Gå til innhold

Paradise hotel 2020 - del 2.


Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om at Maria satt og bæsjet?

Anonymkode: f8134...931

Hva tenker du om at du noen ganger sitter å bæsjer?

Anonymkode: 93e7f...f06

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt pen hun norske mørkhåra som kom inn i dag. Hadde i tillegg tiltrekkende personlighet. 

Even igjen... Spennende. Men jeg føler meg litt mett på alle hans innsjekk. 

Bettina går igjen og igjen i både norsk og svensk PH. Drittlei av å ikke kunne se en eneste sesong uten at hun er der. 

Anonymkode: 51f0e...63e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sykt pen hun norske mørkhåra som kom inn i dag. Hadde i tillegg tiltrekkende personlighet. 

Even igjen... Spennende. Men jeg føler meg litt mett på alle hans innsjekk. 

Bettina går igjen og igjen i både norsk og svensk PH. Drittlei av å ikke kunne se en eneste sesong uten at hun er der. 

Anonymkode: 51f0e...63e

Ja, hun var skikkelig classy pen. Virker sjelden i dag. Minner egentlig veldig om Rory i Gilmore Girls 😍

Anonymkode: 18157...4d0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hun var skikkelig classy pen. Virker sjelden i dag. Minner egentlig veldig om Rory i Gilmore Girls 😍

Anonymkode: 18157...4d0

Ja hun var virkelig pen! Sant! 

Hva het hun nye der? 

Anonymkode: 51f0e...63e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om at Maria satt og bæsjet?

Anonymkode: f8134...931

sykeste som har skjedd i ph as🤨

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sykt pen hun norske mørkhåra som kom inn i dag. Hadde i tillegg tiltrekkende personlighet. 

Even igjen... Spennende. Men jeg føler meg litt mett på alle hans innsjekk. 

Bettina går igjen og igjen i både norsk og svensk PH. Drittlei av å ikke kunne se en eneste sesong uten at hun er der. 

Anonymkode: 51f0e...63e

Synes hun så helt ok. På vsco så hun ganske så annerledes ut

Anonymkode: 56fb7...fa6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om at Maria satt og bæsjet?

Anonymkode: f8134...931

Hva skal man tenke om at noen sitter å driter? Alle gjør det hele tiden. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2020 den 22.24, AnonymBruker skrev:

Det er så mange her som sier det ene og det andre og Maria, men er det bare meg som tenker det om Eileen? Hun er kontrollerende, falsk og «farlig». 

Anonymkode: 4d16f...923

Jaa. Hun klagde sånn på at Maria var Even og Maria, og det stemmer jo det - men overalt hvor de gikk så var Eileen der også! Så dere det 😅 Hun er jo ikke noe bedre!

Spennende med Bettina og Even... selv om jeg syns det hadde vært bedre med noe NYTT. Blir jo lei de samme trynene hele tiden. Og så syns jeg det er skuuuuuff at det ikke er noen andre som skal bedømme mr. og ms. Paradise. Noen som ikke er der inne og tar taktiske valg. Gøy når gamle deltakere eller andre kjendiser kommer inn bare for å være dommere.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Amatariel skrev:

Jaa. Hun klagde sånn på at Maria var Even og Maria, og det stemmer jo det - men overalt hvor de gikk så var Eileen der også! Så dere det 😅 Hun er jo ikke noe bedre!

Spennende med Bettina og Even... selv om jeg syns det hadde vært bedre med noe NYTT. Blir jo lei de samme trynene hele tiden. Og så syns jeg det er skuuuuuff at det ikke er noen andre som skal bedømme mr. og ms. Paradise. Noen som ikke er der inne og tar taktiske valg. Gøy når gamle deltakere eller andre kjendiser kommer inn bare for å være dommere.

Ja det kommer til å bli 100% taktisk.

Men de har kommet for å bli som deltakere, har de ikke? Even i Simos alliansen, og Bettine blir vel med i Maria sin, men nå står jo de to sammen så par, så 🤷‍♀️

Anonymkode: 4a468...a25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Amatariel skrev:

Jaa. Hun klagde sånn på at Maria var Even og Maria, og det stemmer jo det - men overalt hvor de gikk så var Eileen der også! Så dere det 😅 Hun er jo ikke noe bedre!

Spennende med Bettina og Even... selv om jeg syns det hadde vært bedre med noe NYTT. Blir jo lei de samme trynene hele tiden. Og så syns jeg det er skuuuuuff at det ikke er noen andre som skal bedømme mr. og ms. Paradise. Noen som ikke er der inne og tar taktiske valg. Gøy når gamle deltakere eller andre kjendiser kommer inn bare for å være dommere.

Tenker hun var der for å holde styr på Maria. Man så jo at Maria var helt på Bettina, og det sa hun jo i syncen også. Men Bettina reagerte jo dessverre positivt både på Maria og Eileen. 

Selv om Eileen er taktisk og en av de bedre spillerne der inne er jeg ikke like fan av henne denne sesongen. Maria er ekstremt slitsom, og jeg synes det hadde vært bedre om hun hadde sjekket ut. Jeg synes ikke det er gøy å se på måten hun prøver å få oppmerksomhet på og den uendelige love-hate-storyen med Marcus, men det er nå bare min mening. Jeg mistenker at oppførselen hennes blir mye mer utagerende nå som crazy Bettina har sjekket inn. Bettina synes jeg er helt ok så langt, men hun prøver ikke så hardt som Maria. 

Anonymkode: 7cb22...021

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke så mye fra sesongen Eileen var med i, men husker at jeg likte henne og at hun virket snill. Kan dessverre ikke si jeg har det samme inntrykket nå. Hva har skjedd? 

Anonymkode: cdcd8...afb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker ikke så mye fra sesongen Eileen var med i, men husker at jeg likte henne og at hun virket snill. Kan dessverre ikke si jeg har det samme inntrykket nå. Hva har skjedd? 

Anonymkode: cdcd8...afb

Er enig. Hun var veldig "snill" i hennes sesong, og veldig tantete og moderlig :P virka som selvtilliten hennes ikke var på topp i hennes sesong.... og d skjønner jeg godt, med tanke på hvordan hu ble "behandla" av mean girlsa Sandra, Malin, og Stine

Det virker som hun har fått høyere selvtillitt nå :) det er hvertfall bra. Men virker dessverre som hun har blitt mere utspekulert, kald og kynisk... føler jeg liksom får inntrykket av at hu er falsk. Og hvis hun er grei, så ligger det liksom en grunn bak det...... (som en slange)

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjenner meg så møkka lei av at deltakerene selv velger mr og miss paradise. Er det bare meg om denne meningen eller? Blir gal snart, og at alle konkurransen vinner de pga taktikk, ikke talent.. det er jo så utrolig dumt.. har nesten ikke lyst og se på paradise pga det. Ødelegger det siste som er igjen av originale paradise hotel 😫

 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Maaaddepaaadde skrev:

Uff, kjenner meg så møkka lei av at deltakerene selv velger mr og miss paradise. Er det bare meg om denne meningen eller? Blir gal snart, og at alle konkurransen vinner de pga taktikk, ikke talent.. det er jo så utrolig dumt.. har nesten ikke lyst og se på paradise pga det. Ødelegger det siste som er igjen av originale paradise hotel 😫

 

Helt enig. 

Anonymkode: ee9bb...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Maaaddepaaadde skrev:

Uff, kjenner meg så møkka lei av at deltakerene selv velger mr og miss paradise. Er det bare meg om denne meningen eller? Blir gal snart, og at alle konkurransen vinner de pga taktikk, ikke talent.. det er jo så utrolig dumt.. har nesten ikke lyst og se på paradise pga det. Ødelegger det siste som er igjen av originale paradise hotel 😫

 

Veldig enig. Det hadde vært gøy hvis utenforstående fikk velge. Slik det er nå så blir det bare teit.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som syntes Marcus ser ut som Anders behring breivik? liksom håret, og ansiktet... veldig likt.

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Synes dere Eileen og Henrik fortjente å vinne?

 

Anonymkode: f8134...931

Spoiler

Nei, synes Maria og Mathias var best.

 

Anonymkode: ee9bb...174

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...