Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, iskremm skrev:

Noen som vet hvorfor Adrian forlot?

Jodel sier at faren døde, men jeg vet ikke om det er sant. Uansett veldig trist at han måtte dra, og håper han har det bra nå!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff.. det virka som at det var noe veldig trist og vanskelig ja.. forferdelig om faren døde mens han var der. Skjønner godt at han dro hjem, og at det ikke var så greit å snakke om på TV.

Vi veit jo ikke om han kommer tilbage da? det er vel alltids en mulighet?

Anonymkode: 4a468...a25

Skrevet
På 26.8.2020 den 22.28, AnonymBruker skrev:

Haha, jeg er forsåvidt enig i at Eileen er likandes, men absolutt ikke fordi hun virker smart. For meg fremstår hun som fullstendig blank, ser konstant forvirret ut og kommer bare med selvfølgelige uttalelser eller har kleine samtaler som "Du er pen", "Du er også pen". 

Anonymkode: 6cbef...018

Akkurat den samtalen var jo veldig sent på kvelden da og hun virket temmelig bedugget. Jeg elsket Eileen sist gang og heiet henne helt til seieren. Håper hun viser litt mer av seg selv snart, vært veldig stille hittil...

På 27.8.2020 den 16.54, AnonymBruker skrev:

Syntes helt ærlig forje sesong var bedre en denne. I allefall hittils....

Anonymkode: 0b38b...998

Det har vært fire episoder hittil da. Må kanskje gi det litt mer tid. Forrige sesong var det vel heller lite som skjedde etter fire episoder også...

På 27.8.2020 den 23.57, iskremm skrev:

Noen som vet hvorfor Adrian forlot?

Syns det var rart at han ikke kunne si at det var dødsfall i familien da han forlot de andre... det er vel ikke noe skam i. Mistenker at det er noe alà det Robin måtte ut av hotellet for (oppdaget kriminielt rulleblad).

• Liker 4
Skrevet

Ellers må jeg jo bare si at Maria tydeligvis gjør noe riktig så mye som dere her inne har snakket om henne :lol:  Enig i at hun tar mye plass, men det er 100% bedre enn de som er veeldig stille, ikke gjør noe og som man knapt husker navnet på.

Blir GØY å få inn Even! Han var utrolig irriterende i starten, veldig cocky. Så viste det seg at han bare er en skikkelig godgutt ♥ Trøndere trengs på hotellet!

Ellers liker jeg Mathias - utrolig lik broren din i utseende! Om han er like snill og god vil vise seg. Og Markus - virker å ha et gullhjerte tvers igjennom. Han minner meg veldig om Petter Pilgaard. Noen flere har som er gamle nok til å ha sett første sesongen med Paradise? :icon_lol:

• Liker 10
Skrevet
1 hour ago, Amatariel said:

Akkurat den samtalen var jo veldig sent på kvelden da og hun virket temmelig bedugget. Jeg elsket Eileen sist gang og heiet henne helt til seieren. Håper hun viser litt mer av seg selv snart, vært veldig stille hittil...

Jeg heiet også på henne sist hun var med, men det hadde ingenting å gjøre med at jeg trodde hun var intelligent. Hun virker som en veldig empatisk og fin person, og det er mer enn nok for meg :)

Anonymkode: 6cbef...018

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, Amatariel skrev:

Syns det var rart at han ikke kunne si at det var dødsfall i familien da han forlot de andre... det er vel ikke noe skam i. Mistenker at det er noe alà det Robin måtte ut av hotellet for (oppdaget kriminielt rulleblad).

Tror ikke han hadde grått og vært så lei seg da... Og jeg tror (og håper) de har lært av de forrige sesongene og sjekker folk bedre FØR de sender de til Mexico nå!

• Liker 4
Skrevet
5 timer siden, Amatariel skrev:

Det er jo privat, familien hans har jo ikke akkurat signa opp for paradise selv om han har det. 

• Liker 6
Skrevet
På 29.8.2020 den 20.54, Amatariel skrev:

Ellers må jeg jo bare si at Maria tydeligvis gjør noe riktig så mye som dere her inne har snakket om henne :lol:  Enig i at hun tar mye plass, men det er 100% bedre enn de som er veeldig stille, ikke gjør noe og som man knapt husker navnet på.

Blir GØY å få inn Even! Han var utrolig irriterende i starten, veldig cocky. Så viste det seg at han bare er en skikkelig godgutt ♥ Trøndere trengs på hotellet!

Ellers liker jeg Mathias - utrolig lik broren din i utseende! Om han er like snill og god vil vise seg. Og Markus - virker å ha et gullhjerte tvers igjennom. Han minner meg veldig om Petter Pilgaard. Noen flere har som er gamle nok til å ha sett første sesongen med Paradise? :icon_lol:

Jeg har også tenkt at Markus minner om Petter Pilgaard, haha! Enig i at Mathias er lik Andreas, ser med en gang at de er i slekt😄

Anonymkode: a6730...805

• Liker 5
Skrevet

Jeg og tenkte at marcus var lille broren til pilgård. Helt make øyne og ansiktsutrykk. Søt gutt.

Anonymkode: 4d16f...923

• Liker 1
Skrevet

Flere som synes at Amalie minner om Marthe fra pH 2019? Virker som Mathias har samme smak som broren 😅

Anonymkode: d161e...c09

• Liker 11
Skrevet

Synes denne sesongen faktisk er veldig underholdende så langt. Mye action og masse gode og spennende folk med. Maria er nok ikke helt min type person sånn egentlig, så jeg er veldig overrasket over at jeg liker henne veldig godt. Hun er så herlig egentlig. Irl tror jeg nok jeg hadde oppfattet henne som litt slitsom eller mye. Spent på hvordan denne sesongen blir å gå, og gleder meg til neste episode. 

• Liker 4
Skrevet

Hva synes dere om ridningen til Amalie?

Anonymkode: f8134...931

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt ok

Anonymkode: 55994...4a6

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt ok

Anonymkode: 55994...4a6

Er du like flink som henne?

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror hun er bedre i senga enn Maria 🙊 Bra riding i hvertfall.. 

Skrevet

Jeg er også overrasket over at jeg liker Maria :icon_lol: Personer som tar mye plass er det sjeldent jeg liker, både IRL og på TV. Men av en eller annen grunn så klarer hun å gjøre det temmelig positivt. Er glad og likende. Til og med da hun brakk tåa! Kan dere se for dere enkelte av Paradise-jentene som har vært med tidligere år om dette hadde skjedd dem!? De hadde grått, snakket om det en evighet, følt behov for trøst og oppmerksomhet osv. Maria bare avfeide dette. Liker sånt :)

• Liker 11
Skrevet
6 timer siden, Amatariel skrev:

Jeg er også overrasket over at jeg liker Maria :icon_lol: Personer som tar mye plass er det sjeldent jeg liker, både IRL og på TV. Men av en eller annen grunn så klarer hun å gjøre det temmelig positivt. Er glad og likende. Til og med da hun brakk tåa! Kan dere se for dere enkelte av Paradise-jentene som har vært med tidligere år om dette hadde skjedd dem!? De hadde grått, snakket om det en evighet, følt behov for trøst og oppmerksomhet osv. Maria bare avfeide dette. Liker sånt :)

Godt poeng! 

Skrevet

Even er skikkelig stygg mot Maria. Likte han i forrige sesong..

Anonymkode: ec70a...b61

• Liker 5
Skrevet
På 29.8.2020 den 20.54, Amatariel skrev:

Jeg liker også Maria! 😄

Jeg liker virkelig ikke Even og han er stygg mot Maria. Hadde vært greit å vite om alt er skuespill eller om han faktisk er slik. Even Kvalm passer bedre, slik han oppfører seg.

Liker godt Mathias selv, men likte ikke broren Tix. Usympatisk fyr. Mathias er jo helt motsatt!

Og Marcus? Han er kontrollerende sjalu type. Ville ikke likt å date eller være sammen med han... Forstår godt at Maria ønsker å bytte partner! Det hadde hun ikke gjort dersom han oppførte seg skikkelig.

Anonymkode: 03c37...09a

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...