Gå til innhold

Paradise hotel 2020 - del 2.


Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

Helt ærlig.... hvorfor har det ikke blitt laga noen allianser? alle er jo venn med alle.... og det er ingen som vil ha ut hverandre, eller noen som er "fiender"... blir så kjedelig å se på når alle er gode venner og soler seg sammen, uten drama.... rimelig slapt. eneste som "skjer" inne på hotellet er Maria som er sutrete og oppmerksomhetsyk....

likte helt ærlig i forje sesong, da det var 2 forskjellige allianser.. (jasmin, torbjørn,karl og jenny) på den ene siden, mens even,ida, sandra, axel, martin, og resten på den andre siden. Var mye mere spennende når 2 allianser slåss mot hverandre, og prøver å få hverandre ut... noe det ikke er TEGN til å se så langt i denne sesongen

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maria as..... alt er "MEG,MEG,MEGMEG, SE PÅ MEG, ANNERKJENN MEG"

hun må ha all oppmerskomheten hele tia, hvis ikke så blir hun bare sutrete og sur... 

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Maria as..... alt er "MEG,MEG,MEGMEG, SE PÅ MEG, ANNERKJENN MEG"

hun må ha all oppmerskomheten hele tia, hvis ikke så blir hun bare sutrete og sur... 

Anonymkode: 99514...09d

Det forundrer meg at hun er 27 år. Hun er den eldste der inne, men kanskje den mest umodne.

Anonymkode: d361c...e02

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte godt Eileen forrige gang hun var med, mye pga måten hun taklet Øysteins mas om sex.

Hun har tapt seg i mine øyne. Syns hun fremstår som vulgær.

Anonymkode: 9df39...7f3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Maria as..... alt er "MEG,MEG,MEGMEG, SE PÅ MEG, ANNERKJENN MEG"

hun må ha all oppmerskomheten hele tia, hvis ikke så blir hun bare sutrete og sur... 

Anonymkode: 99514...09d

Jeg likte henne i starten. Synes hun virket som en livlig jente, men nå er hun bare masete. 

Så langt skuffa over sesongen. De har reklamert med at denne sesongen skulle bli villere en på lenge, men den er jo bare snoooork. Hvor er spillet?! :sur:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at Eileen ser rett igjennom bullshittet til Maria:) som hun selv sa, Maria er vant til oppmerksomhet...

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Liker at Eileen ser rett igjennom bullshittet til Maria:) som hun selv sa, Maria er vant til oppmerksomhet...

Anonymkode: 99514...09d

Jeg liker Maria jeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker at Eileen ser rett igjennom bullshittet til Maria:) som hun selv sa, Maria er vant til oppmerksomhet...

Anonymkode: 99514...09d

Enig med deg, selv om jeg ikke har så sansen for E som jeg hadde da hun var med sist. Kanskje hun vokser på meg igjen om/når det blir mer spill.

Marcus er mer oppegående enn jeg først trodde. Han innser at M ikke er bra for ham. Håper han klarer å ra avgjørelser med "riktig hode"

Anonymkode: 9df39...7f3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.9.2020 den 18.46, allesote skrev:

Herreguuuuud..... Maria er så dramatisk og manipulerende. Jeg orker ikke!! Ja hun lager god TV, men fader jeg blir sur over hvordan hun prøver å manipulere partneren sin og alle andre rundt henne.

Enig! Likte henne først, nå synes jeg hun har tapt seg skikkelig. Eller vist sitt sanne ansikt kanskje. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Maria ryker ved neste parsermoni. Bra at marcus endelig innså at de ikke passer sammen 

Anonymkode: 24dfb...081

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper Maria ryker ved neste parsermoni. Bra at marcus endelig innså at de ikke passer sammen 

Anonymkode: 24dfb...081

Tror og håper at hun ikke ryker

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting Maria skal ha... hun så fantastisk vakker ut med den røde leppestiften!

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hater at ikke Maria ble stemt ut 😩 alt er bare Mariashow hele tiden. Hun forteller folk hvor forelska de er i henne så mye at hun tror på det selv 🤦‍♀️

Anonymkode: 4a468...a25

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri likt Maria, og det blir jo bare verre og verre. Djises!!!! Irriterende dame!

Anonymkode: 55994...4a6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sesong 11 ble jeg overdrevent engasjert. Da var gruppa delt inn i lag fra de kom inn, med en "vi vs dem" holdning hos alle deltakerne fra starten av. Det ble fort nok store forandringer i alliansene etter hvert som det ble drama innad i gruppene, men det var iallefall ikke mulig å starte oppholdet med flere uker på ferie. For ikke på noe tidspunkt var alle sammen på lag. Det var ofringsseremoni med kulekasting allerede i episode 2 eller 3.

Jeg vet ikke hva produksjonen driver med lenger, det virker jo bare som de har gitt opp. Ikke engang Triana er å se. Har det vært noen tvister til nå i det hele tatt? Skal de kutte ut så får de kutte det ut da, istedetfor denne gradvise nedtrappingen med halvering av antall episoder og å fjerne det fra tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Tamsi skrev:

I sesong 11 ble jeg overdrevent engasjert. Da var gruppa delt inn i lag fra de kom inn, med en "vi vs dem" holdning hos alle deltakerne fra starten av. Det ble fort nok store forandringer i alliansene etter hvert som det ble drama innad i gruppene, men det var iallefall ikke mulig å starte oppholdet med flere uker på ferie. For ikke på noe tidspunkt var alle sammen på lag. Det var ofringsseremoni med kulekasting allerede i episode 2 eller 3.

Jeg vet ikke hva produksjonen driver med lenger, det virker jo bare som de har gitt opp. Ikke engang Triana er å se. Har det vært noen tvister til nå i det hele tatt? Skal de kutte ut så får de kutte det ut da, istedetfor denne gradvise nedtrappingen med halvering av antall episoder og å fjerne det fra tv.

Jeg mistenker litt at disse gamle deltagerene som har kommet inn, bare er det for å lage drama for de andre. Han Kvam personen og også Eileen.

Enig at det er for få episoder, tror at de tenkte at episodene skulle bli mer innholdsrike, men vet ikke helt.. føler vi går glipp av en del, og noen av dem ser vi veldig lite av der, og andre altfor masse! 

Anonymkode: 4a468...a25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger vel i kortene at programmet går mot slutten. Slik jeg tolket denne episoden som går nå, så mener jeg at jeg leste/hørte at det skulle være mye drama og at Triana skulle være mer tilstede. Dette er egentlig den mest kjedelige sesongen ever. Konseptet liker jeg, elsker pH. Men det var før. Hemmelige oppdrag, dolking og playing. Det virker helt dødt nå og det er ganske kjipt. Håper det tar seg opp.

Anonymkode: 4d16f...923

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke Maria lengre. Herregud for en kvalm oppførsel fra henne. Virkelighetsbildet hennes er jo helt skrudd. Hun ser ikke ting klart og dikter opp historier om hvordan ting egentlig er, helt til hun tror på historiene selv. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...