Gå til innhold

Er asiatiske jenter trangere enn de norske?


Gjest jalla

Anbefalte innlegg

gu kor domt,de forfelle likefort mennene.

ølvomp,rynker,hår i nesen,buskete øyenbryn... skjerp deg.

joa, skal ikke være uenig med deg.

men vi diskuterer jo asiatiske jenter kontra norske.

kankskje du bør starte en tråd der norske menn sammenlignes med andre folkeslag/raser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dessuten er det jo nevnt over at menn kan kompensere med penger, makt og status  ;)

Noe definitivt en del av de "forfalne" damene også kan!

Synes denne tråden var fasinerende lesning, selv om det er ganske så leit å høre at vi norske jenter blir oppfattet som dårlige til å ta vare på oss selv og at vi forfaller fort. Ikke den oppfatningen jeg har av norske jenter, tvert imot! Tviler det er mange steder man kan finne så flotte 30, 40 og muligens også 50 åringer som her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe definitivt en del av de "forfalne" damene også kan!

Synes denne tråden var fasinerende lesning, selv om det er ganske så leit å høre at vi norske jenter blir oppfattet som dårlige til å ta vare på oss selv og at vi forfaller fort. Ikke den oppfatningen jeg har av norske jenter, tvert imot! Tviler det er mange steder man kan finne så flotte 30, 40 og muligens også 50 åringer som her!

tja, det er jo bare å se på statistikken over hvor mange som lider av fedme og dårlig form, så finner man vel en stor porsjon sannhet.

nå er ikke statistikk den rene sannhet, men i dette tilfelle så er tallene klare.

og at mange av dem er for vide der nede, ser man gjennom antall som klager/ønsker seg større pikk. kniping er ikke favorittsysle, nei! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste noen av dere magasinet for et par uker siden? Der var det en stor reportasje bl.a. med intervju med noen jenter som jobbet på et bordell i japan (TROR jeg, men det kunne vært et annet øst-asiatisk land...). I allefall; dette bordellet var forbudt for utlendinger. Jentene syntes det ble for mye av og til med størrelsen på kjønnsorganet til vestlige menn.

Dette sier vel litt..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Asiadametester

Det er nok generellt like mye variasjon i Asiatiske områder vedrørende tranghet, størrelse etc. som her i vesten/Norge.

Det som derimot er faktum, er at asiatiske jenter ofte har en "flottere" kroppsbygning med lite fett på de rette plassene, og generellt er asiatere spinklere i benbygningen.

Det som er veldig viktig å merke seg er at det er hvordan du ser ut som er av betydelig mer viktighet i Asia enn i Vesten.

Enkelt forklart, i Vesten ser de på CVen din når du søker jobb, dine faktiske kvalikafikasjoner. I mange Asiatiske land, får du kanskje jobben for at du ser flott ut, fin kropp, tynn, de rette formene og sjefen liker deg. Noe som går på at ser du bra ut, OK, da skaper dette vidre ett godt rykte for firmaet, de kan selge mer osv. Tro det eller ei, slik er det. Om man kan jobben..er en helt annen sak.

Se også typisk på bilutstillinger i Asia. Det dreier seg nesten mer om de "super sexy" damene, enn bilene. Damer som presenterer kjøretøy, er det jo ellers i Verden også, men denne dame-effekten strekkes til det ytterste i Asia.

Derfor er asiatiske jenter meget opptatt av å ta seg ekstra bra ut, og ikke la seg forfalle, for det betyr så utrolig mye mer for livet og fremtiden enn i Vesten.

Derimot er det nok slik at holdningene og "synet på livet" ofte kan være betydelig vanskeligere å takle i et samliv med ei Asiatisk dame. (Snaker av erfaring)Gode gamle tradisjoner (som jo fortsatt praktiseres mer i Asia enn Vesten) er ikke alltid positivt i år 2005!

Og får å legge til, ta f.eks. Thailand eller Filipinene som er kjendt for sitt sex liv,damene, og de menn som drar dit for lett "å få seg noe".

Fakta er derimot, at ser man vekk fra disse damene som er prostituerte, (selv om de er mange og beryktet, er de, selvsagt, i fåtall i forhold til den kvinnelige befolkningen) så har den vanlige "skikkelige" jenta så og si null (0)! peiling på sex. De vet ikke hverken "opp eller ned" på hva de skal gjøre og ikke gjøre, og sin EGEN tilfredsstillelse (som vestlige damer er meget opptatt av, og bra er det) har de ikke noe forhold til. Og i og med at mange emner FORTSATT er tabu og fy fy å snakke om, utføre etc. vet mange enda ikke hvordan en kondom skal brukes. Ei heller hva som skal til for at de skal nyte og ha det godt selv under sex, enten alene eller med partner. Enten vet de ikke det, eller så mener mange det FAKTISK ikke er av betydning for dem - det er på en måte ikke så viktig.

Det siste er noe som er STERK kontrast til hva som f.eks. skrives på KG om hvor mange som ikke klarer å få orgasme, sliter med det ene og det andre innen sexlivet, og beviser at holdningene til temaet er ekstremt forskjellige i øst og vest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Martin_*

Jeg har hatt sex med omtrent en 25 damer (er 29 år) og blandt dem har det vært flest norske, en neger, og 4 asiatiske damer (inkludert min samboer som har vokst opp i norge). Det jeg har erfart er at samtlige av de utenlandske damene jeg har vært sammen med har vært mye heftigere og deiligere i senga enn de norske. De norske jentene ligger der og venter på at du skal tilfredstille dem, mens de utenlandske tar initiativ til både egen og min nytelse, noe som igjen inspirerer meg til å yte ekstra. Resultatet er et realt fyrverkeri som jeg aldri har opplevd med noen norske jenter. I tillegg er de asiatiske jentene vesentlig trangere enn de norske, så det er liten tvil om hvor de deiligste damene kommer fra. Det er i alle fall ikke fra pottitnorge. Norske damer er direkte dritkjedelige, og de fleste er ganske store nedentil! (og spar meg for 'liten pikk' komentarer. Jeg er godt over gjennomsnittlig utstyrt).

Hilsen Martin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske damer er ikke så værst, jeg synes det er bra de er litt vide, blir ikke så fort sår da, som med thai damene.

Fistfucking er mye lettere med norske, en arm og en fot..

Så er mange norske damer flinkere en utenlanske til å syte, kreve og klage, der ligger de i topp sjiktet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kristian_*

Jeg stiller meg bak de som mener at asiatiske jenter er mye trangere enn de norske. Min erfaring tilsier at de er både trangere, mer feminine, og langt mer aktive i senga enn de norske. De norske jeg har ligget med har gjennomgående blitt grå mus i forhold. Leve mangfoldet, men spar meg for de norske jentene :)

Kristian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at de norske jentene er villige, frampå, billige, ville og vulgære - og lite feminine.

Min erfaring er også at spanske, italienske, britiske, koreanske, portugisiske og sør-afrikanske jenter er mer konservative, feminine, yndige og absolutt bedårende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Frode_*

Jeg vil sammenligne norske og asiatiske jenter på følgende måte:

Asiatiske: som å presse en finger inn i en hard appelsin.

Norske: som å vifte med samme fingeren i jotunheimen.

Asiatiske jenter er helt klart trangere enn de norske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg du bør gifte deg med en asiatisk dame, få halvasiatiske døtre og så håpe på at de finner seg en norsk flott mann, slik som deg, som også ønsker å stikke fingeren inn i en appelsin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er de nok. Det er min erfaring iallfall. Og så er de 100 ganger så bra i senga som noeske damer. Men det er vel en kjent sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vestlandsbonden

Det var en befrielse å lese denne tråden. Det er akkurat dette jeg også har ment i alle år (at norske jenter er gørre og vie), og endelig er det flere som bekrefter det. Takk alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var en befrielse å lese denne tråden. Det er akkurat dette jeg også har ment i alle år (at norske jenter er gørre og vie), og endelig er det flere som bekrefter det. Takk alle sammen!

Nå vurderer jeg ikke en mann etter størrelsen på pikken hans, det blir for klinisk. Det finnes så mye mer her i verden enn kjønnsorganer.....

At noen er så til de grader misfornøyd med norske kvinners vaginaer er jo bare latterlig. Dere høres så bittre ut!

Det å generalisere, enten det er folkegrupper, aldersgrupper, religion eller kjønn er totalt uintelligent.

Så flott at dere som er så misfornøyde kan bli tilfredstillt av noen andre enn etnisk norske jenter/kvinner.

Men prøv å ikke formulere dere så harry,-det er flaut å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er vel bort i mot det absolutt tåpeligste jeg noen gang har lest.

La nå de gutta som liker best asiatiske jenter få like best asiqatiske jenter.

La de kvinnene som liker best en stor deilig svart mann få gjøre det, og la de av oss som liker menn med IQ få gjøre det.

(Og jeg vet det høres utrolig ut etter å ha lest denne tråden, men de finnes de også :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er vel bort i mot det absolutt tåpeligste jeg noen gang har lest.

La nå de gutta som liker best asiatiske jenter få like best asiqatiske jenter.

La de kvinnene som liker best en stor deilig svart mann få gjøre det, og la de av oss som liker menn med IQ få gjøre det.

(Og jeg vet det høres utrolig ut etter å ha lest denne tråden, men de finnes de også  :ler: )

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke unngå å skrive det her. Dere gutter som liker asiatiske damer. 1 spm. Hvorfor er enkelte av oss vie? Jo fordi enkelte gutter/menn tenker på en ting å det er sex. Så skryte av det til venner etterpå. Men nå mener jeg bare enkelte. Og vi damer er glade i folk og kanskje en mann, så blir det til at mannen utnytter bare fordi han vil ha sex. Så menner ett godt råd: Tenk med hodet, så dere ikke får dere en baksmell senere. jeg snakker selv om erfaring av å bli utnyttet sånn. Så vær så snill å tenk før dere sårer noen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...