Gå til innhold

Paradise hotel 2020 - del 2.


Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

skjønner ikke hvorfor lexi er så stolt over at hu sendte hjem camilla. "tøft" valg du..😁

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eileen lager TV da, den skal hun ha. Jeg er veldig glad hun er der og har tatt over litt av tvtiden til Maria. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags bestemor kjole er det Amalie hadde på parsermonien? sett at flere jenter har brukt sånne type klær.... ikke fint i det hele tatt.

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker said:

Syntes det er så komisk hvor mye Eileen er forandra siden 2016 sesongen.

Hadde aldri forventa dette.... men det er Eileen som styrer denne sesongen, og styrer all taktikken. Hun er nesten litt kynisk.

"Kan du reise deg opp og gå", jeg knakk litt når hun sa det... hun kjører virkelig HARDT denne sesongen🤣 hun har ingen grenser hvor langt hun skal gå i dette spillet. (Jeg liker det da)

 

Anonymkode: 99514...09d

Eileen var den smarteste i den første sesongen hun var med på også. Kom med mye bra taktisk men lå litt lavere i terrenget enn hun gjør nå.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, folk som avsporer. 

Tror både Bettina og Kvam vil bli morsomme innspill videre, men tror jeg kommer til å få Maria helt oppi halsen hvis hun blir bestevenninne med Bettina. 

Anonymkode: 7cb22...021

Hun blir jo bestevenninne med Bettina. De bor sammen idag.

Anonymkode: 449a5...aa7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ryuk skrev:

Eileen lager TV da, den skal hun ha. Jeg er veldig glad hun er der og har tatt over litt av tvtiden til Maria. 

Samme her, jeg ser gjerne på Eileen 😁

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra spilt av Eileen. Hun er flink. God erfaring og ha med fra tidligere. 
 

Slik det er nå så håper jeg Maria eller Eileen vinner. Guttene er litt usikker, men Mathias liker jeg.

Spennende hva som skjer på mandag. Blir en jente kidnappet kanskje? Eller blir «prikket» og blir svarteper og får et oppdag? Noe skjer ihvertfall.

Anonymkode: 4d16f...923

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håpet så veldig at vi skulle bli kvitt Maria i dag!!

 

#teamEileen

Anonymkode: 55994...4a6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic, beklager for d.

Men.. tror dere at dette er den siste PH sesongen? i og med at de tok 2 sesonger dette året

+ de har ikke hatt noe påmeldingsopplegg for PH 2021. Ikke noe søknader eller noe... vanligvis hadde de holdt på med castingprosessen nå så sent på året. 

+ triana er gravid

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting.. folk sier PH har gått ut på dato

men PH Danmark har vært 4 år lengere enn i Norge.. og danske har ikke gått ut på dato. Alle sesongene der er jo bra, og det er alltid gode twister, gode idèr...

norske er alltid så repeterende. Føles ut som produksjonen har gått tomme for ideer. deretter blir sesongene dritt dårlige.

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ting.. folk sier PH har gått ut på dato

men PH Danmark har vært 4 år lengere enn i Norge.. og danske har ikke gått ut på dato. Alle sesongene der er jo bra, og det er alltid gode twister, gode idèr...

norske er alltid så repeterende. Føles ut som produksjonen har gått tomme for ideer. deretter blir sesongene dritt dårlige.

Anonymkode: 99514...09d

Jeg føler det fordi pH har gått i lås. Deltagerene er de samme år etter år. De er for unge og på badeferie. Det er ingen utfordringer, ingen hemmelige oppgaver, minimalt med spill og alle er venner. Danske pH er i en helt annen liga med mer voksne deltagere som er opptatt av å vinne. De er ikke redd for å dolke sin bestevenn i ryggen for å få ut en sterk deltaker. Det skjer mer i det hele tatt fordi de ikke er opptatt av å være bestevenner og kjææææærester. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En ting.. folk sier PH har gått ut på dato

men PH Danmark har vært 4 år lengere enn i Norge.. og danske har ikke gått ut på dato. Alle sesongene der er jo bra, og det er alltid gode twister, gode idèr...

norske er alltid så repeterende. Føles ut som produksjonen har gått tomme for ideer. deretter blir sesongene dritt dårlige.

Anonymkode: 99514...09d

Tror det har med nordmenn å gjøre. Nordmenn er så opptatt av å vise at man er så mest mulig normal, og at man skal se "bra" ut mest mulig. Føler veldig få nordmenn har sterke personligheter... sånn typisk saueflokk mentalitet, og lite individualisme. Alle er liksom girl next door. Alle er liksom så.... "nøytrale".... og vanlige.

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker så feig Leni var i dag. Camilla er jo ingen trussel mot noen. Maria er den største trusselen for alle! Gudbedres. Folk vil jo ikke vinne når dem først ser anledningen!

Anonymkode: 51f0e...63e

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Camilla er forresten så syyykt nydelig! Og for et vakkert vesen tvers igjennom! 

Anonymkode: 51f0e...63e

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som syntes nordmenn ikke er lagd i reality tv? syntes nordmenn oftest lager dårlig tv

paradise.. ofte kjedelig

love island... ofte kjedelig

ex.... noen ganger kjedelig, noen ganger gøy

føler ikke at nordmenn er lagd for reality TV... sammenlignet med f.eks amerikanere, britere, dansker, og svensker

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk det var sykt trist at Simo røyk i dag. Han er grunnen til at jeg ser på i år til å begynne med, og jeg synes han og Leni hadde fått en veldig søt relasjon selv om de gikk veldig sakte fram i forhold til alle andre.

MEN så ble det mye action da han dro og det var jo gøy det også 😅 Jeg har helt ærlig aldri likt Camilla. Hun har vert FOR komfortabel og trygg heeeelt uten grunn! Hvorfor trodde hun at hun fortjente å bli over de andre som har jobba mye mer for det?! 

Liker at det er damene som viser seg som de sterkeste spillerne nå. Håper Kvam blir stemt ut neste gang. Plukk ut de "streke" mennene èn etter èn 😌

Hva tenker dere at neste tema er, med tanke på at Triana sa de måtte ta vare på jentene sine? Kommer det inn en ny bare, eller er det et eller annet tema? 

Anonymkode: 4a468...a25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så episoden først nå. Liker at Eileen og Henrik bare lo da Leni gikk til Johannes istedet for å klikke og slenge drit som andre gjør når det ikke går deres vei. De skjønner i hvertfall at det er et spill, selv når det går i mot dem! Bra spilt av Lexi også. Positivt overrasket (edit: usikker på om det var smart taktisk, men i det minste tok hun et eget valg etter magefølelsen). Ikke særlig imponert over disse ‘’alfahannene’’ som tror de styrer spillet her🤣

Endret av anonymLala
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.9.2020 den 15.30, AnonymBruker skrev:

Horeri kan være så mangt. Det er et uformell uttrykk for f.eks overfladiskhet, løssluppenhet, ivrighet, ustyrlighet, grenseløshet o.l.

F.eks: 

TV2 driver med click-bait-horeri på forsiden av TV2.no.

jabx driver med kveruleringshoreri på KG. 

Anonymkode: 51f0e...63e

Så hvis noen er glade i sex så er de horer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare meg som syntes nordmenn ikke er lagd i reality tv? syntes nordmenn oftest lager dårlig tv

paradise.. ofte kjedelig

love island... ofte kjedelig

ex.... noen ganger kjedelig, noen ganger gøy

føler ikke at nordmenn er lagd for reality TV... sammenlignet med f.eks amerikanere, britere, dansker, og svensker

Anonymkode: 99514...09d

Lenis valg på gårdagens parsermoni oppsummerer nordmenn og reality godt. En helt typisk norskt valg i en norsk parsermoni! 

Leni velger det svakeste ledd, tør ikke tråkke andre på tærne, tør ikke ta plass, tør ikke lage oppstyr og er naiv. Man skal være venner med alle, ikke konkurrenter med noen. Alle vil vinne, men ingen prøver noe særlig på det. Underholdningen blir derfor flat, lite innholdsrik og kjedelig.

Samme skjedde under Farmen forrige uke. Det svakeste leddet i gruppa ble valgt som 1. kjempe. Enkelt og greit.

Det samme skjer under Love Island. Etablerte par skal ikke utfordres, ingen skal tråkke hverandre på tærne, alle skal være venner. Svakeste ledd i gruppen skal alltid ut. 

Ex er vel kanskje et lite unntak, men her spiller dem jo egentlig ikke om noe.... Her handler det om å kose seg til det er slutt.

Og denne etablerte "guttastemningen" som har blitt så fokusert på siste årene er så typisk norsk. Man skal leke sammen. 

Amerikanere, dansker, briter og svensker gjør det motsatt. Dem velger å utfordre det sterkeste ledd, dem tråkker hverandre på tærne for å komme fram, og dem benyttet alle muligheter for å få ut store konkurrenter. Da blir det oppstyr og drama, som igjen skaper underholdning. Spesielt guttene, eller la oss si mennene, jobber imot hverandre for å skape et psykologisk overtak. Det handler om å være alfa'en. Det skaper motpoler i utenlandske serier, mens guttene i norske serier plasker vann på hverandre og seiler naken over et vannglatt gulv mens dem holder på å le seg ihjel. 

Anonymkode: 51f0e...63e

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et feigt valg av lex. Likevel så kan jeg ikke se at det var taktisk smart? Lurer på om hun blir så lenge nå, mtp det kanskje er jentene som er i fare neste uke og jeg ser ingen grunn for at Henrik velger henne fremfor noen andre, når hun faktisk sendte ut partneren hans.

Anonymkode: f5e9b...2ec

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...