Gå til innhold

Er asiatiske jenter trangere enn de norske?


Gjest jalla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor i all verden "fortjener " dere som klager på norske kvinner en trang, vakker jente? Jeg reagerer på holdningen. Se dere i speilet, skal vedde på at ingen av dere har vunnet førstepremien i genlotteriet.

Men selv om dere er korte i toppen, kyniske og har et vanvittig menneskesyn så FORTJENER dere vakre tahilandske damer....Right!!!

Er det mulig å se lenger enn til kjønnsorganer?

Er det mulig å ikke generalisere?

Om ALLE norske kvinner dere har møtt har vært kravstore, vide og dårlige i sengen så får dere faen meg begynne å ta en titt på dere selv. Du får det du ber om.

Guuuud, dere er pinlige representanter for det norske folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden "fortjener " dere som klager på norske kvinner en trang, vakker jente? Jeg reagerer på holdningen. Se dere i speilet, skal vedde på at ingen av dere har  vunnet førstepremien i genlotteriet.

Men selv om dere er korte i toppen, kyniske og har et vanvittig menneskesyn så FORTJENER dere vakre tahilandske damer....Right!!!

Er det mulig å se lenger enn til kjønnsorganer?

Er det mulig å ikke generalisere?

Om ALLE norske kvinner dere har møtt har vært kravstore, vide og dårlige i sengen så får dere faen meg begynne å ta en titt på dere selv. Du får det du ber om.

Guuuud, dere er pinlige representanter for det norske folk.

Hehe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentegærn

Jeg nok ikke perfekt nei -men jeg ser bra ut og holder langt over gjenomsnitte av hva det ytre, inteligens, holdinger , modenhet , stil og dannelse mm.

Jeg får sjelden nei hos norske jenter om flørt med mere og jeg vet en hel del om dem også - kan skrive mange bøker om det også trang eller vid!

Men det fratar meg ikke retten til å ytre meg om dette tema og hav du og andre måtte mene om mine sysnpunkter er ikke noe problem.

Så jeg trenger ikke å se meg i speilet - men derimot tror mange norske jenter bør gjøre det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nok ikke perfekt nei -men jeg ser bra ut og holder langt over gjenomsnitte av hva det ytre, inteligens, holdinger , modenhet , stil og dannelse mm.

Jeg får sjelden nei hos norske jenter om flørt med mere og jeg vet en hel del om dem også - kan skrive mange bøker om det også trang eller vid!

Men det fratar meg ikke retten til å ytre meg om dette tema og hav du og andre måtte mene om mine sysnpunkter er ikke noe problem.

Så jeg trenger ikke å se meg i speilet - men derimot tror mange norske jenter bør gjøre det..

Jeg synes selv at jeg er Dronningen av Norge. Synd ikke alle andre ser meg slik. *gjesp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nok ikke perfekt nei -men jeg ser bra ut og holder langt over gjenomsnitte av hva det ytre, inteligens, holdinger , modenhet , stil og dannelse mm.

Jeg får sjelden nei hos norske jenter om flørt med mere og jeg vet en hel del om dem også - kan skrive mange bøker om det også trang eller vid!

Men det fratar meg ikke retten til å ytre meg om dette tema og hav du og andre måtte mene om mine sysnpunkter er ikke noe problem.

Så jeg trenger ikke å se meg i speilet - men derimot tror mange norske jenter bør gjøre det..

Vel, et vennlig råd tilbake fra meg mens jeg ser meg i speilet... ;-)

Om du deler holdninger med en del av de andre mennene som har skrevet inn i denne tråden så kan det være et lurt sjekketriks å holde kjeft.

For vi kvinner tenner ikke bare på et bra utseende.

Vi vil ofte ha noen som har litt i hodet også.

Jeg sier som jeg har sagt tidligere i tråden....

God tur... jeg føler ikke at det er et tap for landet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jentegærn

Vel, et vennlig råd tilbake fra meg mens jeg ser meg i speilet... ;-)

Om du deler holdninger med en del av de andre mennene som har skrevet inn i denne tråden så kan det være et lurt sjekketriks å holde kjeft.

For vi kvinner tenner ikke bare på et bra utseende.

Vi vil ofte ha noen som har litt i hodet også.

:) takk for det! Men jeg er ikke på sjekkern her - da hadde jeg vel lagt meg på en annen linje -- vet jo hav jenter vil ha så da jatter jeg med dere til jeg har fått det jeg vil ha !! men nå er jeg opptatt og ei heller ikke så veldig fristet av norsk e jenter om dere ser aldri så bra ut ..

Men jeg har mye i hode - det er trenger du ikke å tvile på . Send meg en mail så kan vi godt ta en kaffe en dag og du er overbevist! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CaptainCook
Det siste innlegget her taler jo for seg selv - er bare understreke hvordan det står til med mange norske jenter ..

Så du tror ikke jenter fra andre enn norge nyter og setter krav til sex???????

Hvordan er det mulig å bli så trangsynt.

:roll:

:frustrert: Hvis svaret her var ment til meg så må jeg si at du misforstår.

Jeg tror jenters krav og nytelse og egenskaper hva sex angår ikke primært handler om geografi selv om kultur nok spiller en viktig rolle, på godt og vondt.

Tema for debatten var spørsmålet om asiatiske jenter fysisk er trangere enn norske, og noen hevder at asiatiske jenter blir lært opp til å bruke muskler og kropp på en måte som gjør at de er bedre enn norske jenter. Det stiller jeg meg tvilende til. Har hatt en del forhold etterhvert, samtlige har vært med norske jenter så jeg har ikke sammenligningsgrunnlag egentlig. Poenget er at det har vært store forskjeller mellom jentene hva sexlyst og egenskaper angår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentegærn

:) nei - var ikke til deg.

Angående det du skriver - er jeg ikke sikker på om du har et poeng her. Det er nok flere årsaker her og noen har Venus tatt opp som jeg også tror er riktig. En annen årsak er dere kropp som er veldig ulike andre jenter - de har en smal midje og smale hofter. Noen av disse jenten føder flere barn og kan bli vide av den grunn - men mange mange av disse jentene er trangere og i tillegg trener mere med musa .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Asiafareren
mange mange av disse jentene er trangere og i tillegg trener mere med musa .

Støtter denne. De fleste norske jenter har om ikke mye, så i hvert fall noe å lære her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var i Thailand, så var det mange enslige herrer på tur rundt om i landet. Det som gikk igjen var det samme, de var Norske, Britiske, Tyske eller Svenske og en smule opp i årene (for å si det pent). På barene så ble de underholdt av vertinner annsatt for å underholde, som lo av alt de sa og smigret dem på alle mulige måter. Kan tenke meg hvordan disse blir mottat på de litt mer "sleazye" stedene.... Sikkert helt fantastisk for selvfølelsen. Selvsagt må man betale for moroa, men hvem bryr seg om det?

Forresten gøy å observere for oss på kjærestetur, vi ble behandlet på en helt annen måte. Mot oss var de blide og vennlige på en normal måte, vi opplevde ikke den megasmiskingen som kun ble rettet mot enslige menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt rasistisk å fremstille kvinner fra et helt kontinent som underdaninge, mere feminime og flinke til å trene opp musa si? Å beskrive asiatiske kvinner i sterke ordelag som "annerledes" enn hvite kvinner er vel ikke så langt fra å beskrive for eksempel afrikanere som usiviliserte.

Jeg reagerer voldsomt på hvordan menn her gir utrykk for at det eneste positive med asiatiske damer er at de er gode å pule på og lært opp til å behage mannen (synes dere virkelig det er noe positivt i så tilfelle?). Å nedgradere alle asiatiske damer til noe som gir dere nytelse er kvalmt!!

Dere er opptatt av å forsvare myten om den underdanige asiatiske damen. Javel. Samtidig forsvarer dere dere selv mot myten om taperen som ikke klarer å få seg dame her i Norge, som må reise til sydligere strøk å KJØPE sex....

Den debatten gjør meg dårlig. Så jeg velger å tro at det bare er noen mistilpassa enstøinger som sitter bak gjestenickene, eller noen som bare vil provosere for gøy.

Er så mye lettere når jeg heller må syndes synd på dere ;) Dere må virkelig være bitre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg reagerer voldsomt på hvordan menn her gir utrykk for at det eneste positive med asiatiske damer er at de er gode å pule på og lært opp til å behage mannen (synes dere virkelig det er noe positivt i så tilfelle?). Å nedgradere alle asiatiske damer til noe som gir dere nytelse er kvalmt!!

Dere er opptatt av å forsvare myten om den underdanige asiatiske damen. Javel. Samtidig forsvarer dere dere selv mot myten om taperen som ikke klarer å få seg dame her i Norge, som må reise til sydligere strøk å KJØPE sex....

:ironi:

Selvsagt mye rett i noe av det som blir sagt her og det stemmer det du sier om turistbarer i Phuket - det er sikkert der du var. Det stemmer sikkert mye det du sier også om mange steder rundt i verden.

Det du tar opp NÅ er en helt annen debatt som er dypere og mere sammensatt en det du prøver å å fremstille på din HØYE stol der du sitter .

Mange av disse jentene har ikke noe valg dessverre.

I tillegg er du ganske så ensidig respektløs og lite villig til å se at det finnes andre oppfatniger og meninger enn det du liker å høre - Jeg reg. at hylekoret står bak deg også , men det kjenner vi jo til fra andre debatter her inne.

Ikke er jeg taper, ikke har jeg problem med å få jenter, ikke er jeg kvinne undertrykker .. nei tvert imot.

Men jeg etterlyser mere feminine jenter her på berget og mener at utviklingen går i gærn reting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. Datingtjenester - kvinner og menn. Jeg er medlem på flere datingtjenster og det du beskriver i forhold til lesing av profiler stemmer til en viss grad.  Men forsøk å lag en kvinneprofil og se hva som skjer før du uttaler deg. Jeg får ca 30 post hver dag jeg mener er ytterst lite respektfulle hvor menn skriver følgende: (For ordens skyld, jeg skriver ikke i profilen at jeg søker sex).

Jeg er mann og har lagt ut profil på flere datingtjenester. De har stått der i flere mnd. men jeg har hittil ikke mottatt en eneste post. Hva synes du er verst; 30 useriøse om dagen eller ingen i måneden?

Skulle en asiat en dag kontakte, så kan jeg ikke love at jeg lar være å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fartøy Valen
Jeg er mann og har lagt ut profil på flere datingtjenester. De har stått der i flere mnd. men jeg har hittil ikke mottatt en eneste post. Hva synes du er verst; 30 useriøse om dagen eller ingen i måneden?

Skulle en asiat en dag kontakte, så kan jeg ikke love at jeg lar være å svare.

Der er du nok ikke alene. Kvinner er enda mere "konge på haugen" her fordi det fremdeles er flere menn enn kvinner som bruker internet og pc'er, derfor er det mange flere menn pr kvinne på disse nettstedene. Ergo kan de tillate seg å stille enda flere krav til mannen som igjen gjør at mannen må krype og prate kvinnen etter munnen for å få napp.

Noen gutter gjennomførte ett veddemål med noen kvinnelige kolleger som bastant mente at en mann ville få like mange meldinger fra kvinner som en kvinne ville få fra menn. De opprettet derfor en kvinneprofil og en manneprofil. Kvinneprofilen ble nedrent av meldinger, mens manneprofilen mottok null. Kvinner er veldig flinke til å fremstille seg selv som engler og fasiten og rakke ned på menn, men når sannheten blir dratt frem i lyset blir de tomme for argumenter og hopper rett over på å rakke ned på personen. Da er mannen enten dum, stygg eller elendig i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kravstore menn er lei av kravstore kvinner? Jeg skulle også ønske at alle var sånn som jeg synes de skulle være, så jeg forstår frustrasjonen. Kanskje jeg også en dag blir så frustrert at jeg skriver et leserinnlegg om hvordan JEG synes at alle skal være og hvilke klær og verdier de skal ha.

Det hadde vært så fint her i verden om alle hadde vært sånn som jeg likte det, og jeg synes folk bør ta mer hensyn til at jeg vil ha det på visse måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Asiakjenner - mann

Sitter å leser gjennom denne posten, og det er mange nye interessante meninger å se. Mange realistiske og mange mer tvilsomme.

Jeg vil kort nevne at jeg synes brukerene "Rambo" og "Jentegærn" har mange interessante innlegg og i mine øyne sanne meninger og synspunkter.

Også "Venus Venus" sier mye interessant på sin måte.

Ellers tror jeg det bør nevnes at når det her snakkes om Asia og da spesifikt "asiatiske jenter", så må man huske på at ASIA er MEGET stort, og ombefatter mange land og forskjellige kulturer. Eksempelvis Japan og Sør-Korea som fremstår som 2 meget opplyste og veldannede samfunn (overgår de fleste andre land i hele verden i denne sammenheng) med helt andre kvinnesyn og kulturelle forrskjeller enn om vi snakker om Thailand og "thaidamer".

Nevnes bør da også Singapore, som i fysisk avstand ikke er langt fra Thailand, men du verden for et helt annet kvinnesyn og holdning dette multikulturelle landet har.

Det er ikke som Norge og Danmark kan man vel si. En dame fra Singapore eller også Sør-Korea har typisk et litt "nedlatende" og forinntatt(heter det det?) syn på en person med hvit hud (les i denne sammenheng: "europeer, amerikaner, turist") og mer av holdingen "du er ikke god nok får meg, så bare glem å prøve deg" før du får rukket å si at du bare ville spørre om veien til hotellet ditt.

Dette i full motsetning til en dame/person fra et mindre velstående, eller mer korrekt "mindre veldrevet samfunn", som f.eks. Thailand hvor smilet kommer veldig raskt frem. (Jeg snakker da om smil fra hjertet - ikke et "jeg vil ha pengene dine smil" )

Likevel er en dame fra Thailand, Korea, Japan eller Singapore ofte ganske like fysisk sett med tanke på høyde, bredde og kroppsbygning - og da sikkert størrelse på diverse organer også.

En bør altså bare ha i bakhodet at det er litt for enkelt å blande "asiatiske damer" med setninger som "bedre enn de norske" da det i ASIA like fullt finnes damer som vet nøyaktig hva de vil ha/ikke vil ha og ikke firer på kravet overhodet som de damene som er såkallte "underdanige".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å leser gjennom denne posten, og det er mange nye interessante meninger å se. Mange realistiske og mange mer tvilsomme.

Jeg vil kort nevne at jeg synes brukerene "Rambo" og "Jentegærn" har mange interessante innlegg og i mine øyne sanne meninger og synspunkter.

Også "Venus Venus" sier mye interessant på sin måte.

Ellers tror jeg det bør nevnes at når det her snakkes om Asia og da spesifikt "asiatiske jenter", så må man huske på at ASIA er MEGET stort, og ombefatter mange land og forskjellige kulturer. Eksempelvis  Japan og Sør-Korea som fremstår som 2 meget opplyste og veldannede samfunn (overgår de fleste andre land i hele verden i denne sammenheng) med helt andre kvinnesyn og kulturelle forrskjeller enn om vi snakker om Thailand og "thaidamer".

Nevnes bør da også Singapore, som i fysisk avstand ikke er langt fra Thailand, men du verden for et helt annet kvinnesyn og holdning dette multikulturelle landet har.

Det er ikke som Norge og Danmark kan man vel si. En dame fra Singapore eller også Sør-Korea har typisk et litt "nedlatende" og forinntatt(heter det det?) syn på en person med hvit hud (les i denne sammenheng: "europeer, amerikaner, turist") og mer av holdingen "du er ikke god nok får meg, så bare glem å prøve deg" før du får rukket å si at du bare ville spørre om veien til hotellet ditt.

Dette i full motsetning til en dame/person fra et mindre velstående, eller mer korrekt "mindre veldrevet samfunn", som f.eks. Thailand hvor smilet kommer veldig raskt frem. (Jeg snakker da om smil fra hjertet - ikke et "jeg vil ha pengene dine smil" )

Likevel er en dame fra Thailand, Korea, Japan eller Singapore ofte ganske like fysisk sett med tanke på høyde, bredde og kroppsbygning - og da sikkert størrelse på diverse organer også.

En bør altså bare ha i bakhodet at det er litt for enkelt å blande "asiatiske damer" med setninger som "bedre enn de norske" da det i ASIA like fullt finnes damer som vet  nøyaktig hva de vil ha/ikke vil ha og ikke firer på kravet overhodet som de damene som er såkallte "underdanige".

Jeg har vel også fått inntrykk av at mange av de som har skrevet inn her ikke har noen som helst erfaring med annet enn asiatiske prostituerte, og at det rett og slett har med ren tenning å gjøre.

Dvs. at de tenner seksuellt på nette damer. Noen praktisk erfaring fra samliv med skikkelige damer fra forskjellige land i østen virker det ikke som det er mye av etter det jeg kan lese. Fakta er vel at de fleste asiatiske damer er veldig nøye og kritiske når det kommer til ekteskapet, noe som jo er naturlig ettersom ekteskapet har den posisjonen det har i deres samfunn. Mange har meget bestemte meninger om hvordan en ektemann skal opptre, for husk at du også representerer henne og familien til enhver tid. Slik er det ofte i veldig familie- og slektsorienterte kulturer. Helse er også viktig, så regn med et visst press hvis du har en noe usunn livsstil..Hvordan skal du kunne forsørge og ta deg av kone og barn hvis du har dårlig helse? Jeg vet om menn som har måttet kutte både røyken og fredagspilsen til fordel for trim fordi deres asiatiske koner er så glade i dem at de nekter dem å være usunne ;) Å tro at kvinner fra slike familieorienterte kulturer ikke har noen formeninger eller krav når det kommer til familielivet er slik jeg ser enten veldig naivt, eller så tror man bare det man selv ønsker å tro fordi det passer fint og høres behagelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...