Gå til innhold

Er asiatiske jenter trangere enn de norske?


Gjest jalla

Anbefalte innlegg

Ja, Asiatiske kvinner er trangere og deiligere enn de gørre norske budeiene. Sorry norske jenter, men dere har ikke sjans i konkuranse med deres asiatiske medsøstre, og jeg har prøvd begge deler flere ganger.

-Luringen.

Vel, dine erfaringer nok svært farget av størrelsen på ditt utstyr, som mest sannsynlig ikke er alt for stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I spørsmålet om asiatiske kvinner er trangere enn de norske kvinnene så kan Skauta berolige dere og svare: nei, jeg ville ikke ant forskjell i mørket engang, dere er alle like deilige, kvinnene mine :kyss:

:dagens-rose:  En rose til damene, opp med haken, får jeg et smil? :kyss:

Æhh...ryk og reis.

-j,35-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vis jeg virkelig skal anbefale mine medsøstre en "oppfylt" drøm,så drit i norske "kjempekuker" og trange thaijenter.

DA jenter,sjekk opp en laidback,selvbevisst karibisk mann med smale hofter,brede skuldrer og de overarmene!

DE guttene kan å bruke utstyret,og setter gjerne sin ære i å avslutte litt etter dere,i motsetning til bleikfeite,eldre nordmenn m/thaidrømmer...

Og DEN myke nydelige fløyelshuden deres...

Ingen over,ingen ved siden... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Marianne_*

Jeg blir så lei denne debatten. Thai-jenter ligger med norske menn kun for status og penger. Det samme gjør 'karibiske' menn eller negre eller andre mørkhudede når det gjelder norske kvinner. Jeg har reist rundt i verden og bodd lengre flere steder, og alle steder blir norske jenter sett på som 'trofeer' og 'billige'. Det er slik at jeg ikke tør inrømme at jeg er norsk, for da får jeg en masse uønsket oppmerksomhet, samt ekle merkelapper klistret på min person! Faktisk så er menn som ligger med thaijenter og jenter som ligger med fargede like ekle, og de er i bunn og grunn det samme: billige h#¤)kunder.

Sinna Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Marianne:

Synd du til tross for dine sikkert håpefulle reiser er blitt møtt av så promiskuøse holdninger fra svarte menn,at du er blitt så bitter...

Jeg har god kjennskap til området av årsaker du sikkert ikke skjønner,og ser selvsagt at menn med denne holdningen florerer på partysteder der europeiske jenter raver dritings rundt med håp om å få litt eksotisk oppmerksomhet....

Slike finner du i Hellas også.Og Arabiske feriesteder.... its all the same.

MEN,å skjære alle negre el andre eksotiske framtoninger over en kam etter å ha vert ute på livet der en periode,er urettferdig. Godt du kom deg hjem.

Kulturen er annerledes.Mange menn er dogs. Det er et æresbegrep.macho.

Det kan du lese i reisebøkene før du reiser.

Tar du deg derimot tid til å dra til vanlege forsteder og der folk bor,vil du møte dem på litt andre premisser. Mange er veldig hyggelige og veldig seriøse.Folk med jobb og familie,ikke rastaboms på stranda...

Vel,det er dine ensidige erfaringer. håper ingen kjøper dem.

Fremdeles er svarte menn noen av de beste og største elskerene jeg vet om. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ..dessuten

liker den typen menn du har møtt ALLE typer kvinner som er eksotiske.Ikke bare norske. Men de foretrekker sine egne i senga over lengre tid.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker den typen menn du har møtt ALLE typer kvinner som er eksotiske.Ikke bare norske. Men de foretrekker sine egne i senga over lengre tid.... :sjenert:

Det er ikke min erfaring med dem. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, dine erfaringer nok svært farget av størrelsen på ditt utstyr, som mest sannsynlig ikke er alt for stort.

Vi som har stort utstyr da, blir vi skuffet i Thailand tror du?

Jeg tror nå uansett det siste mann trenger er en kvinne som er trange i hode, og vid i fitta:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest duomaster
Ja det er de nok. Det er min erfaring iallfall. Og så er de 100 ganger så bra i senga som noeske damer. Men det er vel en kjent sak.

Det har vel egentlig med at norske damer er generellt "late" i senga, Asiatiske damer tar ansvar for sin egen orgasme/ nytelse uten flauhet, mens den norske rett og slett bare forventer at den skal mannen skaffe dem. Så opplyste er man i 2006.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest d'Arc i.i.
Det har vel egentlig med at norske damer er generellt "late" i senga, Asiatiske damer tar ansvar for sin egen orgasme/ nytelse uten flauhet, mens den norske rett og slett bare forventer at den skal mannen skaffe dem. Så opplyste er man i 2006.

Ja, du er jo så opplyst du? Synd du har hatt så dårlig erfaring med kvinner.

Ps: denne tråden er 100 år gammel, og hvis du først skal dra den opp, så kom med noe saklig da i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg du bør gifte deg med en asiatisk dame, få halvasiatiske døtre og så håpe på at de finner seg en norsk flott mann, slik som deg, som også ønsker å stikke fingeren inn i en appelsin!

:klappe:

Alle dere som er så misfornøyde med norske jenter, flytt til Asia og knull til dere sprekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"... norske jenter lar kroppene og underlivet forfalle til det motbydeligste..."  :overrasket:

Virkelig en sterk observasjon! Hvis vi ser på antall deilige/vakre jenter i 14-25 års alderen ifht antall sterk forfallende kvinner i alder 28+, så er det mye som taler for at du har rett.

Huh? 14-åringer ha'kke LOV å ha sex enda! Og dersom man passer på seg selv, forfaller man ikke like fort!

Helt enig med siste gjest. Her har vi en saklig debatt om fordeler og ulemper med norske kontra utenlandske damer, og bør vi diskutere forskjellene og heller komme med innspill som er relatert til saken.

Ikke merkelig at jeg foreslår og utestenge jenter fra seksualforumet mange ganger.

Utestenge jenter? Kjønnsdiskriminering eller?

urettferdig påstand.

norske jenter er helt klart i verdenstoppen. det gjelder bare å velge seg de som faktisk ER deilige(og de er det mange av), og ligge unna de forfallende. for forfaller kjapt, det gjør de  ;)

uansett rase, så er det vel gjengs oppfattning at rennende valker er det få som tiltrekkes av.

dessuten har jo norske jenter svært gode utgangspunkt med sine lange bein, pen hud, større bryster og fyldigere rumper. synd at så få klarer å holde lenge på disse fordelene.  :tristbla:

Det er like mange menn som tiltrekkes av de som er tynne og de som har former.

Nå glemmer dere igjen at jenter har andre motiver enn menn for å ha sex. Derfor klarer jenter på 19 glatt å ha sex med menn på 70, mens vi gutter 30- ikke klarer å ha sex med oldinger over 60 uten at det blir litt ekkelt.

Dette er helt feil. Det er bare prostituerte som klarer å ha sex med så gamle gubber, og de nyter det ikke. Det er jobben deres. Enhver ung kvinne med respekt for seg selv, utsetter seg ikke for slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er jo så opplyst du? Synd du har hatt så dårlig erfaring med kvinner.

Ps: denne tråden er 100 år gammel, og hvis du først skal dra den opp, så kom med noe saklig da i hvertfall.

Ja sant det, at de er late i senga er intet nytt. Og ja jeg er ualminnelig godt opplyst innen feltet og har det kjempebra med norske damer akkurat som jeg ønsker og vil og etter sigende de oxo. Men så støter jeg heller ikke på problemet størrelse uavhengig av kjønn så får du avlede av det hva du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Laini_*

Uffameg......... Her fikk jammen mennene engasjert seg gitt!! Har alldri hørt så mye negativt om norske damer jeg. Må jo ærlig innrømme at at de norske mennene ikke er så mye å rope hurra for da, og selvfølgelig i takt med at kvinnene blir eldre og "forfaller" båden nedentil og "oppentil" så glimter jo virkelig de norske mennene til med hengepung, lite hår og vom.........

Og dere menn som er så opptatt av at " det ikke er størrelsen det kommer an på" hahaha..........

Tror uansett hvor i verden du kommer fra, hvilken høyde og kroppsbygning man har så har både menn og kvinner kun underverker å hente fra å trene opp musklene i underlivet. Dessuten må det være langt viktigere å ha meningsfylt sex uten nødvendigvis å kjenne etter hvor vid eller ikke man er. Men for all del hver sin lyst, og hver sin mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det er litt rart at ikke damene her har gjennomskuet at det mest sannsynlig er 2-3 personer som skriver de usaklige tingene om trange vaginaer. Tror faktisk mange menn sliter litt med å finne "rollen" sin i det nye kjønnsmarkedet. Har sett det flere steder at det kommer litt sure oppstøt..

Jeg er en mann med afrikansk bagrunn som digger Norske damer. Synes de er super sexy. Det at de er så selvstendige er noen av tingene som gjør dem så attraktive. Har ikke noe imot at damer stiller krav. Men det er lov å stille litt krav tilbake gutter! Vise at du er Mann med de plikter og ansvar som følger med, så skal du se at kvinnene i ditt liv vil respektere deg og verdsette deg.

Mange av mine norske kompiser liker utenlandske damer, mest sikkert fordi det er litt eksotisk og mystisk. Vi ler ofte av at de jager de utenlandske, mens jeg løper etter de norske ;)

Til slutt vil jeg si at det hadde vært hyggelig å bli sett på som noe annet enn en gigantisk pikk, kun fordi man har litt ekstra pigment på huden... :sjenert:

Og det er lov til å refere mørke folk som ' folk med afrikansk bakgrunn' og ikke neger/negerdamer.

- D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt jeg er single sier bare jeg, og at jeg for all tid skal forbli single. Blir rett og slett kvalm av og lese denne tråden her. DREAM ON LOOSERS ! :kvalm:

Endret av Scorpina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt jeg er single sier bare jeg, og at jeg for all tid skal forbli single. Blir rett og slett kvalm av og lese denne tråden her. DREAM ON LOOSERS !  :kvalm:

Gratulerer, du gikk akkurat rett til topps på "KGs største vakuumhodet" lista!

Endret av Scorpina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...