken og det er den jo ikke nå😊🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 15
Dagens test regner jeg som negativ, enig?😊

er litt usikker på når el evt har skjedd, alt ifra igår en gang eller inatt, noen som leser her som kan regne når el testen egentlig har blitt negativ igjen?🤔 igår eller den idag? Vet ikke helt om jeg skal regnr idag eller imorgen som 1 dpo😊 eneste som er litt synd er at jeg hadde kunne tenkt meg å lagt inn en aksje til ikveld men nå er jeg blitt så sår der nede etter all kosingen at jeg tror ikke jeg klarer ikveld🙄 så får håpe det holder det vi har lagt inn nå! På den måten så håper jeg el skjedde iløpet av dagen igår hvis ikke hadde vi egentlig rukket en til ikveld😬

139B28FB-4E47-4B44-B426-5F5469E6BED6.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig 👏👏

Jeg ville regnet den i dag som negativ, og antatt at eggløsning skjer ila dagen. 1 dpo i morgen. Kanskje har eggløsning skjedd i natt, men dersom du tenker at i morgen er 1 dpo så er du i alle fall sikret og blir ikke skuffet dersom du tester negativ tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (3 timer siden):

Enig 👏👏

Jeg ville regnet den i dag som negativ, og antatt at eggløsning skjer ila dagen. 1 dpo i morgen. Kanskje har eggløsning skjedd i natt, men dersom du tenker at i morgen er 1 dpo så er du i alle fall sikret og blir ikke skuffet dersom du tester negativ tidlig :)

Ja, men er det sånn at når el testen blir negativ så har el nettopp skjedd? Eller skjer den rett etter den blir negativ? Liker egentlig å vite ca når jeg😅 

Testet igjen nå og nå er den hvertfall negativ så da tipper jeg at el skjedde inatt en gang og det vi har lagt inn da holder😃🤞🏻Så da regner jeg imorgen som 1 dpo så er jeg sikker også😊

7243F652-28E1-4BB1-9BF0-0098190C7EB1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra alt som kan tolkes her så vil jeg tro at du kommer til å ha EL i dag :Nikke: Det kaan hende du hadde EL i natt, men det er ikke det jeg føler mest sannsynlig (testen din i morges var fortsatt veldig sterk). Men akkurat det har ikke så mye å si. Jeg ville beregnet EL til 4. april uansett, og 1 dpo i morgen.

Aksjeinnskudd holder helt sikkert, men sånn for sikkerhets skyld ville jeg nok tatt en liten runde i morgen (om dere ikke orker i dag).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (3 timer siden):

Ja, men er det sånn at når el testen blir negativ så har el nettopp skjedd? Eller skjer den rett etter den blir negativ? Liker egentlig å vite ca når jeg😅 

Testet igjen nå og nå er den hvertfall negativ så da tipper jeg at el skjedde inatt en gang og det vi har lagt inn da holder😃🤞🏻Så da regner jeg imorgen som 1 dpo så er jeg sikker også😊

7243F652-28E1-4BB1-9BF0-0098190C7EB1.jpeg

Når testen er negativ kan eggløsning skje, altså det har ikke skjedd enn så lenge du har hatt positiv test, men vil (mest trolig og forhåpentligvis) skje snart. 

Men altså, st Olavs er jo helt a4 på dette og teller eggløsning som dagen etter første positiv test uansett hvor mange dager med positiv test man har - og folk blir gravide der også. Det var en dame som hadde positiv test 4 dager på rad, innsett dag 5 og hun er må gravid. En digresjon bare 😅

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (1 time siden):

Når testen er negativ kan eggløsning skje, altså det har ikke skjedd enn så lenge du har hatt positiv test, men vil (mest trolig og forhåpentligvis) skje snart. 

Men altså, st Olavs er jo helt a4 på dette og teller eggløsning som dagen etter første positiv test uansett hvor mange dager med positiv test man har - og folk blir gravide der også. Det var en dame som hadde positiv test 4 dager på rad, innsett dag 5 og hun er må gravid. En digresjon bare 😅

 

Stemmer det har de ja🙈 har hatt fryseforsøk der tidligere og da husker jeg de sa at dagen etter første positive el test regnes som el dagen ja når du sier det😅 men tror ikke helt på den. Har også lest så mye rart på nettet. Fant en side frøyaklinikken tror jeg det var tidligere,  Der sto det at el skjer når testen er positiv🙈 så er mye rare forsskjellige meninger ut å går😅 


tror vi prøver en runde til ikveld så er vi sikre, jeg og mannen har kanskje gjennomsnittet sex 1-2 ganger i uka, det blir jo en del mer når tiden for el er og jeg hater egentlig plikt sex kjenner jeg.. mannen har ikke noe imot det da han gjerne kunne tenkt seg hver dag ellers også😅 får varme godt opp så blir det vel ikke så ille😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det jeg skrev over at en klinikk svarer at el skjer når LH økningen er høyest altså den mest positive el testen vil jeg tro? 

02B41717-662B-4645-8B25-C20EECEDC32C.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 16 og 1 dpo 

fortsatt så synes jeg den el testen er ganske så sterk men negativ?🤔 jeg hater når de el testene ikke bare kan bli heeelt negative sånn at jeg slipper å spekulere. Alle tegn sier at el skjedde en gang på CD 14. fordi CD 15 begynte jeg å kjenne litt ømme bryst fra morningen og hadde heller ikke noe mer el slim. Noe jeg har erfart tidligere stopper helt opp når el har skjedd og den er over, altså slimet varer den dagen egget lever enda og kan befruktes men så forsvinner slimet der nede når alt er overstått, hvertfall iforhold til når mensen pleier å komme.. men hvorfor vil ikke de el testene noen sykluser bare bli heeelt super svake igjen?  Kan det henge i så mye LH hormon etter eggløsning noen ganger etter eggløsning? 🤔 jeg går hvertfall utifra at el har skjedd nå. Orker ikke å teste mer da det går så mye tester når det blir sånn usikkerhet også😬

C18EA694-4343-4B0A-8EB1-2CA7930DAABE.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (20 timer siden):

 Fant en side frøyaklinikken tror jeg det var tidligere,  Der sto det at el skjer når testen er positiv🙈 så er mye rare forsskjellige meninger ut å går😅 

Ja er tydeligvis litt forskjellige meninger som er ute og går. Men vi som temper ser jo tydelig at EL skjer når testen har blitt negativ igjen, som oftest på første eller andre dag med negativ test igjen.

Med disse testene her ser det ut som du har en langdryg LH-topp. Det skjønner jeg er frustrerende. Det beste hadde vært å forholde seg til KLART positive og KLART negative tester. Jeg tror nok det er en god sjanse for at EL har vært hos deg, men jeg ville ikke vært 100% sikker og pga. det fortsatt lagt inn litt aksjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amatariel skrev (47 minutter siden):

Ja er tydeligvis litt forskjellige meninger som er ute og går. Men vi som temper ser jo tydelig at EL skjer når testen har blitt negativ igjen, som oftest på første eller andre dag med negativ test igjen.

Med disse testene her ser det ut som du har en langdryg LH-topp. Det skjønner jeg er frustrerende. Det beste hadde vært å forholde seg til KLART positive og KLART negative tester. Jeg tror nok det er en god sjanse for at EL har vært hos deg, men jeg ville ikke vært 100% sikker og pga. det fortsatt lagt inn litt aksjer.

Ja, jeg også tror el skjer den dagen med første negativ el test😊 synes det er teit at sånne pålitelige sider ikke har mer rett 🙄 ble ikke noe aksje lagt inn igår da jeg ikke orket😅 men ble det idag da vi har litt barnefri😊 så føler vi har lagt inn dosene for denne eggløsningen, for nå må jeg ha et par dagers pause😅 blir litt frustrert og mye testing pp meg ja når el testen ikke bare kan bli klar negative 😬

 

Lily92 skrev (13 minutter siden):

Så frustrerende 😩 men jeg syns at testene er negative fra CD 15:)

Ja, er enig til at de er negativ iforhold til de på CD 13 og 14. men bruker å få en skikkelig negativ/svak test etter el er overstått så kommer de litt for sterke el testene som ikke er heelt positive som gjør meg usikker da🙄 dette skjer av å til, for har skjedd tidligere sykluser at de henger igjen så sterke så lenge. Men appen her sier jo også at fra CD 15 så er de svakere 😊 jeg regner idag som 1 dpo så får jeg vente å se, så vet jeg i bakhode når jeg begynner testingen 9 dpo at det ikke er helt sikkert at jeg er 9 dpo🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo

Er veldig sikker på at denne runden ikke gikk, for tidlig og si sikkert er det jo. Men bare en følelse jeg har. Kanskje liksågreit fordi ting ser ut til å bli til en pause etter denne syklusen🙄 må ta en MR og ting går ikke som planlagt iforhold til helse. Mye som jeg ikke vil skrive om her da jeg føler jeg har skrevet allerede for mye om dette temaet mot at jeg helst vil være så anonym som mulig. Er en tung tid igjen er det eneste jeg vil si. Hvorfor kan ikke ting gå min vei når det kommer til denne kroppen her?

Vet jo ikke sikkert om hvor lenge vi må ha pause nå, men hvertfall 1 mnd... er lei meg pga pausen og føler tiden renner bort når det kommer til hvor tett vi hadde ønsket på barn nr to mot hun vi har. En annen ting er at jeg ikke vet hvor lang pause vi må ha, alt etter hvor raskt jeg får fikset denne kroppen her, form av ting på sykehuse og operasjon som jeg trodde jeg skulle slippe unna. Så er ganske langt nede akk nå. Klarer et svangerskap med kroppen som den er og er ikke noe farlig, så hadde ikke vært krise om jeg hadde blitt gravid denne mnd som allerede er prøvd på. Men kanskje ikke det lureste før alt er greit... ting er urettferdig, sånn er det🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei så urettferdig :dany:dette fortjente du virkelig ikke, syns du har ventet nok. Setter alt håp og fingerkryssing til at det faktisk har gått nå slik at du slipper å forholde deg til prøvepause igjen :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...