Gå til innhold

Er asiatiske jenter trangere enn de norske?


Gjest jalla

Anbefalte innlegg

Asia er nå et av verdens mest fremadstormende kontinent, og jeg har ikke hørt annet en at jentene der også ønsker både karriere og utdanning.

Virker som mange her tror at Asiatiske jenter ikke har noen preferanser og ønsker når det gjelder menn, men tar ukritisk den første og beste som dukker opp. Jeg tror disse gutta tar kraftig feil. Asiatiske jenter har bein i nesa, og vet hva de vil. De færreste drømmer hvertfal om et liv som slave for en slaskete norsk mann.

Endret av Caramba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Asia er nå et av verdens mest fremadstormende kontinent, og jeg har ikke hørt annet en at jentene der også ønsker både karriere og utdanning.

Virker som mange her tror at Asiatiske jenter ikke har noen preferanser og ønsker når det gjelder menn, men tar ukritisk den første og beste som dukker opp. Jeg tror disse gutta tar kraftig feil. Asiatiske jenter har bein i nesa, og vet hva de vil. De færreste drømmer hvertfal om et liv som slave for en slaskete norsk mann.

Om de ikke drømmer om å slave for den norske mann, så tror jeg det er mange asiatiske kvinner som drømmer om vestlige menn.

Det har ikke sammenheng med at vi er så kjekke eller flotte.

Derimot er det slik at kulturen i land som Japan og Korea er veldig segregert og til dels diskriminerende ovenfor kvinner.

Mannen i en familie vil eksempelvis heller tilbringe kvelden på bar med kolleger framfor å dra hjem til kona eller familien.

Det er også slik at forholdet mellom kone og mann er veldig formelt - og ofte lite preget av kjærlighet/samhørighet(mannen har jo ofte en elskerinne på si)

Derfor fremstår den mer "likestilte" vestlige mannen som et fristende alternativ for en del asiastiske kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_LaBomba_*
Asia er nå et av verdens mest fremadstormende kontinent, og jeg har ikke hørt annet en at jentene der også ønsker både karriere og utdanning.

Virker som mange her tror at Asiatiske jenter ikke har noen preferanser og ønsker når det gjelder menn, men tar ukritisk den første og beste som dukker opp. Jeg tror disse gutta tar kraftig feil. Asiatiske jenter har bein i nesa, og vet hva de vil. De færreste drømmer hvertfal om et liv som slave for en slaskete norsk mann.

Tja, ta en titt rundt deg når du rusler gatelangs i en av landets større byer så vet jeg ikke om påstandene dine holder vann. Der er det mye rart å skue gitt, halvgamle halvfeite småbleike menn med yppige asia-damer som er mange år yngre enn dem. Lett å være fordumsfull å spørre seg hva de har betalt for dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest janbanan
Tja, ta en titt rundt deg når du rusler gatelangs i en av landets større byer så vet jeg ikke om påstandene dine holder vann. Der er det mye rart å skue gitt, halvgamle halvfeite småbleike menn med yppige asia-damer som er mange år yngre enn dem. Lett å være fordumsfull å spørre seg hva de har betalt for dem?

Konklusjon: lowest of the lows (økonomisk for asiater og sosialt for de som kjøper) finner hverandre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet om mange vestlige/norske menn som har fått smake pisken etterhvert som disse meget selvbevisste og lynende inteligente asiatene har slått rot i sine nye miljø ;)

søte, små puser som vokser seg til rene tigre når de først har etablert seg :ler: . min sympati? helt klart hos asiatene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Jens-Petter

Ja, Asiatiske kvinner er trangere og deiligere enn de gørre norske budeiene. Sorry norske jenter, men dere har ikke sjans i konkuranse med deres asiatiske medsøstre, og jeg har prøvd begge deler flere ganger.

-Luringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I spørsmålet om asiatiske kvinner er trangere enn de norske kvinnene så kan Skauta berolige dere og svare: nei, jeg ville ikke ant forskjell i mørket engang, dere er alle like deilige, kvinnene mine :kyss:

:dagens-rose: En rose til damene, opp med haken, får jeg et smil? :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Store deler av denne tråden viser det jeg trodde...norske menn har generelt små peniser. Jeg kan ikke skjønne at det skal være en annen forklaring på at de ikke greier å fylle ut en helt normal kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I spørsmålet om asiatiske kvinner er trangere enn de norske kvinnene så kan Skauta berolige dere og svare: nei, jeg ville ikke ant forskjell i mørket engang, dere er alle like deilige, kvinnene mine :kyss:

:dagens-rose:  En rose til damene, opp med haken, får jeg et smil? :kyss:

Der takker jeg veldig mye for!! ;)

Skulle ønske at alle menn tenker slik - for det er så tåååpelig å sammenligne med alle, synes jeg... *mannfolk* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare erf de trangere, de er ofte mer sympatiske, mindre krevende, generelt lettere å omgås.

Det virker ikke som når de lever i et forhold, driver seg egen "bedrift" som til en hver tid skal ha størst muligt overskudd...

Norske kvinner blir mer krevende, mer selvoptatte, et resultat av økende velstand og mangel på mål og mening...

Hvis kjøpesenter, såpeserier, selvrealisering og selvdyrking  er hoved interesse, hva kommer ut av slikt?

Er jo ikke rart at kvinner blir mer krevende når man ser hvilke norske menn man har noen steder. Heller er det ikke rart at kvinner blir mer selvopptatte når mannen hele tiden krever kvinner som er slik og slik.

Heller ikke rart at asiatiske kvinner smiler mer enn norske kvinner. De har jo faktisk menn som fortsatt er romantiske, og vet hvordan å sette pris på en kvinne. Dette er noe norske menn generelt har blitt dårligere til.

Kvinner har vært undertrykket av menn i mange år å prøver nå å heve seg over menn, men straks det skjer er vi plutselig selvopptatte osv. Tenkt om det var menn som hadde måtte tilfredstille kvinner i senga og ikke omvendt, tenk om det var menn som måtte gjøre rent i huset, lage mat, oppdra barn osv. før i tiden.

Må også si at det å diskutere om asiatiske kvinner er trangere enn norske kvinner blir bare dumt.

Og til dere som sier at om norske kvinner klager på mannens penis-størrelse så må jo dere få klage på fitte-størrelse...: De fleste kvinner bryr seg faktisk ikke om størrelse på en penis så lenge man vet å bruke den.

Og det å si at asiatiske kvinner er bedre i senga må dere bare gjøre, vi kvinner VET jo at noen dere ikke har helt peiling på hvordan man skal tilfredsstille en kvinne heller. Så sent som tidligere i dag hørte jeg om en mann som ikke visste hvor en klitoris var. Han trodde den lå inne i fitta og trodde også at damen hadde fått orgasme noe som ikke riktig stemte. Dette hadde han trodd i et år og ble helt utsatt når damen fortalte at faktisk så stemmer ikke dette helt. Men full peiling hadde han...

Synes denne diskusjonen er helt absurd. Hva sier dere jenter, skal ikke vi lage en tråd som sier at afrikanske menn er SÅÅ mye bedre enn norske fordi de har et større utstyr osv. og slenge dritt om norske menn og si at de alle sammen har for små peniser, har for stor ølvom osv. som noen av mennene her har sagt om kvinner :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest_Kristian_*

Etter å ha lest denne tråden må jeg si meg enig med de som sier at asiatiske jenter er både trangere og dyktigere i senga. De er mer sensuelle, og kan oppføre seg som folk sammenlignet med norske jenter. De er oftere slankere og nettere og mer tøyelige. Jeg har bare vært sammen med to asiatiske jenter, og begge kunne jeg elske med mens jeg sto oppreist holdt dem og de slo beina rundt korsryggen min. Prøvde det en gang med ei norsk jente, men det var ikke sjans og jeg holdt på å få ryggbrokk selv om hun var ganske lita.

Kristian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her helt målløs, etter å ha lest gjennom denne tråden. Det virker som de mannlige deltagerne her er særdeles ensporet og lite nyanserte i sine formuleringer. Mer bittert oppgulp skal man lete lenge etter. Og makan til generaliseringer.

At vi forfaller - hallo, se på dere selv. Og faktisk, jeg vil heller ha en mann som spiser godt, kan ta en fest, oppholde seg i sola osv, - Dette er for meg viktige trivselsfaktorer i et forhold, som jeg vet mange menn ønsker at deres respektive og skal kunne gjøre. "Forfall" er en del av livet. Å føde et barn resulterer ofte i at en kvinnekropp forandres, men de fleste menn finner likevel damen like fin. Mange menn mister håret, uten at dette er en turn off for hunkjønn.

Og jeg må også tilføye at mange menn synes det er knall sexy med høye jenter, lubne jenter, stor rompe, digre hengepupper, runde mager osv - Ikke kom her med at det kun er små asiatere som er attraktivt, mer sensuelle.. Det er ditt syn, så ikke generaliser. Hva er vitsen med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest reiseren

Vel, selv om jeg synes sistnevnte "gjest" orlegger seg litt vulgært, må jeg vel egentlig si meg mer eller mindre enig.

MEN spørsmålet er kanskje mer "Er det alltid like bra/godt at jenta ER såpass trang som en kan finne asiatiske damer?".

Personlig er jeg ekstremt tiltrukket av asiatiske jenter pga, deres søte og "uskyldige" UTSEENDE samt ofte deres små/nette og spinkle kroppsbygning (selv om alle varianter finnes), MEN jeg vil ikke si at det er noen FORDEL at selve musa er trang/liten for det.

Akkurat den biten tror jeg nok kan være like bra om er av mer "normal" størrelse.

Kan selvfølgelig bare snakke for meg selv her, men ei dame som er ekstremt trang, gjør i allefall f.eks. at jeg kommer alt for raskt, selv om jeg konsentrerer meg aldri så mye. Så som sagt, det er nok blandede meninger om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Kristian: det at du holdt på å få ryggbrokk av norsk dame i action,betyr det at du ikke har rygg til et nummer? :ler:

Hva er egentlig ryggbrokk?

Thaidamer er sikkert litt trange,men ikke særlig dype. Men drømmen om den perfekte snopp i den perfekte dås,er jo sikkert urgammel.

I bøkene til Jean Auel om Ayla,var hun jo så heldig å i sitt første møte med en Cro Magnon-mann , å få oppfylt sitt kvinnlige ønske,å bli skikkelig FYLT OPP.Og han på,sin side møtte endelig en kvinne som kunne ta i mot HELE hans lengde!

Og de var begge høye,blonde Cro Magnoner...

Kanskje vi skulle strekke oss mot det idealet i stedet?

Å møte den perfekte avstøpning av vårt eget kjønnsorgan??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...