Gå til innhold

Er asiatiske jenter trangere enn de norske?


Gjest jalla

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Selvfølgelig er ikke asiatiske kvinner trangere enn Nordisk kvinner, hva er det for en håpløs påstand? :klaske:

De som liker utenlandske jenter kan vel fremheve andre egenskaper enn å påstå at de har et trangt underliv? Hvor er menneskesynet egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:filer:

(prøver bare å ta vare på megselv slik Den Norske Mann forventer i følge enkelte her inne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guest Baardesen
Ja....jeg tror nok at asiatiske kvinner er skrudd sammen paa en helt annen maate enn resten av verdens kvinner. De er nok saa kaate fordi de er foedt med mye mer testosteron enn resten av verdens kvinner, og de kan nok likne litt paa menn. De tenker paa sex hvert 5 sekund... Saa, ja jeg kan forstaa at det frister aa finne en kvinne som biologisk skiller seg fra resten av verdens kvinner. Har hun tre ganger saa stor klitoris som resten av verdens kvinner? Kanskje hun er skapt slik biologisk at hun faar orgasme bare du stapper pikken i henne en gang, og hun trenger ikke forspill. Du kan bare knulle rett paa, og knullet varer i faa sekunder, og hun har da rukket aa komme 40 ganger? Nei...rart det, at noen kvinner er foedt biologisk annerledes enn resten av verdens kvinner. :fnise:

Men saa er jo negre foedt annerledes enn resten av verdens menn ogsaa da. De har stor pikk, og de kan faa mange orgasmer. Det kan ikke vestlige menn, de bare slukner....Kjedelige, late og daarlige i senga som de er... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guest Baardsen

Dette er et poeng. Det handler ikke om at asiatiske kvinner er bedre enn de norske. Nei, jeg vil ikke være med på det. I likhet med alle andre norske menn vil jeg skrive under på at jeg har aldri noensinne har vært forelsket i noen som i en norsk jente. Men midt i livet fortoner det seg annerledes. Og de asiatiske jentene er virkelig annerledes. Jeg er ingen taper. Jeg kan om jeg vil få en norsk jente. Men jeg vil ha noe annerledes. Noe som er utviklet over flere tusen år, og da møter jeg noe mer i en asiatisk kvinne. Hun er mere robust, er mere dedikert, og det verste av alt dette er fra naturens side. Dette merker man. Og det lar seg ikke gjøre at man ikke påvirkes av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er klar merkbar forskjell på de asiatiske og de norske jeg har møtt, så det er nok ikke bare en myte. Men hovedforskjellen er likevel muskelbruken. Norske kvinner virker å være av den oppfatning at mannen skal bringe kvinnen til orgasme. Dette hører jeh jo det snakkes om overalt. "Han klarte ikke å få meg til å komme". Asiatiske kvinner ser ut til å ha forstått at det er et samspill der begge parter må jobbe litt. Men til hovedspørsmålet: Ja, asiatiske kvinner er trangere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har halve den norske befolkning knullet asiatiske damer??????? ÆSJ!!! Jeg har da mange guttevenner som er av den oppfatning at de vil ha en uavhengig og selvstendig kvinne. De vil ikke ha en som de må støtte hele tiden, og de sier at det som er så bra med norske kvinner er at disse ikke lar seg dirigere. De vil ha en kvinne som kan diskutere litt, fremfor at de er nikkedukker.

Ja ja, jeg bryr meg ikke. Jeg har nå funnet meg en norsk mann, tviler på han vil ha en asiatisk dame. Han fikk en gang videresent et brev fra en asiatisk dame, som hadde sett han da han var på familiebesøk i thailand. Men ville han ha en asiatisk dame? Nope!! Han ville ikke ha en dame som bare ville komme til norge. Dessuten liker han sterke kvinner, som meg, sier han :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Er ikke dette ganske så sterkt og generalisert? Jeg kan forsikre deg at alle de asiatiske kvinnene jeg har vært borti har vært sterke kvinner, og ikke kuet som stereotypen liker å fortelle oss. En var fra japan, karrierekvinne til tusen, og resten har vært norske asiater.... dvs at de er vokst opp som vanlige norske kvinner.

Poenget til trådstarter var vel å spørre om asiatiske kvinner er trangere, og får tråden overstrømt av eder og galle fra usikre norske kvinner (jmfr. disse penistrådene) angående kuede asiatiske kvinner. Svaret fra meg til trådstarter er et rungende ja.... asiatiske kvinner er trangere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ann Helen_*
JADA....er ikke sikkert at alle norske jenter vil at enkelte norske gutter blir forelsket i oss. Saa hvorfor blir dere det da?? Er mange stygge gutter som jeg driter i om drar til utlandet og finner seg en asiatisk dame.... Det er greit at de gjoer det, for det er jo enkelte menn i dette landet som rett og slett aldri vil faa en norsk kvinne. Saa...bare dra dere, i dont care :ler:

Hva som er stygt eller vakkert, er opptil enhver å bedømme.. det er det indre som teller..

Overstadisk flotte /sexy mennesker erjo ofte arrogant og ovenpå..innbilsk.

Er selv ofte i Asia, og møter på mange kjekke Norske menn med et meget bra utseende. De fleste er der forå finne seg en livspartner.

Nå er jeg selv kvinne, og forstår asiatisk kultur.. og forstår godt hva mange norske vinner mangler som asiatiske kvinnene har.

Norske kvinner har det for seg, at asiatiske kvinner er som en vaskemaskin, kun til nytte for en ting.. Men dette er bare en dum unskyldning for å dekke over sitt eget sjalusimønster.

Asiatiske kvinner,tar seg i snitt, bedre tid til sin familie og elsker sin mann med troverdighet fremfor lukseriøse problemer.

Asiatiske kvinner er sikkert trangere enn oss norske. De fleste norske menn sier iallefall det.. så vi får lytte på dem, og ikke la sjalusien bli til et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

60 % av verdens kvinner er asiater, bare for å minne om det. Og blant dem finnes det alle slags typer kvinner. Jeg syns det er vanvittig trangsynt å tro at de alle er like.

Endret av Elfrida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
60 % av verdens kvinner er asiater, bare for å minne om det. Og blant dem finnes det alle slags typer kvinner. Jeg syns det er vanvittig trangsynt å tro at de alle er like.

Hehe :fnise: Jeg tror ikke det er en eneste sjel her inne, som går å innbiller seg at ALLE asiatiske kvinner er like..

Her dreier det seg om gjennomsnittet mellom asiatiske og norske kvinner.

I snitt, er asiatiske mennesker, kvinner som menn.. lavere, mindre i vekst enn oss norske..

Finnes det andre kjennetegn hos de asiatiske?

Hm.... :klø: :vetikke: Gjennomsnittet har svart/svartbrunt hår... mens noen har grå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida
I snitt, er asiatiske mennesker, kvinner som menn.. lavere, mindre i vekst enn oss norske..
I snitt er all verdens kvinner lavere enn norske. Du kan ikke sammenligne et par millioner norske kvinner med over en milliard kvinner i Asia.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mæhra
Hva som er stygt eller vakkert, er opptil enhver å bedømme.. det er det indre som teller..

Overstadisk flotte /sexy mennesker erjo ofte arrogant og ovenpå..innbilsk.

Er selv ofte i Asia, og møter på mange kjekke Norske menn med et meget bra utseende. De fleste er der forå finne seg en livspartner.

Nå er jeg selv kvinne, og forstår asiatisk kultur.. og forstår godt hva mange norske vinner mangler som asiatiske kvinnene har.

Norske kvinner har det for seg, at asiatiske kvinner er som en vaskemaskin, kun til nytte for en ting.. Men dette er bare en dum unskyldning for å dekke over sitt eget sjalusimønster.

Asiatiske kvinner,tar seg i snitt, bedre tid til sin familie og elsker sin mann med troverdighet fremfor lukseriøse problemer.

Asiatiske kvinner er sikkert trangere enn oss norske. De fleste norske menn sier iallefall det.. så vi får lytte på dem, og ikke la sjalusien bli til et problem.

Herlig... jeg har aldri vært sjalu på en asiatisk kvinne og heller ikke sett på dem som kun nyttig til en ting. Min bror er gift med en kvinne fra de kanter og hun jobber, og aldri har han uttalt seg om hun er trangere enn den norske ekskona. Pen og hyggelig dame. Og jeg har flere asiatiske naboer, gifte med norske menn og ingen av dem går heller rundt og forteller hvor trange de er. Hva slags menn er det som går rundt og forteller hvor trange konene deres er forresten? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_mann_*
Har halve den norske befolkning knullet asiatiske damer??????? ÆSJ!!! Jeg har da mange guttevenner som er av den oppfatning at de vil ha en uavhengig og selvstendig kvinne. De vil ikke ha en som de må støtte hele tiden, og de sier at det som er så bra med norske kvinner er at disse ikke lar seg dirigere. De vil ha en kvinne som kan diskutere litt, fremfor at de er nikkedukker.

Ja ja, jeg bryr meg ikke. Jeg har nå funnet meg en norsk mann, tviler på han vil ha en asiatisk dame. Han fikk en gang videresent et brev fra en asiatisk dame, som hadde sett han da han var på familiebesøk i thailand. Men ville han ha en asiatisk dame? Nope!! Han ville ikke ha en dame som bare ville komme til norge. Dessuten liker han sterke kvinner, som meg, sier han :rødme:

Jeg tror dette innlegget i bunn og grunn summerer opp de norske jenters holdninger:

Jeg er best, jeg er sterk og selvstening, PØH

Asiatiske jenter er nikkedukker, og uten ryggrad

jeg ler så godt av deg akkurat nå :)

stakkars mannen din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Og dere jenter som ikke klarte å la være å spy ut edder og galle til han som skulle til pattaya: Norske jenter er kjent for å være billige og lette på tråden i utlandet. Og det er dere selv skyld i. Jeg har selv sett hvordan dere oppfører dere når dere er i syden og ellers i utlandet. Så spar dere for dritslengingen deres.

Jeg syns at norske menn også er ganske billige og lette på tråden i utlandet, jeg. Og i tillegg er de stygge som fy, lukter vondt og har manerer som bortskjemte drittunger.

Slik, der har jeg også generalisert litt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg tror dette innlegget i bunn og grunn summerer opp de norske jenters holdninger:

Jeg er best, jeg er sterk og selvstening, PØH

Asiatiske jenter er nikkedukker, og uten ryggrad

jeg ler så godt av deg akkurat nå :)

stakkars mannen din

He he? Hvorfor skulle det vere synd i mannen min?? Fordi jeg er sterk og selvstendig? Vel, min mann som jobber innenfor paatalemyndigheten er ikke akkurat en nikkedukke for aa si det slik, han vet aa bite fra seg han ogsaa. Men det er ofte slik at menn med en trygghet over seg selv om med selvtillit, er ikke redd for kvinner. Men menn som er utrygge maa gjerne ha seg en *babe* som ikke er smartere enn dem, ikke flinkere aa snakke for seg, og ikke for selvstendig og sta.... Saa det er nok en grunn til at du finner asiatiske damer saa tiltrekkende. For jeg kan neppe tro at noen menn velger seg en partner ut i fra storrelsen paa musa. Det finnes mange norske jenter som er trange ogsaa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
I snitt er all verdens kvinner lavere enn norske. Du kan ikke sammenligne et par millioner norske kvinner med over en milliard kvinner i Asia.

Så et par millioner mennesker utgjør ikke et representativt utvalg, siden asia kan skilte med en milliard? Har du hatt statistikk på skolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida
Så et par millioner mennesker utgjør ikke et representativt utvalg, siden asia kan skilte med en milliard? Har du hatt statistikk på skolen?
Jeg har hatt statistikk både på skolen og universitetet. Problemet er jo ikke at den kvinnelige befolkningen i Norge ikke er representativ, problemet er at du sammenligner epler og pærer og konstaterer at de er forskjellige. Det finnes ganske store forskjeller fra folkeslag til folkeslag i Asia, og å kaste dem inn i en svært gruppe og si at de er lavere en nordmenn sier absolutt ingenting. I Norge er vi ganske høye, og når du slenger en hel verdensdel sammen og sammenligner med Norge vil vi alltid komme bedre ut siden vi er høyere enn gjennomsnittet i verden, muligens med unntak av Europa. Da kan du like godt si at alle verdens kvinner er trangere enn norske da, siden det lissom er det denne tråden handler om.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...