Gå til innhold

Paradise hotel 2020 - del 2.


Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

På 20.8.2020 den 14.04, AnonymBruker skrev:

 

Hva slags ting har han sagt for at du får følelsen av at han er litt rasistisk? 😛

Anonymkode: 0b38b...998

Ikke meg som sa dette men han snakker av og til med en afrikansk slang eller aksent, men i hans forsvar så er han fra Marokko om jeg ikke tar feil, som er en del av Afrika.

Jeg liker Simo. Jeg hadde nok ikke sett på om det ikke var for han 😄

Anonymkode: 4a468...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det virker veldig som Maria kom inn på Paradise fordi hun snakka som mye om hvor gal hun var etter sex, og nå prøver hun å leve opp til det. Synes det virker veldig desperat og blir flau på hennes veiene. 

 

Anonymkode: 4a468...a25

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som syntes sesongen har vært kjedelig så langt? :P

Anonymkode: 0b38b...998

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjeeeesp.... denne sesongen har skuffa så langt. Mange kleine/cringe folk og øyeblikk der inne...må jo se vekk hele tia

 

og hva skjer med at maria får så mye skjerm tid????? er det maria show??

Anonymkode: 0b38b...998

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Jeg også blir irritert over henne.

Og synes det blir for treigt når det bare er 2 dager i uka. Skulle ønske det var hver dag i ukedagene i det minste. Lenge å vente fra onsdag til mandag igjen. 

Anonymkode: 4a468...a25

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det han som spilte «en annen rolle», men som viste seg og egentlig være litt grei, som kom inn? Even eller noe?

Anonymkode: 4d16f...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det han som spilte «en annen rolle», men som viste seg og egentlig være litt grei, som kom inn? Even eller noe?

Anonymkode: 4d16f...923

Aner ikke, hvilken sesong var dette?

Anonymkode: 4a468...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke, hvilken sesong var dette?

Anonymkode: 4a468...a25

Tror det var den som var rett før denne.. Even Kvam, som sa slik «Kvams hotel» eller noe sånt😂

Anonymkode: 4d16f...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe så ikke den sesongen. Så et intervju med han nå, Forr en klyse! 😩

Anonymkode: 4a468...a25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe så ikke den sesongen. Så et intervju med han nå, Forr en klyse! 😩

Anonymkode: 4a468...a25

Ja😂 Det gikk rykter om at han spilte en rolle, at han ikke er slik. Men jeg vet ikke🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 4d16f...923

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja😂 Det gikk rykter om at han spilte en rolle, at han ikke er slik. Men jeg vet ikke🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 4d16f...923

Ja synes det var ganske tydelig at han spilt i det intervjuet.. skjønner egentlig ikke at de lar folk komme inn som ikke er seg selv 🤷‍♀️

Anonymkode: 4a468...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor så mange svensker?? ser jo hele tia svensker på norske paradise, men aldri omvendt...

leni irriterer meg... føler ikke hun har personlighet... all den engelsken hennes gjør meg gal

maria....hm.... føler hun er litt "over the top" og alt for seksuell & vulgær av seg... rimelig slitsom dame. Føler hun vil ha oppmerksomheten hele tia.... typ, "hei her er jeg, se på meg" 

Liker faktisk Eileen og Johannes så langt☺️ Eileen har jeg alltid likt siden sesongen i 2016. Hun er utrolig smart og jordnær.... ikke en typisk "blond bimbo". Får håpe hun blir bedre behandla denne sesongen, og at hun står opp for seg selv. Husker tilbake i hennes sesong... og hvor ekle folk var mot hu, spessielt "mean girlsa" sandra, stine og malin..... yeez de var irriterende!

Og Johannes virker som en jordnær gutt full av selvironi... han virker litt "slow", men syntes han virker søt og genuin:)

Anonymkode: 0b38b...998

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Og Johannes virker som en jordnær gutt full av selvironi... han virker litt "slow", men syntes han virker søt og genuin:)

Anonymkode: 0b38b...998

Han sitter og flekser brystmusklene konstant! 😂 sykt kleint! har ikke sett noen positive sider ved han egentlig. 

Anonymkode: 4a468...a25

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg er forsåvidt enig i at Eileen er likandes, men absolutt ikke fordi hun virker smart. For meg fremstår hun som fullstendig blank, ser konstant forvirret ut og kommer bare med selvfølgelige uttalelser eller har kleine samtaler som "Du er pen", "Du er også pen". Hun og Johannes sammen er hysterisk morsomt. Jeg liker henne fordi jeg husker henne som snill og grei i tidligere sesong, absolutt en empatisk og jordnær dame, men "utrolig smart" er kanskje noe av det siste som slår meg.

Anonymkode: 6cbef...018

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

har ikke sett noen positive sider ved han egentlig. 

Anonymkode: 4a468...a25

Ikke én eneste positiv side ved han altså. Så han er Djevelen selv med andre ord. Ren ondskap. Verdens verste menneske. Den er greit.

Anonymkode: 3c12b...eb9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes helt ærlig forje sesong var bedre en denne. I allefall hittils....

Anonymkode: 0b38b...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt flau på han svensken sine vegne over hvor utrolig dårlig han forstår norsk 😂 Regner med det er en del klipp og lim for at det skal se verre ut enn det er, men likevel; litt for mange "hæ?" til tider :laugh:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...