Gå til innhold

Henge seg opp i hvem som betaler på dating, er det mulig? Betale for deg selv!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, O.G. skrev:

Du møter ham ute på byen, han inviterte deg ikke.

Bare betal for maten din selv du. 

Jo han inviterte meg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og andre igjen ser på det som et gratis måltid og lar han betale selv om de ikke liker han.

Anonymkode: 46108...bb2

Og så? 

Anonymkode: 1f471...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg synes det er en uting å takke ja til middagsdate, og spise gratis selv om mam vet man ikke liker fyren. Om jeg tar en kaffe med en mann, SAMME HVEM SOM BETALER DEN, Så takker jeg ikke ja til middag om jeg ikke føler at det er noe der, samme om jeg betaler selv eller ikke. Jeg føler det blir å kaste bort tid og gi falske forhåpninger uansett. 

Anonymkode: 96662...332

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.

En fyr som virkelig liker ei dame vil aldri be om penger av henne. Han vil imponere henne og trekker inn storkanonene med en gang og han inviterer på date, kostbar kuvert og han betaler. Fordi han vil vise at han kan ta seg av henne. Hvis ikke menn gjør dette så er de ikke seriøst interessert i en, man blir en plassholder helt til Dama med stor Da kommer inn i livet deres. For tro dere meg, da er det ikke snakk om 50/50 livsstil, en fyr som virkelig elsker dama si vil aldri utsette en dama for det stresset. 

Det at kvinner finner seg i det betyr bare at de ikke har sett skikkelig kjærlighet i livet sitt og de har aldri blitt virkelig elsket før selv heller. Det er bare skikkelig trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, O.G. skrev:

Men det er kameraten din, ikke en dame som inviterer på date.

 

Bare rapporter du.

Hva om han ønsker å være en kvinne? Endrer det seg da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. said:

Altså.

En fyr som virkelig liker ei dame vil aldri be om penger av henne. Han vil imponere henne og trekker inn storkanonene med en gang og han inviterer på date, kostbar kuvert og han betaler. Fordi han vil vise at han kan ta seg av henne. Hvis ikke menn gjør dette så er de ikke seriøst interessert i en, man blir en plassholder helt til Dama med stor Da kommer inn i livet deres. For tro dere meg, da er det ikke snakk om 50/50 livsstil, en fyr som virkelig elsker dama si vil aldri utsette en dama for det stresset. 

Det at kvinner finner seg i det betyr bare at de ikke har sett skikkelig kjærlighet i livet sitt og de har aldri blitt virkelig elsket før selv heller. Det er bare skikkelig trist.

Du tuller nå?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nok av tråder her inne som omhandler dette temaet, kvinner flest forventer at de skal få spandert alt på en date.

Hva er det for en galskap? i 2020 må den moderne kvinnen klare å betale selv.

Slutt å fokuser på at mannen skal betale for deg! Er jo ikke pengene du skal ha? Er vel mannen? Forholdet?

Enkelt: betal selv, når man nærmer seg forhold blir ting annerledes. Blit ganske dyrt for en mann å betale for 1-3dater på kvinner i lengden. Så er det stopp.

Betale for hverandre er noe man gjør i forhold, men før man kommer dit bør man betale for seg selv. Å invitere til et måltid hjemme er jo en ting, da er det som regel betalt av den som inviterer. Eller at gjest også tar med noe mat for eks.

Slutt med fokuset om betalingen! Utrolig turn-off, slike kutter jeg med en gang. Da skjønner man jo hvordan ting kan bli i et forhold..

Anonymkode: 288b3...92b

Startet du denne tråden pga han som skulle ha vipse penger for is? Fikk du ikke sagt det du ville der?

Anonymkode: 19edb...2a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, O.G. said:

Altså.

En fyr som virkelig liker ei dame vil aldri be om penger av henne. Han vil imponere henne og trekker inn storkanonene med en gang og han inviterer på date, kostbar kuvert og han betaler. Fordi han vil vise at han kan ta seg av henne. Hvis ikke menn gjør dette så er de ikke seriøst interessert i en, man blir en plassholder helt til Dama med stor Da kommer inn i livet deres. For tro dere meg, da er det ikke snakk om 50/50 livsstil, en fyr som virkelig elsker dama si vil aldri utsette en dama for det stresset. 

Det at kvinner finner seg i det betyr bare at de ikke har sett skikkelig kjærlighet i livet sitt og de har aldri blitt virkelig elsket før selv heller. Det er bare skikkelig trist.

Så det du ser etter i en mann er en pengeslave? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Altså.

En fyr som virkelig liker ei dame vil aldri be om penger av henne. Han vil imponere henne og trekker inn storkanonene med en gang og han inviterer på date, kostbar kuvert og han betaler. Fordi han vil vise at han kan ta seg av henne. Hvis ikke menn gjør dette så er de ikke seriøst interessert i en, man blir en plassholder helt til Dama med stor Da kommer inn i livet deres. For tro dere meg, da er det ikke snakk om 50/50 livsstil, en fyr som virkelig elsker dama si vil aldri utsette en dama for det stresset. 

Det at kvinner finner seg i det betyr bare at de ikke har sett skikkelig kjærlighet i livet sitt og de har aldri blitt virkelig elsket før selv heller. Det er bare skikkelig trist.

Nei! Ekte kjærlighet handler ikke om å bruke penger på en dame. Ekte kjærlighet er mye mere verdt enn penger. Om mannen spanderer eller ikke første gang de møtes har virkelig ingenting å si.

Anonymkode: cc6a6...e6c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Kågebruker skrev:

Hva om han ønsker å være en kvinne? Endrer det seg da?

du har en kamerat som vil bli dame?

32 minutter siden, T-Rex skrev:

Du tuller nå?

Aldri vært mer seriøs i hele kveld.

Endret for sitert regelbrudd.

 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tension skrev:

Så det du ser etter i en mann er en pengeslave? 

Det jeg ser etter er kjærlighet og finner jeg det ikke så sier jeg ha det bra.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei! Ekte kjærlighet handler ikke om å bruke penger på en dame. Ekte kjærlighet er mye mere verdt enn penger. Om mannen spanderer eller ikke første gang de møtes har virkelig ingenting å si.

Anonymkode: cc6a6...e6c

Det er din erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, O.G. skrev:

du har en kamerat som vil bli dame?

Aldri vært mer seriøs i hele kveld.

Jeg aner ikke hvilket forum du snakker om.

Nei han vil ikke det. Men om han ville det, skulle jeg betalt ifølge deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kågebruker skrev:

Nei han vil ikke det. Men om han ville det, skulle jeg betalt ifølge deg?

Du skulle betalt hvis du inviterte hin ut på date. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn er ikke objekter. Det blir feil å forvente at menn skal være minibanker som en kan forvente en masse penger fra.

Drar en på date og stiller krav til han som en ikke stiller til seg selv så ser en ikke på mannen som et menneske, men som et objekt, en ting.

Hvordan kan en da si det er feil av menn å se på kvinner som objekter?

Anonymkode: adc3a...dce

Dette. Også vil kvinner ha likestilling også :balltre:

Anonymkode: 84f64...ca8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ta et annet artig eksempel på norsk kvinne som dater:

Kvinne inviterer mannen til middag hjemme hos seg selv, hun står for maten. Mannen spør: skal jeg ta med noe. Kvinnen, neida!

Ok, mannen tar ikke med noe. Fordi menn hører jo.

Når daten er over, alt var fint. Koste seg sammen, så gjør kvinnen følgende:

Går inn på internett, skriver innlegg på et forum: Mannen tok ikke med seg noe på daten!!!! Han måtte vel forstå det selv!!! Herregud!!! Han eier jo ikke sosiale antenner!!! ALLE tar jo med seg en flaske vin eller noe!!!

Alle kvinner som svarer å tråden er jo såklart enig med henne.

 

Mens den stakkars mannen spurte først.

Sukk.

Anonymkode: 288b3...92b

Da er vi over på det som er vanlig folkeskikk.  Når man blir invitert hjem til noen så er det vanlig folkeskikk å ha med seg en liten oppmerksomhet som takk for invitasjonen. Man kan velge blomster, vin, konfekt, kanskje en liten gave som f. eks en pakke servietter og to kubbelys.  Hva som helst egentlig. Det er tanken som teller og det trenger ikke å være dyrt. Den stakkars mannen som spurte først har nok ikke fått opplæring i hvordan man håndterer middagsinvitasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en veldig enkel mann jeg da. Jeg behandler dama sånn som jeg ønsker å bli behandlet selv. Altså ønsker jeg å betale for meg selv, så da får hun betale for seg selv også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Pillarguri skrev:

Da er vi over på det som er vanlig folkeskikk.  Når man blir invitert hjem til noen så er det vanlig folkeskikk å ha med seg en liten oppmerksomhet som takk for invitasjonen. Man kan velge blomster, vin, konfekt, kanskje en liten gave som f. eks en pakke servietter og to kubbelys.  Hva som helst egentlig. Det er tanken som teller og det trenger ikke å være dyrt. Den stakkars mannen som spurte først har nok ikke fått opplæring i hvordan man håndterer middagsinvitasjoner.

Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det alltid han som betalte alt. Jeg har aldri hatt mye penger. Men han var glad i meg,og fylte alltid kjøleskapet med det jeg likte, før jeg rakk å spise opp. Måtte faktisk kaste mat av og til. Tok meg med på restauranter og cafeer. Var alltid han som betalte. :) 

Anonymkode: cb1c7...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her var det alltid han som betalte alt. Jeg har aldri hatt mye penger. Men han var glad i meg,og fylte alltid kjøleskapet med det jeg likte, før jeg rakk å spise opp. Måtte faktisk kaste mat av og til. Tok meg med på restauranter og cafeer. Var alltid han som betalte. :) 

Anonymkode: cb1c7...9cd

Sånn menn oppfører seg når de virkelig er glad i ei dame og vil henne vell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å betale alt for en kvinne er den beste måten å havne i tøffel-fellen. Altså en kvinne som kan eie deg, bruke deg økonomisk vil aldri kunne klare å elske deg for den mannen du er.

Anonymkode: 84f64...ca8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...