Gå til innhold

Paradise hotel 2020 - del 2.


Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

Seriøst, forstår ikke folk at det Even driver med er humor? Han sier alt med et i glimt øyet, er ironisk og sarkastisk. Digger at han faktisk gjennomfører det og tør å dra den helt ut. Er jo bare å ta han for den han er. Maria tar jo alt ut av proporsjoner og får han til å fremstå ond. Når hun tar ord ut av kontekst så er det jo ikke rart det høres forferdelig ut det han sa... 

JA til flere originale mennesker som Even. NEI til politiske korrekte mennesker som sier alt det de TROR andre vil høre. Personlighet, ja takk 

Endret av Medullaoblongata
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husk at Maria er født i 93, dette er veldig gammelt til en kvinne å være.

Anonymkode: f8134...931

Jepps..

Anonymkode: 67491...a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Medullaoblongata skrev:

Seriøst, forstår ikke folk at det Even driver med er humor? Han sier alt med et glimt øyet, er ironisk og sarkastisk. Digger at han faktisk gjennomfører det og tør å dra den helt ut. Er jo bare å ta han for den han er. Maria tar jo alt ut av proporsjoner og får han til å fremstå ond. Når hun tar ord ut av kontekst så er det jo ikke rart det høres forferdelig ut det han sa... 

JA til flere originale mennesker som Even. NEI til politiske korrekte mennesker som sier alt det de TROR andre vil høre. Personlighet, ja takk 

Even har jo ikke en ekte personlighet. 😂

Jeg fant ut at han hadde en webside der han blant annet selger merch med Kvam på og skriver på engelsk for å bli verdenskjent. https://www.evenkvam.com

Jeg kan ikke i et sekund tro at dette er seriøst. Og jeg begynner å tvile på at Even Kvam er det faktiske navnet hans. Enten er det en karakter eller så har han ikke utvikla frontallappen sin ordentlig enda. 

Anonymkode: 4a468...a25

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun overdriver jo alt

Anonymkode: 24dfb...081

Maria tok på seg en selvlaget offerhatt, og presenterte seg selv om et offer ovenfor gruppen på Evens vegne. Offer for hva? Humor? Hun hadde på forhånd bestemt seg for å ikke like Even, så Even hadde ikke sjanse engang. At hun gråter, blir rasende på Sumo for den gresshoppen og klikker i vinkel for absolutt ingenting er jo bare latterlig. 

Jeg likte egentlig Maria. Hun "bjuda på" fra første sekund, og virket som en livlig og flott jente. Jeg mener.... dame... ;) 
Kanskje hun skal finne fram rullatoren igjen ettersom hun nå har knekt tåa også? ;) 
#TeamEven

Anonymkode: 51f0e...63e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også Even er hysterisk morsom. På TV. Hadde jeg måttet omgås fyren hadde jeg nok vært lei av vitsene hans etter maks et døgn.

Anonymkode: 6cbef...018

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg får litt sånn badeferie vibes av denne sesongen..... eneste "drama" var det med even som sjekka inn...

syntes denne sesongen virker som en stor skuffelse så langt, til å med i forje sesong var det mere interessant i starten

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jepps..

Anonymkode: 67491...a22

Synes jenter helst bør være 99-02

Anonymkode: f8134...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

eneste "drama" var det med even som sjekka inn...

Du fikk ikke med deg at f.eks. Simo og Cecilie sto og skrek til hverandre? Hvis man ikke regner slikt som "drama", så kan man likeså godt slutte å se på norsk reality.

Anonymkode: 3c12b...eb9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du fikk ikke med deg at f.eks. Simo og Cecilie sto og skrek til hverandre? Hvis man ikke regner slikt som "drama", så kan man likeså godt slutte å se på norsk reality.

Anonymkode: 3c12b...eb9

Det at de to sto og skrek til hverandre var bare dårlig drama... Lite fengende.

Anonymkode: eb3be...e1f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes ikke Johannes er pen i det hele tatt.

Hver sin smak tydeligvis. Synes at Johannes er veldig kjekk, og tenker at hvis han ikke regnes som kjekk - så er det veldig få gutter som når opp til den standarden. 

Anonymkode: 3c12b...eb9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det at de to sto og skrek til hverandre var bare dårlig drama... Lite fengende.

Åja. Men så da var det noe annet drama likevel da. 

Anonymkode: 3c12b...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hver sin smak tydeligvis. Synes at Johannes er veldig kjekk, og tenker at hvis han ikke regnes som kjekk - så er det veldig få gutter som når opp til den standarden. 

Anonymkode: 3c12b...eb9

Det er ikke universelle bestemmeler over hvem som er kjekke. Synes Simo og han nye svensken er mye kjekkere enn Johannes. 

 

Anonymkode: 4a468...a25

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hver sin smak tydeligvis. Synes at Johannes er veldig kjekk, og tenker at hvis han ikke regnes som kjekk - så er det veldig få gutter som når opp til den standarden. 

Anonymkode: 3c12b...eb9

Johannes er sikkert veldig kjekk. Helt til han åpner kjeften.

Anonymkode: 51f0e...63e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Medullaoblongata skrev:

Seriøst, forstår ikke folk at det Even driver med er humor? Han sier alt med et glimt øyet, er ironisk og sarkastisk. Digger at han faktisk gjennomfører det og tør å dra den helt ut. Er jo bare å ta han for den han er. Maria tar jo alt ut av proporsjoner og får han til å fremstå ond. Når hun tar ord ut av kontekst så er det jo ikke rart det høres forferdelig ut det han sa... 

JA til flere originale mennesker som Even. NEI til politiske korrekte mennesker som sier alt det de TROR andre vil høre. Personlighet, ja takk 

Jepp, helt enig! Even setter ting på spissen og er sarkastisk i sin bruk av humor. 

Anonymkode: f406c...3ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en gjeng med narcissistiske drittunger! Nå orker jeg faktisk ikke se på mer.

Anonymkode: b9e95...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vi kunne ha virkelig stirred things up men vi valgte å play it safe"

Går liksom ikke dette budskapet an å presentere uten å blande to språk halvt om halvt? Det høres så ufattelig dumt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Tamsi skrev:

"Vi kunne ha virkelig stirred things up men vi valgte å play it safe"

Går liksom ikke dette budskapet an å presentere uten å blande to språk halvt om halvt? Det høres så ufattelig dumt ut.

Det er dessverre blitt slik ungdommen snakker i dag. Engelsk har blitt mer og mer implementert i norsken, en slags forkuling av språket, if you know what I mean. 

Om 100 år snakker vi nordmenn helt engelsk. Maybe it's for the best. :)  

Anonymkode: 51f0e...63e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på.... Hva er greia med å fly rundt å rope bror og mannen hele tiden? Jeg hadde begge deler i vranga etter en sesong svenske ex on t b. Og hva er det første jeg hører på norske ph? 😆 snart er vel taggat og trygge punkt godt etablert og. Så ikke bare engelsk som infiltreres.  Synes svensk er fint. Hos svensker. Sånne uttrykk blir bare slitsomme når de herjes med og brukes opp.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Mrs.Brain Vacation skrev:

Jeg lurer på.... Hva er greia med å fly rundt å rope bror og mannen hele tiden? Jeg hadde begge deler i vranga etter en sesong svenske ex on t b. Og hva er det første jeg hører på norske ph? 😆 snart er vel taggat og trygge punkt godt etablert og. Så ikke bare engelsk som infiltreres.  Synes svensk er fint. Hos svensker. Sånne uttrykk blir bare slitsomme når de herjes med og brukes opp.

Yo bro! Det er en usikkerhetsstil, tenker jeg, for å prøve å betrygge seg selv. Søke bekreftelse og få bekreftelse.

Anonymkode: 51f0e...63e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...