Gå til innhold

Er asiatiske jenter trangere enn de norske?


Gjest jalla

Anbefalte innlegg

Gjest asiatisk dame

Som adoptert asiatisk synes jeg det var litt morsomt å lese de forskjellige kommentarene her. Lurer på en ting fra dere menn som skiver om muskelbruk og aktiv/ikke aktiv i senga, er det ut fra erfaringen fra profosjonelle damer i Thailand eller ut fra "vanlige" damer i forskjellige asiatiske land? Hvis det er de profosjonelle dere måler ut fra, tror dere ikke at de er mer aktive og kan bruken av musklene bedre, fordi de "kan" jobben sin? Hva sier dere?? Selv er jeg faktisk veldig bevisst på å bruke musklene i underlivet, fordi jeg synes orgasmen blir mye mye bedre selv også da. Når det gjelder å være aktiv, så varierer nok det også. Men for min egen del synes jeg det er morsommere å ha sex når jeg selv tar litt styringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For noen år siden ga Dr. Purvis ut en bok om mannens underliv. Etter det jeg husker refererte han undersøkelser som var gjort om størrelsen av stående peniser i forskjellige deler av verden. Konklusjonen var at størrelsene varierte en del, med negere fra områdene sør for Sahara som de største og Indiske menn som de minste, men så til poenget målingene gjort av jentene i samme områdene viste at det var stor grad av korrelasjon. Altså et jentene varierte i størrelse på samme måte som guttene.

Så konkusjonen er at Asiatiske kvinner gjennomsnittlig er mindre dype enn Norske jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda...

Tviler faktisk gutta her som sier " Har hatt kjempe masse erfaring med både norske og asiatiske jenter" lyver litt..

Å diskutere en ting er jo ok, men jesus, når folk utnytter denne topicen til å PÅVISE at de har hatt det morro med så og så mange.. så blir det for dumt..

Et par her er vell full av bullshit.. men hva vet vell jeg?

Jeg vet da ikke om de er trangere en vanlig.. men jeg syntes asiatiske kvinner er små og søte ! :D

Derfor jeg liker dem. Enda et pluss er at de faktisk ikke driver å misbruker alkoholen så veldig mye i de fleste asiatiske landene. Jeg foretrekker også det svarte håret dems fremfor blondiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og utrolig mye deiligere...

urettferdig påstand.

norske jenter er helt klart i verdenstoppen. det gjelder bare å velge seg de som faktisk ER deilige(og de er det mange av), og ligge unna de forfallende. for forfaller kjapt, det gjør de ;)

uansett rase, så er det vel gjengs oppfattning at rennende valker er det få som tiltrekkes av.

dessuten har jo norske jenter svært gode utgangspunkt med sine lange bein, pen hud, større bryster og fyldigere rumper. synd at så få klarer å holde lenge på disse fordelene. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dessuten har jo norske jenter svært gode utgangspunkt med sine lange bein, pen hud, større bryster og fyldigere rumper. synd at så få klarer å holde lenge på disse fordelene. 

Mens norske menn er like flotte hele livet............ :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som ikke klarer å få fatt i små asiatere, kan jo være selektiv og plukke ut de norske som ikke er for høye. Hva med å finne jenter nordover??? :sjarmor:

Konklusjonen hittil ser ut til å være at jenter/kvinner over, si 1.75m, er vide og mindre deilige der nede?! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens norske menn er like flotte hele livet............  :ironi:

menn slipper lettere unna med sin kroppslige forfallenhet ved å kompensere med penger, makt og status. :sjarmor::plystre::smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Realist
menn slipper lettere unna med sin kroppslige forfallenhet ved å kompensere med penger, makt og status.  :sjarmor:  :plystre:  :smoke:

Sant nok! :klappe:

Det er bare å se antall stygge, feite menn med deilige, yngre damer.

Man ser vel aldri det motsatte, gitt, med mindre enkelte menn har en slik fetisj da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå glemmer dere igjen at jenter har andre motiver enn menn for å ha sex. Derfor klarer jenter på 19 glatt å ha sex med menn på 70, mens vi gutter 30- ikke klarer å ha sex med oldinger over 60 uten at det blir litt ekkelt.

Jeg skulle ønske vi gutter også hadde den muligheten jenter har til å distansere seg fra sexen mens man gjennomfører den for å fake virkeligheten for seg selv. Denne egenskapen er nok forbehold jenter og forklarer noen av grunnene til at det er vanskelig for gutter å stole på jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det fløy en liten blå fugl gjennom vindu, gjennom vindu...

Caramba! hvor tar man virkeligheten fra? Det må vel være at man har møtt på folk og fe gjennom tidene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det fløy en liten blå fugl gjennom vindu, gjennom vindu...

Caramba! hvor tar man virkeligheten fra? Det må vel være at man har møtt på folk og fe gjennom tidene?

Så rart, jeg har også møtt på folk og fe gjennom tidene, men sitter på en annen virkelighetsoppfatning en deg.......... Jaja, kanskje vi vanker i vidt forskjellige kretser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å lukke øynene og ha sex med en på 70 - jeg har sex fordi jeg liker det og det må være med en jeg har lyst på. Og da hjelper det ikke om gubben på 70 har hue og ræva full av penger, det er ikke det som gir meg lyst.

Hvorfor ikke bare si at "jeg liker asiatiske damer best" eller "jeg liker best damer med rødt hår" uten å måtte rakke ned på de damene dere ikke liker. Det blir for dumt å si at alle asiatiske damer er trange og deilige og alle norske damer er vide som en låvedør og forfalne. Tror det er like mye nyanser her som alle andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jada...

Han som skrev at "norske jenter blir mer opphisset, ergo også videre" er faktisk inne på noe... Skjeden er aller trangest når kvinnen ikke er seksuelt opphisset. En jente som klarer å ha vill akrobatisk sex uten å føle noen stor grad av opphisselse må være drømmen hun da? Tror neppe disse Thailandske prostituerte som knuller alle slags motbydelige og mindre motbydelige menn hele dagen har noe problem med å la være å bli opphisset nei.. Og desto bedre for kunden, for da er hun jo trang og deilig! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest sexysadie
Jeg skulle ønske vi gutter også hadde den muligheten jenter har til å distansere seg fra sexen mens man gjennomfører den for å fake virkeligheten for seg selv. Denne egenskapen er nok forbehold jenter og forklarer noen av grunnene til at det er vanskelig for gutter å stole på jenter.

Så alle de du har sex med betyr noe for deg? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...