Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
16 timer siden, Uatskillelig skrev:

Hun ga jo den skyllebøtta til Bettina da hun ankom hotellet igjen, etter oppdrag fra Even...?

Tror nok det også var for å forvirre i forhold til oppdraget hun hadde. 

Godt å se at de som trodde de var på love Island ble stående helt alene i finalen. Det viste seg til slutt at deres "spill" ikke var veldig vellykket. 

Anonymkode: 22f0d...801

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en elendig sesong! Og enda verre finale! 

Anonymkode: 2108d...442

• Liker 1
Skrevet

Jeg sverger til Allah, stod Simo og sa mens han løy Alex opp i ansiktet (at han ikke har prøvd å få han ut). Lo litt da 🤣

Ellers syntes jeg litt synd på Marcus og Amalie der de satt. Kun 2 stemmer! Så at Marcus var veldig utilfreds og lei seg.. Var en veldig bitter jury for å si det slikt. 

Henrik virker forresten forresten som en skikkelig dramaqueen som vil skape intriger og uhygge. Bare måten han snakker på. Pakker ikke inn noe. Virker ut som han sliter med noe personlig... 

Bettina misforstod det Even sa også. Han sa ikke «du får stemmen min om du viser fitta de». Han sa «det hjelper ikke å vise fitta de for den har jeg allerede sett». Det skulle være en spøk og så klikka Bettina 🤣

Anonymkode: ed27f...77d

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sverger til Allah, stod Simo og sa mens han løy Alex opp i ansiktet (at han ikke har prøvd å få han ut). Lo litt da 🤣

Ellers syntes jeg litt synd på Marcus og Amalie der de satt. Kun 2 stemmer! Så at Marcus var veldig utilfreds og lei seg.. Var en veldig bitter jury for å si det slikt. 

Henrik virker forresten forresten som en skikkelig dramaqueen som vil skape intriger og uhygge. Bare måten han snakker på. Pakker ikke inn noe. Virker ut som han sliter med noe personlig... 

Bettina misforstod det Even sa også. Han sa ikke «du får stemmen min om du viser fitta de». Han sa «det hjelper ikke å vise fitta de for den har jeg allerede sett». Det skulle være en spøk og så klikka Bettina 🤣

DI, ikke DE !!!!!!! 

Anonymkode: deb6e...364

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kom ikke dette fra en samtale han hadde hatt med Maria? Fordi da løy han jo til Maria. Han har ALDRI spilt med henne selv om han av og til har lata som det. Han brukte derimot informasjonen han fikk av henne, imot henne. Veit ingen snakka om det men jeg la i hvertfall merke til det. 

Anonymkode: 4a468...a25

Skrevet
På 5.11.2020 den 14.39, AnonymBruker skrev:

Jeg ELSKET den bitre juryen. Jeg ELSKET Marias dramakveld med drinkkasting og what not. Jeg JUBLET da den bitre juryen sendte henne hjem. Til slutt ELSKET jeg Bettinas svar til bitre Simo etter at hun hadde kastet kulen. Oppbyggingen til finalen var ganske awesome, og glad Bettina slapp kula siden Simo hadde jo ingenting i en finale å gjøre. 

Anonymkode: 7cb22...021

jeg er sååå enig med deg , signerer denne 🙂

Anonymkode: 9407f...d06

Skrevet
På 6.11.2020 den 6.42, AnonymBruker skrev:

DI, ikke DE !!!!!!! 

Anonymkode: deb6e...364

Hva er det du snakker om? Det er ingen ord som heter «di» ??? Det heter «de».

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du snakker om? Det er ingen ord som heter «di» ??? Det heter «de».

Hva er det DU prater om?? Det er jo eieform......som f.eks lua di, såpa di, jakka di.....osv....... 

Anonymkode: 47d4d...552

• Liker 5
Skrevet

Jeg må bare si, Simo sier at han tenkte på foreldrene og derfor slapp han ikke kula. Han tenkte altså ikke noe særlig på foreldrene når han snakket sånn til Bettina? Han viser et ekkelt syn på kvinner, og ikke bare i måten han snakket til henne på, men hvordan ham behandlet Lex til tider også. 

Glad B slapp kula! 

Anonymkode: b3849...9f9

• Liker 4
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg må bare si, Simo sier at han tenkte på foreldrene og derfor slapp han ikke kula. Han tenkte altså ikke noe særlig på foreldrene når han snakket sånn til Bettina? Han viser et ekkelt syn på kvinner, og ikke bare i måten han snakket til henne på, men hvordan ham behandlet Lex til tider også. 

Glad B slapp kula! 

Anonymkode: b3849...9f9

Enig. Og Lex er en pen jente, jeg skjønner ikke hvorfor hun har så dilla på Simo, han er jo bare en guttunge. 

Anonymkode: 6cbef...018

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...