Gå til innhold

Paradise hotel 2020 - del 2.


Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

På 3.9.2020 den 14.58, AnonymBruker skrev:

Even har jo ikke en ekte personlighet. 😂

Jeg fant ut at han hadde en webside der han blant annet selger merch med Kvam på og skriver på engelsk for å bli verdenskjent. https://www.evenkvam.com

Jeg kan ikke i et sekund tro at dette er seriøst. Og jeg begynner å tvile på at Even Kvam er det faktiske navnet hans. Enten er det en karakter eller så har han ikke utvikla frontallappen sin ordentlig enda. 

Anonymkode: 4a468...a25

😆🤣😂 Ha ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Yo bro! Det er en usikkerhetsstil, tenker jeg, for å prøve å betrygge seg selv. Søke bekreftelse og få bekreftelse.

Anonymkode: 51f0e...63e

Ja det stemmer nok. Felles språk er en viktig del av tilhørighet. Virker bare utrolig påtatt og intenst i denne komprimerte sammenheng. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler alle hadde så høye forventninger til denne sesongen😂 men syntes denne sesongen er ræva så langt... utrolig skuffende.... og utrolig kjedelige, irriterende og uinteressante deltakere som er med!!

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2020 den 0.47, AnonymBruker skrev:

Syns det så ut som Jasmin?

Anonymkode: 9d47b...85b

Håper ikke det. Syns kanskje to tidligere vinnere av PH er litt vel mye... En ting er å ha med tidligere deltakere (liker uansett ikke mer enn èn om gangen der da), men syns tidligere vinnere kan holde seg hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler alle hadde så høye forventninger til denne sesongen😂 men syntes denne sesongen er ræva så langt... utrolig skuffende.... og utrolig kjedelige, irriterende og uinteressante deltakere som er med!!

Anonymkode: 99514...09d

same. føler selve traileren var bedre enn sesongen hitil😂

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Amatariel skrev:

Håper ikke det. Syns kanskje to tidligere vinnere av PH er litt vel mye... En ting er å ha med tidligere deltakere (liker uansett ikke mer enn èn om gangen der da), men syns tidligere vinnere kan holde seg hjemme.

Jeg synes det så veldig ut som hun svenske som har kommet inn 2 ganger før, husker ikke hva hun heter, men likte henne ikke noe særlig den gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Solstrålen. skrev:

Jeg synes det så veldig ut som hun svenske som har kommet inn 2 ganger før, husker ikke hva hun heter, men likte henne ikke noe særlig den gangen. 

Bettina det - hun med latteren 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kommer ikke episoden før klokka 16?

Anonymkode: 92c67...dc8

Reagerer på samme! forje sesong kom vel episodene ut 08:00 på morningen samme dag?

Anonymkode: 99514...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh dritt viaplay.. jeg har betalt for å få sett på paradise 16.00, og selvfølgelig funker ikke episoden som skal komme ut idag

Anonymkode: 99514...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en grusom kjedelig episode..... skjer jo nesten ingenting fordi alle er "venner".

Og lei av at nesten alt handler om maria & marcus

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var til å med mere "trøkk" og drama i forje sesong... syntes denne sesongen er rimelig slapp. 

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes produksjonen kan røre litt mer i kjærlighetsgryta når det blir så mange "par". Det er gørkjedelig å se på masse kjærester som sitter å nusser. Jeg vil se spill. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor kommer ikke episoden før klokka 16?

Anonymkode: 92c67...dc8

Hvorfor kommer den ikke dagen før????

Anonymkode: 6cbef...018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ryuk skrev:

Jeg synes produksjonen kan røre litt mer i kjærlighetsgryta når det blir så mange "par". Det er gørkjedelig å se på masse kjærester som sitter å nusser. Jeg vil se spill. 

ENIG. det her er bare slappt!! får nesten love island vibes av dette her.... kan like greit se på hurtigruten minutt for minutt

 

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Baaaaaabyer! 😄 Hurra! Det var så utrolig gøy i Aurora og Ann-Marielles sesong at jeg har ventet på at det skulle skje igjen! 

Ellers frykter jeg at Camilla ikke kommer til å vare lenge... her må man tydeligvis gli rett inn i gjengen og være like som de andre hvis de skal bli beholdt. Synd, for sesongen trenger forskjellige folk! Trodde aldri jeg skulle si det, men savnet faktisk Even i dag.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZzZzZznork! 

Forrige sesong var bånn i bøtta, og denne sesongen følger opp på samme nivået. 

Hva er det som skjer med Paradise-konseptet? Hvor er tvistene? Hvor er spillet? Hvor er intrigene? Hvor er de tøffe valgene? Og backstacking? 

Er så drittlei dette amatørromantiske, flate og tafatte nye opplegget. Skjer jo ingenting. Denne sesongen er det ikke engang vits med grupperinger, for alle for lov til å være venner uten konsekvenser. Og det er faktisk produksjonens feil. Dem legger opp til at deltagerne er på kosetur i Mexico. År etter år. På lavbudsjettunderholdning. 

Jeg ønsket ikke å se en elendig versjon av Love Island som der er i år...  Fy flate hvor skuffende. 

Og tror du faen ikke disse talentløse dukkebabyene kom på nytt denne sesongen hbor deltagerne skal leke mor og far igjen.

Tror PH at seerne er 15 år eller? Jeg får fnatt! 

Anonymkode: 51f0e...63e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker bare som det er jenter som vil bli bloggere, eller leve av sosiale medier som melder seg på paradise. De fleste har jo personlighet som en gullerot, med unntak av Maria, selvom hun er rimelig slitsom.

Føler folk er så redde for å drite seg ut på tv, og vil opptre mest mulig "ordentlig", slik at det blir kjedelig for oss og se på........

 

 

 

 

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuuud..... Maria er så dramatisk og manipulerende. Jeg orker ikke!! Ja hun lager god TV, men fader jeg blir sur over hvordan hun prøver å manipulere partneren sin og alle andre rundt henne.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...