Gå til innhold

Paradise hotel 2020 - del 2.


Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, jabx skrev:

Hva er "horeri"?

Horeri kan være så mangt. Det er et uformell uttrykk for f.eks overfladiskhet, løssluppenhet, ivrighet, ustyrlighet, grenseløshet o.l.

F.eks: 

TV2 driver med click-bait-horeri på forsiden av TV2.no.

jabx driver med kveruleringshoreri på KG. 

Anonymkode: 51f0e...63e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist episode handlet om dødsing og et stand-up-show hvor deltagerne imiterer hverandre. Maria prøvde i det minste å skape liv. Jeg trodde det skulle bli etterspill og action, men neida, det ble avfeid under teppet. 

:veslejenta: Fytti f... hvor kjedelig! Serien klarer ikke engang lengre å blikkfange meg. Også fordi det er så inni hampen mye reklame underveis.

Hva i helvete har skjedd med Paradise Hotel-konseptet?! Vi er halvveis i høstsesongen, og det er fortsatt ingen allianser. Ingen som blir utfordret, ingen som får oppdrag.... ingenting.... Med trasige konkurranser som ikke gir noe som helst. Jeg trodde vårsesongen var dårlig pga deltagerne var så ung, men høstsesongen motbeviser det. Det er utelukkende produksjonen som har dratt serien ut av konseptet med kreativitetsfri lavbudsjettsunderholdning. Nitrist, for Paradise Hotel er egentlig et bra konsept.

Anonymkode: 51f0e...63e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sist episode handlet om dødsing og et stand-up-show hvor deltagerne imiterer hverandre. Maria prøvde i det minste å skape liv. Jeg trodde det skulle bli etterspill og action, men neida, det ble avfeid under teppet. 

:veslejenta: Fytti f... hvor kjedelig! Serien klarer ikke engang lengre å blikkfange meg. Også fordi det er så inni hampen mye reklame underveis.

Hva i helvete har skjedd med Paradise Hotel-konseptet?! Vi er halvveis i høstsesongen, og det er fortsatt ingen allianser. Ingen som blir utfordret, ingen som får oppdrag.... ingenting.... Med trasige konkurranser som ikke gir noe som helst. Jeg trodde vårsesongen var dårlig pga deltagerne var så ung, men høstsesongen motbeviser det. Det er utelukkende produksjonen som har dratt serien ut av konseptet med kreativitetsfri lavbudsjettsunderholdning. Nitrist, for Paradise Hotel er egentlig et bra konsept.

Anonymkode: 51f0e...63e

Denne sesongen er jo mye verre en forje sesong. Denne sesongen er en faens drittsesong. Sykt kjedelig........

skjønner ikke hvorfor de viser oss 15 min med "dragqueen standup".. er jo ikke gøy for oss å se på. og på slutten når eileen og alex "krangler", så viser de bare 20 sek.

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne sesongen er jo mye verre en forje sesong. Denne sesongen er en faens drittsesong. Sykt kjedelig........

skjønner ikke hvorfor de viser oss 15 min med "dragqueen standup".. er jo ikke gøy for oss å se på. og på slutten når eileen og alex "krangler", så viser de bare 20 sek.

Anonymkode: 99514...09d

Ja, enig. Nedturene har kommet som perler på en snor nå i høstsesongen. I vår etter finalen fikk vi jo se klipp på 20-30 sekunder som viste en vanvittig dramatisk høstsesong. Jeg tror dem må ha klippet all action som var i dette klippet. For det har vi jo ikke sett noe utav.

Anonymkode: 51f0e...63e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Solstrålen. skrev:

Enig! Lurer på om det er kalkulert eller om hun gjør det ubevisst. 

Jeg tror Maria genuint mangler impulskontroll. Kan kjenner meg igjen i følelsene hennes, men jeg er ikke like utagerende, jeg er mest oppi mitt eget hode, mens hun tar det helt ut! 😂 Jeg tror ikke det nødvendigvis er vondt ment. 

Anonymkode: 4a468...a25

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ryuk skrev:

Nei. Du må ikke skjære alle over én kam. Det er mye skam rundt dette for den jentene som har opplevd lignende, man kan ikke la en oppmerksomhetssyk jente delegge for de fleste. 

Det hun sa var jo bare at Alex utnytta at han visste hun var kåt, noe som er sant. Hun sa ikke at hun ble utnytta sexuelt (som i voldtatt) men at han utnytta situasjonen. 

Anonymkode: 4a468...a25

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns denne sesongen av PH har blitt ganske vulgær. Rettere sagt; noen av deltakerne oppfører seg vulgært. 

En ting er sex på TV når det skjer mellom et "par", som kanskje er litt betatt av hverandre", som prøver å skjule det litt.  Måten Maria lar seg brette ut (bokstavelig talt) av Alex, med Eileen som pådriver og heiagjeng, er bare NEI. Eileen vil ikke ha sex på TV, men DETTE er greit...

Cred til Marcus som, selv om han har lyst, ikke lar seg forføre av en Maria uten truse!

Øystein sitt sexmas i forrige sesong Eileen deltok fremstår som barnemat.

Hvordan kan det være greit at en jente skylder ræva oppførsel på at hun er KÅT? Hvordan hadde en gutt med denne oppførselen blitt oppfattet/dømt?

Anonymkode: 9df39...7f3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns denne sesongen av PH har blitt ganske vulgær. Rettere sagt; noen av deltakerne oppfører seg vulgært. 

En ting er sex på TV når det skjer mellom et "par", som kanskje er litt betatt av hverandre", som prøver å skjule det litt.  Måten Maria lar seg brette ut (bokstavelig talt) av Alex, med Eileen som pådriver og heiagjeng, er bare NEI. Eileen vil ikke ha sex på TV, men DETTE er greit...

Cred til Marcus som, selv om han har lyst, ikke lar seg forføre av en Maria uten truse!

Øystein sitt sexmas i forrige sesong Eileen deltok fremstår som barnemat.

Hvordan kan det være greit at en jente skylder ræva oppførsel på at hun er KÅT? Hvordan hadde en gutt med denne oppførselen blitt oppfattet/dømt?

Anonymkode: 9df39...7f3

Med Alex mener jeg selvsagt Akexander. Får ikke redigert som anonym.

Anonymkode: 9df39...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

skjønner ikke hvorfor de viser oss 15 min med "dragqueen standup".. er jo ikke gøy for oss å se på.

Hver sin smak. Jeg synes det var gøy.

Anonymkode: 3c12b...eb9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2020 den 18.43, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at det er fake? at de faker det forann alle sammen? var ikke så lett at og forstå at d var fake

Anonymkode: 99514...09d

De snakket om dette tidligere i episoden, at de skulle late som. Så dette var nok bare fullbyrdelsen.

På 22.9.2020 den 0.21, AnonymBruker skrev:

Maria, Amalie og broren til tix vil vel (regner jeg med) forstå at krangelen mellom Alex og Eileen er kødd. Maria har jo sagt til Amalie og han at hun fant det på for å lage drama. Også krangler da Eileen og Alex, om noe de vet bare var tull😂

Anonymkode: 4d16f...923

Ja de bør jo det 😅 Det blir litt sånn vi vet at dere vet at vi vet....

Flere som syns daten til Ine og Henrik var DØDSkjedelig!? Nå må det snart komme oppdrag og brev på datene? Skjer jo ingenting på dem. Kjeeeeempekjedelig. Ikke aktiviteten er gøy en gang. Da jeg hørte dødsing tenkte jeg i det minste at dèt skulle bli gøy. Men et hopp i bassenget fra 2 m? Dette kunne produksjonen har spart seg for.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hver sin smak. Jeg synes det var gøy.

Anonymkode: 3c12b...eb9

Hvis du syntes det er gøy, så kan du heller se på charterfeber 👍

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du syntes det er gøy, så kan du heller se på charterfeber 👍

For Paradise Hotel er utelukkende kun laget for deg! 👍

Anonymkode: 3c12b...eb9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner den tiden solo hadde noe å si. Før var det å bli splittet veldig positivt eller veldig negativt. Noen ganger ble du sendt direkte hjem, andre ganger fikk du en fredning. Nå må du bare ligge på et kjipt rom 2 netter før parseremonien, der du kan gå tilbake til din gamle partner. Er fristet å si at denne uka er første gang denne sesongen at det ikke har vært helt plain parseremoni. 

Anonymkode: 03c4f...06c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes faktisk det var sykt kjipt at Alexander gikk ut

Anonymkode: 465f4...f5a

Enig. Håper han kommer inn igjen og lager livet surt for Eileen. Da blir det i det minste noe å se på. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg ikke liker Eileen veldig godt, selv om Maria er mye og tar mye plass så er hun i det minste seg selv og har aldri lagt skjul på det. Og klart hun ble såret når marcus sier han plutselig ikke har følelser men oppfører seg som en sjalu 14 åring hvis hun flørter med andre.... 

og Eileen blander seg bare for å lage drama, og burde absolutt være den neste som drar. Hun lager egentlig mer kvalme enn gøy drama, jeg føler hun er falsk med de fleste, og ødelegger faktisk stemningen veldig der inne. Og hun beviste jo bare i dag at hun ikke er til å stole på når hun sender ut Aleksander. 

Anonymkode: dbcc0...a30

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 9/21/2020 at 6:50 PM, Malika said:

Det er en uting å sette diagnoser på mennesker man ser i en klippet og arrangert setting. En skikkelig uting, faktisk. 

Maria er er mye. Hun er skamløs og seksuell. Hun kan være litt slu. Hun er usikker og til tider trengende. Hun er morsom og omsorgsfull. Hun er følelser!

Men hun er ingen diagnose. 

Hun er ingen diagnose, men har hun borderline så er det jo helt uforsvarlig å la henne være med i et slikt program. At man sitter og synes det er morsomt slik hun holder på er vel verre enn å sette halen på grisen. 

Anonymkode: 44348...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hun beviste jo bare i dag at hun ikke er til å stole på når hun sender ut Aleksander. 

Jeg forsto det slik at hun sendte ut Alexander som en vennetjeneste for Ine. Slik at Ine ikke trengte å sende han hjem. For Ine kunne fått en plass, men ville ikke være den som sendte Alexander hjem, og derfor kunne hun gå i stedet for å sitte.

På den måte fremstår Eileén som kald og Ine som snill og grei. Men det er Ine som er falsk og kald her, og ikke minst kynisk. Synes forresten ikke Ine har gjort eller sagt noe det er verdt å høre på. Forstår ikke helt hva hun gjør der.

Anonymkode: 2108d...442

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forsto det slik at hun sendte ut Alexander som en vennetjeneste for Ine. Slik at Ine ikke trengte å sende han hjem. For Ine kunne fått en plass, men ville ikke være den som sendte Alexander hjem, og derfor kunne hun gå i stedet for å sitte.

På den måte fremstår Eileén som kald og Ine som snill og grei. Men det er Ine som er falsk og kald her, og ikke minst kynisk. Synes forresten ikke Ine har gjort eller sagt noe det er verdt å høre på. Forstår ikke helt hva hun gjør der.

Anonymkode: 2108d...442

Ine og Alex hadde jo ikke noe bra partnerskap, så skjønner ikke hva som er kynisk her. Eileen tilba seg å stemme han ut og hun følte hun kunne stå tryggere med en annen partner. Paradise hotel handler ikke bare om å få seg gode kompiser. Om han ikke er villig til å jobbe for å stå med partneren sin så er det ikke rart han blir stemt ut. 

Anonymkode: 4a468...a25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex skøyt seg selv i foten da han sa at Eileen ville sende ut Mathias. Han gjorde akkurat det samme som hun drama Queen dama som ble sendt ut først gjorde, bare FØR Eileen hadde valgt og det var utrolig dumt av han. Han prøvde å bruke trusler for å bli, men da hadde hun bare blitt en liten brikke i deres spill. Så smart Av Eileen å velge Henrik! Og det er ikke sant at hun ikke har noen å spille med nå. Hun har jo Henrik, Ine og Johannes fortsatt. 

Anonymkode: 4a468...a25

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...