AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #641 Skrevet 2. november 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes Lex virker lite hyggelig og nærmest som en mobber med måten hun står der og gliser og fryder seg over å lire av seg drit. Jeg er ingen fan av Maria, men synes fortsatt Lex virker veldig ubehagelig. Ikke en jeg ville gått i klasse med på vgs for å si det sånn... Anonymkode: eb3be...e1f helt enig, kanskje maria har mer følelser inni seg enn de andre der, men hun viser hensynsløs og kald ovenfor at folk blir lei seg + går rundt å bare slenger at maria er dramaqueen til alle og en hver og ler av det. JA det er et spill men folk der inne har jo følelser også og er forskjellige.. hun virket ikke særlig godhjertet i den episoden der hvert fall Anonymkode: 17c4d...f68 7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #642 Skrevet 2. november 2020 25 minutter siden, Airman skrev: Men at menn gjør det er en selvfølgelighet? Har jeg skrevet det ? Anonymkode: 41dff...64e 4
Gjest Airman Skrevet 2. november 2020 #643 Skrevet 2. november 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har jeg skrevet det ? Anonymkode: 41dff...64e Hadde du kommentert menn på lik linje?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #644 Skrevet 2. november 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: helt enig, kanskje maria har mer følelser inni seg enn de andre der, men hun viser hensynsløs og kald ovenfor at folk blir lei seg + går rundt å bare slenger at maria er dramaqueen til alle og en hver og ler av det. JA det er et spill men folk der inne har jo følelser også og er forskjellige.. hun virket ikke særlig godhjertet i den episoden der hvert fall Anonymkode: 17c4d...f68 Når de ler av kommentaren om at Maria er dramaqeen så er det nok sikkert fordi hun faktisk er det, noe de har sett gjennom hele sesongen. Og tanken om at de har spilt så ærlig og med gode verdier, da har de ikke sett seg selv i speilet. Anonymkode: 22f0d...801 13
Silva Pluvialis Skrevet 2. november 2020 Forfatter #645 Skrevet 2. november 2020 Even oste av sinne og raseri. Ikke vanskelig å se at han var bitter, for å si det sånn. 5
Ctrl Skrevet 2. november 2020 #646 Skrevet 2. november 2020 Tenk hvis deltagerne tok ut aggressjonen når ting skjedde underveis, istedenfor å vente til nær siste dag hvor alle klikker samtidig. For en sesong det hadde blitt! Dette var virkelig en komikveld! 😄 Maria må være tidenes dramaqueen der inne. Men det er vel slik hun er vant med å reagere for å høste sympati fra andre på når det butter imot. Denne episoden var det nesten verdt å sove seg igjennom 21 episoder for å se! 11
candykiss Skrevet 3. november 2020 #647 Skrevet 3. november 2020 Huff trist at Eileen og Johannes røk ut. Eileen har bein i nesa og er den eneste som faktisk har spilt. De tre resterende parene er ikke verdige vinnere i det hele tatt. Amalie og Mathias har vært på badeferie å ikke gjort en dritt. Maria og Marcus er bare irriterende. Simo tror han er så kuuul at jeg blir direkte flau av å se på han. Bettina søt morsom og byr på seg selv å er vel den eneste av de resterende som jeg liker. Om Simo og Bettina kommer til finalen håper jeg hun kaster kula så ikke den lille jyplingen Simo får en dritt😁 10
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #648 Skrevet 3. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når de ler av kommentaren om at Maria er dramaqeen så er det nok sikkert fordi hun faktisk er det, noe de har sett gjennom hele sesongen. Og tanken om at de har spilt så ærlig og med gode verdier, da har de ikke sett seg selv i speilet. Anonymkode: 22f0d...801 du kan godt si hva du vil, men personlig mener jeg at hun faktisk har blitt utsatt for et mer personlig hat der enn kun spillmessig, noe jeg absolutt synes ikke er greit uansett hvordan man er. ja hun er som sagt urimelig å gjort noen teite ting men jeg synes ikke mobbing er greit selvom det er et Tv-show eller ikke, tipper at flere her som kaller hun dramaqueen ville reagert på samme måte om du følte folk hadde noe mot deg som person jeg har heller ikke noe imot at eileen spiller og backstabber folk, det er en ting. men det er en annen å gå rundt å spre falske rykter om maria kun fordi hun ikke liker henne noe hun innrømte selv hun gjorde i en episode. det tærer jo litt på deg å det er mye som sikkert ikke vises på Tven også, man merker jo at eileen har et skikkelig personlig "hat" for maria, å det er jo vondt. jeg forstår henne uavhengig om hun er dramatisk eller ikke. hun er jo bare et menneske til syvende og sist Anonymkode: 17c4d...f68 7
Ctrl Skrevet 3. november 2020 #649 Skrevet 3. november 2020 Gårdagens episode bydde på "oppgjørets time" hvor alle tok alt personlig med bitterhet, sure miner og dårlig taper-tendenser. Finaledeltagerne Simo, Bettina og Maria fikk gjennomgå. Litt Marcus også. Mens Amalie og LilleTix fikk ingenting.... Ingen verdens ting. Rett og slett fordi dem ikke har tatt noe valg der inne. Dem har ikke løftet en finger for noe eller mot noe som helst, men har surfet igjennom sesongen uten motstand. Her må faktisk produksjonen ta selvkritikk. Når par får stå fra dag én til finale nærmest fullstendig uhindret, så er det tynn suppe. Det kan ikke kalles bra spilling engang, for dem har ikke spilt. Dem har vært på ferie. Kanskje tidenes minst verdige finalepar ever, i mine øyne. Jeg satt og tenkte på det under den boks-seremonien i går. For en genial seremoni, egentlig. Det skaper underholdning gjennom tvunget tilfeldigheter. Skal man vinne Para så må man ha flaks. Utdeling av makt eller tilfeldig tvungen utsjekk. Hvorfor får vi ikke se slikt oftere? Det skulle vært mye mer innsjekker og utsjekker der inne, det skulle vært mer bitterhet, mer splitting av par, mer tilfeldigheter, mer oppdrag og mer fredninger. Seremoniene skulle stått i kø! Og ikke minst, få tilbake Pandoras slik at det blir litt temperatur og at bitterheten og motpolene får en gylden anledning til å komme opp i sanntid, og ikke alt til finaleuken. Det sier seg selv at ingen tar opp problemer når dem sitter ved bassengkanten i dagsfylla. Som regel har jeg sterke meninger om hvem jeg håper vinner, men akkurat nå bryr det meg midt på ryggen. Bare ikke Amalie og LilleTix vinner. Vinner Amalie og LilleTix så fullføres bryllupsreisen deres med at dem står og holder i kulene, smiler og er så lykkelige helt til alt er over, og skal hjem å nyte livet sammen. Znork! Gi meg en underholdende finale nå, med dårlig stemning og kulekast! 11
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #650 Skrevet 3. november 2020 Eileen er faktisk den eneste der inne som ikke er en bitter dramaqueen! 😆 Og Johannes da. Nå begynte det endelig å bli spennende. Nå hadde de jo hatt content for days!! Skulle ønske det var mer enn èn episode igjen! 😫 Anonymkode: 4a468...a25 6
Ctrl Skrevet 3. november 2020 #651 Skrevet 3. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eileen er faktisk den eneste der inne som ikke er en bitter dramaqueen! 😆 Og Johannes da. Nå begynte det endelig å bli spennende. Nå hadde de jo hatt content for days!! Skulle ønske det var mer enn èn episode igjen! 😫 Anonymkode: 4a468...a25 Johannes synes jeg ikke har vært helt tilstede denne sesongen. Har bare vaset rundt og pratet pisspreik, med sin uhorvelige sjeldne, tørre humor. Han har egentlig ganske lite å være bitter for! Tror uansett han er ganske fornøyd med å ryke ut slik at han kommer seg til stranda på Melbu raskest mulig. Synd han havnet i juryen da
Amatariel Skrevet 3. november 2020 #652 Skrevet 3. november 2020 Veldig spennende boksseremoni ja!! Glad Maria og Marcus fikk dolken, og syns de brukte den riktig. Men tenk om de hadde sendt ut Amalie og Mathias da... Med tanke på hvordan han klikket da Eileen la Amalies bildet under klokken, så hadde det 'nesten' vært litt moro å se reaksjonen på et sånt valg. Men - glad det ble ut med Eileen. Bare syns Johannes gikk i dragsuget...
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #653 Skrevet 4. november 2020 Lex: Du er så dramaqueen Maria Maria: svarer med å kaste en drink på henne 😂 Altså Maria er ikke spesielt taktisk her, hun må jo få folk til å stemme på henne. Isteden for å forsvare seg og prøve å smiske så klikker hun helt. Jaja, hvem taper på det Maria? Anonymkode: 4a468...a25 9
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #654 Skrevet 4. november 2020 Hvorfor slapp de finalen så tidlig i dag? En spesiell grunn til det? De har vel ikke gjort det før. Anonymkode: c5129...a98
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #655 Skrevet 4. november 2020 ELSKER den siste twisten på parene som ble tatt i dagens episode. Åhhhhhhhh Anonymkode: 714bf...67c 4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #656 Skrevet 4. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor slapp de finalen så tidlig i dag? En spesiell grunn til det? De har vel ikke gjort det før. Anonymkode: c5129...a98 Denne sesongen går vel bare på nett. Så dermed ikke nødvendig å vente til TV-sendetiden med å slippe. Anonymkode: 1bac4...3f8 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #657 Skrevet 4. november 2020 Jeg virkelig håper neste sesong blir bedre. Please TV3, gjør en litt bedre innsats er dere snill! Anonymkode: 4d16f...923 4
Gjest YtreYtterst Skrevet 4. november 2020 #658 Skrevet 4. november 2020 Liker at Bettina vant, det var gøy å se! Hun er fryktelig irriterende, men jeg unner henne seieren likevel, liker gi-faen-holdningen hennes. Utover det så et nok dette min siste sesong, det er rett og slett ikke et morsomt konsept slik det har blitt nå.
Amatariel Skrevet 4. november 2020 #659 Skrevet 4. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: ELSKER den siste twisten på parene som ble tatt i dagens episode. Åhhhhhhhh Anonymkode: 714bf...67c Ja det var vel en helt ny twist rett før en finale før. Gøøøy! Gjorde det kjempespennende! Elsker at Bettina kastet kulen! Tror hun gjorde det riktige valget, Simo hadde nok kastet... han kan si hva han vil om det etterpå. Men hva syns dere om Paradises regel om at resten av summen måtte deles på hele juryen? Har likt bedre at vinneren har kunne velge selv... 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #660 Skrevet 4. november 2020 Syntes de var feige som sendte hjem Maria. Kunne de ikke heller tatt fuckings Amalie? Hata Maria i starten av sesongen, men hu har vokst på meg. fikk litt vondt av hu når hun gråt og ble sendt hjem. Alle er liksom sure på Maria for alt, alt er Maria sin skyld (ifølge de andre) maria ditt.. maria datt... maria sin feil Virker som en gjeng med saueflokk, som begynner automatisk og hate på den ene personen bare fordi enkelte har et problem med henne guuuuuud for en bitter jury! dem burde skaffe seg litt selvinnsikt istedenfor å gi Maria skylda for alt. Anonymkode: 99514...09d 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå