Gå til innhold

Paradise hotel 2020 - del 2.


Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Even er skikkelig stygg mot Maria. Likte han i forrige sesong..

Anonymkode: ec70a...b61

Ja, han var ikke snill med Maria 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og Marcus? Han er kontrollerende sjalu type. Ville ikke likt å date eller være sammen med han... Forstår godt at Maria ønsker å bytte partner! Det hadde hun ikke gjort dersom han oppførte seg skikkelig.

Jeg ville ikke kalt han sjalu, men mer usikker kanskje. Det er jo veldig tidlig og de har ikke rukket å feste seg ordentlig som partnere som skal stole på hverandre. Som er det de trenger for å komme videre i spillet. Jeg hadde også blitt skeptisk og følt det vanskelig om min partner var supersosial og gjør seg godt likt hos alle nye som kommer inn. Det setter jo han i en sårbar posisjon - hver gang det kommer noen nye inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria.. jeg liker ho fremdeles ikke.

Men sesongen er bedre enn sist. Liker at det nå er ordentlig temauke og at parseremonien avsluttes før episoden er over. Håper på litt mer spill og taktikkeri fra deltakerne fremover, så snakker vi ordentlig PH igjen! 

Anonymkode: 55994...4a6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller så den mørkhåra jenta som sjekker inn i neste episode ut som Bettina som var med i 2019 sesongen??? 

 

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Juliemc skrev:

Ja, han var ikke snill med Maria 

Han prøvde bare å røre opp noe drama, tror ikke han nødvendigvis hadde noe imot henne en gang 😅

Anonymkode: 4a468...a25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det faktisk er mulig at Even Kvam ble betalt for å komme inn nettopp for å lage litt drama der. Han er jo ikke seg selv, så hvorfor ellers skulle han ha kommet inn? 

Anonymkode: 4a468...a25

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg, eller så den mørkhåra jenta som sjekker inn i neste episode ut som Bettina som var med i 2019 sesongen??? 

 

Anonymkode: 99514...09d

Syns det så ut som Jasmin?

Anonymkode: 9d47b...85b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at det faktisk er mulig at Even Kvam ble betalt for å komme inn nettopp for å lage litt drama der. Han er jo ikke seg selv, så hvorfor ellers skulle han ha kommet inn? 

Anonymkode: 4a468...a25

Han sier han er seg selv i alle fall. Skremmende personlighet. :sjokkbla:

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han prøvde bare å røre opp noe drama, tror ikke han nødvendigvis hadde noe imot henne en gang 😅

Anonymkode: 4a468...a25

Sant😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at Maria er født i 93, dette er veldig gammelt til en kvinne å være.

Anonymkode: f8134...931

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første kvelden med mellom Even og Maria så var ikke Even ufin med vilje. Mye av det han sa var sagt med glimt i øye, som ble totalt vridd av Maria. Litt humoristisk ment også. Even kalte aldri Maria "hore", men han spurte egentlig Maria om hun var en one-night-stand jente. Samme med at Maria var gammel. Det var også sagt med glimt i øyet. Jeg husket at Even lo faktisk da. 

Men så kokte Maria dette om, overdramatiserte og tilla Even ord og meninger som ikke var sant. Men i stedet for å forklare seg, tok Even heller å provoserte Maria. Men igjen, hvem var verst egentlig? Jeg sier Maria. For hun tok det opp igjen og igjen, overdramatiserte og egentlig "hengte" ut Even. Snakk om hårsår dramaqueen. 

Når det er sagt er jeg ingen fan av Even og hans hoverende personlighet, og det er greit at han sjekker ut. Selv om jeg faktisk synes han var en interessant og annerledes karakter å følge med på. Noe annet enn disse love-parene. Men når det gjelder Maria/Even-støyet kan Maria ta seg en gedigen bolle selv. 

Anonymkode: 51f0e...63e

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Første kvelden med mellom Even og Maria så var ikke Even ufin med vilje. Mye av det han sa var sagt med glimt i øye, som ble totalt vridd av Maria. Litt humoristisk ment også. Even kalte aldri Maria "hore", men han spurte egentlig Maria om hun var en one-night-stand jente. Samme med at Maria var gammel. Det var også sagt med glimt i øyet. Jeg husket at Even lo faktisk da. 

Men så kokte Maria dette om, overdramatiserte og tilla Even ord og meninger som ikke var sant. Men i stedet for å forklare seg, tok Even heller å provoserte Maria. Men igjen, hvem var verst egentlig? Jeg sier Maria. For hun tok det opp igjen og igjen, overdramatiserte og egentlig "hengte" ut Even. Snakk om hårsår dramaqueen. 

Når det er sagt er jeg ingen fan av Even og hans hoverende personlighet, og det er greit at han sjekker ut. Selv om jeg faktisk synes han var en interessant og annerledes karakter å følge med på. Noe annet enn disse love-parene. Men når det gjelder Maria/Even-støyet kan Maria ta seg en gedigen bolle selv. 

Anonymkode: 51f0e...63e

Enig.. føler Maria  var alt for sensitiv, hu burde ta ting med en klype salt....hu må lage drama ut av alt... umoden til å være 92er

Anonymkode: 99514...09d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke klok på Johannes. Spiller han på ironi og egentlig er en sykt morsom fyr, eller er han dønn seriøs og bare så selvgod og selvopptatt? 

Anonymkode: 0a5ae...545

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir ikke klok på Johannes. Spiller han på ironi og egentlig er en sykt morsom fyr, eller er han dønn seriøs og bare så selvgod og selvopptatt? 

Anonymkode: 0a5ae...545

Jeg oppfattet det "intervjuet" hans som kun seriøs, selvgod og selvopptatt. Og ga meg inntrykk av at han hadde fullstendig mangel på selvinnsikt. 

Problemet er når han satt i baren med Aileen, og så på seg selv som altfor "dårlig" for henne, eventuelt at hun var altfor bra for han. Da tenkte jeg at han hadde et selvtillitsproblem. 

Og da kommer vi inn på selvinnsikt igjen. For slik jeg ser Johannes, så ser han hverken svært bra ut eller dårlig ut. Midt på treet, mer normalt utseende. Stikker seg ikke ut noen vei, egentlig. Så at han tolker seg som altfor bra i ene øyeblikket og altfor dårlig i andre virket bare rart. 

Anonymkode: 51f0e...63e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.8.2020 den 23.09, AnonymBruker skrev:

Er du like flink som henne?

Anonymkode: f8134...931

Æsj. Rapportert

Anonymkode: 24dfb...081

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig.. føler Maria  var alt for sensitiv, hu burde ta ting med en klype salt....hu må lage drama ut av alt... umoden til å være 92er

Anonymkode: 99514...09d

Hun overdriver jo alt

Anonymkode: 24dfb...081

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Even er skikkelig stygg mot Maria. Likte han i forrige sesong..

Anonymkode: ec70a...b61

På tide at noen satte henne på plass. Skjønner godt at han synes det om henne og det er jo sant. Skal hun holde på sånn så må hun få tåle å høre det

Anonymkode: 24dfb...081

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg oppfattet det "intervjuet" hans som kun seriøs, selvgod og selvopptatt. Og ga meg inntrykk av at han hadde fullstendig mangel på selvinnsikt. 

Problemet er når han satt i baren med Aileen, og så på seg selv som altfor "dårlig" for henne, eventuelt at hun var altfor bra for han. Da tenkte jeg at han hadde et selvtillitsproblem. 

Og da kommer vi inn på selvinnsikt igjen. For slik jeg ser Johannes, så ser han hverken svært bra ut eller dårlig ut. Midt på treet, mer normalt utseende. Stikker seg ikke ut noen vei, egentlig. Så at han tolker seg som altfor bra i ene øyeblikket og altfor dårlig i andre virket bare rart. 

Anonymkode: 51f0e...63e

Som han sa om Even så liker han en god karakter. Så jeg tror at han også på en måte spiller en rolle. Men synes det er vanskelig å like han. Ja han virker selvgod og han har liksom ikke en ekte personlighet. Umulig å vite hvem han er.. 

Anonymkode: 4a468...a25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Som han sa om Even så liker han en god karakter. Så jeg tror at han også på en måte spiller en rolle. Men synes det er vanskelig å like han. Ja han virker selvgod og han har liksom ikke en ekte personlighet. Umulig å vite hvem han er.. 

Anonymkode: 4a468...a25

Men jeg synes også er er vanskelig å forstå seg på Aileen, hun også er en slags karakter i mine øyne. 

Anonymkode: 4a468...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke Johannes er pen i det hele tatt. I mine øyne syntes jeg han ser rar ut, måten han snakker på. Vet ikke, men er langt i fra min type. Men bra han har selvtillit, bedre det enn at han skal ha dårlig selvtillit.

Anonymkode: 4d16f...923

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...