Gå til innhold

Er asiatiske jenter trangere enn de norske?


Gjest jalla

Anbefalte innlegg

Asiatiske jenter er ikke nødvendigvis trangere enn norske, men de virker mye trangere fordi det vet hva de gjøre i senga og kan sine ting, mens norske jenter lar kroppene og underlivet forfalle til det motbydeligste...

Dette er til en viss grad sant. Mange asiatiske jenter blir "trenet" for å tilfredstille mannen. Og de prostituerte gjør det til en kunst. I Thailand (på enkelte "barer") kan man se kvinner som skyter piler med underlivet sitt. De har trent musklene gjennom flere år og har full kontroll, og vet hvordan de skal bruke dem. jeg er enig, mange norske kvinner burde trene musklene sine mye mer enn de gjør. Ikke bare øker det nytelsen for henne selv og partneren, det har også andre helsefordeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joa, asiatiske jenter er både trangere og mer sensuelle enn norske jenter. De er langt penere, og de er hyggeligere og høfligere og smiler mer. Og de er noen fyrverkeri i senga, noe man ikke kan si om deres norske medsøstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentegærn

Ja - jeg har hatt sex med ca 70 jenter fra asia og ca 200 norske jenter og ca 100 latinske jenter ..

Det er ikke tvil om at jenter fra asia er trangere, gir bedre sex og mye mere deiligere i senga enn norske jenter - norske jenter er alt for lite feminie, selvopptatte..

Så da er vel denne saken oppklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha.... Denne tråden er så vittig. Kan jeg bare si en ting som ingen nevner, det er sannelig ikke rart hvis Asiatiske kvinner er trangere en norske. Asiatere er generellt mye mindre og tynnere en oss vestlige mennesker og bør da nødvendigvis også ha et mindre kjønnsorgan. (Huff, skjønner ikke at jeg gidder å svare her engang)

Jeg er 166 høy og ganske liten her i gamlelandet, men da jeg var på ferie i Thailand så følte jeg meg skikkelig høy. Det var ganske kult, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synest ikke jeg at asiatiske jenter er noe penere enn norske jenter, jeg synest heller det er motsatt. Norske jenter er egentlig veldig pene og de vet det selv :)

Nå har jeg ikke hatt sex med asiatiske jenter så jeg vet ikke om de er trangere enn norske jenter, men jeg kan nok være enig i at norske jenter ikke er så sinnsykt gode i senga. Problemet er nok heller den rare likestillingen vi har her i Norge og at vi generellt er mye mer selvopptatte her og sistnevnte gjelder både kvinner og menn.

Derfor kan det godt hende at asiatiske jenter er bedre i senga, men jeg ville ikke stolt en mm på de asiatiske jentene. De er jo bare ute etter pengene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentegærn

Rambo! Du snakker om thai jenter som bare er ute etetr pengene dine,, ja det finnes de også - men det er jo jenter her hjemm også -- det bare pakkes inn på en annen måte ,, klarer ikke å se forskjellen jeg :roll:

Når du nevner at jente her er pene- ja det finnes de også - men jo penere de er mere ubrukelig er de jo - fordi de blir så selvopptatte.

Nå har jeg bodd bangkok i 15 uker -- må le .. når du nevner at det ikke er flotte jenter der ,, kan love deg at det finnes noen der som er helt ubeskrivelig..

):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rambo! Du snakker om thai jenter som bare er ute etetr pengene dine,, ja det finnes de også - men det er jo jenter her hjemm også -- det bare pakkes inn på en annen måte ,, klarer ikke å se forskjellen jeg  :roll:

Når du nevner at jente her er pene- ja det finnes de også - men jo  penere de er mere ubrukelig er de jo - fordi de blir så selvopptatte.

Nå har jeg bodd bangkok i 15 uker -- må le .. når du nevner at det ikke er flotte jenter der ,, kan love deg at det finnes noen der som er helt ubeskrivelig..

):

Neineinei, ikke misforstå, jeg sier ikke at asiatiske jenter IKKE er pene, jeg sier bare at JEG synest norske jenter er penere, men smaken er jo som kjent delt, som baken, ikke sant? Når det gjelder penger så har jeg selv sett hvor tragisk asiatisk-norske forhold kan ende når den asiatiske har fått permanent oppholdstillatelse i norge.

Til slutt tror jeg nok at du snakker sant når det kommer til "ytelse i senga". Der er sikkert asiatiske jenter overlegne norske jenter. Husk at norske jenter er mer opptatt av hva mannen skal gjøre for dem, ikke omvendt. (dette gjelder nok menn også, men husk at den som bestemmer i senga er som oftest dama. Blir det ikke slik hun vil ha det har hun som regel ingen problem med å si nei til sex. Mannen er ikke like flink der). Dessuten er det norske samfunnet i dag mer og mer lagt til rette for feminine verdier. Det eneste kjønnet man har lov til å diskriminere i norge er mannen. At jenter etter år med særbehandling ikke greier å gjøre noe ekstra i senga for mannen er derfor ikke så rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentegærn

sikker mye rett i det ..

Men skal du være sammen med en norsk jente - så er det ikke for sexen , det er jammen sikkert.. Og trangere blir de jo ikke mere åra heller.

Har vært på reise nå 6 mnd utenlands og er sammen med en latinsk jente nå - ikke bare er hun mega vakker , men hun overgår også de fleste norske jenter med hensyn til å blansere mellom det å være kvinnelig og inteligent. Har i denne tiden fått prøvd litt nye jenter med annen kultur bakgrunn .

En ting er sikkert at norske jenter er jeg ferdig med... jeg synes faktisk synd på mange menn som må slite med mange av disse jentene - er ikke rart at de flere og flere kjøper horer i oslo med utenlands bakgrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei, ikke misforstå, jeg sier ikke at asiatiske jenter IKKE er pene, jeg sier bare at JEG synest norske jenter er penere, men smaken er jo som kjent delt, som baken, ikke sant? Når det gjelder penger så har jeg selv sett hvor tragisk asiatisk-norske forhold kan ende når den asiatiske har fått permanent oppholdstillatelse i norge.

Til slutt tror jeg nok at du snakker sant når det kommer til "ytelse i senga". Der er sikkert asiatiske jenter overlegne norske jenter. Husk at norske jenter er mer opptatt av hva mannen skal gjøre for dem, ikke omvendt. (dette gjelder nok menn også, men husk at den som bestemmer i senga er som oftest dama. Blir det ikke slik hun vil ha det har hun som regel ingen problem med å si nei til sex. Mannen er ikke like flink der). Dessuten er det norske samfunnet i dag mer og mer lagt til rette for feminine verdier. Det eneste kjønnet man har lov til å diskriminere i norge er mannen. At jenter etter år med særbehandling ikke greier å gjøre noe ekstra i senga for mannen er derfor ikke så rart.

Dette er faktisk å snu problemstillingen på hodet. Sex er en todelt greie. Det er faktisk mange norske menn som ikke er noe funn i sengen og som ikke innbyr til sengeaktiviteter. Asiatiske kvinner vil sjelden si noe om dette fordi de underkaster seg og finner seg i utrolig mye, på grunn av penger, fordi de er opplært til det, kultur osv. Om menn synes det er greit med kvinner som er trenet som en sirkusartist og finner seg i alt, er de lite lydhøre for kvinnens behov. Derfor er det mange menn som foretrekker asiatiske kvinner. Der får de være macho menn og uansett hvor dårlige de er i sengen sier ikke kvinnen noe om det, men behandler dem som en "gud", noe som gjør seg bra for selvtilliten, men svakker evnen ytterligere. Og de som gifter seg med asiatiske kvinner og behandler dem dårlig opplever jo at kvinnen går når hun har fått oppholdstillatelse. Selvfølgelig, det er jo det norske kvinner og menn også gjør, de forlater partneren om de ikke blir behandlet godt. Mennesker og følelser er ikke en vare du kan kjøpe, men sex kan man kjøpe selv om det alltid blir mer eller mindre kortvarig. Sex mellom to mennesker skal være et samspill, ikke en egotripp en av dem har.

Jeg tror ikke det generelt er slik at sex med en norsk kvinne blir på hennes premisser, men jeg tror at sex som ikke gir tilfredstillelse fører til at kvinner sier nei. Om ikke menn synes det er viktig å gi kvinnen tilfredstillelse er ikke kvinnen så ivrig å gi noe tilbake. Jeg gidder i alle fall ikke å ha sex med en som ikke kan møte mine behov og jeg forventer at en mann hvor jeg ikke møter hans behov ikke å gidder å ha sex med meg.

Det som er bra og godt vil vi jo gjenta, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CaptainCook
Asiatiske jenter er ikke nødvendigvis trangere enn norske, men de virker mye trangere fordi det vet hva de gjøre i senga og kan sine ting, mens norske jenter lar kroppene og underlivet forfalle til det motbydeligste...

Himmel og hav - hvilken diskusjon!!

Tror heller det er slik at flere som poster innlegg her er trangere i huet enn mange andre. At asiatiske jenter besitter mer kunnskap om sengehygge enn norske stiller jeg meg tvilende til, for å si det forsiktig. Denne oppfatninga tror jeg skyldes en god del mer eller mindre sanne historier fra "gutteturer" til Phuket på 70 og 80-tallet som i ettertid ble beskrevet i både Alle Menn og Aktuell Rapport.

At negre har større pikker enn euorpeere er vitenskapelig bevist. At asiatiske menn har mindre utstyr enn sine brødre fra europeiske land er også vitenskapelig bevist. Sånn sett er det logisk at det samme gjelder for kvinnene (hvis Gud gjorde jobben ordentlig), så da vil en asiatisk jente virke trangere for en europeisk mann mens ei negerdame og en mann fra et asiatisk land ville få en utfordring (loff i korridor - feeling). Størrelsen (hos mann og kvinne) er ikke av avgjørende betydning med mindre kjønnet enten er ekstremt lite eller kjempedigert :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentegærn

Det siste innlegget her taler jo for seg selv - er bare understreke hvordan det står til med mange norske jenter ..

Så du tror ikke jenter fra andre enn norge nyter og setter krav til sex???????

Hvordan er det mulig å bli så trangsynt.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er nok sant, vil man ha spennende og bra sex velger man ikke ei norsk jente. Det er synd.

Det blir litt på samme måte med de norske jentene som foretrekker utenlandske menn dette. Og jeg skylder mye på den rare norske likestillingen som har satt kvinnen i en særposisjon i samfunnet. I den posisjonen finnes det bare en sannhet og det er den feminine sannhet, altså det som kvinnen mener.

Se bare på en klassisk krangel i et norskt forhold: Ny dvdspiller kontra nye gardiner eller noe sånt. Mannen vil ha ny dvdspiller, mens kvinnen vil ha nye gardiner. Mannen driter i gardinene, kvinnen driter i dvdspilleren, men det er kvinnen som har rett. Etter mange år med et slikt spill er den norske mannen "oppdratt" til å godta litt av hvert for husfredens skyld. Ja, kall han gjerne tøffel. Gjør han opprør blir det fort slått ned dersom han ønsker å bli i forholdet. Jenter foretrekker nok en slik mann som samboer/ektemann, men i senga er han kjedelig. Derfor foretrekker de ofte en mannsgris fra Tyrkia..he he.. Den norske mannen på sin side er lei av å herses med og foretrekker flinke sexatleter fra andre land som vet å gi i senga uten å dra inn en masse krav og rødstrømpetaler...hrhrh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jentegærn

En annet moment som tydligvis ikke jenter får med seg er at i alle undersøkelser som gjøres om hva som er viktig i ett forhold- så er menn svært misfornøyd med sexlivet sitt særlig med nordiske (jenter les norske jenter)

Likevel forsetter norske jenter kjøre på om deres behov og at mannen ikke tar nok initativ til sex -- har dere ikke skjønt hvorfor???

Det dritt kjedelig og lite spennende og alt forutsigbart.. Om dere er aldri så trang så hjelper det fint lite .. for det er ikke der hemmeligheten ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venus_venus, jeg er enig med deg at sex er en todelt greie og klart ønsker man å gjenta ting som er bra. Og det finnes garantert menn som også gjør en dårlig jobb i senga, men det du sier der lemper jo nok en gang ansvaret over på mannen. Ikke bare sier du at "dersom mannen ikke tilfredsstiller meg vil jeg ikke gi noe tilbake og jeg vil heller ikke gjenta opplevelsen", men du går automatisk ut i fra at det er mannen som behandler den asiatiske konen dårlig. HVA er det for noe?

Jeg har lusket litt rundt og lest i profiler på kontaktsider på nettet og det som går igjen er hos menn: kvinnen i sentrum, jeg elsker å tilfredsstille kvinnen osv. Hos kvinnen: en lang kravsliste til mannen. Ting er definitivt galt et sted og jeg tror ikke det blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste innlegget her taler jo for seg selv - er bare understreke hvordan det står til med mange norske jenter ..

Så du tror ikke jenter fra andre enn norge nyter og setter krav til sex???????

Hvordan er det mulig å bli så trangsynt.

:roll:

Det var ikke det jeg skrev. Jeg nevnte ingenting om at ikke kvinner fra andre land nyter sex. Det var din tolkning, ikke mine ord. Det jeg sier noe om er at asiatiske kvinner finner seg i mye fra menn som de nødvendigvis selv ikke synes er noe ok. Og da mener jeg asiatiske kvinner som innlater seg på ulike relasjoner til utenlandske menn hvor motivet er noe helt annet enn den store kjærligheten. For de aller fleste thailandske kvinner velger ikke utenlandske menn fordi de har funnet den store kjærligheten, selv om noen få gjør det. De er i et veldig lite mindretall.

Endret av Venus_venus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Himmel og hav - hvilken diskusjon!!

Tror heller det er slik at flere som poster innlegg her er trangere i huet enn mange andre. At asiatiske jenter besitter mer kunnskap om sengehygge enn norske stiller jeg meg tvilende til, for å si det forsiktig. Denne oppfatninga tror jeg skyldes en god del mer eller mindre sanne historier fra "gutteturer" til Phuket på 70 og 80-tallet som i ettertid ble beskrevet i både Alle Menn og Aktuell Rapport.

Denne må jeg nok motsi deg på. Jeg har vært i Thailand og studert kvinnekulturen, forholdet mellom kvinner og menn, og Thailandske kvinner og utenlandske menn. Det gjorde jeg i 2000 og jeg har vært på ulike steder ikke bare Phuket og Bangkok. Historien og opplevelsen til kvinnene var den samme selv om de befant seg geografisk langt fra hverandre. Noen av kvinnene ble faktisk "trenet opp" av familiemedlemmer til hvordan de skulle agere i sengen. Ofte fra fattige slumstrøk hvor å sette jenter (da svært unge) i trafikk for det var den eneste inntektskilden de hadde. Kulturen er helt annerledes i forhold til kropp og seksualitet enn de vi er vant til. Og kvinnene der er veldig bevisst på hvordan de skal behage og beholde en mann selv om de ikke var prostituerte eller hadde en "utenlandsk venn som hjalp familien".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentegærn

Venus - du har mye retti det du sier -- Men det er også slik at det kommer jenter fra de såkalte rike regione i thailand som også besitter god innsiktl om kjærlighetens kunst. Nå har jeg blii kjnet med mange unge menensker i Bangkok og jenter som ikke definere seg som working girl - men de vet at de har ett våpen for å få en mann og det SEX.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i senga er han kjedelig. Derfor foretrekker de ofte en mannsgris fra Tyrkia..he he.. Den norske mannen på sin side er lei av å herses med og foretrekker flinke sexatleter fra andre land som vet å gi i senga uten å dra inn en masse krav og rødstrømpetaler...hrhrh...

Kunne ikke vært mer ening. Akkurat slik jeg føler det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venus_venus, jeg er enig med deg at sex er en todelt greie og klart ønsker man å gjenta ting som er bra. Og det finnes garantert menn som også gjør en dårlig jobb i senga, men det du sier der lemper jo nok en gang ansvaret over på mannen. Ikke bare sier du at "dersom mannen ikke tilfredsstiller meg vil jeg ikke gi noe tilbake og jeg vil heller ikke gjenta opplevelsen", men du går automatisk ut i fra at det er mannen som behandler den asiatiske konen dårlig. HVA er det for noe?

Jeg har lusket litt rundt og lest i profiler på kontaktsider på nettet og det som går igjen er hos menn: kvinnen i sentrum, jeg elsker å tilfredsstille kvinnen osv. Hos kvinnen: en lang kravsliste til mannen. Ting er definitivt galt et sted og jeg tror ikke det blir bedre.

1. Jeg sier også at om en mann ikke er fornøyd med meg så vil han ikke gjenta det. Ansvaret ligger hos de personene som skal ha eller har sex med hverandre. Uavhengig av kjønn!

2. Jeg går ut fra at i en del tilfeller, faktisk mange, så blir asiatiske, polske, russiske etc kvinner behandlet dårlig av sine utenlandske menn. Jeg går ikke bare ut fra det, jeg vet det gjennom studier. Jeg trenger ikke å gå lengre enn til min egen familie, eller mine naboer for å få det bekrefyet selv om det ikke er holder til vitenskapelige studier (som jeg også befatter meg med.)

3. Datingtjenester - kvinner og menn. Jeg er medlem på flere datingtjenster og det du beskriver i forhold til lesing av profiler stemmer til en viss grad. Men forsøk å lag en kvinneprofil og se hva som skjer før du uttaler deg. Jeg får ca 30 post hver dag jeg mener er ytterst lite respektfulle hvor menn skriver følgende: (For ordens skyld, jeg skriver ikke i profilen at jeg søker sex).

"Skal vi ha sex i natt"

"Skal vi pule"

"Ååå du er så deilig, jeg vil slikke deg"

"velutstyr mann søker sex i dag!"

"ris på rumpa?"

Osv

De sender erotiske historier hvor de forteller i detalj hva de ønsker å gjør med deg. Er det mitt eller deres behov å sende slik post? Kan jeg forvente at en mann setter meg i fokus når han skriver slikt i første melding? Om en mann ikke sjekker ut hvilken type post jeg vil motta, kan jeg da forvente at han vil sjekke ut hva annet jeg liker? Eller er jeg kun et objekt fordi jeg har et pent bilde av meg på profilen? Dette er menn som skriver i profilen at de setter kvinnen i fokus, men det handler ikke om kvinnen, men dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...