Gå til innhold

Paradise hotel 2020 - del 2.


Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

2 av dem er casta fordi de kjenner Tix liksom 😂 er det ganske lættis. Lurer på om de hadde håpa på at broren til Tix skulle hooke opp med exen til Tix 😩

Anonymkode: 4a468...a25

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maria hoier rundt og sårer alle rundt henne, også setter hun seg selv i en offerposisjon og får de hun har såret til å trøste henne. Det er en utrolig dårlig egenskap, og man ser det så utrolig godt utenfra. Godt at Eileen og de andre begynner å se hva som foregår. Selv om Marcus er sliten og lei så klarer han ikke helt å se hvor manipulerende hun er. 

Anonymkode: 7cb22...021

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

2 av dem er casta fordi de kjenner Tix liksom 😂 er det ganske lættis. Lurer på om de hadde håpa på at broren til Tix skulle hooke opp med exen til Tix 😩

Anonymkode: 4a468...a25

Akk!!! de caster alltid folk som har en relasjon til en eller annen "kjendis". Selvom de ikke har personlighet

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria åpner dåsa si og blir slikka.......hun tok tydlig intiativ til det selv........

etterpå så føler hun seg utnyttet og sårbar😂

 

sånn går det når man er løs og angrer seg. Det at hun føler seg utnyttet er sikkert bare spill fra hennes sin side, slik at hun kan få folk til å syntes synd på hun

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke en døyt om at Maria og Alex koser seg slik. Hun må gjøre akkurat som hun ønsker rundt sex, men det er ganske ekkelt å se på at hun er helt med på leken for så å si at hun har blitt utnyttet etterpå. Det er faktisk ikke ok i det hele tatt. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende at de brukte 15 min av episoden til å se på folk ha det gøy, å kle seg ut som drag queens

mens det øyeblikket der skjer drama, helt på slutten mellom alex og eileen, så varer det bare i 20 sekunder!!!!!.... helt på slutten av episoden. Er drama jeg vil se... ikke folk bare ha d gøy

 

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Irriterende at de brukte 15 min av episoden til å se på folk ha det gøy, å kle seg ut som drag queens

mens det øyeblikket der skjer drama, helt på slutten mellom alex og eileen, så varer det bare i 20 sekunder!!!!!.... helt på slutten av episoden. Er drama jeg vil se... ikke folk bare ha d gøy

 

Anonymkode: 99514...09d

Det er jo fake. De later som de krangler foran de andre for at folk skal tro at Eileen er usikker på Alex. 
 

Er helt sjokka over hvor kåt og desperat Maria er. Har hun ikke familie som ser på dette programmet??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Giselle skrev:

Det er jo fake. De later som de krangler foran de andre for at folk skal tro at Eileen er usikker på Alex. 
 

Er helt sjokka over hvor kåt og desperat Maria er. Har hun ikke familie som ser på dette programmet??!

Er du sikker på at det er fake? at de faker det forann alle sammen? var ikke så lett at og forstå at d var fake

Anonymkode: 99514...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Maria er en narsissist, er det virkelig ingen andre som ser det?!

Anonymkode: 6476e...bfb

Det er en uting å sette diagnoser på mennesker man ser i en klippet og arrangert setting. En skikkelig uting, faktisk. 

Maria er er mye. Hun er skamløs og seksuell. Hun kan være litt slu. Hun er usikker og til tider trengende. Hun er morsom og omsorgsfull. Hun er følelser!

Men hun er ingen diagnose. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Malika skrev:

Det er en uting å sette diagnoser på mennesker man ser i en klippet og arrangert setting. En skikkelig uting, faktisk. 

Maria er er mye. Hun er skamløs og seksuell. Hun kan være litt slu. Hun er usikker og til tider trengende. Hun er morsom og omsorgsfull. Hun er følelser!

Men hun er ingen diagnose. 

Narsisissme er heller ingen diagnose, det er en personlighetsforstyrrelse. Kan skjønne at folk tenker i de baner. For noe er det der.

Anonymkode: 81ddd...cc4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at det er fake? at de faker det forann alle sammen? var ikke så lett at og forstå at d var fake

Anonymkode: 99514...09d

Jeg tenker også at det er spill for galleriet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Maria hoier rundt og sårer alle rundt henne, også setter hun seg selv i en offerposisjon og får de hun har såret til å trøste henne. Det er en utrolig dårlig egenskap, og man ser det så utrolig godt utenfra. Godt at Eileen og de andre begynner å se hva som foregår. Selv om Marcus er sliten og lei så klarer han ikke helt å se hvor manipulerende hun er. 

Anonymkode: 7cb22...021

Enig! Lurer på om det er kalkulert eller om hun gjør det ubevisst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Narsisissme er heller ingen diagnose, det er en personlighetsforstyrrelse. Kan skjønne at folk tenker i de baner. For noe er det der.

Anonymkode: 81ddd...cc4

Enig. Føles ut som narsisissme eller borderline. Evnt usikker tilknytning. 

Anonymkode: 92e94...04f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Narsisissme er heller ingen diagnose, det er en personlighetsforstyrrelse. Kan skjønne at folk tenker i de baner. For noe er det der.

Anonymkode: 81ddd...cc4

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Føles ut som narsisissme eller borderline. Evnt usikker tilknytning. 

Anonymkode: 92e94...04f

Dere er like gode. Eller onde. Som prøver å diagnostisere mennesker i en arrangert setting på denne måten.

Det er direkte vondt å lese hva dere skriver. Ikke bare for Maria og hennes nære, men også for oss som har diagnoser i den retningen dere skisserer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Malika skrev:

 

Dere er like gode. Eller onde. Som prøver å diagnostisere mennesker i en arrangert setting på denne måten.

Det er direkte vondt å lese hva dere skriver. Ikke bare for Maria og hennes nære, men også for oss som har diagnoser i den retningen dere skisserer.

Jeg diagnostiserer ingen, sa bare at jeg kan forstå at folk tenker i den retningen. Det betyr ikke at jeg tror hun er/har det, det vet jeg ikke. Men at hun er ekstremt selvopptatt og framstår manipulerende på TV i en mye større grad enn et gjennomsnittlig menneske, det gjør hun.

Så får du prøve å ikke ta tilfeldige kommentarer på et forum om Paradise Hotel personlig. Ingen her vet hvem du er og ingen kommentarer er rettet mot deg. 

Anonymkode: 81ddd...cc4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg diagnostiserer ingen, sa bare at jeg kan forstå at folk tenker i den retningen. Det betyr ikke at jeg tror hun er/har det, det vet jeg ikke. Men at hun er ekstremt selvopptatt og framstår manipulerende på TV i en mye større grad enn et gjennomsnittlig menneske, det gjør hun.

Så får du prøve å ikke ta tilfeldige kommentarer på et forum om Paradise Hotel personlig. Ingen her vet hvem du er og ingen kommentarer er rettet mot deg. 

Anonymkode: 81ddd...cc4

Det er uansett personen Maria du skriver om. Jeg tar det ikke personlig, jeg prøver bare å nyansere og menneskeliggjøre de kommentarene som er ufine her inne. At folk kan prøve å tenke seg litt om. Tenke at; ville jeg sagt det samme i en samtale med Maria eller noen som var meg nær? Man kan tenke mye, men man behøver ikke å kritikkløst skrive det på et forum. 

Endret av Malika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Maria leker strong independent woman, blir fingret, tok intiativ til det"

2 sek seinere

"Jeg føler meg utnyttet😪"

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ryuk skrev:

Jeg bryr meg ikke en døyt om at Maria og Alex koser seg slik. Hun må gjøre akkurat som hun ønsker rundt sex, men det er ganske ekkelt å se på at hun er helt med på leken for så å si at hun har blitt utnyttet etterpå. Det er faktisk ikke ok i det hele tatt. 

Når sa hun at hun hadde blitt utnyttet seksuelt?

 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Narsisissme er heller ingen diagnose, det er en personlighetsforstyrrelse. Kan skjønne at folk tenker i de baner. For noe er det der.

Anonymkode: 81ddd...cc4

En personlighetsforstyrrelse er en diagnose.

 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...