Gå til innhold

Paradise hotel 2020 - del 2.

Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

Litt trist... men jeg tror dette blir den siste PH sesongen :(

Triana er jo gravid også.. så med mindre noen overtar jobben for henne

Anonymkode: 99514...09d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det var bra at Maria overlevde parseremonien! :danse: Hun lager desidert mer liv enn hva f.eks Camilla gjorde. Som bare satt der og syns alle var for livlige. Èn uke med alkohol og PH-mat så følte hun seg råtten... Dere som syns det er kjedelig der inne nå, tenk hvis Camilla hadde blitt værende og Maria dro ut!

Hva tenker dere om neste temauke? Kjærlighet er for alle, sa Triana. Jeg tenker kanskje Pride-uke? Jeg vil bli veldig overrasket dersom gutten som sjekker inn ikke er homofil.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke Maria... men er glad hun fikk bli. Er jo hun som gjør det interessant og se på.

vil heller ha ut amalie, Ine eller leni «lex» lol

ine er jo møkk kjedelig. hvor er personligheten?? D holder ikke med å bare sitte der stille og være pen og ha personlighet som en gulrot

amalie også. tenker alltid på hun si «tequila, tequila, tequila» lol

og leni............. pen jente. men kjedelig...... Hu er like irriterende som celester fra sesong 8. All den engelsken!!!! hold deg til 1 språk. Hu bytter jo språk 4 ganger i løpet av en setning 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw. Digger faktisk Eileen denne sesongen også

folk tror hun bare er en «dumb blond»... men virker mere som en rolle hun spiller. Hun forstår alt, akk som «man må late som man er en idiot, for å lure idioten som tror han lurer deg» 

virker som hun har mere selvtilitt denne sesongen, + hun virker mere kynisk og utspekulert!! I like it :) hun er god på og lese folk og se rett igjennom de.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvorfor personer som Ine blir castet. Skikkelig isprinsesse. Jeg kommer heller ikke over de extensionsene hennes. Det er helt krise. 

Anonymkode: 7cb22...021

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes de caster dårlige deltakere. Før så castet de personer som var veldig "invidualistiske", gale i hode og ikke var redd for å drite seg ut......alle som er med på paradise nå er bare den typiske "girl next door", som blir med bare fordi de vil bli bloggere..

reagerer også på at de ALLTID har med folk som har en relasjon til en "kjendis", som f.eks Ine... eksen til tix, eller broren til tix....

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syntes de caster dårlige deltakere. Før så castet de personer som var veldig "invidualistiske", gale i hode og ikke var redd for å drite seg ut......alle som er med på paradise nå er bare den typiske "girl next door", som blir med bare fordi de vil bli bloggere..

reagerer også på at de ALLTID har med folk som har en relasjon til en "kjendis", som f.eks Ine... eksen til tix, eller broren til tix....

Alltid? Er ikke dette typ første/andre sesongen det skjer?

Ellers håper jeg at "kjærlighet er for alle" betyr at de kan bo med hvem de vil. Altså at det slipper å være gutt og jente. Også at de finner en kreativ måte å løse parseremonien på. En så og så mange sitteplasser f.eks og at de som klarer å utføre et oppdrag eller vinner en utfordring får sitteplass! Mange muligheter å løse det på, og hadde vært spennende å se paradise uten de heteronormative tendensene!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hater at ikke Maria ble stemt ut 😩 alt er bare Mariashow hele tiden. Hun forteller folk hvor forelska de er i henne så mye at hun tror på det selv 🤦‍♀️

Anonymkode: 4a468...a25

Man kan jo si hva man vil om Maria, men til nå og spesielt akkurat nå, så har Maria vært den eneste som har bidratt til at Paradise Hotell er verdt å se på. Skjer jo absolutt nada niks der inne og er tidenes kjærlighetsferie, men når det skjer noe så er Maria involvert. 

Anonymkode: 51f0e...63e

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes egentlig maria får mye ufortjent dritt. Hun virker kontrollerende ja, men det hadde jeg og blitt vis jeg var forelsket i Markus (het han det?) og han oppførte seg slik. Han hadde gjort meg usikker. Han er jo forelsket, men tørr ikke si det til folkene rundt han. Du ser jo på hele fyren at han var forelsket i henne og var veldig sjalu for måten hun var. Jeg kjenner meg litt igjen i hennes type, veldig utadvendt og liker få folk til å føle seg velkommen ol. Men man skal ikke trakke over grensen vis man har en flørt på gang, men i mine øyne virker det mer som at det er Markus som var sjalu og usikker som igjen gjorde hun usikker også ballet det på seg. Maria er trygg på seg selv, er bare den hun er og det taklet ikke han. Han klarte aldri stole på hun som partner. Er jo han som går bak hennes rygg og vil ha hun ut, mens til hun sier han at de må spille sammen🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 4d16f...923

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten spoiler til neste episode

Spoiler

Henrik Mortensen (fra glow up?) kommer inn. Han er vel homofil, så tenker det er prideuke. 

Anonymkode: a6730...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.9.2020 den 16.38, AnonymBruker skrev:

En ting Maria skal ha... hun så fantastisk vakker ut med den røde leppestiften!

Dette tenkte jeg også! Maria er jo veldig vakker 😀 OG skaper liv der inne. Like it or not!

Lexi må jo være en av de kjedeligste deltakerne noensinne (ikke bare Ine..) skjer ingenting der jo!

Anonymkode: 30c9a...f73

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOILER!!!!

Spoiler

Bettina Buchanan fra tidligere sesonger kommer inn og ifølge gode kilder vinner hun! Hun har jo også flyttet sammen med Maria (er en gammel video, men fra etter innspillingen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er videoen som ble snakket om lengre bak i tråden. Fra juni 2020, men etter begge inspillingene av PH 2020. La forresten merke til hvor syyykt skitne sokkene til Bettina var under🤢

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at dere mener Maria er mer verdt å se på fordi hun vil knulle alle asap og være overdramatisk. Klipperne kunne gjort mye annet ut av det materialet de hadde, men Maria er jo alt vi ser. Og det gir meg ikke noe annet enn hodepine. Det er veldig lite reality hvor man er flue på veggen, alt MÅ ikke være drama og klissete kjærlighet hele tiden for at det skal være interessant. Vi kommer ikke til å få noen Mayoo quotes denne sesongen fordi det kommer til å bli klipt bort fordi Maria sikkert brekker en annen tå eller noe. 

Anonymkode: 4a468...a25

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes faktisk denne sesongen per nå er den dårligste av alle 13. 

Anonymkode: ee9bb...174

Enig! Sesong 3 og sesong 13 er de dårligste sesongene ever

forje sesong var jo drit bra i forhold til denne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Sesong 3 og sesong 13 er de dårligste sesongene ever

forje sesong var jo drit bra i forhold til denne. 

Man kan aldri, på noen måte, kalle forrige sesong "drit bra" uansett sammenligning. Forrige sesong var søppel. 

Når det er sagt er denne sesongen avføring i forhold til forrige sesong som var søppel. 

Trist sorti. Paradise Hotel har virkelig gjort seg selv dårlig med tiden. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så vanskelig med å tro på at Maria er 27 år. Hun må da være tidenes umodne 27 åring i såfall. Pule pule pule, kåt kåt kåt. 

Blir sliten bare av å se på henne. Det er meg, meg, meg heeeeele tida! 

Anonymkode: 41dff...64e

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan aldri, på noen måte, kalle forrige sesong "drit bra" uansett sammenligning. Forrige sesong var søppel. 

Når det er sagt er denne sesongen avføring i forhold til forrige sesong som var søppel. 

Trist sorti. Paradise Hotel har virkelig gjort seg selv dårlig med tiden. 

Jeg syntes ikke forje sesong var så dårlig som folk skal ha det til. Ja oppsettet var dårlig... men forje sesong hadde jevnt drama fra start til slutt, folk var uenige med hverandre ofte, 2 allianser som "slåss" mot hverandre, folk som backstabba hverandre... og sterke personligheter. + torbjørn og jasmin som hadde ræva personlighet (folk med ræva personlighet gjør d interessant og se på fordi de provoserer seere)

Denne sesongen har INGENTING.... alle er liksom nevermind. Er liksom ingen som er "villains" bortsett fra Maria.... Er liksom ingen man hater eller elsker fordi alle er så "normale" og kjedelige. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...